++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Julietta Parasetamol-ratiofarm 500mg on tosiaan samaa kun panadol. Mutta kun miehen laitat apteekkiin on puhuttava sillä nimellä mitä ennen käytettiin. Ensin puhuinkin paramaxista ja myöskin sama. Mutta eipä tuo tajunnut toi sitten tosiaan panadol suppoja. :LOL: Olin niin pönttö itse etten ymmärtänyt käydä apteekissa. No nyt olen syönyt lasten pamofol (sama kun panadol) imeskely tabletit. Mutta sama kai se on mitä syö kun vaikuttava aina on kuitenkin paratsetamol :kieh: Ja ne imeskely pillerit on banaanin makuisia nam =)
 
Voi tottamaliste mä repesin ku luin tuon HotCoffeen "unohdin sit nousta bussista" -jutun.. :LOL:
Ei kertakaikkiaan...heräsköhän kuopus tähän mun pyrskähdykseen... :ashamed:

Heheh...ai miten niin vauvakuumeilu tekee naiset oikein superälyköiksi??? :p :p

maaruska sä oot kyl huippu kannustamaan!
Ajoin oman autoni kotiin tullessani niin leveesti kahden auton paikalle, ettei sitä punasta Testarossaa saa taiteltua tämän tuvan talliin vaik kuinka voitelis.. (suomeksi sanottuna, painukoon täti vaikka naapuriin)

...läykytiläykyti... ai mitenniin sutii iso ratas vähä tyhjää :LOL: B)
 
:LOL:
Ihanan höpsöä tekstiä tänään!
Mä täällä sain postista ovistestit ja pyörittelin niitä käsissä aamupäivän. Nyt ne odottaa tän kuun viimeistä päivää.. Kun kerran ohjeissa käskettiin aloittaa testaaminen lyhimmän kierron mukaan. Huoh, ei taida nuo tilaamani 18 riittää!! :LOL: Ehkä pitää alkaa puolittelemaan pahimpina päivinä. Mulla kun ovis on tod. näk.vasta paaaaljon myöhemmin. En kyl antais anteeksi ittellein, jos piheyttäin sen missaisin.

Hauskaa yötä kanssamatkustajat!
Tärppionnea ja muuten vaan harjoitteluintoa! B)
 
Voi hitsin pimpulat teitä naikkoset!!! :LOL: :LOL: Kyllä tuli taas naurettua ääneen jutuillenne!!! He***tti täytyy kyllä ottaa toi suppolääkitys puheeks töissä voi tunkea niitä sitte minne lystää ja toivoo kivun hälvenevän!!! :LOL:

HotCoffee älä seuraa mua vaan ota sää edes se plussa tikkuun! Täällähän meni jo 60 rikki... :ashamed: :headwall:

Eilen rupesin litkii greippimehuu et josko se vauhdittais tilannetta suuntaan tai toiseen, kerroin miehelle et ne on sit vaan mulle, lisää kohdun hyvinvointia...Ruokana sit syötiin jotain lihapöperöö ja kysyin et ottaako punajuurta niin sen ilme oli just sellanen et voihan vitalis "...ai lisääkö se mun hedelmällisyyttä?!?" :LOL:
Minä siihen naurun saattelemana että hyvä idea, tartteekin kaikkia rehuja kokeilla josko sit tärppäis! :LOL: :D :LOL:
 
hellurei :wave:

naureskelen tääl teille.. hohoijaa.. naisilla taas hauskaa :LOL:

hei, ny mie sen kuntoilun alotin :p aamulenkki on takana jo.. oijoi oli kivaa pakkases olla kun arska paisto ja lunta oli maas B)

ja kauhistuksen huomasin ku teitä tuli ikävä.. pino oli pujonnu jo toiselle sivulle :kieh:
 
Heehheee,haahhhaa,hooohhooo teijjän kanssa!!! :LOL: Tuo suppo-juttu on kyllä ykkönen!Hyvä miehet! :D Munkin ukko oli töissä yönä romanttinen ku roskapussi:Toitotin,että pitäs puputella,ukko meinas hermostua.Sängyssä sitten kiehnäsin ja kehräsin kun kissa sen kyljessä.Mies heitti tyynyn naamansa päälle,painautui kiinni patjaan mukavasti ja sanoi: "Jos sua noin kamalasti panettaa,niin hiero mun nyyttejä,laita kikkeli seisoon ja hyppää kyytiin"! Heh,vähä mä nauroin vaikka oisin voinu yhtä hyvin möksähtää mokomasta töksäyttelystä mutta ei,en mä möksää,mä tein työtä käskettyä..Pääsinpähän mieleni päähän!! Ja onpahan jottain jäännäämistä tässä kierrossa! :) Pitää varmaan tänään illansuussa kysyy siltä samalla tavalla,kun se mulle sanoi! :)

