++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

plussa :heart: :heart:

töissä tänään testasin.. en malttanut olla kun mietitytti niin.. kipaisin apteekin kautta vessaan!!

ollaan kyllä onnellisia mutta ei mitään juhlintaa vielä, edellinen kun päättyi keskenmenoon.. :'(

mutta mie taidan tästä pikkuhiljaa siirtyillä seuraileen noita odotuspuolen juttuja.. tulen kyllä tännekkin tätiä potkimaan!!

kiitos tästä ketjusta!teidän kans oli ihana jännäillä!! ja uskoa loi monen sanomiset!!

 
kakat mä mihinkään lenkille mennyt, otinpa pienet torkut ja nyt meni kupillinen mansikka rahkaa :p

Luin ja ton kahvi artikkelin, mutta vähensin jo viime kierron aikana kahvin juontia, niin että aamulla yksi kuppi kotona ja yksi töissä. Taidan siitäkin tiputtaa toisen pois. Mutta myös siitä syystä että vatsani ei taida kestää :kieh:

HOtcoffee hyvältä kuullostaa ;)

Mulla alkaa tää kahden viikon hermoilu, sanokaa nyt miten selviin tästä niin etten ajattele asiaa ollenkaan?? :eek:
 
millimenninkäinen, onnea onnea onnea vaan ja paljon tarrasukkia mukaan masu matkalle :heart: :flower: :heart: Muista nauttia raskaudestasi vaikka edellinen päättyikin ikävästi, kaikella on jokin tarkoitus ja tämä pienokainen kulkee mukanasi loppuun asti ;)
 
millimenninkäinen me tullaan tääl mukana :) onnea ny oikeen paljon :heart:

plääh.. siihen hiipu kuntoilu.. nyt jo :LOL: eno tuli kylään nii kitattiin kaffet naamaa ja sillain.. :p huomen jos si kuitenki.. :D
täs miehenkaa kahtellaa tietokone pöytää.. :) ja mietittii kuinka kalliiks se ensimmäinen nyytti sitten tulee.. kun asuntokin pitäs isontaa :D kumpa tää olis se kierto jollon tärppäis :heart: mul on toivo nyt katossa :)
 
Onnea millimenninkäinen !!!!! :flower:

Tahtoo myös.... :(

Sitten kysymys: Voiko ovistestejä puolittaa? Jostain luin että voi mutta tekeekö kukaan teistä näin. Mulla noita ovistestejä nyt ekaa kertaa ja niitä on 6kpl mutta muutaman voisin kyllä puolittaa... ;) Viimeksi ovis 3-4pv etuajassa joten nyt ajattelin aloittaa testamisen hyvissä ajoin.

 
Onnea millimenninkäinen ! :heart: Kyllähän nuo sun oireet aika vakavilta kuulostiki :) :)
Huh, meitä kärvistelijöitä alkaa olla aika vähän täällä enää, kun suurin osa on jo tainnut päästä varsinaiselle jatkolennolle :whistle:

ON: en perhana tiedä uskaltaisiko sitä vimosen testin uhrata jo huomenna vai vieläkö odottelisi... olin TAAS varma että se ämmä kurvaa tänään paikalle kun niin kovasti masuun sattui, mutta kipu loppuikin kuin seinään.
Lämmöt edelleen sopivat 36,8-37.. Pihalla kun taisi asteen taikka kaksi olla pakkasen puolella, niin tällä rouvalla oli farkut ja toppahousut jalassa!! ja vieläkin meni kylmiä väreitä.

Mun kuntoilut on muuten tällä erää siinä että painin nurtsilla muksujen kanssa ja leikin aasia vetäen paria pulkkaa perässä.. :p (jaa miten niin leikin ) :LOL:

 
jouskari, säkin olit nähnyt saman uutisen, täällä Italiassa se oli illan uutisissa ihan pääaiheiden joukossa. Pidin asiaa niin tärkeänä, että panin siitä oikein aiheen tuonne, siltä varalta, että joku ei olisi sitä lukenut. Itse siirryin vihreää ja valkoista teetä juomaan jo vuosi sitten elämäntaparemontin yhteydessä, mutta tutkimuksen mukaan myös teessä oleva teiini tai kokiksessa ja suklaassa oleva kafeiini on laskettava päivittäiseen kofeiiniannokseen. Onneksi oonkin jo pystynyt luopumaan kokiksesta, suklaassa tota kofeiinia on sen verran vähän, että kyllä sitä uskaltaa syödä kahden päivittäisen teekupposen lisäksi. Mutta olipa hätkähdyttä uutinen, nimittäin 1.5 dl kahvia on jo melkein tuo 200 mgr kafeiinia, eli yksikin kuppi voi olla liikaa :(
 
huomenta lentolaiset.. mä etinkin tätä ketjuu en olis muuten tajunnu mut sit löysin lentoemon.. :D iloksi huomasin että olen edelleen listalla vaik nyt vasta kirjotan.. :D tällä viikolla pitäs ehkä kai nyt sit tärppää :D ???

