++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

DoB: No,ukko se viimeseks niitä testejä ostelee! :D Ja sitäpaitsi,jos ees sanosin sille että sitsueissön voi olla tämä,että paksuna voin olla viime kierrosta ku menkat oli vaan tuhrutusta,niin sehän nauras mut maanrakoon!Vaikkakin kuumeilee,niin sen mielestä menkat on lopullinen varmuus siitä ettei raskaana olla..Se ei usko et silti vois olla!
 
DoB
Tinttara84 meilläpä mies uskalsi jo kerran tämän kierron piinailun aikana sanoa: "Mitäs jos sä et olekaan raskaana kun sitä plussaa ei tule" . Arvaapa selostinko sen jälkeen sille, että toiset saa sen plussan vasta kun menkat on tosi paljon myöhässä ;) Ai miten niin en hyväksy muuta kun plussan tästä kierrosta....?! :D

Hirvee nälkä mulla koko ajan :p oire vai oonko vaan kauhea syöppö? :p
 
Kenwood1 eli sua saa onnitella tänään? =)

Tinttara mä ymmärrän sua hyvinki.. siis ton miehen suhteen.. mutta mun mies taitais kans ymmärtää sua tuos asias.. onhan sitä itekki paisteltu patonki yöllä :LOL:

tääl kiiltää nyt paikat :p ja en ny ollukkaa lenkillä.. kävelin tuolla ulkosalla ja kissa oli mukana nii en si tehny pitkää matkaa ku se hidastelee.. taitaa meiän neiti kissallakin olla muuten ovis meneillää :LOL: jumalatonta mouruamista ja maassa pyörimistä on :kieh: :LOL:
 
Iltaa kaikille! Kiitos, kun ootte pitäny mut vauhdissa mukana, vaikka oonki tosi vähän ehtiny rupattelemaan. :) Kivaa porukkaa ootte!!
).( Mun mies kävi sperma-analyysissä, tulokset tulee parin viikon päästä. Mut alustavasti ne oli löytäny leukosyyttejä näytteestä, mitä ei ilmeisesti siinä pitäis olla. Vähä jännittää mitä semmonen voi tarkottaa, täytyy varmaan googlata. Ens viikolla taas ahkeraa peitonheiluttelua luvassa, kun ovis lähenee.
Rauhaisaa viikonloppua kaikille!!
 
julietta ja kaikki muut :D mulla epäiltiin että munasolu ei irtoa,munarakkula oli kyllä kehittynyt kun kävin 2vkoo sitten ultrassa ja sit viikko sitten otettiin verikoe josta katottiin että tuottaako elimistö tarpeeks keltarauhashormonia eli tapahtuuko ovis...tulos oli erinomainen :heart: arvo että munis irtoaa on alkaen 65 ja mulla oli 85... ette usko kuinka meni jalat veteläks kun sai hyviä uutisiä kerrankin asian tiimoilta.
Ja juliettajos epäilyttää niin mene ihmeessä tarkistamaan tilanne niin saat asiasta mielenrauhan...itsellä ainakin vierähti iso kivi sydämeltä =)
 
Guten morgen!

Testasin äsken ja negahan se ihan odotetusti oli :headwall: . Eli odottelen tässä sitten vaan, että milloin se yks pirulainen tajuaa saapua paikalle :snotty: . Toivottavasti tulis mahdollisimman pian...

Se hyvä puoli tuossa negassa (aina on löydettavä asioiden hyvät puolet :D ) on, että ollaan menossa tänään kaveriperheen luo saunomaan ja nyt uskallan ihan huoletta juoda ne pari saunasiideriä. Jos olisin jättänyt juomatta, niin kaveri olis kyllä heti arvannut syyn :)

Onnea Cristiina hyvistä uutisista ja toivotaan, että se plussa sieltä tulee kolisten!

Olikos täällä muita tänään testaavia, mitäs testit näyttää?

*muoks* tervetuloa mukaan bertha ja huhuu Mivi mitkäs on tunnelmat teilläpäin?
 
Eilinen päivä meni Helsingissä koulutuksessa ja shoppaillessa! Mutta nyt taas kotona sorvin ääressä. :)

HotCoffee voi höh, negasta :hug: Jos tulee myöhäinen plussa

Äippä 75 tsemppiä peiton heilutteluun ja eköhän se näyte ihan ok ole :)

Tinttara toivottavasti saat sen testin nyt ostettua, koska jännitämme niin kovasti puolestasi :heart:

).( Ovis ollut luultavasti viime viikon lopulla tai alku viikolla, oireita päätellen. Hyödyksi käytetty katsotaan kuinka käy ;) En oikeen uskalla toivoa mitään, enkä oireita tunnistella. Sillä mun PMS-oireet on hyvin samalaiset kun raskausoireet, joten katsellaan :/ Mutta avoimin mielin eteenpäin, että joskus sitten tärppi käy jollei nyt. :whistle: +++ :whistle:

Kaikille tsemppiä missä kiertovaiheessa sitten olettekin :D :heart:
 
Heips Hottis ja kaikki muutkin tietty!
Nyt on oireissa tultu rytinällä alas, eli enää ei ole vilu :eek:
Ja kuten eilen höpisin, mulla on kova puheripuli joka
enteilee..... t-k-k:ä
Noh..toisaalta, vieläkään ei sitä näy, joten...
Uskalsin eilen ottaa hiukkasen punaviintä, josta mies suloisesti "huolestui" vaikka koitin tilannetta hänelle kuvailla, että ehkä tässä nyt ei vielä ole tärpännyt..... :)
Mutta odotellaan.....

:wave:
 
Mivi Ei siitä punaviinistä haittaa ole. Mäkin olen ollut monta kuukautta ottamatta pisaraakaan. En ole siis muutenkaan kova juomaan lasi punaviiniä 1 /kk kuussa tai yksi siideri, Mutta kuitenkin. Eilen otin yhden lonkeron, koska jos vaikka tärppi olisi kjyydissä on se vielä omassa verenkierrossa. Vaikka pahalta silti tuntu :ashamed: Ja tsemppiä MIVI vielä =)
 
Mivi aika jännä tätioire tuo puheripuli :D . Enkä usko, että siitä punaviinistä olis mitään haittaa ollut, vaikka kyytiläinen oliskin nyt messissä. Aion itsekin uskaltaa ottaa tänään sen saunasidukan, koska testissä ei näkynyt edes haamujen haamun häivähdyksen varjon esiäitiä :D .

maaruska sepä juuri on ärsyttävää, kun tätioireet ja raskausoireet on hyvin pitkälti samanlaisia :p . Ois paljon helpompaa, jos vaikka raskautuessa nenä muuttuis punaseksi ja ennen menkkoja se olis sininen. Eipä tarviis miettiä mitä tuleman pitää :snotty: . Vaikka me kyllä täällä vauvakuumeella saatais se sininenkin näyttämään punaiselta :LOL:
 
Huomenia arvon leidit! :)

Testi näytti negaa... :ashamed: Ei kai tässä auta muuta kun odottaa ens viikon lääkärikäyntiä. HotCoffee sulle iso :hug: ja niinkauan kuin on täti poissa, on toivoa jäljellä!

Tiigeri olit onnettelemassa tuolla ylempänä? Synttärit oli jo tiistaina, kolmenkympinkriisi lähestyy... :D Mut jos jostain muusta halusit onnitella niin sekin käy! Kerro vaan mistä :LOL:

Noh, vaik nega aamul tuli niin onneks jännitystä tästä päivästä ei puutu ku tänään on SE miehen järjestämä yllätys!!!! Kääkkis! :D ...mää ihan täpinöissä!
 
:( eipä taida tässä kuussa ainakaan plussaa tulla kun ukkoa ei oo kiinnostanu olleskaan :( kerran ollaan tän kierron aikana pupuiltu ja se siitä.. tai mikäs sitä sanoo että ei se kerrasta tuu... katsellaan taas ens kuuta uudelleen.. :(:)
plussa onnea muille... :D
 
kenwood1 onnittelen myöhäisesti synttäreitäs :LOL: toivottavasti miehes järjestää mukavan yllätyksen :)

täs oottelen et shoppaileen meen ja si alan jo valmistautua iltaan :p huomenna mua ei taidakkaan koneella näkyä :LOL:

nii ja hyvät lauantait kaikille :wave:
 
kenwood1 Myöhästyneet synttärionnittelut! :flower: =)

HotCoffee: Loistava ajatus tuo nenän värin vaihtuminen.. :LOL: Tai olisiko ukkovarpaan väri helpompi pitää piilossa muilta.. :D

Täällä kova "yritysviikonloppu" päällä kun mies lähtee taas maanantai aamuna kouluun muualle. Ovis olisi laskurin mukaan maanantaina mutta viime kierrosta oli jo tähän aikaan. Ovistesteihin en ole saanut edes haamua joten vähän kummissaan olen.... Pelko siitä että esikoinen on ollut pelkkä onnenosuma (tuli ekasta kierrosta) hiipii koko ajan vahvempana mieleen. Jos meille ei toista edes ole tule tai ainakin vie tooosi kauan.... :( Tiedän että olen malttamaton ja monet ovat yrittäneet vuosikausia mutta minkäs sitä omille ajatukselleen mahtaa... :ashamed:

Äsken tultiin koko porukka pulkkailemasta ja mukavaa oli!! Nyt aamupalalle ja poitsulle lounasta nenän eteen!!! =)

+++++++++tuulia kaikille!!!!!!! :D

 
DoB
Cristiina Voi ONNEA miljoonasti :flower: :heart: :heart: Ihanaa kun joku saa plussan! Oon niin iloinen sun puolesta!

kenwood1 myöhästyneet synttärionnittelut täältäkin :flower:

Hotcoffee pahoittelut negasta :hug: Mutta älä vielä luovuta! Jos tätiä ei näy, on toivoa!

