*** 3 viikko toden sanoo***

Maaruskan tavoin täälläkin kurkitaan lennon etenemistä - puuuuuh, niitä plussatuulia ihan joka iikalle sinne yläilmoihin :heart: .

T: Juibe, joka koittaa parhaansa mukaan pitää pöksyt jalassa ainakin toistaiseksi ;)
 
Moi kaikille tasapuolisesti ja tervetuloa joukkoon mukaan Miilu!

Täällähän kuhina käy, mutta onhan se tämä meidän viikko virallisesti alkanut eli alkaa tunteet kuumeta :D .

Mulla tänään töissä tissit tuntui tursuavan liiveistä ulos ja sekös taas kohotti toiveet korkeelle, kun nehän on selvästi siis kasvaneet/turvoksissa. Noooh, tulin sitten kotiin ja tutkailin tilannetta, niin olin sitten aamuhämärissä tunkenut päälleni sellaset ylipienet liivit, joten ei ihme jos tursuaa :ashamed: :LOL:

Friesia kyllä se plussa sieltä parin päivän päästä tulee, olit vaan liian hätänen...
Ja Mivi ei tollasien viallisten testien tulokseen kannata luottaa ollenkaan :D . Testaat vaan sinäkin parin päivän päästä uudelleen, niin eiköhän sieltä oikea tulos tule.

Jännä muuten, että aina automaattisesti ajatellaan ettei nuori äiti voisi olla hyvä äiti. Eiköhän niitä "huonoja äitejä" ole ihan kaikissa ikäryhmissä. Mun sisko sai esikoisensa 19-vuotiaana ja kyllä sitäkin päiviteltiin ja vielä omat sukulaiset :eek: . Ja kyllä mullekin ventovieraat sanoi, että aika nuorena olen lapsen tehnyt... mutta peruivat puheensa kun kuulivat että olen kuitenkin "jo" 25 v. :D .
 
Määkin täytän jo 24-vee,4kk:n ja 2pvän päästä! :) Oikeesti,sillon 2006,kun aloteltiin niitä tutkimuksia,niin lääkäri oli tosi töykee:nuoriahan te vielä ootte!No,mitä sitten?Nii ollaanki,mut kai sitä ihminen voi nuorenakin haluta lapsen ja perustaa perheen?Herranen aika,kun sitä sitten päivitellään,että kylläpä nyt jää nuoruus elämättä..En ymmärrä niitä ihmisiä,jotka näin ajattelee.Voihan sitä elää silti "nuoren" elämää,tietyin rajoituksin luonnollisesti kun vauva tulee,enkä mä tiiä miten nuoren ja "vanhan" elämä eroo toisistaan...Mun äippä oli 21 kun mä synnyin,isä täytti samana päivänä 20..Olin 3-v., kun veljeni syntyi ja 6-v.,kun toinen veljeni syntyi ja vanhemmat oli 26 ja 27,kun me kaikki kolme oltiin maisemissa ja ihan hyviä ja järkeviä ihmisiä meistä nuoret vanhempamme kasvatti! Että näin...Mikäköhän keuhkoomis-kohtaus tääki oli.. :ashamed: :LOL:
 
Täällä ollaan jo paremmalla mielellä...jospa ne olikin valemaenkat kun niin vähän vuotaa...viimeinen oljenkorsi :LOL:
Kävin tänään salilla...pitkästä aikaa...kyllä tuli hyvä olo...ens viikolla uudestaan.
Tinttara...kyllä nuoretkin voi haaveilla perheestä...mullakin varmaan olisi jo nuorena ollut lapsia jos olisi se suhde kestänyt...Nyt sitten kärvistellään ja ei meinaa raskaaksi tulla...
Hot coffee: Kyllä sulla ainakin vielä lupaavalta kuulostaa...
Maaruska ja juibe: laitetaanko jatkolento...mukava luultavasti olen jos nyt en ihmeen kaupalla plussa vielä.
Onneksi mäkin oon peruspositiivinen ihminen niin pääsee aina aika helpolla vaikeuksien yli...
 
maaruska ei täs jännitä.. ei vaan malttais olla testaamatta.. :p
mie en ainakaan välitä muitten mielipiteistä tässä kuumeilussa ja lapsen teko touhuissa.. omahan on asiani ja pystyn kantaa vastuuni mieheni kanssa. muut saa sanoa mitä tykkäävät :kieh:
hohoijaa.. koko päivä on menny vauva sivuja selaillessa ja miettiessä oireita :D
eniten kaihertaa vastaan nuo lämmön.. :kieh: kun en oo niit mittaillu en tiä onko noussu sitten..
mutta toivotaan et tää viikko menee nopeesti ja kaikil olis testeissä kaks viivaa :heart:
 
Huomenna alkaa meikäläisellä sitten se plussaviivan metsästys. Tämän kierron eka testi ja vähän jännittää, mutta eiköhän niiden tekemisestä taas tule ihan rutiinia, veikkaanpa että sen verran monta testiä joudun tässäkin kierrossa tuhlaamaan.

