++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

kiitos joutskari ja hotcoffee, kyllä tämä tästä. Ihanaa lukea täällä teidän ihania uutisia, ketä on raskautuunut ja kellä ovikset käsillä, minä tsempissä mukana, ihan kympillä +++++ :whistle:

Oli hyvä kun oksensin vessassa mies vierellä (jäi mun kanssa kotiin kun olin huonossa kunnossa), Sanoi ääneen että haluankohan sitä kolmatta kun muistin taas miltä tuntuu oksentaa, vaikka kyse olikin nyt oksennustaudista, yäk!! No haluanhan minä jos se lapsi vielä meille suodaan :heart: Avoimin mielin eteenpäin. Eihän tässä yritystä ole vielä kun kolme kuukautta mutta tuo tuhruttelu pistää vihaksi ja nyt kun tuli vielä aikaisemmin :(
 
maaruska :hug: sulle ja julietta sähän oot saanu hyviä uutisia! ;)

Helmikuun 26.pv on sitte eka ultra, mietin vaan et malttako sitä sinne ootella vai pitäiskö sitä käydä yksityisellä jo aijemmin? Tosin onhan tuota plussaakin "muutaman päivän" jo odotellu... :whistle:

 
Pirteää perjantaita kaikille! Ja tuhat kiloa onnea kenwood1 ja Pickane!!Selvisin hengissä taasen työviikosta ja nyt saa hetken hengähtää. Paitsi, että nyt alkaa vähä erilainen puurtaminen, kun tänä viikonloppuna pitäis olla ovulaatio... ;)
 
Onnea kenwood1 ja Pickane... rutkasti ruttauksia täältä :heart:

ja maaruska :hug:

nii ja hei kaikille muille :wave:

pitkästä aikaan tääl (en pariin päivään oo käynny). töis ollu hoppua ja koulu juttuja siin samalla.. hoho.. ja lämpöjä kyl en oo mitannu enää ku sen viivan sain siihen ovis tikkuu ja ne lämmöt onki alhaset :kieh: hermot täsä mennöö.. :eek:


korjausta kävihän meikäläinen eilen tääl :LOL: :LOL: ajattelin et siit on jo kauemman aikaa :LOL:
 
Kiitos paljon kaikille onnittelijoille ja onnea kenwood!

Olen tänään keskustellut kahden lääkärin kanssa (ja toinen on vielä neuvotellut kollegansa kanssa, erikoistunut gyne, 20v. työhistoriaa takana) tästä keltarauhasen ja raskauden yhdistelmästä. Eli ihan kaikille tiedoksi että sitä ei saa missään tapauksessa syödä jos on raskaana! :eek:

Minun onnekseni söin primolutin niin aikaisessa vaiheessa hedelmöitymisen kannalta että se ei vaikuta sikiöön. Tähänkin pyydän vielä varmistuksen teratologisesta tietopalvelusta maanantaina. Primolut nor saattaa vaikuttaa tyttösikiön sukupuolikehitykseen jos sitä syödään 45. päivänä tai sen jälkeen. Tämä pvm jäi minulle vielä epäselväksi, onko kyseessä pvm kk jälkeen vai hedelmöittymisen jälkeen... selvitän tämänkin sitten maanantaina kun soitan sinne tietokeskukseen.

Voi kauhia kun pelästyin että täytyy keskeyttää koko juttu... :x

Ja kyllä, toisaalta, jos en olisi aloittanut siirtoa, minulla olisivat alkaneet kk, eikä alkio olisi ehtinyt kiinnittyä...
 
Täällä taas!

Onnea kenwood!!! :hug: :heart: Voi ku kiva lukea plussa uutisia!
maaruskalle :hug:


Täällä mä vaan edelleen jaksan miettiä sitä ovisplussa-viivaa...
Niin siis sillon kun en saanut viivan viivaa,niin tokihan se oli sillon viallinen,joku siitä sanoikin..