Tuosta ruoka-hommelista:Satuitteko tässä joku ilta stte kattoo Prisma totuus ruoasta??Siinä joku pariskunta oli yrittäny 3 vuotta.Miehellä alentunut siittiötuotanto.Siinä sitten antioksidanteilla alkoivat pelata ja mies joi 2 lasia/pvä ilmeisesti 6kk:n ajan hedelmistä ja marjoista tehtyä kai smoothieita.Ja lopputuloksena oli että pariskunta joilla yritystä oli se 3 vuotta,tulivat raskaaksi. Kaikkien miesten siittiöiden dna:n joku jutska parani ja vapaille radikaaleille altistus väheni! Nyt ei muuta ku mansikoita,mustikoita,limee,vattuja,aplareita ukkojen suut täyteen!! :)


oohhhoh,nyt päiväkaffen keittoon,just tösitä vääntäydyin kotia!
 
Tinttara84 sulla kävi sit melkeen samanlailla kun mulla. Olis haluttanut, mutta ukkolla ei ollut fiilareita ja töksäytteli mulle tökerösti vain.. mulla otti siitä kohtaa, että möksähdin ja möksään vieläkin :snotty: vaik ihan tyhmästä möksähdin. :ashamed: Mut haluis vaan joskus kuulla jotain kaunista, ettei aina jotain murjasuja, vaik suurimmaks osaks ne sen töksäykset on siltä harmittomia ja hauskoja/söpöjä, mut ei niitä aina jaksa :headwall:

En nähnyt tuota Prisman dokkaria, mutta duunikaverit siitä puhui! Aika mielenkiintoista ja sen kun heitin kundikaverille, niin sehän oli heti, että "MITÄH pitääkö mun alkaa vielä kasvissyöjäksikin?! Mitä vielä, eikö röökin lopetus auta näin alkuun" :LOL: että se siitä!
Muuten tuosta ruoasta... googletin vauvakuume sanan ja siellä oli heti alotussivulla, että jos on atoopikko odottaja, niin pitäisi päivittäin syödä jogurttia. Siitä kuulemma saa joitain tsydeemejä = Probiootteja, mitkä ehkäisisi vauvaa saamasta atopiaa. Itse kärsin atopiasta, mikä puhkesi vasta aikuisiällä... Kaikkea sitä pitäisi muistaa vältellä ja sit taas toisinaan syödä :eek:
 
täähän kuumeiluhan tulee terveelliseks ja kalliiks :LOL: miehelle marjat naamarii ja naiselle jugurttia kilo kaupalla :D
kyllä sen miehen sais rehuja syömään, tai pakko sen on nyt syödä niit ku mieki syön. :D mutta tupakkaa se ei kyl jätä vielä pois..
 
Mä olen nyt aivan uupunut. Tämä päivä töissä aamusta iltaan voi kun pääsisin kotio nukkumaan. Paras lääke tähän olisi sek**i. Täällä muutkin visiin tänään unessa |O No onkos mitään oireita suuntaan tai toiseen?? :p Mulla alkaa nyt odottelu, iiikkkkkk :kieh:
 
DoB
No vähän unessa juu |O Ai että onko oireita...no joo, edelleen mahassa juilii välillä ja meinaan itkeä tihrustaa koko ajan kaikista asioista :ashamed:

Juttelin tänään kaverin kanssa, joka on parhaillaan raskaana ja vähän lohdutti, kun se sanoi, että sai itsekin plussan vasta kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä. Eli toivoa on :heart: Perjantaina ajattelin testata seuraavaksi.
 
Heippati!

Muut täällä vaan puhuu kuntoilusta ja minä vetelin just läjän lettuja nassuun :whistle: .

