++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

HotCoffee: Mulla oli kanssa tuo superpitkä kierto juuri toinen luomukierto renkaan jälkeen! Eikä siihen tullut loppua mulla ainakaan ilman gynen ja terolutien apua. :ashamed:

Tinttara: Sama homma, kämppä on yks kaaos ja jotain pitäisi tehdä. Tällä viikolla en vaan millään ehdi ennen perjantaita, eikä mies tee yksin kyllä mitään. :kieh: Joka päivä menee vähintään kuuteen-seitsemään ennen kuin pääsen kotiin. Tänään kyllä vähän siivosin keittiötä, mutta kun on kaksi muutakin huonetta plus kylppäri... :ashamed:
 
Joo hei mimmit!
Siinähän vasta olis kertomista kun siinä kp50:n hujakoilla olis ovis! :headwall: No mistä sitäkää tietää, pirulainen..
Jäi ihan kertomatta nää muut omituisuudet.. eli meinaa olla aikamoisia nukahtamisongelmia yhtäkkiä. Viime yönä taisin puolkolmen jälkeen nukahtaa.. (mulle omituista) Vaihtoehto nukahtamisongelmille on voimakkaat unet/painajaiset milloin mistäkin aiheesta. Taitaa tää kierto pistää unetkin sekaisin... :whistle:

Kaikille yhteisesti edelleen...: Selvähän se, ettei tää lento voi jatkuvalla syötöllä mennä korkealla ja kovaa. Välillä pieniä ilmakuoppia =) Mutta ihan ehdoton on tämä jengi. Täytyy sanoa että todella harvoin kyllä tuntee missään ketjussa olevansa näin, tavallaan "tärkeä", kuin täällä jokainen meistä on. Ihanaa...

Jeps.. täytyy lähteä tästä saunaan lämmittelemään miehen kanssa, ja odottelemaan 50+päiviä :wave:
 
Hihih, maaruska, mä vähän arvasin, että sulle käy niin kuin mulle, että vaikka kuinka päättää pysyä poissa, niin pakkohan tänne lennolle on kurkkia aina silloin tällöin :D . parempi näin :heart: Ja eihän täällä pakko koko aikaa ole roikkua, vaikka silloin tällöin tirkistelisikin :LOL:

Kenwood, olen ainakin tosi otettu, jos jaksat vielä meitä tsempata, vaikka pääsitkin jo oikein topclassiin superplussapisteilläsi :heart: . musta olisi kiva kuulla myös miten sun oireet tässä kehittyy ja muita raskauskuulumisia, niin varmaan muistakin, koska pianhan me ollaan kaikki tuolla topclassissä, kunhan vaan saadaan bonusplussat aikaiseksi tuohon raskaustestiin :D Noita raskausoireita on niin kiva lukea (ei siis pelkästään oireita ennen plussaa), kun tulee sellainen fiilis, että pian niitä varmaan saa itse kukin =)

Mivi, kauhean monellahan nuo univaikeudet ovat yksi alkuraskauden oireista :heart: :D

Ja tinttara, ei siitä sun kommentista kukaan pahastunut, koska niinhän se on, että tää palstailuinnokuus on suoraan verrannollista kuukautiskierron vaiheeseen... :D Mitä pidemmällä kierto, sitä innokkaampi palstailija :LOL:
 
Niin muuten omasta navasta sen verran, että taas on oviskivut alkaneet. Mutta en nyt enää yritä edes tulkita mitään mihinkään suuntaan, koska mun kroppa taitaa olla vielä hiukan sekaisin pillereistä. tässä kierrossa noi oviskivut ovat sentään laantuneet huomattavasti edellisiin kiertoihin verrattuna. ja tosiaan lämpö oli noussut eilisestä, niin että kyllä mä eilen tosiaan saatoin ovuloida. Joopa joo... toivossa on hyvä elää...