Oikeesti jos en viime kierrosta raskautunu,vaan nyt (hah!) ja eka kerran tunsin niitä ovisnippailun tapasia jutskia kp 6 ja sit uudelleen kp 10,niin voiko testi muka näyttää vielä 9 pvän jälkeen jotai viivaa??!!Mulla on kyllä ollu niistä "menkoista" asti menkkakipuja ja nippailuja jne. että en nyt tiedä mitä pitäis ajatella. Mulla on kyllä oikeesti semmonen olo,että ois voinu tärpätä,jos se meidän kohdalla on millään muotoo mahollista.On niin kumma olo ja alamahassa tuntuu selvästi joku "ylimääräinen"..Nostellessa painavia juttuja vihloo alamahaan niin et alkaa ihan huipata ja hengästyttää.Kävellessä tuntuu ihanku joku pallo liikkus tuolla mahassa! :D

Noh,en nyt jaksa kamalasti innostua ja testaan ens lauantaina jos menkat ei ilmaannu.Toisaalta ois varmaan fiksua testata kun lääkäri määräs lihasrelaxantteja ja migreeni-lääkkeet..Ja kun tuota tupakkiakin kuluu jokin verran..
 
Viimeisiään näkyy vetelevän tuo alkuperäinen haikaralento... toivottavasti DoB tulee matkoilta plussan kera :) . Tein vähän salapoliisintyötä ja viidenmutsi on kirjautunut viimeksi 10.1 ja tasan yhden viestin kirjoittanut eli sen siihen 3 viikko toden sanoo -pinoon. Jos viidenmutsi luet tätä, niin tuu ihmeessä kertomaan mitä kuuluu, myö täällä kuola valuen ootellaan plussauutisia :D
 
kenwoodille mielettömän paljon onnea! :flower: :hug: :heart: Kärsivällisyys palkitaan ;) Mahtava alku helmikuulle, vai mitä? Nyt päästiin tytöt plussaputkeen!! :heart:

Pickane, no hyvä, että sait tietää, ettei siitä keltarauhashormonista ole haittaa noin aikaisessa vaiheessa. Ja niiden sukupuolielinten pitäis alkaa kehittyä 45 päivää hedelmöittymisestä, ei kuukautisista, pillereiden kanssahan on sama juttu, että voivat aiheuttaa ongelmia poikasikiön sukupuolielinkehitykselle, jos niitä syö 45 päivää hedelmöityksen jälkeen. Niin vissiin se keskenmenoista kärsiville annettava keltarauhashormoni on eri kuin tuo primolut, vissiin siksi annetaan teroja mieluummin raskautta "etsiville" tuon primolutin sijaan, kun terolut on miedompi.

Ihania nää plussauutiset, tahtoo lisää!!! :heart: :D
 
nyt tytöt tulen hulluksi, tätiä tässä odotellut :kieh: Siis tuhru alkoi kp22 ja nyt ei mitään :kieh: :kieh: Ei siis kunnon vuotoa :kieh: Ei siis mitään :/ Kai sitä kohta sitten lorahtaa kun tätä kirjoitan :LOL: :LOL:
 
maaruska: ettei olis ollut jotain kiinnittymiseen liittyvää vuotoa vai tuhruttaako siis nytkin? Pidetään peukkuja, että olisi nyt sitä itseään b :) d

Yöllä näin sellasta unta, että täti tuli oikein apujoukkojen kanssa ja siinä unessa sänky oikeen lainehti punasena. Heräsin ja olin ihan varma, että oli totta, mutta EI MITÄÄN! Illalla vähän lemmittiin ja se mulla yleensä käynnistää vuodon, jos siis on just kohta alkamassa, eipä auttanut sekään. Eli nyt täti (tai plussa) kiusaa mua ihan tosissaan :kieh: .

Vaan mitäpä tässä voi tehdä muuta ku odottaa :headwall: . Lähden vähän ostoksille, jospa sais muuta ajateltavaa, morjens :wave:
 
Ihanaiset huomenet!

