++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Tinttara84 kannatetaan pullonpalautus reissua :attn: ja käytä pullorahat testiin... saa sit jännätä taas toisten puolesta täällä, kun on muuten itsellä vielä niin hiljasta aikaa... Ps. saatiin sovittua eilen kun menin kotiin, tai noh siis mä lopetin möksöttämisen, kun ukkeli tuli halaan ja kysy; - vieläkö kiukuttaa? vastasin; - vielä vähän. Rutisti uudestaan; -vieläkinkö? Vastasin; -ettei enää! :heart: :LOL: Voi luoja miten sitä on välillä tollo ja kuin pikkulapsi, miten sitä osaa sitten lasta kasvattaa, kun ite on noin lapsellinen... |O Ei kyl harrastettu sovintolempeä, mutta ehkä tänään :p
 
DoB
Mun kans pitäis tänään mennä kotiin apteekin kautta että pääsis huomenna testaamaan :p Vähä jänskättää, tulispa edes se haamujen haamu :heart:

Eiks täksi päiväksi lupailtu jotain lumimyrskyä?! Ei oo täälläpäin näkynyt, ei tosin haittaa yhtään. Tulis jo kevät! Mä oon ihan täynnä tätä pimeyttä ja vesisadetta, ei paljon huvita mennä ulos tekemään yhtään mitään :(
 
Saanko nyt vähän aiheuttaa sinne teille kademieltä kertomalla, että täällä on ollut ihan mieletön auringonpaiste jo pari päivää, se on ihanaa, kun pyykitkin kuivuu! Ja tänään on niin kirkas sää, että merikin siintää olkkarin ikkunasta kattottaessa, vaikka asutaankin parinkymmenen kilsan päässä merestä!

On kyllä niin paljon parempi mieli, kun on kiva sää, vaikka onkin kauhea ikävä miestä, jolla on tällä kertaa 5 päivän työreissu. Onneksi palaa huomenna... Ja miehelläkin on ollut niin kova ikävä, että vähän tuumattiin, että ensi viikolla menen sen mukana Milanoon 3 päiväksi, kun sitten se lähtee pois peräti 9 päiväksi :'( ....

Töitä pitäis tehdä ja seuraavaan tenttiin lukea, mutta olen sentään siivonnut ja iltapäivällä taidan käydä kampaajalla... Niin joo nyt varmaan pitäisi sitten ruveta hommiin, etten taas nuoku keskiyöllä "töitä tekemässä" täällä koneella :LOL:
 
DoB
Lentoemo-76 Oon kyllä ihan aidosti kateellinen tosta säästä! Oispa ihanaa kun aurinko paistaisi! Muistahan arvostaa sitä, ettei sun tarvitse olla täällä pimeydessä räntäsateen keskellä ;)
 
DoB, osaan sitä kyllä arvostaa, koska viime viikolla täällä myrskysi ihan hirveästi ja satoi kaatamalla pari päivää putkeen, niin että eipä se sää Italiassakaan aina niin ihana ole... Ja tulee sitä lunta aina silloin tällöin ikävä. Täällä lumisade on katastrofi, koska eihän täällä mitään talvirenkaita ole, niin että jos joskus harvoin sataa lunta, on se oikeasti vaarallista! :/
 
heips :wave:

oon pitäny pienen tauon koneesta.. eli sellasen aamun verran :LOL:

lentoemo tääl on kans säästä kateellinen.. tääl pyryttää lunta ettei ikkunasta ulos nää.. ja tuosta reissusta kun pääset miehes mukaan.. meikäläistä mies vie vaan 40kilsan päähän lomille ja sekää ei oo hääppönen paikka :LOL:

tinttara kävikkös testin ostamas? :)
 
Hei!

Saako teidän joukkoon liittyä, vaikka lento onkin jo lähtenyt? Olen ihan ypöyksin täällä ruudun ääressä ja tarvitsen jotai muuta ajateltavaa kun pelkät kehon tuntemusten tarkkailun, ennen kuin voin tehdä testin. Ihan ahdistuksissa siis ollaan että onko joku tulossa vai ei.
 
