Hyvä
maaruska, pitää ajatella positiivisesti! Ei koskaan mitään niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Kun yksi ovi sulkeutuu, voi oveakin suurempi ikkuna avautua. Elämä on otettava tällaisenään, ja olen huomannut, että (vähästäkin?) kiitollisille ihmisille "annetaan" aina vain enemmän kiitollisuuden aiheita, kun taas kaikesta valitettavat saavat aina vain enemmän valittamisen aihetta
Usein ajattelen, että kohtalo/korkeampi taho/Luoja oikein tarkkailee, että kuka osaa "luottaa" siihen, että joku tietää itseä paremmin kuinka elämän pitää mennä ja osaa siis olla kiitollinen niistä pienistä itsestäänselvyyksistäkin (ei kaikilla tässä maailmassa ole juoksevaa vettä tai vessapaperia
), ja tälläisille ihmisisille sitten sattuu kaikenlaista kaunistakin, kun taas korkeampi taho siellä näyttää kyrsiintyvän sellaisiin, jotka vain mankuvat sitä, mitä ei ole, ja sitten heille vasta valittamisen aihetta annetaankin :/
Satunnaisia alakulon puuskia on kaikilla (riippuu ainakin meikäläisellä kierron vaiheesta
), mutta voin tunnustaa, että kyllä elämä on minua hyvin kohdellut, ja kaikki on aina asettunut paikoilleen, vaikka tietyllä hetkellä maailma tuntuikin tippuvan niskaan.
Vaan joku toinen mun paikallani voisi myös olla aina tyytymätön ja valittaa, koska ei mun elämäni tietenkään täydellistä ole, mutta onhan se nyt kivempi elää tyytyväisenä kuin tyytymättömänä!
Siis kyllähän minäkin aina joskus valitan ja vauvaa itselleni mangun, mutta tosiaan haluan ja yritän olla onnellinen siitä mitä minulla on nyt, koska on niin paljon ihmisiä, joilla on asiat huonommin kuin mulla.
Sitä paitsi kävin just kampaajalla, ja tunnettu totuushan on, että tukka hyvin, kaikki hyvin
Ja maksoikin vain 20?, Roomassa oli kampaamolasku aina jotain 100?
+++++++positiivisuutta sekä ovis-, raskaus,-että elämäntesteihin+++++ Paitsi hiv-ja sellaisiin testeihin