Mul on sairaus roskaruokaan

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
Syön mäkkiä, hesejä, pizzoja päivittäin, lihon vaan vaikka en haluisi, on jotenkin syötävä vaan ku ne on niin hyviä vaikka kotiruokakin on hyvää mut tungettava vaan suuhun. Vaikka ei ois nälkäkä ni mieliteko on kova, haettava
 
koukussa ollut
Mulla oli ihan sama homma.. Vaikka kuinka usein söi noita, niin koskaan ei tuntunut riittävän.. Vaikka joskus ällötti, niin se tosiaankin meni nopeesti ohitse.. Lopulta sain itseäni niskasta kiinni, päätin, että pidän alkuun viikon tauon (sekin tuntui pitkältä ajalta).. Ensimmäiset päivät oli pahimmat, mutta kun niistä pääsi, niin helpotti. ja kun viikko oli mennyt, päätin jatkaa roskaruokalakkoa =). Olin suunnilleen pari viikkoa syömättä noita ruokia, kun sitten kävin hesellä.. Mulla ei tehnyt edes mieli syödä sitä, kun sain sen aterian eteeni.. Söin kuitenkin ja oikeesti: se oli PAHAA! Tosin söin taas muutaman päivän sitten yhteen putkeen noita hesen ruokia ja taas jäin koukkuun.. Tein saman lakon uudestaan, nykyisin syön silloin tällöin pikaruokia, mutta ei koskaan useampaa kertaa viikossa, koska silloin jään koukkuun.. Tsemppiä sulle yritykseen päästä irti noista.. Kokeile pieniä tavoitteita (ensin pari päivää, sitten viikko, sitten kaksi =) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Eikö sua rupee ällöttämään,kun joka pvä syöt tollasta sapuskaa?
välillä kieltämättä mutta menee päivässä kahessa ohi. En tie hakisinko lääkäristä apua tähän.
Ootko kauan jo tehny tota,et syöt päivittäin roskaruokaa? Onko paljonki tullut painoa? Eiks sit aina väsytä ym,ku on niin huono ruokavalio?
Eikö tohon mee rahaakin ihan helkutisti??
Mua ihan rupes kiinnostaa :D
 
koukussa ollut
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Eikö sua rupee ällöttämään,kun joka pvä syöt tollasta sapuskaa?
välillä kieltämättä mutta menee päivässä kahessa ohi. En tie hakisinko lääkäristä apua tähän.
Ootko kauan jo tehny tota,et syöt päivittäin roskaruokaa? Onko paljonki tullut painoa? Eiks sit aina väsytä ym,ku on niin huono ruokavalio?
Eikö tohon mee rahaakin ihan helkutisti??
Mua ihan rupes kiinnostaa :D
En ole ap, mutta vastaan omasta puolestani.. Silloin kun mä ahmin noita roskaruokia, niin painoa alkoi tulla pikkuhiljaa, kaikki kertyi mahalle ja se alkoi kyllä ällöttää.. Väsynyt olin jatkuvasti, enkä alussa edes tajunnut sen johtuvan tuosta ruuasta. Nykyisin paljon virkeämpi ja pirteämpi kun saanut parannettua tuon ruokavalion =)
 
Sairaus
kyllähän tuota vois jonkunlaiseksi sairaudeksi sanoa. Normaalisti varmasti lähes jokainen käy joskus jossain pikaruokapaikassa tai pizzeriassa syömässä eikä se pahalta maistu. Mutta se on tervettä ja normaalia että sitä syö ihan samalla tavalla kun mitä tahansa muutakin ruokaa. Meilläkin kotiruokaa syödään, mutta en tee siitä numeroa enkä kanna kamalaa syntiä harteillani siitä että joskus käymme mäkissä tai hesellä. Mä kyllä sinuna menisin jollekin juttelemaan, luulis tuohonkin jotain apua löytyvän. Rohkeasti vaan ap!
 
vierailija
kyllähän tuota vois jonkunlaiseksi sairaudeksi sanoa. Normaalisti varmasti lähes jokainen käy joskus jossain pikaruokapaikassa tai pizzeriassa syömässä eikä se pahalta maistu. Mutta se on tervettä ja normaalia että sitä syö ihan samalla tavalla kun mitä tahansa muutakin ruokaa. Meilläkin kotiruokaa syödään, mutta en tee siitä numeroa enkä kanna kamalaa syntiä harteillani siitä että joskus käymme mäkissä tai hesellä. Mä kyllä sinuna menisin jollekin juttelemaan, luulis tuohonkin jotain apua löytyvän. Rohkeasti vaan ap!
En ole koskaan käynyt. Mistähän oon jäänyt paitsi?
 
vierailija
En ole ap, mutta vastaan omasta puolestani.. Silloin kun mä ahmin noita roskaruokia, niin painoa alkoi tulla pikkuhiljaa, kaikki kertyi mahalle ja se alkoi kyllä ällöttää.. Väsynyt olin jatkuvasti, enkä alussa edes tajunnut sen johtuvan tuosta ruuasta. Nykyisin paljon virkeämpi ja pirteämpi kun saanut parannettua tuon ruokavalion =)
No hyvä et ymmärsit itse
 

Yhteistyössä