Olipa ihana päivä, lunta satanut ja nyt näyttää talvelta =) Olen sauvakävellyt ja luonut lunta oikeen urakalla, joten nyt on kuntoiltu, hyvä fiilis :heart:

bertha tervetuloa tälle plussa lennolle jota tällä hetkellä emännöi Joutskari, Monennestako haaveilette ja monesko yritys kerta näin uteliaisuuttani kysyn? Meillä on täällä oikeen rento lento menossa, täällä voi huoletta purkaa olojaan, joten kiristäppä turvavyötä ja hyppää kyytiin :D

Tiigeri Sullahan on oikeen varsinainen vieroitus ollut, kun koko aamupäivän olit poissa :LOL: Minulle tuli ainakin jo ikävä :ashamed: Mutta onneksi olet nyt täällä vai oletko?

DoB ja Tinttara saitteko testit ostettua, hui kun jännittää teidän puolesta :eek:

Jouskari-82 kiva kun saitte miehen kanssa sovinnon aikaiseksi ja lepyit, vihan pito ei ole kivaa. Lapsenmielisyys on hyvä juttu, minäkin olen tavallisen lapsenmielinen, ja luulen että siitä on ollut tässä kasvatuksessakin hyötyä, koska einoista hullumpia ole tullut :LOL:

Kyllä se näin on ettei ilman huumoria ja lapsenmielisyyttä tästä maailmasta hengissä selviä, ainakaan helpolla :heart: Vaikka elämä välillä potkiikin päähän oikeen urakalla, niin aina on jokin hyvä asia löydettävä, muistakaakin se :D :LOL: :heart:
 
Hyvä maaruska, pitää ajatella positiivisesti! Ei koskaan mitään niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Kun yksi ovi sulkeutuu, voi oveakin suurempi ikkuna avautua. Elämä on otettava tällaisenään, ja olen huomannut, että (vähästäkin?) kiitollisille ihmisille "annetaan" aina vain enemmän kiitollisuuden aiheita, kun taas kaikesta valitettavat saavat aina vain enemmän valittamisen aihetta :p

Usein ajattelen, että kohtalo/korkeampi taho/Luoja oikein tarkkailee, että kuka osaa "luottaa" siihen, että joku tietää itseä paremmin kuinka elämän pitää mennä ja osaa siis olla kiitollinen niistä pienistä itsestäänselvyyksistäkin (ei kaikilla tässä maailmassa ole juoksevaa vettä tai vessapaperia :D ), ja tälläisille ihmisisille sitten sattuu kaikenlaista kaunistakin, kun taas korkeampi taho siellä näyttää kyrsiintyvän sellaisiin, jotka vain mankuvat sitä, mitä ei ole, ja sitten heille vasta valittamisen aihetta annetaankin :/

Satunnaisia alakulon puuskia on kaikilla (riippuu ainakin meikäläisellä kierron vaiheesta :LOL: ), mutta voin tunnustaa, että kyllä elämä on minua hyvin kohdellut, ja kaikki on aina asettunut paikoilleen, vaikka tietyllä hetkellä maailma tuntuikin tippuvan niskaan.

Vaan joku toinen mun paikallani voisi myös olla aina tyytymätön ja valittaa, koska ei mun elämäni tietenkään täydellistä ole, mutta onhan se nyt kivempi elää tyytyväisenä kuin tyytymättömänä! :LOL:

Siis kyllähän minäkin aina joskus valitan ja vauvaa itselleni mangun, mutta tosiaan haluan ja yritän olla onnellinen siitä mitä minulla on nyt, koska on niin paljon ihmisiä, joilla on asiat huonommin kuin mulla.