Mä kannatan myös tota värin vaihtumista, oli se sitten nenä tai varvas :LOL: Helpottaisi hiukan elämää. Mä täällä ihmettelen että ollaanko sitä raskaana vai vedättääkö täti mua pahemman kerran! Eilen ostin taas kaksi testiä kotiin odottamaan ensi viikkoa. Jos sais edes sen haamujen haamun... tissit on kyllä olleet pari päivää vähän arat, antaa taas pientä toivoa...

Onneksi pääsen tänään katsomaan kaverin muutaman viikon ikäistä vauvaa, se on varmaan oikea söpöliini. Pieni tyttö :heart:

Käytiin miehen kanssa tänään hipelöimässä kaikkea vauvakamaa kaupoissa, oispa ihana kun saisi niitä jo ostella! Mies puhui eilen jo auton vaihtamisesta suurempaa, että on sitten helpompaa vaunujen kanssa :D Me ollaan kyllä molemmat ihan hurahdettu tähän hommaan :p Enää ei puutu kun se oma vauva!

Oon muuten kans miettinyt tota alkoholi-juttua, kun tosiaan meillä on ens viikolla edessä se matka ja kyllähän sitä ruuan kanssa mielellään (ja muutenkin) joisi punaviiniä. Mitäs jos en ole vieläkään saanut selvyyttä tilanteestani, uskallanko juoda mitään?

Oikein ihanaa lauantaita kaikille!
 
Heip!
Paljon onnea Cristiina!!!

Vaihtelu virkistää...tai siis... sekoittaa mieltä! Nyt vilu on palannut taas takaisin kuvioihin, vajaan päivän siis pysytteli taka-alalla. Kp 40 menossa ja masu välillä menkkakipeä sen verran että ehdin odotella tätiä, ja sitten tuo kipu jo taas lakkaakin.
Sama homma tuon puheripulin kanssa :kieh:
Tänään en niin kovin äänessä ole taas ollutkaan. Tuntemukset menevät vahvasti edestakaisin (niitä siis kuitenkin on) mutta puolia en osaa ottaa..menkat, raskaana,menkat,raskaana....

Hottis ...todellakin, siis puhua pulputan, naureskelen ja oon ihan mieletön "läpänheittokaveri" menkkojen alkaessa. Vuosia ja vuosia sitten, juuri "niinä päivinä" taisin miehenikin hurmata, puhumalla totaalisesti pyörryksiin koko ukkelin :heart: :LOL:
Maaruska kiitos tsemppauksesta... hämmennyksissä täällä odotellaan lopputulosta :)
Tuon alkoholin suhteen en mikään superkiihkoilija kyllä ole. Eli en usko että lasi viiniä tai siideriä voisi pientä vahingoittaa. Eri asia on sitten useampi lasillinen tai juopuneena oleminen.. siitä nyt ei tarvitse edes keskustella..

Nyt taidan kömpiä lämmittelemään peiton alle, hrrr... kylmä. Taas
:wave:
 
Huomenta!

Cristiina, isot onnittelut plussasta :flower: :heart:

Muakin palelsi ja väsytti eilen kamalasti. Oltiin siellä kaverin luona saunomassa ja kasin aikaan ei silmät meinannu pysyä auki. Onneks lähettiin sitten pian kotiin ettei tarvinnut ihan pystyyn nukahtaa.

Tänään odottelen tätiä saapuvaksi puolenpäivän aikoihin, silloin mulla yleensä red express saapuu asemalle :headwall: . Ei oo kyllä varmaan ikuna ollu näin pitkää kiertoa, kp55 nyt menossa :eek: .
 
Onnea Cristiinalle!!!!! :flower: =) :heart: Ihanaa vaikka pieni kateus nostaakin päätään... :ashamed: ;)

Täällä on ovisoireita havaittavissa ja greippimehun ansiosta vähän "limaisampaa" oloa... :whistle: Se ovistesti vaan vähän ihmetyttää mutta teen parin tunnin päästä tämän päivän testin..
Miten ihminen voi olla näin malttamaton kun koko ajan vain toivon että tärppäisi pian ja se tietenkin vain lisää riskiä siitä että niin ei käy.. :kieh: Tyhmä minä...

Äsken tultiin taas pulkkailemasta ja oli aivan ihana ilma!! Aurinko paistaa ja pakkasta 7'C kun lähdettiin ja 5'C kun tultiin. Nyt poitsulle lounasta nassuun!!
:wave:

 

Yhteistyössä