Mivi ja HotCoffee kumpikaan teistä EI antaudu vielä kenellekkään! Sullakin "hottis" on vielä 11 päivää kp71 jolloin plussa tulee yllärinä! :D

KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA!!! :flower: :heart: :flower:
Ei tätä kyllä vielä oikeen usko ja varsinkin kun mä tyhmä en ottanut sitä testiä mukaani sieltä neuvolasta niin voisi sitä katsella ja yrittää ymmärtää tilannetta! Mietinkin et pitäiskö käydä apteekissa ja tehdä kotona vielä ylimääräinen testi jonka sais muistoksi?

Tuolla aijemmin miettisin et onko noissa testeissä (liuskatesti netistä vs."apteekin"kasettitestissä) oikeesti jotain eroa??? Jos molemmat erittäin herkkiä? Koska mulla siihenkään babyplussan liuskaan ei kp65 tullut mitään ja eilen kasettitestiin kunnon plussa?!

Nyt pitäis lähtee raksamessuille... Tarttee alkaa suunnittelee tota lisäsiipeä! :LOL:
 
hurjan paljon onnea kaikkille plussanneille.... :hug: :hug: viikko ja täti tulee ja sit otetaan uusiks tää homma.. jos tietty mies on enää halukas.. :(

ja sitten krääks :snotty: tätä rään määrää vessapaperi kuluu ihan hirveesti.. ja sit nää polvet särkee ja kolottaa maanantain soitan kirurgille että saan ajan että tutkii noi polvet ja jos sit menen leikkaukseen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lentoemo-76:
Ja niiden sukupuolielinten pitäis alkaa kehittyä 45 päivää hedelmöittymisestä, ei kuukautisista, pillereiden kanssahan on sama juttu, että voivat aiheuttaa ongelmia poikasikiön sukupuolielinkehitykselle, jos niitä syö 45 päivää hedelmöityksen jälkeen.

Tuhannesti kiitos tästä tiedosta! Olen ollut ihan sydän syrjälläni kun olen kokoajan sitä kelannut että kumpaa se tarkoitti. Kyllä mua silti kauheasti pelottaa mitä siellä teratologisessa keskuksessa sanotaan... :|

Maanantaina ollaan taas viisaampia, ja voi kun mä niin toivon että kaikki menee hyvin :saint:

Paljon plussa tuulia kaikille ++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Muokattu: Vielä niistä E-pillereistä, lääkäri sanoi että on ollut tapauksia jossa äitii on lähes koko raskausaikansa syönyt e-pillereitä ja silti saanut terveen lapsen. Eli kai minun tapaukseni on vielä aika positiivinen, ettei tarvitsisi pelätä... :)
 
Iltaa lennolle!

tinkiwinki: onko mies alkanut hannaamaan vauva-asiassa? Minäkin sain miestä suostutella aika kauan toiseen lapseen ja on käynyt mullakin mielessä, että mitä jos se muuttaakin mieltänsä... Tosin nyt se on aika innoissaan itsekin asiasta, mutta eihän sitä koskaan tiedä :p . Mullakin oli just pari päivää kunnon flunssa ja sai kyllä niistää koko ajan, vieläkin nenänpieliä kirvelee :snotty:

kenwood: en kyllä osaa sanoa noista testeistä, mutta mulla on pieni epäluulo noita liuskatestejä kohtaan. Tosin ei noi halvat kasettitestitkään mulle plussaa näytä, joten epäluulo niitäkin kohtaan kasvaa :LOL: . Jotkuthan ei oo noihin herkkiin liuskatesteihin saanut kuin haamuja ja sitten esim. apteekin omaan r-testiin selkeän plussan :eek:

Kävin ostelemassa itelleni vaatteita ja olohuoneen verhoihin kangasta, löytyi kerrankin sellaista, mitä mä oon aina halunnu :)

Ai nii, ei vieläkään tätiä, mutta jotain nipistelyjä ja vatsanväänteitä on ollu pitkin päivää, että josko pian sitten...
 
Piti vielä kertoa hauska juttu, kun äsken miehelle noita vatsanväänteitä valitin... poika kuunteli vähän aikaa ja sanoi: "Äiti, sulla on pakki sekaisin, ota activiaa." :D

Tarkkaan ne lapset kuuntelee ja imee kaikki jutut!
 