Sitä paitsi kävin just kampaajalla, ja tunnettu totuushan on, että tukka hyvin, kaikki hyvin :LOL: Ja maksoikin vain 20?, Roomassa oli kampaamolasku aina jotain 100? :p

+++++++positiivisuutta sekä ovis-, raskaus,-että elämäntesteihin+++++ Paitsi hiv-ja sellaisiin testeihin :p
 
HUomenta!!!
Mätäällä piinailen vielä edellistä kiertoa...oireita ei oikein oo kumpaankaan suuntaan...ei turvota eikä polttele niinkun yleensä ennen tädin kurvausta paikalle...mutta eipä juuri nipistele eikä tunnu mitään muutakaan alamasussa :ashamed: ainoastaan lämmöt on korkeammalla kun viimekierrossa tässä vaiheessa :eek:
Sitä plussaa niin toivon mutta kyllä enemmän uskon sen tädin paluuseen :/
Jos ei se kuitenkaan oo paikalle luikerrellut niin testata ajattelin sunnuntaina sillon on 15-16pvää oviksesta...
Tänään pitäis tulla tulokset verikokeesta,vähän kyllä jännittää jos sieltä selviääkin ettei ovis oo tapahtunut...oireet ja lämmön nousut oli kyl niin selkeät että uskon et se on tapahtunut normaalisti...
 
DoB
Huomenta kaikille! Ostinhan mä testin juu ja teinkin aamulla....nega :kieh: Voi kettu! Tapahtuis nyt jotain mutta ei. Täti pysyttelee taka vasemmalla mutta ei sitä plussaakaan näy :| Tänään aamulla katselin suihkussa, että oisko tissit vähä kasvanu? Vai olinko vaan niin koomassa :LOL: Mulla on edelleen joka ilta/yö ihme tuntemuksia mahassa, tiedä sitten mistä johtuu. Voitaisko sopia, että mä oon vaan niitä myöhään plussanneita....jooko? :D

En kyllä enää oo niin epätoivoissani, käy miten käy. Toiset yrittää monta vuotta, joten pitäis olla täällä vaan ihan hiljaa. Kaikki muut asiat on kuitenkin tosi hyvin. Parin päivän päästä pääsee makaamaan rannalle mutta en mä kyllä mitään drinksua uskalla ottaa jos tuolla masussa joku asustelisikin. Ainut mikä huolettaa on se, että jos se täti yllättääkin siellä auringon lämmössä niin se ei oo kyllä kivaa :kieh:

Mutta hei, perjantaita mennään ja viikonloppu edessä B) Ei vois olla paljon paremmin! Oikein mukavaa päivää kaikille! Niin ja Bertha tervetuloa :wave:
 
Aamupäivää kaikille! Ja aurinkoista sellaista! Ihanaa kun arska paistaa ja on oikeen nätti talvisää! Lunta ripaus maassa mut ihmeesti kyllä virkistää mieltä! B)

DoB toi on kyllä niiiiin kurjaa odotella mitä tapahtuu! Tuleeko plussa vai täti, meinaan. :hug: mut hienoa et säkin oot niitä "myöhään plussanneita", tsemppiä! Mäkin aattelin huomen aamul testata plussan ihan kp65 vuoksi! ;)

ON: maha pömpöttää kyllä niin kauheesti mutta muita suurempia tuntemuksia ei oikeen ole, välillä nipistelee mahas mut... kn on kiinni ja suht kova ja jotenkin taaksepäin kallellaan? Ja kauheen tahmeen liman peitossa :x

Mitäs muille kuuluu? Listalla monia jo normi kpnsä ylittäneitä! Oletteko jo testailemassa? :heart: uutisia kaivataan!!!

Nyt sauvat esiin ja kunnon happihyppely! :wave:
 
Huomenta!!! Joo... ei sitä näköjään pääse millään konstilla tuolta pedistä ylös.... :snotty: :snotty:

Täällä on täti pakkaillut tavaransa, JES!!! Nyt innolla uuteen kiertoon tätiä uhmaten! Ens viikolla oiskin se gyne just näihin aikoihin. Se saa nyt luvan fiksailla mun kierron uuteen uskoon! Kaikki clomit ja luget, ja pregyt ja terot otetaan vastaan.. :D Kuhan ei taas sano, että odotellaan nyt vaan ihan rauhassa, niinku se edellinen nais-gyne.... Sen mielestä nykyajan naiset haluaa saada kaiken heti! No, joo kyllä ehkä haluaakin, mutta voishan se kierto nyt ees toimia, että vois edes yrittää uutta raskautta...

lentoemo: Eilisen myrskyn jälkeen, oon kyllä ihan kade sulle tosta auringon paisteesta, mutta toisaalta on kyllä ihan kiva, että saatiin lunta tänne.

kenwood: Sähän oot tarmokkaalla päällä, lähtisin kyllä itsekin happihyppelylle, mutta kun ei näköjään pääse tuolta sängystä ikinä ajoissa, niin ei tässä mitään kerkee tekemään kun on jo lähettävä töihin.

