Kyllä oli ihana lukea noita teidän eilisiä juttuja!
Oottepa ainakin pitäneet hauskaa sillä aikaa, kun meikä hikoili tentissä
!
HotCoffee heti alkuun oikein kova +++++++puhuri++++
, haluan sulle plussan tikkuun ja äkkiä!
Toiseksi: miksi et halua kolmipyöräisiä yhdistelmävaunuja? Itse oon just niitä kattellu... Hyvä, että sä sentään unelmoit bussissa, kun meikäläinen miettii imetystä ja rintapumppuja autolla ajaessa...
Eihän siinä muuten mitään, mutta kun meidän kylä on 500 metrin korkeudessa, kaikki tiet on sellaisia muuleille tarkoitettuja kapeita korkkiruuvipolkuja, niin että vaunuista jos liikaa haaveilen, löydän vielä itteni lehmien tai lampaiden seasta laitumelta...
Maaruska: itse tykkään tosi paljon Twiningsin hedelmällä (appelsiini/omena/sitruuna) maustetusta vihreästä teestä, sekä valkoisesta teestä, joka on kuulemma vihreääkin teetä terveellisempää. Niissä on myös vähemmän kofeiinia kuin mustassa teessä. Itse maustan hunajalla, ja huom! noudata keitto-ohjeita, eli ei kiehuvaa vettä vaan n. 80-90 astetta(pieniä poreita) ja valkoista teetä kork. minuutti ja vihreää kork. 2 minsaa, jos vesi on liian kuumaa tai hauduttaa liaan kauan, tulee teestö kitkerää!
Niin ja ei saa käyttää raskausaikana niitä makeutusaineita, eli kokeile sinäkin hunajaa!
Dobille kanssa paljon tsemppiä, ja ++++++puhureita++++
! Äkkiä nyt plussaa, niin että päästään kaikki samaan plussaimuun mukaan!
:heart: