++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Herra jumala!Tuossa ovistestissä on vaalee,mutta selvästi punakka viiva?!!!!??? Kun kirjotin tuon viestin jossa sanoin sen näyttävän negaa,siis "vaikutusaika" oli vielä päällänsä!!? Mitä mitä,kp on kummiski 19?
Kun kastoin sen testin pissiin,siinä samalla siivoilin vessaa ja testipakettia pois.Kun sitten katsoin sitä kun punaväri oli kulkenut läpi,ei vielä ollut mitään.

*muoks* siis vaikutusajan sisällä luin tuloksen!*
 
Huomenet! Kuten tuonne alotukseeni jo kirjotin,niin tulinkin nyt huonosti nukutun yön jälkeen siihen tulokseen,kun plussaovistestiä koko yön ajattelin,että se ei kai voi näyttää kumpaakaan mun kohdalla..Niitä ei ole suunniteltu mun käyttöön siis :D Eli siis siksi päädyin tähän tulokseen,kun joskus tosissani sitä ovista tikutin,testi näytti siitä päivästä lähtien vahvaa plussaa kun aloitin testaamisen.Tikut ehti loppua ja koko ajan oli se tulipunainen plussa.Tulloin ei ollut ovisoireita,muistan sen kun sitä niin kummastelin.Toisella kertaa ei tullut viivan viivaa,ei edes kontrolliviivaa testeihin missään vaiheessa ja nyt sitten tämä! Siellä se kummittelee vielä se viiva testissä,mutta olkoon vaan.Tänään on siis tuhrun alkamispäivä enkä jaksa uskoo ettei alkaisi,joten en juokse apteekkiin. Toisaalta voihan olla etten ole viime kierrosta raskautunut vaan tästä ja koska ovistesti voi sen raskauden joissain tapauksissa näyttää,näyttää se mun kohdalla hailakkaa viivaa kun raskaus vasta alussa,eli lh-hormonia on (jota siis tarvitaan lukemani mukaan estrogeenin tuottamiseen raskauden aikana..?) mutta vain hitusen,mkuitenkin sen verran että testi siihen reagoi.Luin myös että kierron alussa ja lopussa lh-hormoni taso on todella matala,kunnes puolen välin paikkeilla paripvää ennen ovista,voi kymmenkertaistua,eli periaatteessa nyt sitä ei kai pitäisi olla kropassa.Tosin päiviähän ei voi määrätä,poikkeuksiakin on..Plaah...Haluaisin uskoo,että se ois vihdoin totta,mutta faktat murskaa sitä toivetta..Jollakulla oli ovistesti näyttänyt tasapaksuja viivoja dpo 9-10,r-testi negaa,mutta myöhemmin saanut myös r-plussan..Ja mulla on nyt siis menossa dpo 10...??!! :headwall: :D Kohta tulee kiire töihin ku jaarittelen täällä.
 
Onnea Pickane :flower: :heart: . Ihanaa, että saatiin tammikuullekin vielä yksi plussa.

Mun mielestä tuossa Primolutin pakkausselosteessa lukee, ettei missään tapauksessa saa käyttää raskauden aikana ja lääkettä käyttäessä tulisi huolehtia ehkäisystä. Mutta huoli pois Pickane, ei tuosta varmaankaan pienokaisellesi mitään haittaa ole ollut, eikös sulla ole ovis ollut silloin kuurin aikana? Silloinhan alkio ei ole edes vielä kiinnittynyt, joten... Hirmuisesti onnea vielä kerran!

Täällä ei tätiä, ei plussaa |O . Nyt vaan sitten sitä ämmää odotellaan, jospas se tulis, kun flunssakin alkaa nyt helpottaa. Laskeskelin, että tätä vauhtia mulla ehtii olla n. 5-6 yrityskiertoa vuoden aikana :/ . Epistä! :D . Taidan kyllä ne ovistikut ainakin nyt yhdeksi kierroksi hommata, mutta pidemmän päälle tulis kyllä aika kalliiks :eek: . Greippimehusta en tiedä, ilmeisesti nää meikäläisen limakalvot kasvaa todella paksuiks ilman sitäkin :kieh:

Oon jo viikon kulkenut rätit pöksyissä varmuuden vuoks, mut tänään aattelin olla ilman, johan luulis tädin tulevan :LOL:
 
Voihan ihanuus Picane! :heart: Todella paljon onnea :flower: Kaveri on kans mulle marmattanut, että ei pidä elää kuin siveyden sipuli, vaan pitää elää niin kuin ennenkin, eli en ole ollut mikään siveys sipuli, enkä taida vieläkään olla :LOL: Mutta, mutta, kaverikin oli heti paksuna, kun miehensä kanssa päätti, että elävät kesän huolettomasti ;)
Onne toosi paljon, ja paljon tarrasukkia pinelle matkaan :flower: Saatiinhan me vielä tammikuulle yksi lussa :p
 
Sylintäydeltä onnea sulle Pickane!!! :heart: :heart:

