++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

DoB
Luin tänään paikallislehden horoskoopista, että mulla alkaa torstaina pitkään kestävä ilon kausi :) Pitäisköhän testata taas torstaina ;) Jos toi vaikka toteutuis kun siihen oikein kovasti uskoo. Täti pysyy poissa, maha on omituinen ja väsyttää ihan ihan hirveesti koko ajan |O

Maaruska munkin pitäisi reissun jälkeen mennä hammaslääkäriin ja mä pelkään niitä kuollakseni! Mutta pakko, oon venyttänyt vähän liiankin pitkään :ashamed:

Tänään on ollut jotenkin hyvä päivä vaikka en olekaan tehnyt mitään järkevää :D
 
Pantalaimon kiva juttu kun kävit kurkkaamassa! :wave: Ehottomasti pidetään sut kyydissä! Tule taas kertomaan kuulumisia itsestäsi :heart: Ja toivotaan että se t-k-k saapuu pian jollet ole raskaana :hug:
Ps. mikäs sun uusi arvio on jatkolennon suhteen, montako plussaa nyt tulee? Mitäs muut veikkaa?

Plussa veikkaus jatkolennolle; _ _ _ _ _
Mä heitän, että 4 :p
 
DoB kiva että t-k-k ei ole näkynyt, sillä vatssasi taitaa kasvaa salamatkustaja :heart: Mutta mitäpä munhoroskooppini näyttää dob? Olen neitsyt. Joskos näyttäis yhtä mukavaa kun sulle!!! :heart: :heart:

Hammaskipua on edellleen tää on kauheeta, ei ole ennen särkenyt näin kovin. Para-tabsiakin olen ottanut kai täytyy kohta tempasta burana, mutta en haluaisi sitä ottaa. AUTS :headwall:
 
DoB
Maaruska hitto kun luin sen lehden tänään töissä, nyt ei pysty muistamaan mitä sulle lupaili :p Mutta varmasti pelkkää hyvää :)

Olisikin salamatkustaja kyydissä :heart: Koko ajan vaan pyörii päässä, että oonkohan raskaana vai en....helpompaa ois jos se täti tosiaan tulisi tai saisi sen plussan. Mutta oon päättänyt olla kärsivällinen ja odottaa loppuviikkoon testin kanssa. Tänäänkin tosin meinasin sortua apteekkiin :D Ei oo helppoo!
 
DoB se on kyllä hirveetä kun vauva asiat pyörii aina päässä. Mitenköhän siitä pääsisi eroon? En minäkään ennen näin hermo heikko ollut vauva-asioissa? Kai tää ikä on tuonut mulle tämän, kun tietää ettei tämä niin itsestään selvyys asia ole.
mutta salamattkustaja sulla on ja hei nyt löytyi lippukin sille, usko pois :heart:
 
Hellurei vaan, viiskymppiä meni rikki sitten tänään, voi vattu :kieh: . Olen vasta yhden testin tässä kierrossa tuhlannut, viimeks oli varmaan ainakin 5 tähän mennessä tehtynä :eek: . Aattelinkin tänään uhoissani, että en testaa ikinä enää :LOL: . Kyllähän sen syksyllä viimeistään synnytyksessä huomaa, että ollaanko sitä raskaana vai ei :D . No, joo kunhan lämpimikseni höpäjän, jos lauantai-aamu valkenee ilman tätiä niin tottahan se on testin paikka.

Mulla kanssa tuppaa noi vauva-asiat vähän liikaa pyörimään päässä. Eilen istuin bussissa tyytyväisenä päätepysäkillä ja mietin yhdistelmävaunuja, enkä älynnyt nousta kyydistä pois, vaikka muut oli jo lähteneet ulos. Kuski katteli vähän hitaasti peilin kautta :whistle: :LOL: . Nää nyt on kuitenkin lähinnä näitä loppukierron pää-pilvissä-hetkiä ja ajatus kirkastuu heti kun punainen lepakko saapuu verenvalutuspäiville :kieh:
 
