++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

hellurei :wave:

kauhiasti oli tekstiä kun ei ollu tuntiin käynny lukemas :LOL:

ite oon kans eksyny noille nettisivuille jolla kaik on ny käynny :D
olo on taas etteihän täs sairaana ollakkaan, outoa tämä :/
tääl ootellaan kuumeisesti että täti lähtis lätkimään ja pääsis taas tositoimiin :whistle:
 
huomenet!!!

Mäkin rupeen taas vähän aktiivisemmin roikkumaan täällä teidän uudessa pinossa :D
10pvää oviksesta menny eikä millään malttais olla hakematta testiä ja kokeilla et näkyiskö siinä jotain...mutta pidän itseni kurissa ja testaan aikasintaan lauantaina jos ei tätiä näy...toivottavasti ei!!!
Lämmöt on noussut tasasesti kokoajan ylöspäin ja tänään oli 37,22 joka aamu vaan pelkään että koska ne lämmöt lähtee laskuuun :/
DoBtoivottavasti sulla sieltä se plussa tulee, mulle gyne sano et kun on 2vkoo kulunut oletettujen menkkojen ajankohdasta ja jos sillon vielä testi on nega niin sitten ei varmasti oo raskaana...tiiä siitä sitten ;)
 
DoB
Cristiina, eihän mulla sitten oo vielä mitään hätää :) Torstaina menkat on vasta viikon myöhässä! Ois vaan niin kiva saada varmistus. Kun en tajua miks mun elimistö menis yht'äkkiä niin sekaisin että kierto heittäis usealla päivällä kun on tosiaan ollut niin kellon tarkka ilman pillereitäkin?! Ja tässä kierrossa oviskin oli NIIN selkeä, niistä limoista ei voinut erehtyä :LOL:
 
Epäilen että itelläni on ainakin niin hidas hormoni nousu ettei kannata testejä tehdä ennen kun on täti oikeesti myöhässä...ajattelin et jos sunnuntaina testais jos ei tätiä kuulu sillon olis 16pvää oviksesta....
 
Huomenia :wave:

aloitin taas "hyvän elämän".. tässä sivussa alan syömään paremmin ja liikkumaan.. oishan se kiva jos se toukka eksys matkaan nii ois mahaki pienempi nii kaik näkis et olis pieniin päin :D kahtoo ny kuin kauan innostus kestää :LOL:

tatomiralle vilkutukset :wave:

DoB vielä plussa onnea.. :whistle:
 
Äippä-75 ilmoittautuu jatkolennolle, onhan mulla se paikka edellee varattuna täällä??! Hehe, oon ollu ainaki viikon pois täältä palstoilta (kun ei töiltään ehdi näitä tärkeempiä juttuja hoitaan... :LOL: ), mutta hyvin löyty oikea jatkolento, kun niin selkeesti oli mainostettu. :)

Eli nyt mulla olis menossa kp 7/28-34, toista lasta yritellään. Mies oli jostain ohjelmasta oppinu vippaskonsteja sperman laadun parantamiseen ja on nyt viikko sitten muuttunu ihan terveysintoilijaks. No, ei kait siitä haittaakaan oo. :)

Mukavaa viikonalkua!! Ja kummalleki lentokapteenille kiitos edellisestä mukavasta lennosta!! Jatketaan samaan selkeään tyyliin!
 
Nyt taidetaan kyl tätä mimmiä viedä :| Masu sen verran kipeä nyt, että tälle päivää odotan kunnon monsuunia saapuvaks.. Täytyy pitää kampauksesta kiinni :kieh:

Äipälle terppatuloa jatkolennolle!
 