TÄÄ ON IHAN USKOMATONTA!!!!! TÄNÄÄN KP71!!! JA NEUVOLASSA KÄVIN LÄÄKÄRIN PUHEILLA, KÄSKI PISSIÄ TIKKUUN (EI AAMUPIISSA) JA ARVATKAA MITÄ!?!?! SE ON PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek:
Kyllä tipahdin tippa linssissäl ääkärin kaulaan. Pää on kyllä nyt IHAN SEKAISIN!!! Siis meille tulee vauva!!! :heart:

Nyt ihmetellään missä vaiheessa mennään (rv8+5 vai jotain ihan muuta?) Itkettää ja naurattaa!!! :'( :D

Peukut pystyyn et matkassa pysyy, ja KYLLÄ NE "MYÖHÄISET" PLUSSAT NÄKÖJÄÄN IHAN MAHDOLLISIA ON!!! :heart:

Voi tsiisus ku oon onnellinen (ja mies sekosi ku soitin sille töihin! :LOL: ...lähti sikaria ostamaan...)
 
Pickanelle hurjasti onnea!! :heart: :heart: Ihania uutisia! :hug: Olen varma, että kaikki on pikkuisella hyvin! Nyt vaan rutkasti vauvaliimaa mukaan.

HotCoffee: Onpa tyhmää, kun ei mitään tapahdu suuntaan tai toiseen! Se on raivostuttavaa, tiedän! Tsemppiä odotukseen... :hug:

Tinttara: Jos et ole saanut testeihin edes kontrolliviivaa, niin silloinhan testit ovat olleet viallisia. Eli niiden perusteella ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä. Toivon totisesti, että tuo sinun viivasi olisi merkki pienestä salamatkustajasta! :heart:

ON: Ei mitään erikoista. T-k-k läks ja alkukierron tylsiä päiviä vielä vietellään. En varmaan tässä kierrossa jaksa tikutella, katsellaan nyt miten kierto lähtee asettumaan. Olisihan se kiva saada synttärilahja vähän etukäteen, ensi kuun alussa kun on synttärit. :D :heart:
 
kp65 kunniaksi tein testin ja nega oli! Toi tän päiväinen plussa oli kyllä ihan selvä punainen viiva! :heart:
Tuli vaan mieleen et onkohan noi babyplussasta tilatut liuskatestit niin tarkkoja (luotettavia) kuin kasetti testit?

Kaikki on mahdollista HotCoffee! Mulla kaikki oireet hävinneet (iso väsy, appelsiinihimo, alaselkäsärky...) kn on tiivis ja edelleenkin taaksepäin kallellaan. Tosin toi lääkäri sanoi ettei sen muoto todellakaan kaikkea kerro vaan ennenminkin sen VÄRI, muuttuu liilahtavaksi raskauden myötä! Et turhaan sitä ronkkii, tarttee vaan joku pistää kurkkii sinne alapäähän! :LOL:
 
Hurjaa menoa! Mahtavaa kenwood, paljonpaljon onnea! Tuota riemua tuskin voi aavistella kun noilla kp:llä plussaa!!! =) :heart:

Täällä kp 46 ja nega tänäaamuna.. ei muutakuin uusia kymppejä kohti vaan apinan raivolla :LOL:
 
Mulla kp60. Jipii.

Kattelin just kalenteria ja laskeskelin, että jos täti nyt lähipäivinä pyrähtäis paikalle, niin seuraavat jännäilyt menis sitten tuonne maalis-huhtikuun vaihteeseen näillä kierron pituuksilla :eek: :kieh: . Aika masentavaa :( .

Huomaa, että oon yksin kotona ja saikulla, kun ehdin täällä näin aktiivisesti pyöriä, selailla kalenteria ja miettiä kaiken maailman mahdollisuuksia :ashamed: :LOL:
 
Hottis mulla on vähän samoja oireita ku sinullakin..mietitty on monenmonta erilaista mahdollisuusvariaatiota :LOL: Ei todella voi väittää etteikö tuota aikaa olisi ollut..tai siis päiviä :p
Mulla vaan meinaa hermo pettää kun ajattelen että mitäs sitten jos ne menkat pysyypi poissa ihan huvikseen ilman että olisi raskaana..
nyt just kun tuntuu huvitus lääkärissähyppäämiseen olevan aika minimissä. Pahus.
 
Voi herran jee ja varren kanssa... taas plussa! :LOL: Paljon onne kenwood :flower: Mahtavaa, nyt niitä plussia alkoi taas ropiseen :D
helmikuukin saatiin heti korkattua plussalla!! :D Aika jännä nähdä monesko rv sulla on menossa, kun on noin pitkällä jo kierto! Liimoja ja sukkia sinullekin kovasti mukaan! :heart:
 
Enään neljä piinailijaa jäljellä! Onkohan viidenmutsista mitään tietoa, olisi mukavaa jos tulisi kertoon kuulumisia =) Loput neljähän taitaa vetästä kans myöhäsen plussan, kun alkaa oleen tässä pinossa ennemmin sääntö kuin poikkeus :p
 
Pitkäkiertolaiset ("paikallaolijoista")..muistaakseni DoB ja Hottis Mites tuota teillä on sujunu tää superkierto noin niinkuin muiden öhöm.. eritteiden kanssa? :x Eli siis valkovuoto? Onko ollu saharameininkiä vai putoustyylistä actionia?
 
