++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lentoemo-76 olinkin jokirjottelemassa sulle 3.vko pinoon, et tuu tänne :D Mut huomasitkin jo tulla... jooh, pistin tän pinon sit vireille muiden kannustamana =) Onkos siellä oikein lämmintäkin, kun on arska paistanut? kumpa Suomeenkin jo arnoldi tulis!!

Mua nauratti tuolla pesun sivuilla tuo Hedelmällisyyden maksimointi... siinä neuvottiin rakastelemaan joka aamu valot päällä :)

*muoks* Ja kivekset tulisi pitää viileinä :laugh: . Joten arvon leidit, nyt viskatkaa ne miestenne kiristävät kalukukkarot nurkkaan ja tilalle liehuvalahkeiset boxerit! :laugh:

Tänään oli kyllä ihana sää, sellaset 10-12 astetta, tosin auringossa jopa 18! :D

Ei voi mitään, oon kyllä paljon paremmalla tuulella, kun aurinko paistaa, ja jos tätskä tulee huomenna, oon vain tyytyväinen, koska siinä tapauksessa EHKÄ olen jopa ovuloinut... :D Hip hurraa! Tällaista kadonneen oviksen metsästämistä tämä pakkaa olemaan... :laugh:

No joo, tällä hetkellä prioriteetti olis ton tentin läpi meno, tosin kun oon täällä viime kuukaudet vain vauvakuumeillut ja aamulämpöjä tutkinut, on noi opinot kärsineet pahasti :laugh:

Hiihahaa...
Tää on loistava pino! Mahtaa aika monet ihmetellä tuota nimeä, että mitä helv... :laugh:

HotCoffee täytyyps munkin käydä katsastamassa nuo laskurit ku oon kanssa ihan umpimettässä kiertojeni kanssa :whistle:

OMA ).( Pieni kevyt kenttäviluttelu ja etominen jatkuu selkäkivun ja satunnaisten vatsakipujen kera...

T. kärvistelijä-Mivi kp34:lla

Suomessa on kyllä ollut ihan järkyttävät säät pitkän aikaa... ei talvea ole juuri ollut, muuta kuin lapissa. Aurinkoa ei ole näkynyt viikkoihin ja tänään siitä oikein uutisoitiin, kun oli pilkahtanut Helsingissä :laugh: Auringolla on kyllä niin piristävä vaikutus, että ole kyllä kateellisena täällä sulle lentoemo! Lähetäppäs tännekin päin niitä auringon säteitä :D Ja tsemppiä lukuhetkiin ja tulevaan tenttiin! =)
DoB:lle d :D b jos huomenna testailet!

HotCoffee :D Joo, kyllä mä varmaan testaankin. Testaan niin kauan että se plussa tulee! :D Ostelin eri merkkisiä testejäkin jos jollain irtoaisi se haluttu lopputulos :heart:

Mä oon kans naureskellut noille pesun jutuille, onpahan meitä ainakin ohjeistettu :laugh: Mutta toi laskuri on kyllä hyvä!

Täältä paljon ovulaatiota synnyttäviä auringonsäteitä kaikille matkustajille! :wave:

Toisaalta, etkös sä Jouskari ohjaakin tätä konetta sen verran lähellä aurinkoa, että munasolut kypsyvät oikein komeiksi Sunny-Side-Upeiksi :laugh:

Niin siis mä tiedän, että täti pitäisi pitää loitolla, mutta eihän sitä lasketa, jos se tulee vielä tämän kierron puolella, eihän? Mä käyn siis tädittelemässä tuolla koneen ulkopuolella ja vilkuttelen ikkunan takaa teille sinne sisälle niin kauan kunnes se häipyy, ja voin sitten taas palata paikalleni uuden kierron oviksista haaveilemaan :D

Kiitos Mivi :) Oon pysytellyt sivussa kun oon jotenkin uskotellut itselleni, että jos hehkuttelen ja "oireilen" ääneen niin sitten tästä ei ainakaan tule mitään....Nyt kun täti on reilusti myöhässä uskallan jo avata suuni :) Nyt sen ei tarvitse tänne enää eksyä!

lentoemo, kyllä ohjataan kone lähelle auringonsäteitä, kypsyvät munikset sitten muheviksi ja simpoille alttiiksi :laugh: Ja ei sitä sun täti käyntiä vielä lasketa mut sen jälkeen sitä ei enää suvaita! "tiedätte-kyllä-ketä" pidetään sen jälkeen visusti ulkopuolella! :kieh:

DoB testaileppa ihmeessä, täällä varpaat ja kaikki ulokkeet pystyssä :laugh:
Joo toi pesun sivut on ihan hyvä, ovulaationi on alkanut 17.1 ja päättyy huomenna 21.1 no on tässä peittoja heiluteltu, mutta maltilla. viimeksi on visiin liikaakin :laugh: Luin niitä jo aiemminkin ja sanoin miehelleni että nyt sitten jääpaloja kiveksille, niin tulee oikeen hyviä simppoja, ei kyllä tainnut käskyjäni totella :laugh: No aika näyttää :heart:

Kiva lentoemo kun tulit kuitenkin, eihän munkaan ppitänyt täällä roikkua, mutta vaikea pysyä pois, kun on niin kiva porukka :heart: ;) :wave:

Heipä hei!!! :wave:

Täällä ollaan greippidrinksut molemmissa käsissä ja jaloissakin. :laugh:
Ja turvavyö niin tiukalla ettei melkein happi kulje. Ja nyt saa kyllä väkisin raahata mut koneesta pois jos niin meinaa, suosiolla en taatusti lähde. :kieh:

GtjEp2.png

Mullakin on muuten ihan oikeastiki greippimehu tuolla jääkaapis odottamas, kun edellises kierros en päässyt juomaan. Oonko mä ihan pöhkö, kun täällä kuumeilen, vaikka todennäköisesti en edes ovuloi. No joo, pannaan loistavan matkaseuran piikkiin... :heart: :wave:

kanssa sisarille :heart: Nyt tuo jälkikasvu nukkumaan, jotta voidaan leikkiä piilosta tuon ukon kanssa :laugh: Palataanpa huomenna hyvissä ruumiin ja sielun voimissa. Huomenna hyppään penkille ja köytän turvavyön niin kovin ja kireelle kiinni ettei ole tosikaan. hevyllä en lähde :laugh:

Mulle tuo pesu-sivu laski keskiverto kiertopituudeksi 37 päivää, ku tuo edellistä edellinen kierto oli jotai 43 päivää :ashamed: Et torstaina ehdotteli menkkojen alkavan.. saa nähdä joo.

Kyllä on muuten tosimukava välimaastoilla täs

:D :kieh: vai mitä mieltä ootte, kaikki muut välimaastoilijat? :p

ONNEA Feliane (meniköhän noin toi nikki?) plussasta :heart: :flower:

Ja millimenninkäistä ja miinaliinaakin varovasti onnittelen haamusta :heart: :flower: , eiköhän se vielä kunnon plussaksi muutu :D

Ja tsemppiä kaikille ihanalle lennolle :heart: , ootta kivan nimen keksiny :D ja plussia ropisee ++++++++++++ :whistle:

Jouskari oon täs pariin otteeseen testannu negan ja jonku negan näkösen..? Jotta nyt oon odottavalla kannalla... Jos vaikka parin päivän päästä testais. Tuota kokemusta myöhäsistä plussista ku on...kp 55, kp 57, kp 45...

Mut voi varmaan siitä testaus-listasta poistaa.. sitä kun ei tiedä ikinä kuinka kauan ratkaisua tähän mun välimaastoiluun saa odottaa :|

Mullakin siis kp 10/28 menossa nyt jo...testasin negan lauantaina...ja ovista bongaamassa...aika tumma viiva tuli eilen, mutta ei testiviivan tummunen vielä joten ehkäpä ovis on edessäpäin kuitenkin vielä.
Onnea plussailijoille...mä en ole koneelle koko viikonloppuna kerennyt kunnolla, niin huomenna lupaan lukea kaikki jutut alusta!!!

Täällä yksi jatkolentolainen ilmoittautuu!

Muutaman negan jälkeen täti saapui kp38. Eli meillä alkoi yk 2 ja nyt on kp 2. Ikuna en ole ovistestejä käyttänyt vaikka esikkoa yritettiin 1v2kk mutta tänään lähti tilaus tuonne babyplussaa. Pikkuinen pelko on nimittäin pepussa, että tässä menee kanssa kauan. Oli kyllä sellaista piinaa se esikoisen odotuksen odotus.. Ei haluttais toista kokea.

Mutta eiköhän tältä jatkolennolta pikkuhiljaa plussailla itse kukin :heart: !
Palaillaan, kunhan aika sallii!

Yhteistyössä