En tiiä vaikka ovis olikin jo kun mahaa nippailee...mutta koska en saanut täysin vahvaa viivaa ovistestiin aion testailla vieläkin...varmuudeksi...menkööt testejä!!!
Pupuiltiin kyllä illalla joten simpat ainakin matkalla... :LOL:
Mulla on flunssanpoikasta. En ole vuoteen ollut flunssassa ja nyt täytyy ottaa rauhallisesti...onneksi pari päivää vapaata on...jospa menisi ohi sillä.
Rankkaa olla töissä jos on kipee.
Mukavaa lentoa kaikille!!! Kiva poppoo meillä :heart:
 
Hei Äippä-75 kyllä sut ohjaattiin heti terminaalissa jatkolennolle ja paikkakin on nyt selvillä penkkirivissä :D
Tatomiralle hyvää jatkoa ja kiitokset lentoseurasta :wave:
DoB pahoittelut negasta! Elä vielä toivoa menetä koska T-K-K ei ole saapunut :hug:
 
Hei kaikille!

Täällähän on käynyt valtava pulina sitten viime käyntini! =) Hyvissä fiiliksissä käynnistynyt tämä jatkolento! Felianalle ja Millimenninkäiselle lämpöiset plussaonnittelut! Tosi ihana juttu! =) Mulla olikin jotenkin sellainen kutina sun suhteen, Millimenninkäinen, että plussaa sieltä lopulta tulee.

Dobille munkin puolesta kovasti tervetuloa mukaan ja toivottavasti se plussakin sieltä vielä pärähtää! =)

Lentoemo, kiva kun säkin lähdit vielä mukaan! Ja Jouskari, hieno juttu että oot ryhtynyt meidän pilotiksi!!!

Täällä menossa kp 5/24-29 ...
 
:wave: Vilkuttelen täältä ulkopuolelta teille sisällä lämpimässä istuville, T-K-K lopetti diivailun ja törmäsi kylään, valitettavasti ei tarkoita, että olisin ovuloinut, koska kierto on kuitenkin ollut 37 päivää, mutta onhan se nyt parempi, kuin jos ei olisi lainkaan hormonaalisia muutoksia, vai mitä? :saint: Ja tosi jänskä juttu, että nuo lämmöt laski just samalla tavalla kuin viime kierrossa, ja koska "ovis" jos siis sitä on, olisi tullut kahdes vipas kierros kp21-kp22, niin tässä kierrossa voisi vaikka hankkia ovistestejä ja yrittää tikutella niitä kahta viivaa ovishaamujen sijaan. :D

Koska muuten greippimehua kantsii ruveta juomaan? Jo nyt tädin kyläillessä vai sitten vasta kun täti on potkittu pellolle ja uskaltaa taas nousta koneen kyytiin? :D

Eli lentoemolla kp1/36-41 menossa!
 
DoB
Kiitos Tiigeri ja Annimaria72, toivotaan että se plussa suvaitsee vielä meikäläisenkin testiin ilmaantua :) Jouskari voin luvata etten menetä toivoani niin kauan kun täti tajuaa pysytellä kaukana!

Mä unohdin greippimehuilun kokonaan tässä kierrossa, pitänee muistaa ens kerralla, mikäli täti jotenkin saisi itsensä ujutettua tähän koneeseen...

 
lentoemo sehän on hieno juttu että se täti tuli kyläilemään, kun saattaa kuitenkin olla, että sulla sitä "toimintaa" on.. :)
Minä muuten oon ymmärtäny, että ovuloimattomassa kierrossa noi lämmöt ei kohoile ollenkaan..??

ON: ne vatsakivutkin loppui taas kuin seinään... :whistle:
 
Mivi, mäkin luulin, että tuo lämmön kohoaminen olisi merkki oviksesta, mutta ilmeisesti varsinkin PCO:sta kärsivillä munarakkulasta voi kehittyä keltarauhanen ILMAN ovista, ja lämmöt kohoaa joka tapauksessa, koska tuo keltarauhanenhan ne varsinaisesti nostaa. Mulla on niin omituinen tuo lämpökäyrä, kun lämmöt nousee ensin kp15 tienoilla (jolloin taatusti ei ole ollut ovista, ottaen huomioon, että kierto on 36-37 päivää), ja nousee sitten entisestään kp23/24 tienoilla, eli siksi epäilen, että kyseessä on keltarauhanen, muuten noin outoa lämpökäyrää en osaa selittää :headwall:

Mutta mittailen tässä lämpöjä vielä yhden kierron ajan, niin että sitten maaliskuussa voin viedä gynelle kolmen kierron täydelliset lämpökäyrät, varmaan ammattilainen niistä jo jotain saa selville. Ja silloin on tosiaan yritystäkin takana jo puoli vuotta, niin että sanoin miehellekin, että kun sen simpat on tutkittu viimeksi 10 sitten (vaikka silloin olivatkin kuulemma parasta ykköslaatua :LOL: ) niin tutkitaan sitten hänetkin siinä samassa :D

Mulla on niin kovia kipuja pitkin kiertoa, että ilmeisesti luontoäiti nyt hyvittelee, kun näin T-K-K:n kyläillessä kipuja ei ole juuri lainkaan. Ihmeellistä tämä elämä ja naisen kierto :LOL:
 
Tiigeri tuo "hyvän elämän" aloitus kuulostaa hyvältä! Itsekin kun olen tipatonta tammikuuta tässä viettänyt ja alkanut liikkuun jumpalla ja kävelyllä jos säät sallii, niin oon ollut tosi energinen ja hyvän tuulinen, luulen etten ottanut tuota t-k-k:n visiittiäkään niin rankasti, kun pää koppa on nyt kondiksessa, on niinkuin sellanen tyyni/raukee fiilis.Sellanen olo, että tulis mulle vaikka mitä tahansa paskaa eteen, niin mä pääsen siitä yli :kieh: Ei tunnu missään :D Toki olen sellanen kausiluontoinen liikkuja, mutta toivon että tämä pysyis tunne kesään saakka. Myöskin päätin, että herkuttelut jätän vain viikonlopulle, ehkä sekin autta mielialaan, kun ei popsi liikaa sokeria ja suolaa! Näin ollen olen huomanut, että vähän olen kiinteytynytkin :D Kaikki vaan mukaan kuntoremonttiin ;) Tekee hyvää! :D Tai mistä mä tiedän vaik kaikki jo noudattaiskin terveellisiä elämäntapoja :whistle:

*muoks* Sitä piti vielä kirjoittaa, että ehdottakaas jotain hyviä foolihappobilsuja!? Mikä merkki olis hyvä? Entäs mitä ne sellaiset "raskaus vitamiinibilsut" on, josta jotkut on kirjoittaneet? Omega3 olen syönyt, mutta onkohan siinä niitä riittävästi...? :attn:
 
Jouskari ja tiigeri, mä itse asiassa tein elämäntaparemontin viime keväänä, ja neljässä kuukaudessa putosi 12 kiloa, joista kyllä kaksi kiloa oli liikaa, eli vähensin sitten liikuntaa ja rupesin syömään enemmän, niin että BMI:stä tuli sopivasti 20. Mulle nimittäin gyne oli sanonut, että vaikka olinkin myös 10 kiloa sitten normaalipainon rajoissa, kannattaa PCO:sta kärsivän pysytellä siellä normaalipainon alarajoissa, koska kaikki tuonne vyötärönseudulle (itse lihon vain mahasta ja käsivarsista, lantio ja jalat pysyy aina hoikkina) kertyvä rasva on myrkkyä hormonituotannon kannalta. :kieh:

Nimittäin vyötäröläski saa hormonitoiminnan ainakin PCO:sta kärsivillä sekaisin sekä lisäämällä estrogeenien ja androgeenien muodostusta ja jotenkin siihen liittyy insuliiniresistenssikin, eli ainakin PCO:lle ylimääräiset sokerit ovat myrkkyä.