juu mutta nyt kirjottelen useammin.. :D :hug: :hug: ++++onnea kaikille++++
 
Hessulivei! Täällä ei mitään ihmeitä,viime yönä laiteltiin simppoja taipaleelle :p :heart: Ukko meinas hermostua kun rankutin että: "pitäs,pitäs,pitäs". Koitin samalla olla seksikäs! :LOL:

Enhän mä mitä missää verikokeis käyny eilen!Ois pitäny olla 12h ravinnotta ja su iltana vetelin vielä kaikkia herkkuja 22 jälkee naamariin! :ashamed: Ois pitäny eilen ennen klo 10 käydä. Kiva kiva,pomon kanssa otettiin eilen yhteen ja jatkuu kai tänään,pitäs mennä 30 min. aiemmin töihin ja palaveriin. Olen niin täynnä sitä ihmistä ja työntekoa juuri tässä firmassa,että oksat pois!!!Sanoin jo ukolle eilen,että lähen sieltä lätkimään kohta!Mietin että jos tässä jokus se mukula suodaan,niin äippälomalta hommaudun oppisopimuksella lähihoitaja koulutukseen!

Kun kävin pe päivystyksessä päänsäryn takia,määräsi lekuri migreeni-lääkkeet.Ne auttoivat särkyyn,mutta luulen että johtuu stressistä,koska eilen alkoi särkeä päätä kun vedin kenkiä jalkaan ja olin töihin lähdössä.Loppui vasta kun laitoin silmät kiinni ja nyt kun heräsin ja vilkaisin puhelinta,oli pomo laittanu viestin,niin johan alko päänsärky ja ahdistus.
Pitäis varmaan sanoo pomon-kuvatukselle,että "PRKL,elä hiosta,eläkä painosta,en voi stressata kun en tuu muute raskaaksi!"


Voi kun te muut tosiaan ootte niin aktiivisia liikkumaan!Mä oikeesti kävelen (juoksen) töissä n. 15000 askelta/pvä,niin ei siinä enää jaksa minnekään lähtä sen lenkin jälkeen.Mutta raitisilma tekis hyvää.Koiran kaa vaan seison tuolla metässä ja polttelen syöpäkäärylettä :ashamed: . Töissäkään ei saa tuota pahetta enää tehdä!!

millimennikäinen: iiiiso :hug: ja pikkuselle liimaa ja sukkia!!! :heart: Ihanaa!

tinkiwinki: tokihan sut pidetään listalla vaikka ei niin aktiivisesti kirjottelisi! :) Enpä kyllä itsekään kamalasti kirjoittele..

lentoemo: "hyvä" kun se täti ilmaantu,niin loppuipahan edellinen kierto ja uusi pääsi alkamaan!Sitä greippimehua pitäis alkaa juomaan kp 1 ja yli oviksen juoda. Näin oon lukenu,Sorry,jos toistan samaa:joku muu ehtiny jo vastata.

Palaan taas! :wave:



*muoks* Niin,että pitäsiköhän tehä se elämäntaparemontti!?Näytti kamalalta kun luin tekstini uudestaan! :D
 
Kiva kiva kun olette muutkin löytäneet tänne jatkolennolle, ja mukavaa että jotkut ovat saaneet siirtyä odottavien lennolle :heart: antaa todella toiveita meille jokaiselle :heart:

Mivi kyllä tuo sun palelu kuullostaa juuri siltä että olisit raskautunut ;) Täällä varpaat ja kaikki pystyssä sinulle niinkuin myös muille vielä piinailijoille :p

tinkiwinki taidetaan olla aika samoilla kierroilla, mulla kyllä hedelmällinen aika taitaa olla loppu suoralla jos laskureihin on luottamista. Mutta tokkopa siitä haittaakaa on jos tuota jatkaa :D