Eipä näy sitä yhtä verenimijää vieläkään, pysyis nyt sitten poissa, kun on näinkin pitkään antanut toiveiden nousta :kieh:

Ai, maaruskalla alkaa jo uus piinailu :eek: . Toivotaan, että nyt olisi tärpännyt b :) d

kenwood, hui 60 kuulostaa vielä paljon pahemmalta kuin 50... onko sulla aikasemmin ollut säännöllinen (lyhyt) kierto vai tekeekö punainen pirulainen sulle useestikin noin rumia temppuja?

 
Kyllä oli ihana lukea noita teidän eilisiä juttuja! :LOL: Oottepa ainakin pitäneet hauskaa sillä aikaa, kun meikä hikoili tentissä :LOL: !

HotCoffee heti alkuun oikein kova +++++++puhuri++++ :whistle: , haluan sulle plussan tikkuun ja äkkiä!
Toiseksi: miksi et halua kolmipyöräisiä yhdistelmävaunuja? Itse oon just niitä kattellu... Hyvä, että sä sentään unelmoit bussissa, kun meikäläinen miettii imetystä ja rintapumppuja autolla ajaessa... :D Eihän siinä muuten mitään, mutta kun meidän kylä on 500 metrin korkeudessa, kaikki tiet on sellaisia muuleille tarkoitettuja kapeita korkkiruuvipolkuja, niin että vaunuista jos liikaa haaveilen, löydän vielä itteni lehmien tai lampaiden seasta laitumelta... :LOL:

Maaruska: itse tykkään tosi paljon Twiningsin hedelmällä (appelsiini/omena/sitruuna) maustetusta vihreästä teestä, sekä valkoisesta teestä, joka on kuulemma vihreääkin teetä terveellisempää. Niissä on myös vähemmän kofeiinia kuin mustassa teessä. Itse maustan hunajalla, ja huom! noudata keitto-ohjeita, eli ei kiehuvaa vettä vaan n. 80-90 astetta(pieniä poreita) ja valkoista teetä kork. minuutti ja vihreää kork. 2 minsaa, jos vesi on liian kuumaa tai hauduttaa liaan kauan, tulee teestö kitkerää!
Niin ja ei saa käyttää raskausaikana niitä makeutusaineita, eli kokeile sinäkin hunajaa!

Dobille kanssa paljon tsemppiä, ja ++++++puhureita++++ :whistle: ! Äkkiä nyt plussaa, niin että päästään kaikki samaan plussaimuun mukaan! :D :heart:
 
äääääähh!!
Mä oon tääl vaan ihan hukassa tuon paleluni kanssa. Hytisen koko perhanan päivän läpeensä.. ja tänään on itkettäny kovasti :snotty:
Voiskohan sitä joskus saada elää päivän ilman näitä naisten hormonipurskahteluja...??? |O

joo... terkkuja... kp:t jotai vähä alle 40 :headwall: :p
 
lentoemo, ei mulla mitään suurempaa syytä ole miks en kolmipyöräisiä halua, ne ei vaan jotenkin ole mun tyyliset. Mä oon kyllä niin ailahtelevainen luonne, että nyt kun sanon, etten 3-pyöräisiä osta, niin sellaisethan mulla sitten tulee joskus vauvalle olemaan :D .

Miville tsemppiä tähän ihanaan elämään! Sulla sentäs on oireita, mä en edes hyvällä mielikuvituksella saa itelleni niitä. Ei ku hei hetkinen! Nyt vihloo vasemman jalan ukkovarpaan kynnen alta, olenkohan raskaana :heart: ? :LOL:
 
Olette näköjään heränneet sillä välin kun raahauduin töistä kotiin =)
Kiitos lentoemo tee vinkeistä. Taidan unohtaa sen makeutusaineen.

nyt otti oharaleivän taas,,,, Lapset ollut koulun jälkeen keskenään kotona, eläneet kun pellossa, muovi kansi sulanut hellalle. Syöty tietokoneen päällä, siis tehneet kaikki sellaiset asiat mistä on kielletty ja puhuttu. Asitioita joka puolella. Ja tän ikäisten pitäisi osata ja ovat osanneetkin. Mutta kai noi molemmat käyvät jo lähellä murkkua, että saa joka asiasta muistuttaa. Tähän ei taida auttaa muu kun tilata joku Maija poppanen hoitamaan niitä tai mun täytyy pikaisesti raskautua, jotta voin jäädä ohjamaan mun murrosikäisiä lapsiani. Huhuh että kiukustuin :kieh: :kieh:

Kiitos taas kun kuuntelitte!!!