Mivi: Mulla on kyllä kosteeta tuolla alakerrassa, ei kyllä mitenkään lorottamalla tule :x . Yleensä mulla on ennen menkkoja niin kuivaa, että natisee :D . Näin myös viime kierrossa, mutta nyt sitten näköjään kaikin puolin erilainen kierto.
 
Heippa!!!

Gyneltä palattu ja hyviä uutisia oviksen suhteen... Se ois sitten parin päivän päästä käsillä!!! Se sano muuten että en oo saattanu ovuloida ollenkaan sen km:n jälkeen!!!!!!!!! HÄH? Sit se sano, että luultavasti tulen nyt heti raskaaksi, mutta anto seuraavaan kiertoon clomit, koska mulla on pco-tyyppiset munasarjat!!!

Aatelkaa mikä lupaus!!!! Tulet nyt raskaaksi! Saakohan siitä tehä reklamaation, jos en tulekkaan? :LOL:

Tiistaina alotan terot ja sit ootellaan vaan plussaa!!!!!


Ainiin... välitän lääkärin terveiset ovistikutuksesta!! Se sanoi, että positiivinen ovistesti ei kerro tapahtuuko ovista! Se kertoo vaan hormonin nousun ja ovista ei siitä huolimatta välttämättä tapahdu. Se suositteli heittämään testit nurkkaan ja keskittymään pupuiluun!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Julietta hyviä uutisia sait! Aikamoinen heitto gyneltä ;) Lekurit on kyl kaikki erilaisia näköjään. Mulle taas gyne sano et kannattais ostaa niitä ovis tikkuja jos haluaa varmuuden, että ovuloiko. Kun mä kävin siellä pari päivää oletetun ovulaation jälkeen, niin ei ultrassa nähnyt ovulaation tapahtuneen... Ensin ajattelin ostaa tikkuja, mut en sit kuitenkaan ostanut. Alan vasta hössöttää myöhemmin eli jos ei ala vuoden jälkeen, mitään tapahtuu... =)
 
).( Olen tässä hieman ollut taka-alalla,tuo elämä hieman potkinut päähän, onneksi on ihana perhe ilman sitä en selviäisi. Kp 22 alkoi taas tuhru ennen siis alkanut vasta kp26, nyt sitten vaan tätiä odotellessa. Tiistainen eli kp 22 alkoi myös 12h kestävä oksennustauti jonka jälkeen sain kaamean flunssan, taitaa olla koko kroppa sekaisin, ja nyt tuhrukin vähentynyt, En ymmärrä enään yhtään mitään :/ :/ Jotenkin on mennyt usko koko raskautumiseen, siksi yritän taustailla täällä ja unohtaa koko jutun, onhan minulla kaksi aivan ihanaa tervettä lasta, onneksi :heart: :heart: < mieskin lähtee työmatkalle viikoksi ulkomaille, no se tarkoittaa sitä että ajoissa nukkumaan |O

Anteeksi tämä vuodatus, olo on vaan niin kaamea :snotty:

Kaikille muille oikeen paljon plussa puhureita ++++++ :whistle: ++++ :whistle:
 
maaruska lämpöinen :hug: sinulle! Olen pohtinutkin, että mitäköhän sinulle kuuluu... Vuodattaahan täällä saa tai pitääkin jos vain siltä tuntuu! Hyvä että sulla on perhe tukena ja olet heiltä saanut tukea, mikä tilanne sinulla sitten on ollutkin... :heart: Tuo oksu-tauti on sitten karmea tauti. Onneksi selvisit suht "helposti" siitä yli ja toivotaan, että lunssakin siitä helpottaa pian! :heart:
Pidätte sitten jotain yhteistä kivaa lapsosten kanssa, kun mies on poissa ;)

Mä oon täällä täpinöissäni! Tänään tulee miehen porukat ja ovat koko vkl meillä (ovat siis mukavia ja rentoja ) ja huomenna mulla on aamusta kampaaja ja sitten mennään kattoon lätkämatsia illalla ja mun tipaton tammikuu päättyy tänään ja huomenna :xmas: :p :D :LOL:
Ovistelen parhaillaan, oireista päätellen, eilen kellistin ukon ja sen pitäisi nyt sitten riittää, kun vkl ei kehtaa hommailla, kun on yövieraita :whistle:
 
Julietta: Mä oon jostain myös kuullut/lukenut, että pitäis olla koko hela hoito eli tikkuun vahva viiva, ovislimat ja nippailut, että vois olla varma ovuloivansa. Eipä sitten paljon vaaditakaan! :LOL:

Mutta mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma, joten ajattelin kuitenkin tikuttaa sitä ovista ens kierrossa. Tilaan mammaksilta sen 70 ovistestin setin, riittäisköhän yhteen meikäläisen kiertoon? :whistle: :D
 

Yhteistyössä