Hoidot Virossa Elite klinikalla kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei.

Löytyykö täältä ketään, joka on joka käynyt kyseisellä klinikalla hoidossa? Olemme 40+ pari ja aloittamassa hoidot lahja alkioilla. Oletteko käyneet vaadittavat testit ja tutkimukset Virossa vai Suomessa? Klinikalta kerrottiin, että että useimmat ulkolaiset asiakkaat käyvät tutkimukset kotimaassaan. Miten kotimainen lääkäri on suhtautunut pyyntöön määrätä labroja, sekä lääkkeitä hoitoja varten? Tuntuu hassulta mennä vaatimuslistan kanssa lääkärkäynnille.

Kaikki kokemukset kyseisestä klinikasta kiinnostavat. :)
 
Hei.

Löytyykö täältä ketään, joka on joka käynyt kyseisellä klinikalla hoidossa? Olemme 40+ pari ja aloittamassa hoidot lahja alkioilla. Oletteko käyneet vaadittavat testit ja tutkimukset Virossa vai Suomessa? Klinikalta kerrottiin, että että useimmat ulkolaiset asiakkaat käyvät tutkimukset kotimaassaan. Miten kotimainen lääkäri on suhtautunut pyyntöön määrätä labroja, sekä lääkkeitä hoitoja varten? Tuntuu hassulta mennä vaatimuslistan kanssa lääkärkäynnille.

Kaikki kokemukset kyseisestä klinikasta kiinnostavat.
Moikka,
Mä oon ulkomailla hoidossa. Synlabiin ei tarvita lähetettä ja sieltä löytyy paljon testejä. Dextra on kirjoittanut mulle maksua vastaan reseptejä - oon käyttänyt heidän sovellustaan ja lähettänyt viestin.

Virossa oon ollut muutamaan klinikkaan yhteydessä, mutta heillä ei ole keinoa vaikuttaa mun haasteisiin (limakalvon ohuus). Suomen ultrat on aika kalliita. Kaunis odotus: siellä on edullisempi ultra, mutta se on kätilö, joka ultraa - ei lääkäri (näissä edullisimmissa). Femedalla ja Mehiläisessä lähes 300 euroa ultrakäynti - Virossa varmasti edullisempaa.

Dextraa kehutaan kovasti.
 
vierailija
Moikka!
En jaksa kirjautua sisään, mutta olen Ramiina ja kävin hoidot Elitessä, luovutetuilla munasoluilla. Suosittelen! Suomessa ei edes tehdä sellaisia testejä kuin siellä, en olisi äiti, ellen olisi sinne lähtenyt. Minulla on siis kohta 5v. lapsi, joka sai alkunsa Dr. Sõritsan taitavissa käsissä. Suomessa soitin yksityiselle klinikalle ja kerroin hoidoista Virossa, ja että tarvitsen nämä testit, voitteko ottaa. Suostuivat. Sama lääkityksen kanssa, kerroin mitä tarvitsen ja lääkäri Suomessa kirjoitti. Tarvitsin alkuraskauden tueksi lisää lääkettä, jota ei silloin Suomessa ollut, ja lääkäri Virosta lähetti sitä kuriirilla. Vahva suositus Elitelle! ❤
 
vierailija
Klinikka on lääketieteellisesti ihan pätevä, eikä tarvitse pelätä, että varastavat rahanne ja häipyvät jonnekin. Suurin osa henkilökunnasta on ystävällistä, mutta osalla ja varsinkin paikan omistajalla on ns. itäblokin asiakasalvelu. Tällaista hoitohenkilökuntaa toisaalta löytyy Suomestakin terveydenhuollosta. Tämä omistaja ja päälääkäri on ihmisenä täysi kusipää ja pröystäilevä nousukas venäläiseen tyyliin. Hänellä on myös eräänlaista taikauskoa, tyyliä että negatiiviset ajatukset estävät alkiota kiinnittymästä. Klinikka on nopea eikä ole paljon byrokratiaa, joten siinä mielessä helppo käydä.

Eli suosittelen, mutta omistajalääkäri ei ole mikään kiva, helppo tai hyvin käyttäyttvä ihminen, eikä aina kovin nykyaikainenkaan.
 

Yhteistyössä