HotCoffee miten ihmeessä sulla on tuollaiset testi hermot??. Hyvä että ymmärsit sitten bussista nousta tai sitten olisit löytänyt itsesi sieltä mistä lähditkin :LOL: No tuliko valmista niistä yhdistelmistä? :LOL:
No kaipa me saadaan haaveilla ja suunnitella ihan rauhassa t-k-k aina välillä laittaa meitä ojennukseen. Paitsi Hotcoffee nyt sulla se salamatkustaja on kyydissä, kun pääkin on jo noin pehmennyt :LOL:
 
No, sen verran selvis, että nelipyöräiset aion hankkia, ei kolmipyöräisiä :D ! Joo, kyllä saa valkotakkiset kohta tulla hätiin ja diagnoosiksi voi kirjoittaa pitkän kuukautiskierron aiheuttama akuutti terveen järjen katoaminen . Ja lääkkeeksi yksi plussa kiitos! :LOL:
 
DoB
HotCoffee sulla on tosiaan hermot koetuksella, mitähän ite ajattelisi kun tulis 50 täyteen :headwall: Ei ihme että se terve järki katoaa... :D Täällä kans kovasti mietitty kaikkia vauvan tarvikkeita ja katseltu niiden hintoja, oispa ihanaa päästä ostelemaan kaikkea :heart:

Maaruska en mäkään ennen ajatellut näitä asioita näin paljon, tuntuu menevän vaan pahemmaksi :LOL: Onneksi pääsen juttelemaan näistä myös kavereille, kun melkein jokainen on saanut lapsen puolen vuoden sisään tai on parhaillaan raskaana. Ne on ihan yhtä vähä-älyisiä kun minä nyt :D Onneks mulle ei oo tullut vielä mitään kateudenpistoksia niiden nyyteistä tai raskautumisesta, ehkä olis vähän eri juttu jos itsellä ois yritystä takana vuosi tai enemmän. Mä oisin onnellinen, jos raskautuisin tämän vuoden aikana....vaikkakin sitä haluaisi sen plussan testiin heti ja nyt :)
 
Enpä olis ennenmuinoin uskonut, että tääkin päivä koittaa, jolloin toivoisin kuukautiskierron olevan 28 päivää. Muutama vuosi sitten oli vaan kiva, kun ei tarvinnut kärsiä menkoista kuin joka toinen kuukausi, jos silloinkaan :p. No kattellaan muutama kuukausi näitä viidenkympin kiertoja ja sitten lääkäriin, jos ei ala lyhenemään :kieh:
 
DoB
Tiigeri seura tekee kaltaisekseen :LOL:

Laitoin vessaan paketin siteitä tädin karkoitusmielessä toissa päivänä (koska sehän tulisi, jos mulla ei olisi siteitä) niin mies hädissään kysyi eilen, että no ei kai sulla vaan alkanut menkat kun tuo paketti on vessassa :D Se kuumeilee vielä enemmän kun minä. Se tämän kaiken sai aikaan, kun alkoi puhumaan mulle joka päivä pienistä prinsessoista ja meistä onnellisena isona perheenä omakotitalossa maalla :heart: Tällä hetkellä siis etsitään omaa taloa, jossa sitten mahtuisi vaikka kymmenen lasta juoksemaan :)
 
käsikin miehen tuoda panadolia tähän hammassärkyyn, joo toi mutta 250mg peräpuikkoja, niitäkö mun nyt pitäis alkaa työntämään :LOL: :LOL: voi video, luulin että vitsaili, mutta tosi se oli, oli ottanut lasten hyllystä :LOL: KAi tuo ukkokin pyörii vauva asioissa niin ettei järki luista :kieh:
 
maaruska: Sain hampilääkäriltä ihan sairaan tehokasta särkylääkettä: Parasetamol-ratiofarm 500mg. Auttaa hetkessä kaikkeen kipuiluun ja on kuulemma samaa kun noi panadolit, mutta halvempia. Toi 30kpl paketti oli 2 euroo...

Miten tänään kaikki on ollu hammaslääkärissä??

Mulla on ihan kauheen etova olo... Ollu jo pari päivää... Tänään sitten töissä yks poika yksi aina jotenkin just silloin ku olin sen lähellä ja tietty aina suoraan päin... Loppuen lopuks se sitten oksensi.... Kiva! |O |O |O |O :eek:
 

Yhteistyössä