DoB: Pahoittelut negasta!! Toivotaan että se auringon lämpö laittais plussat kehiin!!! :flower: Minnekkäs rannalle sä oot menossa? Onks sulla iso matkalaukku, jos tulisin salamatkustajaks?

Cristiina: Toivottavasti verikokeista tulee hyviä uutisia!!! Sulla vissiin epäillään, ettet ovuloi? Vai että munis kasvaa, muttei irtoa?? Mä oon miettinyt myt tota samaa...

No, jospa mä nyt menisin laittamaan naaman työkuntoon ja lähtisin ajelemaan töihin. Hauskaa päivänjatkoa kaikille!!! :flower: :flower: :wave: :wave:
 
auringon paistetta kaikille :wave:

tääl arska paistaa ja ei tuulekkaan yhtään.. taidan mennä sinne mehtä polulle taas käveleen ja paistattaan aurinkoa B)

mä' en kyl ymmärrä miten te jaksatte noita pitkiä kierttoja.. mulla jos menee yli 30 nii hypin varmaa pitkin seiniä sillon jo :LOL: ja nykkin mietin että onkohan teille plussaa tulossa :whistle:
 
DoB
Hyvä Kenwood1 Otahan plussa huomenna, ihan sen kp65:n kunniaksi ;) Ei hitto mikä kierto, ei mee sullakaan hyvin :)

Julietta mahtuisitko käsimatkatavoihin? :p Ajattelin ottaa mukaan mahdollisimman vähän tavaraa ja ostaa sitten sieltä mitä tarvitsee. Phukettiin ollaan suuntaamassa B) Ekaa kertaa, on kyllä siistiä!

Aurinko paistaa :eek: Ihmeellistä! On tätä odotettu.
 
Tiikeri: En mä jaksakkaan näitä pitkiä kiertoja... Ennen km:a kierto oli 28 päivää ja nyt se on sitten mitä on.... Keskenmenon jälkeen kierto oli 72päivää ja kun siitä valitin, niin yks kätilö sanoi, että odottele vaan, se voi kestää vaik puoli vuotta, että kk tulee... No, en kyllä venannu!!!

DoB: Joo, mä tuun mukaan!!! Mä oon aina halunnu Thaimaahan!! Viime kesänä oltiin Tunisiassa ja sekin on kyllä käymisen arvoinen paikka! Täytyykin sanoa miehelle, että mua ei sit näy vähään aikaan... :D

Mut nyt mä lähren! Tsau! :wave: :wave:
 
Heipsan! No enhän mä mitään testiä oo ostanu..Ukko vei eilen pullot ja osti juomaa niillä! :headwall: Ja sitten kun lopetti yöllä tilsimisen,laittoi pitsan uuniin,jota sitten paisteli 2,5h!!Heräsin yöllä kun se yski sohvalla ja oli kamala käry oli.Koira eikä palovaroitin reagoinu!Tuossa just uunin pesin,ukko nukkuu krapulaansa sohvalla..

