Onnea
Pickane :flower: :heart: . Ihanaa, että saatiin tammikuullekin vielä yksi plussa.
Mun mielestä tuossa Primolutin pakkausselosteessa lukee, ettei missään tapauksessa saa käyttää raskauden aikana ja lääkettä käyttäessä tulisi huolehtia ehkäisystä. Mutta huoli pois
Pickane, ei tuosta varmaankaan pienokaisellesi mitään haittaa ole ollut, eikös sulla ole ovis ollut silloin kuurin aikana? Silloinhan alkio ei ole edes vielä kiinnittynyt, joten... Hirmuisesti onnea vielä kerran!
Täällä ei tätiä, ei plussaa |O . Nyt vaan sitten sitä ämmää odotellaan, jospas se tulis, kun flunssakin alkaa nyt helpottaa. Laskeskelin, että tätä vauhtia mulla ehtii olla n. 5-6 yrityskiertoa vuoden aikana :/ . Epistä!
. Taidan kyllä ne ovistikut ainakin nyt yhdeksi kierroksi hommata, mutta pidemmän päälle tulis kyllä aika kalliiks
. Greippimehusta en tiedä, ilmeisesti nää meikäläisen limakalvot kasvaa todella paksuiks ilman sitäkin :kieh:
Oon jo viikon kulkenut rätit pöksyissä varmuuden vuoks, mut tänään aattelin olla ilman, johan luulis tädin tulevan