Sen verran laadin alustavaa testisuunnitelmaa :LOL: , että jos/kun huomenna tulee nega, niin sitten testaan aikaisintaa viikon päästä seuraavan kerran ellei Madam kunnioita sitä ennen matalaa majaani läsnäolollaan :D
 
Päivää lennolle ja tervetuloa Miilu! (plus tietty muut uudet jos en jota kuta ole vielä huomioinut :) )

Mahtavan positiivisella mielellä kaikki tänään! Ihan erilaisella tuulella väki ku pari päivää sitten. Yritetään pitää tätä yllä ;)

Todella monella on ihan mahtavia oireiluja. Eiköhän se väh. viisi +++++ hommata tällä lennolla. Ja jatkolla loput!

).( Aamulla etoi kovasti. Samoin puolelta päivin. Äkkinäisen liikkeen seurauksena vasemmalla puolella vihlas tiukasti. Vessassa oon käynyt useasti pahinta peläten, mutta valkovuotoa on tähän asti ollut tuloksena. Mua jännittää loppu viikko aika paljon.

Huomisesta alkaa sitten plussailut, eikö.
 
Voi ei Tuisku-84-! :hug: Noh,uudella tarmolla mennää etiä päin,eiks jeh?! Toivotaan, että sulla greippimehu auttaa, oonkin paljon onnistumis-tarinoita lukenu.Mulla vaikutus päinvastainen..

Tiesittekö,että jos menkat alkaa illalla 18 jälkeen,niin vasta seuraava päivä on kp 1?!Luin joskus jostain.
 
Voi Tuisku :hug: ! Ensi kierrossa tärppää taatusti! Pakko! :heart:

Feliana, mullakin vihlaisi tosi repäisevästi tänään, kun äkkinäisesti tuolilta nousin. Mikähän se on? Ja nyt vihloo ajoittain sitten kummankin munasarjan kohdalta... onkohan mulla jotain kystiä? :/

Toistaiseksi Tiedätte-Kyllä-Kuka on jättänyt rauhaan... Testi tuolla edelleen odottaa huomisaamua... pelottaa :ashamed:

+++++++++ :whistle:
 
Voi ei Tuisku! Iso lohtuhali :hug: Hyppää toki jatkolennolle mukaan, eikös joo?! :) Turvatarkastukset ovat tiukentuneet, joten tiedät-kyllä-kuka ei voi mitenkään päästä mukaan! :) Greippimehu on muuten hyvää, nam! :p Tosin mies unohti ostaa mulle täydennystä, kun kävi kaupassa. :kieh:

Isot pahoittelut myös muille negan saaneille! :hug: Tiedän miltä teistä tuntuu... :ashamed:

HotCoffee: Ihan paras juttu toi liian pienet rintsikat! :LOL:

Täällä jomotus alavatsalla jatkuu. Aamulla ei ollut juurikaan, mutta iltaa kohden on taas pahentuneet. Outo ja runsas v.vuoto jatkuu edelleen! Sitä ihmettelen eniten, koska on niin epänormaalia mulle tässä kierronvaiheessa. Kohdunnapukka on jo vähän avoin, mutta ei vielä pehmentynyt. Aika huonoja enteitä siis ilmassa...

Paaaaaaaljon plussausonnea huomisille testaajille! :heart:
 
heippa taasen!
mulla on nippailut vatsasta rauhottunu mut etovan olon sain tänään seurakseni..
mulla on alkanu myös oleen sellainen tunne että keksin nää oireet! :LOL:
viimeyönä näin muuten unta että saatiin kaksoset! ja kun kerroin miehelle niin sanoi vaan että eihän se niin kamalaa olis.. siinä samassa hommassahan ne menis! :heart:
 
Voima :hug: Tuisku!

Hehee, pienet rintsikat sai kyllä mutkin nauramaan, HotCoffee :LOL:

Täällä vähän ankeat tunnelmat, ku kaks negaa takana ja muka jos jonkinlaista oiretta. Tänään oli töissä niin huono olo, että meinas oikeesti olla hankaluuksia ilman oksentamista. Mutta sekin varmaan korvien välissä. Saa nyt nähdä.

++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
mittasin just "iltalämmön"... ei enteile hyvää... laskenut 0.2 astetta eiliseen verrattuna... :/ Eli taitaa laskea entisestään yöllä. Ei voi mitään. :kieh:

korjaus: nyt se olikin sit noussut korkeemmaksi kuin eilen. Kyllä tahdonvoima on ihmeellinen asia :LOL:
 

Yhteistyössä