Tinttara84 no kävipä sulla ohrasesti niiden verikokeiden kanssa. No onneksi ne voi ottaa toisen kerran. Tuo on ikävää tuo työ stressi ja se ettei voi hyvin töissä. Mulla vähän sama tilanne ikinä en ole 10 vuoden aikana missää työpaikassa voinut näin huonosti kuin nyt. Tuntuu että kaikki on läpi mätää, sellaista pilkun viilaamista ja asioista nipottamista. Onneksi pääsen nyt kahdeksi kuukaudeksi vanhaan työpaikkaan takaisin, ensi viikolla alkaa. Odotan jo innolla :heart: En kuitenkaan halua vielä heittää kirvestä kaivoon, uskon kyllä siihen että saisimme asiat järjestykseen, olen aina ollut yltiö positiivinen. Mutta tinttara tsemppiä työhön ja ole sen kaiken paskan yläpuolella, luota itseesi :heart: B) :heart:

Tuosta kahvista, olen jo onneksi vähentänyt, mutta kai tuosta yhdestäkin kupista pitäisi päästä. Teestä kyllä tykkään, mutta mikä tee olisi paras, ehdotuksia! Ja mites toi makeutusaineen käyttö (hermesetas). Voi vietävä ei 10-vuotta sitten raskaana olevan ja raskaaksi tulevan sääntöjä mitä saa syödä ollut juuri ollenkaan. Ja kai noista lapsistani on suht täyspäisiä tullut :LOL:

Ihanaa kun tänään on vapaa päivä ja saa naatiskella yksin olosta. Lapset koulussa ja mies töissä. Takassa palaa tuli, jotta torppa lämpii. Täytyy vaan tehdä koti hommia, mutta nautin niistä kun ei kukaan ole kotona, ja teen omaa tahtia. Joten töihin :)

Pakkaspäiviä kaikille ja lentoemolle vähän lämpimämpiä päiviä Italiaan :heart:
 
huomenia :wave:

taas huiskuttelen innoisani :) täti otti ja lähti, eli miehen kimppuu aina kun se vaan näkyy :LOL:
olen kauheen vähäsanainen näin aamusta.. en tiä miks :D kurkku kyl temppuilee, ihan ku olis kipeeks tulosa :ashamed:
 
Hellou! Pääseekö jatkolennolle? Mä oon täällä ihan sekasin... Täti tuli silloin pe-la-yönä, tosi yökkö-olo ja lämmötkin on yhä vaan siellä yli 37.... Ei mulla kyllä ylensä oo mitään huonovointisuutta tädin aikana. Voiskovoisko....?

Näin yöllä semmosta unta, että tikuttelin ovista ja plussa tuli... Sitten miehen kanssa ihmeteltiin että miten me voidaan pupuilla ku mulla on menkat.... Johan siinä sottaantuu kaikki paikat.... :D

Onnea ja tsemppiä kaikille!!! ja varsinkin millimenninkäiselle! Tässä tulee tarriksia ja jarrusukkia... :whistle:
 
Julietta kyllähän sulle on paikka katsottu penkkirivistöstä;
Julietta..........................kp4/?..................yk?.........?.toiveissa
Ilmoitteletkos noille kysymysmerkeille tiedot, niin päivitän? Tervetuloa jatkolennolle :wave:
Onko sulla ollut kuitenkin normaali vuoto? Aika outoa... vai onko lunssa iskenyt? :snotty:
Tiigeri sitten vaan lempeä herrastamaan ;) Mun on kyl pakko kellistää ukkeli jo tänään vaik vielä vähän vuotoa tulee, mut viime karrasta on jo vierähtänyt aikaa, niin tekee niiiiiin mieli :LOL:
Tinttara :hug: kovasti jaksamisia sinne työpaikalle! Tiedän tunteen, kun on paskamaista lähteä töihin, se ei ole kyllä mielenterveydelle hyväksi! :headwall: Ei mikään ihme jo hedaria pukkaa :kieh:
tinkiwinki ruuhkaisessa terminaalissa kyllä saattaa eksyä, mutta onneksi kuitenkin löysit jatkolennolle! Ei muuta kuin vyöt tiukasti kiinni ja suuntaus lähelle plussasäteitä..... pitäkäähän sisaret kiinni! :wave:
 
kp:t on 4/35-40... ja yk taitaapi olla 4.

IHan normaali on vuoto, mutta ei ole edes pientä flunssan poikasta.... Normaalisti olen kyllä tosi kipeä jos on yli 37 lämpöä.

Mutta nyt pitäis kiiruhtaa töihin... Ciao!
 
tääl istun vällyjen välis ja juon kuumaa teetä.. nyt ei saa lenssu iskeä kun oviskin voi häämöttää koska vaan :LOL:

tuli mieleen ku Julietta sano et on yökkö olo.. sit ku mul alkaa se pahoinvointi sanotte sitten topakasti vaan et se oli se pms oire mulla :LOL: koska sen on pakko olla sitä..
 