Niin,siis oishan mun kantsinu se testi hommata on sen verran outo olo_Oispahan sit nega poissulkenu raskauden,niin oispa sit voinu ruveta muita syitä etsii tähän oloon.Aamulla heräsin ihan suht pirtsakkana klo 5 huonosti nukutun yön jälkeen,mut töissä mä olin niin kuollu!!Asiakkaatki katto vähä pitkään mua.Ihme ku eivät alkaneet kysellä mitään! Maha turvoksissa illalla,nyt rinnat kipeet.Tosin jos en oo raskaana niin ovis sitten varmaan nuo rinnat kipeytti,mutta kun semmosta vihlontaa tuntu rinnoissa joskus kp 7 paikkeilla ja se tuhru loppu vasta kp 8..Poskia kuumottaa ja ne punottaa ja mä oon ku mikäki hormoni-hirviö!!Ihan ku joku pms-raivo-kohtaus oli eilenki!Ukolle oon tiuskinu ja rähjänny ja riehunu kolmatta päivää,ilman syytä ja sit heti perään nousee pala kurkkuun ja alkaa itkettää.Eilen sai melkein käydä pönttöö halimassa,oli niin karsee olo ku maha oli tyhjä :x
En mä tiedä.Noh,nyt on turha haikailla testin perään kun ei sentin senttiä enää rahaa!

DoB: Harmistus negasta,mutta kuten sanoit itsekin:plussa tulee vaan myöhässä!Uskomme siis näin!! :hug: :heart:
 
DoB voi vitsi ku pääset lämpimään! Mäkin voisin tulla mukaan! Ja kyllä se plussaksi vielä muuttuu! mulla on ihan sellainen kutina... ;)

Tiigeri niinkuin DoB jo tuossa sanoi niin eipä juuri ole vaihtoehtoja ku vaan odottaa... Ens viikol on sitte uudestaan neuvolalääkäri jollei täti pamahda ennen sitä. Mut kyl määkin mieluummin normikierroissa menisin! Mut täytyyhän sitä elämässä olla hieman jännitystä! ;) että tuleeko menkat vai ei? :LOL:

Julietta mullakin tiistaisin iltavuoro enkä ikuna pääse ajoissa sängystä ylös et ehtis tehdä jotain ekstraa! Mut vapaapv ku koittaa niiku tänää niin mikä onkaan kivempaa ku nauttia siitä! Paljon enenmmän energiaa ulkoilun jälkeen hoitaa noita vähän ikävempiä juttuja (siivous...)

Saas nähdä mitä toi ukkeli on oikeen keksiny kun vanhenin TAAS vuodella ja nyt vihjasi et ois järkänny lauantaiksi jotain "tekemistä"!? Wou! :eek: siis mun mieheni on järjestänyt meille jotain kivaa??? Kyllä pistää mietityttämään ja jännittämään! :D Katotaan vaan niin vie jonnekkin sähly/jääkiekko/muuhun peliin ja sit matkalla takaisin kotiin hesen kautta? :LOL:
 
Heippa kaikki höpönassut!
Tänne ei kuulu mitään ihmeitä.. samoissa kärvistellään.
Nyt tosin tuntuis että se täti ehkä JO saattais tulla kylään. Suu käy kokoajan ja juttua pulppuaa niin paljo että heikompia hirvittää! Se on mulla yleensä yks merkittävä oire menkoista.

Oonkin tänään saanu jo paljon aikaiseksi olemalla oikein kunnon moottoriturpa!
:LOL: Mut mun täytyy mennä jatkaan puhumista...

Rentouttavaa viikonlopun alkua!!
 
DoB
Kenwood1 mitä vikaa Hesessä? :LOL: Muista, että ajatus on aina tärkein. Niin ja jos te mahdutte Juliettan kanssa yhdessä mun käsimatkataroihin niin eikun mukaan! Ois ainakin yhtä "vinksahtanutta" matkaseuraa....vois yhdessä pohtia onko täti hukkunut mereen ja missä meidän plussat luuraa!

Tinttara84 ois sun mies kyllä voinut paremminkin ne pullorahat sijoittaa, ois vaan ostanut sulle niitä testejä! No, tais teidän pizzasta ainakin tulla rapsakkaa... ;) Ymmärrän kyllä jos vähän kilahdit.

Mä meinaan tehdä tänään hurjat tortillamätöt ja vaan nauttia koti-illasta kullan kainalossa! Tosin eilen nukahdin 20.30.... :LOL: Saa nähdä onko tänään kestävyyttä.
 

Yhteistyössä