Tiigeri: Mistäs sun lonkka on kipeytynyt? :hug:

HotCoffee: Toivottavasti nuo nipistelyt olisivat merkki jostain muusta. ;)

ON: Ei mitään erikoista. Olen ihan kuolemanväsynyt. Nukuin viime yönä vain neljä ja puoli tuntia ja sitten töihin. Aivan zombi-olo. :( Jospa tänään saisi unen päästä kiinni paremmin...
 
Hm... mulla oli eilen sellaista ovislimaa muistuttavaa vuotoa... mitähän se nyt sitten meinaa... oon juonut kyllä ahkerasti greippimehua... silloin toissakierrossa, jolloin mehua myös join, "bongasin" just tollaista munanvalkuista muistuttavan ovisliman samoihin aikoihin, kun lämmöt nousi. Mutta kun kierrot on olleet niin pitkiä, ettei oviksen (jos sitä nyt on lainkaan) pitäisi tulla kuin vasta viikon päästä.
Varsinkin kun simppojen ja munasolun välillä on ensi lauantaihin saakka valtameri.:kieh: Vaikka jos ovis olisi ollut eilen tai tänään, niin toissapäiväiset simpat olisivat tietysti saattaneet ehtiä töihinkin...

Mun pitäisi mennä poistattamaan luomia kp22, jolloin olisi ollut todennäköisempi ovisaika. Uskallanko mä nyt mennäkään poistamaan niitä? Tietääkö kukaan noiden paikallispuudutteiden käytöstä alkuraskaudessa? Kyllä nyt pakkaa mennä hulluksi tämä touhu, kun mietin mahdollisia haittavaikutuksia sikiölle vaikka en edes todennäköisesti ovuloi. Mutta kun ei sitä koskaan tiedä :D
 
Pickane: kurjaa joutua jännittelemään tollasia juttuja heti raskauden alkuun, mutta onneksi sinulla on tiedossa tuo maanantainen soitto kohti asiantuntijavastausta.. Tiedät sitten varmasti asian laidan.

Kenwood minäkin tilasin juuri mammaksi.fi:ltä noita hyvin pitkälti samanlaisia liuskatestejä kuin babyplussankin.. saa nyt nähdä kuinka hyviä ovat...(tuloksesta riippuen :kieh: ) Koskaan aikaisemmin en ole tilannut tuollaisia testejä, aina apteekista kipittänyt..
Ajattelinkin kysäistä että joko olet varmistanut kotitestillä että varmastivarmasti on matkustaja mukana :) :p

Hottis: Luojankiitos mustakin tuntu tänään että ehkä mulla sittenkin on tuo vatsantoiminta olemassa, kun välillä tuntunut pieniä "kouristuksia" sivulla, sivulla ja keskellä. Toivoa sopii että ollaan matkalla kohti jonkinlaista pysäkkiä..

Miten se on mahdollista että vaikka lämmöt ei mun mielestä sen kummemmin ole koholla, niin silti noita palelukohtauksia tulee niinkuin olisi lämpöä?
 
Heipparallaa!

Mitkäs tänään tunnelmat lennolla? :)

kenwood jos vielä täällä pyörit, niin kerropas onko sulla nyt niitä raskausoireita ollenkaan? Eikös sulla jossain vaiheessa jotain kuitenkin ollut?

Tiigeri yritä vaan ottaa rennosti (vaikeeta, I know), eiköhän se ovis sieltä ilmaannu. Jos vaikka lonkkakin ois parempi siihen mennessä :)

Ja lentoemo noi limat kuulostaa hyvältä :p :D . Jos sulla oliskin lyhyempi kierto tulossa ja sehän olis hyvä se :) .

Käytiin pojan kanssa äsken ulkona kävelemässä, eipä siellä juuri muuta voi tehdäkään |O . Kiva, kun on laskiainen ja pulkkamäestä on turha haaveillakaan. No, onneksi laskiaispullat odottaa valmiina, nam nam :p .
 

Yhteistyössä