Kaikille oikeen kovasti tsemppiä ++++++++++puhalluksia :whistle:
 
Toi greippimehu on oikeesti hyvää! Onkohan siitä haittaa jos juo enemmän ku pari lasillista päivässä? :D

HotCoffee kierto ollut pillereiden jälkeen jotka loppu syksysta jätin pois 30-32 päivää, et kyl tää ihan uutta mulle on ja älyttömän PIINAAVAA ja stressaavaa! :/ Tuntemuksia on suuntaan jos toiseen, tiedä sit kuinka paljon pää niitä vaan keksii... :/ Sitä vaan hölmö lukee noita myöhään plussanneista ja avot! taas ollaan raskaana! :D :headwall:

Mites Maaruska sun hammassärky? Joko on hellittänyt? Auttoiko supot?!? :LOL: :LOL:
 
Maaruska, mun lempiohjelma täällä Italiassa on sellainen S.O.S Nanny, jossa italialaiset lastenhoitajat/ psykologit "kasvattaa" epätoivoisten vanhempien lapsia (meinasin kirjoittaa epätoivoisten lasten vanhempia,:LOL:), ja joskus ne on niin hirviöitä ne lapset, että tulee mieleen, että pitäisköhän unohtaa koko raskautuminen :LOL: . Niin siis sitä vaan, että jos kattelet samanlaista ohjelmaa Suomessa, niin eiköhän sun omat muksut vaikuta pian enkeleiltä niiden pikkuriiviöiden rinnalla :D . Tai sitten saat hyviä vinkkejä siitä, kuinka takoa lasten kalloon kultaisen käytöksen oppeja :LOL:

Huomaako, ettei mulla oo mitään hajua lastenkasvatuksesta tai lapsista ylipäätään? :LOL:

Tulee kyllä usein mieleen, että kuinkahan sitä sitten pärjää, kun pitää panna psykan kirjoista lukemiani oppeja käytäntöön? :ashamed: Mulla on tosiaan vain teoreettista tietoa lapsista, ja varsinkin tuon S.O.S Nannyn ja muutamien ystäväperheiden mukuloiden vuoksi odotan, että mun lapsista tulee jotain hirviöitä, ja että kuljen sitten ympäriinsä itsekseni mutisten hiukset pystyssä ja silmät väsymyksestä pois tipahtamaisillaan... Katos, kun alkaa vauvakuume pikku hiljaa hiipua... Joopa joo :LOL:
 
Panin ton kahviartikkelin myös tuonne odottavien puolelle, mutta näköjään suurin osa aikoo juoda kahvia edelleen. Olenkohan minä vain sitten hysteerinen, kun otan raskauden niin vakavasti, että mietin jo nyt, että mitä uskaltaa syödä ja mitä ei, siltä varalta, että olisi raskaana. Siis en tietenkään näin alkukierrossa, vaan oviksen jälkeen.
Vai mistä johtuu, että monet odottavat naiset juovat ja syövät ihan mitä vain, olivat ruuat kiellettyjen listalla tai eivät. Eihän ennen mitään kiellettykään, ja terveitä lapsia syntyi siltikin. Eli onko tämä nyt hysteriaa, vai onko raakaa kinkkua ja kahvia syövät odottajat vain välinpitämättömiä? :/

Toisaalta, en halua tuntea syyllisyyttä "hysteriastani", olen lapsesta haaveillut jo 14 vuotta, niin että kai se nyt on normaalia, että tekee sitten parhaansa, että masuasukki ei joutuisi kärsimään meikäläisen valinnoista.