Täytyy sanoa, että päivittäinen kävely ja juoksulenkki 3-4 kertaa viikossa tekee myös psyykelle hyvää ja nukunkin paremmin. Olen myös huomannut, että tekee mieli terveellisempää ruokaa (siis vihanneksia ja salaattia) silloin , kun liikun aktiivisesti. :D
 
heips :wave:

käväsin kaupassa ostamas kasan rehuja ja greippi ja lime mehua siin ohi mennen :p ja huusholli kiiltää, oon siivonnu.. illalla ajattelin mennä sauvakävelylle :) lunta maas nii mukava kulkeakkin tuo mehtäs :)

just hoksasin ku mahaa pisti että en oo hössötelly minkää oviksen kaa.. oon vaa suunitellu laihuttamista :LOL: no se tärppää jos tärppää ;) ohan se kuntoilua kun lakanoitten välisäkin on :whistle:
 
Onpas taas tullut kirjoitusta. Mikä ihmeen kuntoilu into teille on tullut? Tuli ihan pistos, kun en ole viikkoon käynyt kunnolla lenkillä :ashamed: Kelit on olleet hirveät, vettä satanut ym... :ashamed: Ja mulla tuli tosiaan 5kg, kun lopetin tupakan polton kolme kuukautta sitten, mutta silti olen vielä normaali painoinen, mutta kun vaatteet ei mene päälle :ashamed: :'( Joten kai mä mukaan lähden tähän kuntoiluun. Taidanpa heti startata, tai sitten en. Lähtisköhän nuo lapset lenkki kaveriksi? :D

).( Mulla on tänään mahaa nippaillut aika tavalla, ovista, kiinnittymistä vai pieru kadoksissa niin kuin mieheni sanoo :LOL: :LOL:
 
Hui luitteko iltalehden jutun kofeiinista, oon aikasemmin tuosta jotain kuullut että 3 kuppia tai alle on sopiva määrä, mutta tuossa jo puhutaan että yli kaksi kuppia ei ole hyväksi, noh periaatteessa sama, mutta jutussa sanotaan että jo raskaaksi hankkiuduttuessa pitäisi kofeiinia välttää kokonaan, jotta km riski olisi pieni!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801207123667_uu.shtml
Mä ainakin saan kauheet hedari kohtaukset jos en saa kahvia, mutta voisin yrittää vähentää yhteen kuppiina ja sit jos raskaudun, jätän senkin pois
:|
 
hohoijaa.. täs laskin ja laskin ja mietein et ovis on ens viikolla todennäköisesti :whistle: ja tajusin just et munhan piti oikee alkaa tarkkailee aamu lämpöjä het ekasta päivästä kun täti tuli. mutta onkohan se jo myöhästä alkaa tarkkailee lämpöi, ei kai?
 
Heippa kaikille!

Kauheeta, kun nää maanantait on aina niin raskaita, ei millään jaksais töissä käydä... olis paljon kivempaa heilua koko päivä täällä vauvakuumepalstalla :D

Jouskari mä luin tänään ton saman uutisen ja mietin, että pitäiskö lopettaa toi kahvin ryystäminen nyt heti. Kuitenkin istun nytkin kahvikupin kanssa tässä koneella :ashamed: . Viime raskaudessa kahvi jäi mulla kyllä pois ihan itsestään, en vaan saanut sitä kurkusta alas. Ihan loppuraskaudessa saatoin juoda kupin silloin tällöin.

Mulla silloin tällöin vihlasee mahasta ja välillä päässä vippaa (tuskin on mikään oire, ainahan mulla vippaa :LOL: ). Ja sit tulee valkkaria jonkun verran, viime kierrossa viikko ennen rouvan saapumista oli kuivaa kuin beduiinin sandaalissa :D . Mutta onpa tosi kiva, jos nää nyt on tätioireita, kun viime kierrossa oli ihan erilasta :eek: . Eihän tässä oo mitään mahiksia oppia tuntemaan kroppaansa, jos joka kuukausi hämätään eri oireilla :p
 

Yhteistyössä