Julietta tervetulo jatkolennolle :heart:
Tiigeri kuumaa mehua vaan ja viltin alla värjöttelet niin ei flunssa iske.

Voi video, mikä aamupäivä. Kävin päivystyksenä hammaslääkärissä, kun tuolla taka hampaassa ollut pakotusta :kieh: Oli taas sellainen lääkäri, että huhuh, ei sanonut mitään selvää juuta ja jaata. Väliaikaisen paikan työnsi ja puudutuskaan ei toiminut. Puhui yhtä sun toista tarkastuksesta ota nyt selvää. Eikä selvää valiaikaisesta paikasta milloin pois, ja kenelle kuuluu hampaitteni hoito. Kyllä taas kiehutti. Ja jos tässä raskautuukin, niin on toi legojen hoitokin hankalaa, kun ei voi kunnon särkylääkkeitä käyttää. Anteeksi vuodatus! :headwall: :headwall: Siis ennen en ole hammaslääkäri pelännyt, mutta tämä kokemus oli kammottava!!! :headwall: :headwall:
 
maaruska en ihmettele yhtää jos tuli kammo nyt hammaslääkäreitä kohtaan..
meilläpäin hammaslääkärit on hyviä. mutta lääkärit tääl on jotain :/ ensinnäkin täällä saat lääkäri ajan tappelemalla jos oot kipee ja haluisit jonkun kuurin päälle.. ja kun ite menin tappelin eka sen ajan lääkärille. lääkäri anto reseptin eikä sanonu sitten että mikä mulla oli edes.. ammattimaista :LOL: mutta meil kaikki lääkärit on ulkomaalaisia.. ja hammaslääkärit ruottalaisia.. kaikkihan tääl o ruotsalaisia :D
 
Kääks... mun täytyis kans ottaa lähtö hammaslääkäriin..kunhan vain saisi aikaiseksi ja uskaltaisi :ashamed:

Voih kun tekisi mieli heittää kunnon kalastajaneule päälle, viluttaa... muuten ei flunssainen tai kipeä olo kyllä ole. Ihan samanlaiseksi vilutukseksi tän olin tunnistavinani kyllä kuin viimeraskaudessakin, mutta negan testasin aamulla, joten ei se sitten siitäkään johdu.. :|
Täytynee etsiä jotain flunssalääkettä, jos kuitenkin on joku pöpö tarttunu..
Hyvin on tuo nega mennyt nyt mulle perille, ettei tässä raskaana vielä olla. Kyllähän tuo testi JO olisi näyttänyt...
Tätiä vaan odotellessa ja otetaan uusintakierros :)
Tällä hetkellä vaan ei merkkiäkään t-k-k:stä, vatsa kunnossa ja valkkaria riittää :/
 
Mivi no eläpä nyt heitä toiveitasi, ennen kun T-K-K on tullut käymään. ja eihän se edes tule =)

Nyt otti ohraleipä, tää hammassrky vaan paheni kun kävin hammaslääkärissä, kohta kyllä hermostun :headwall: :headwall: Toki voi olla siitä repimisestä, liekö juurihoitoa tuo tarvitsee? Soitin äsken aikaa ja nyt on tarkastus aika tilattu mutta seuraava aika 2kk päästä. JOllei tää hel......nen kipu parin päivän sisällä helpota niin sitten takaisin. :kieh: Siis täällä meillä pääsääntöisesti hyvät hammaslääkärit kai tää tämän päiväinen oli jokin helmi :headwall: Ja sitten vielä pisteenä iiiii päälle autostani hajosi tuulilasin pyyhkimet siis se moottori kai; ei liiku ei :headwall: :headwall: Tää on tällainen päivä kun herää kysymys et miks aina mulle :headwall: :headwall: Anteeksi taas vuodatus, ja kiitos että olette olemassa :heart:
 
Täältä taustalta ihan pikaisesti tulin kurkkaamaan ja toivottamaan hirmuisot onnittelut kaikille plussanneille! :heart: :hug: Hei, mun ennustus viidestä plussasta piti paikkansa! :eek: :D

Täällä ei ole T-K-K vieläkään tullut, joten taitaa tosiaan mennä taas käynnistelyn puolelle. Pitäkää mut kuitenkin vielä lennolla mukana, parin viikon päästä on lääkäri.

Plussatuulia puhaltelen lentonne siipien alle! :whistle:
 

Yhteistyössä