Hessulivei! Täällä ei mitään ihmeitä,viime yönä laiteltiin simppoja taipaleelle
:heart: Ukko meinas hermostua kun rankutin että: "pitäs,pitäs,pitäs". Koitin samalla olla seksikäs!
Enhän mä mitä missää verikokeis käyny eilen!Ois pitäny olla 12h ravinnotta ja su iltana vetelin vielä kaikkia herkkuja 22 jälkee naamariin! :ashamed: Ois pitäny eilen ennen klo 10 käydä. Kiva kiva,pomon kanssa otettiin eilen yhteen ja jatkuu kai tänään,pitäs mennä 30 min. aiemmin töihin ja palaveriin. Olen niin täynnä sitä ihmistä ja työntekoa juuri tässä firmassa,että oksat pois!!!Sanoin jo ukolle eilen,että lähen sieltä lätkimään kohta!Mietin että jos tässä jokus se mukula suodaan,niin äippälomalta hommaudun oppisopimuksella lähihoitaja koulutukseen!
Kun kävin pe päivystyksessä päänsäryn takia,määräsi lekuri migreeni-lääkkeet.Ne auttoivat särkyyn,mutta luulen että johtuu stressistä,koska eilen alkoi särkeä päätä kun vedin kenkiä jalkaan ja olin töihin lähdössä.Loppui vasta kun laitoin silmät kiinni ja nyt kun heräsin ja vilkaisin puhelinta,oli pomo laittanu viestin,niin johan alko päänsärky ja ahdistus.
Pitäis varmaan sanoo pomon-kuvatukselle,että "PRKL,elä hiosta,eläkä painosta,en voi stressata kun en tuu muute raskaaksi!"
Voi kun te muut tosiaan ootte niin aktiivisia liikkumaan!Mä oikeesti kävelen (juoksen) töissä n. 15000 askelta/pvä,niin ei siinä enää jaksa minnekään lähtä sen lenkin jälkeen.Mutta raitisilma tekis hyvää.Koiran kaa vaan seison tuolla metässä ja polttelen syöpäkäärylettä :ashamed: . Töissäkään ei saa tuota pahetta enää tehdä!!
millimennikäinen: iiiiso :hug: ja pikkuselle liimaa ja sukkia!!! :heart: Ihanaa!
tinkiwinki: tokihan sut pidetään listalla vaikka ei niin aktiivisesti kirjottelisi!
Enpä kyllä itsekään kamalasti kirjoittele..
lentoemo: "hyvä" kun se täti ilmaantu,niin loppuipahan edellinen kierto ja uusi pääsi alkamaan!Sitä greippimehua pitäis alkaa juomaan kp 1 ja yli oviksen juoda. Näin oon lukenu,Sorry,jos toistan samaa:joku muu ehtiny jo vastata.
Palaan taas! :wave:
*muoks* Niin,että pitäsiköhän tehä se elämäntaparemontti!?Näytti kamalalta kun luin tekstini uudestaan!