Tai sitten olen tosiaan vain hysteerinen :LOL: Täällä Italiassa on kyllä niin alhainen syntyvyys, että ehkä täällä ollaan sen vuoksi muutenkin tarkempia raskauden suhteen kuin Suomessa... Tai siis hysteerisiä :LOL:
 
Hottis (anteeksi, annoin sulle nähtävästi lempinimen...)
Mä voisin sulle täältä heittää 47 vilunvärettä etänä, toimitus ehtii huomispäiväks.. nautinnollisia hetkiä! :p

Vielä kun saisi selville sen aidon, oikean aiheuttajan kiinni B)
Tuntuu niinku mun kaikki 6 352 877 bodykarvaa nousis pystyyn kerralla nii et vaatteetki venyy päällä :LOL:
 
lentoemo täällä suomessa tulee ja ohjelma noista pikku riiviöstä ja totta se on että omat lapset tuntuu suorastaan enkeleiltä :saint: Eilen vaan keitti yli, olen kuitenkin yrittänyt opettaa niitä omatoimiseksi ja tekemään kotitöitä. Ihan näitä perusasioita ja hyvin ovat kyllä tehneetkin, mitä nyt eilen vähän olivat sooloilleet :/ Mutta ovat kyllä todella reippaita ja vaoin luottaa niihin, mikä on iso asia. Ja on minulle kahvikiin keitetty kun töistä kotiin tulen, Eilen vaan jotenkin en nähnyt taas sitä hyvää, Mutta nyt asia on selvitett, onneksi. ;)

Mivi Voi noita sun vilunväreitä, kivoja oireita :D

Mutta hei selvisin julkisella tänään töihin, kun siitä mun autosta on ne tuulilasin pyyhkimet rikki ja lupasi pyryä tänään niin en uskaltanut lähteä ajamaan. Meillä vaan lähin bussi pysäkki 5km päässä, ja vaihtaakin pitää, iiikkk!! Mies heitti pysäkille aamulla ja iltapäivällä sauvakävelen kotiin sen viisi kilometria, Hyvä lenkki :snotty: Se on kun ei ole 7 vuoteen bussilla kulkenut niin tuntuu hankalalta, silloin kun Espoossa asuttiin niin se oli joka päiväistä. Mutta hyvin selvisin ja hengissä, se oli kun lottovoitto =) Pidätte varmaan mua ihan pimeenä. Mutta kyllä maalla on mukavaa ei asfalttia ei katuvaloja ja bussitkin kulkee kaukaa ;)

Joku kysyi hammassärystä, ei ole enään onneksi särkenyt, eikä tarvinnut niitä suppojakaan sitten työntää, onneksi :LOL: Taidan miehelle tarjota seuraavan kerran, kun sillä särkee pää, että ei ole muuta tarjolla :LOL: Voin tarjoutua vaikka laittajaksi :)

Että sellaista, mitäpä teille muille kuuluu??
 
Huomenet! Voi kökkö,miten saamaton mä oon!!!Mun ois pitäny jo maanantaina käydä verikokeissa,enkä oo vieläkään käyny.Tänään on vp,niin oli tarkoitus mennä,mutta eilen simahdin kuin saunalyhty kun tulin kotiin,enkä muistanut laittaa kelloa soimaan!!! :headwall: En mä taida sinne selvitä ollenkaan,huomennakin oon 6.30-12 töissä..Varmaan pitää sit la aamuna käydä ennen töihin menoo!

Mulla taitaa ovis olla päällänsä,eilen aika mojovia nippailuja illalla.Ukko on saikulla niska-juminsa takia,niin tokihan sitä piti ruveta lonkeroo kaataan kurkkuun,eikä sitten päästy tuonne vällyihin.Äsken se häipy asioilleen ja oli aika myrtsinä jostain,että varmaan taas joutuu toivomaan että kerta muka jotain hyödyttäs ja sekin kaks pvää liian aikaseen :headwall:

Heeksuuu missä oot?!!!Kirjottelin tuonne sun alottamaan kysymykseen menkoista ja haluisin tietää miten sulla pyyhkii?! :)

Hyih,tuleekohan se myräkkä kohta tänne savvoon,kun alkaa sateleen jotain..
Pakko ruveta vähä siivoileen.
 
Onpas täällä hiljasta ku huopatossu-tehtaalla!?Oikeesti naiset,pitääkö mun herranenaika lähtä viemään pulloja kauppaan,että saan raskaustestin?Mulla niin omituinen olo!!!Päätä särkee,turvottaa iltaisin ihan hulluna,ne menkat oli vaan niin omituiset tuhrut jota kesti yhteensä 13 pvää!!? :eek: Väsyttää,janottaa ja lämmöt ollu koholla jo vaikka kuin kauan.Aivastellut olen viime oviksesta lähtien silloin tällöin,muuten en ole kipeä..Iltaisin nenä tukossa ja palelee vaikka kuumottaa!!
 

Yhteistyössä