Zuvakkitytöt taas mielensä niin pahoittivat ja eivät siksi voi osallistua Maailma kylässä -festivaaliin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok. Olin ihan unohtanut Kallion tissit, jotka loivat kuvaa ulkomaille Suomesta.
"Kesärata-kohu

Heinäkuussa 2022 sosiaalisen median palvelu TikTokissa levisi video, jossa Natalia Kallio suutelee malli Sabina Särkän kanssa. Särkkä julkaisi videoon itse omalla tilillään, minkä jälkeen mediat tarttuivat nopeasti videoon, sillä kuva oli otettu pääministerin virka-asunnon tiedotustilassa. Videosta otetussa pysäytyskuvassa näkyy, kuinka Kallio ja Särkkä ovat nostaneet paidanhelmansa ylös. Kallion rinnat peittää FINLAND-kyltti, ja taustalla lukee "Kesärata 2022". Kuva oli otettu Ruisrock-festivaalin jatkoilla, jonne pääministeri Marin oli kutsunut Särkän ja Kallion osana seuruettaan."

Onneksi Orpo on vastuullinen pääministeri ja emme näe hänen kaudella tälläistä teinimäistä asiattomuutta, mihin jouduimme Sannan kaudella tottumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Niin ja sitten tiedät, että festari parani mainitsemastasi syystä No et sinä varmaan sinne ikinä muutenkaan menisi, sinulle liikaa pelottavia kulttuurivaikutteita ja ulkomaalaisia
Kyllä sen tietää näiden ihmisten ollessa kyseessä. Minun ei tarvitse mennä erikseen millekään festarille kohdatakseni ulkomaalaistaustaisia tai erilaisia kulttuureita.
 

Yhteistyössä