Tänään yritin "pelastaa" yhtä kulmakunnan rakkia (tosi vanha ja tärisevä patu, joka ei enää näe tai kuule mitään, just ja just hajuaisti pelaa), kun se oli jotenkin joutunut sellaiselle nurmikon kielekkeelle, jolta se ei enää uskaltanut hypätä alas. No joo, vaikea kuvailla tätä paikkaa, missä tää koira oli, mutta joka tapauksessa yritin saada sitä parin tunnin ajan takaisin maan kamaralle, hain kauppiaalta hedelmälootia, joita pitkin se olisi voinut kivuta ja hain kotoa keksejä, joiden avulla yritin sitä maanitella, eikä mitään. Tai siis kyllä se ne keksit söi, mutta jäi kuitenkin korkealle... Isäntäperhekään ei vastannut, kun kävin ovikelloa soittelemassa... Täällä koirat kyllä viettää yöt ulkona, niin ettei siinä mitään, mutta ei siellä kielekkeellä mitään ruokaa ole, niin että toivottavasti koiran isäntä sentään jossain vaiheessa huomaa elukan olevan siellä...
 
Lentoemo: mitä??? univaikeudet oire?? Wow! Mistä mä nyt oon jääny paitsi ku en tuota tienny :kieh: ihan tosi... noooh...

Hottis heehahhah tuota sinun viimeisintäs! :LOL: hahah....kun naurattaa... taidan olla sun kanssa sitten samassa veneessä :kieh:
Tää alkaa olla jo ihan surkuhupaisaa :D B)
 
Voe juutas,että tekis mieli tuhlata taas ovistestti ja kattoo mitä se nyt näyttää kun 5 pvää sitte testasin sen viirun sillä! Mä oon ihan hulluna kahlannu sivustoja ja voin sanoo että varmaan yli puolet kaikista monista kymmenistä vastauksista on se että ovistesti näyttää raskauden,koska lh ja hcg ovat rakenteeltaan samankaltaiset.R-testi ei kuitenkaan näytä ovista..Mutta selittäkää se mulle,että jos ovistesti näyttää plussaa kierron lopulla ja r-testi kummiski nega,niin mistä se plussa sit silloin johtuu?Tosin taidanpa kyllä itse sittenkin vastata tähän:jos pco niin ovistesti voi näyttää jatkuvaa plussa...Hittolainen,kun mua jännittää niin etten meinaa nahkassani pysyä!!!!!!
 
iltoja naiset :wave:

nonii.. jalka parani sen verran et se hieman taipu.. ja nyt taas särkee :LOL: oon huomannu että tuo mies on kans jotain sivuja lukenu kun sillä on kauhia tarve aina nostaa mun koivet ylös peittojen peuhuttamisen jälkeen :LOL:

täälhän kohta alkaa jo pian testejä porukka tekemään :whistle:

nii ja tinttara mie tein ovis testejä viel oletetun oviksenki jälkeen ja aina tuli jonkinlaista viivaa ovistikkuu (siis viime kierrolla tein).. et en kyl si tiä et mitä se meinas :| tai sit oon nii hormoonia täynnä koko akka :LOL:
 
jep..tyhmäähän mun uskoo tommosiin tyhmiin ovisplussiin,mutku on piru vie niin hiivatin kauan tuota yritystä takana,niin heti vähä toivonkipinä leimahtaa kun tuommosen viivan saa aikaseks ja varsinkin kun se monella ollut raskausviiva ja kun ikikuuna päivänä oo saanu ennen myöhäsillä kp:llä viivoja ovistesteihin enkä varsinkaan muihin...aaargghh!! Noh,kärvistellään nyt,ettette pidä mua ihan kajahtaneena :ashamed: :LOL: Kusta luikautan (jos näin vähemmän nätisti sanotaan) tikkuun perjantaina,jos tarvis,kapish?!
 
Voi vitsi Tinttara! Kyllä jännittää sun puolesta! En osaa mitään järkevää noihin testeihin sanoa muuta kuin, että toivon, että oikeasta syystä se testi näytti plussaa! :heart:

Hehee, voisko univaikeudet tulla jo näin alkukierrosta? :D Ehkä ne enteilee tulevaa plussaa. ;)

Ah, jumpassa oli mukavaa. Ei kyllä uskoisi, että vielä pari vuotta sitten inhosin liikuntaa. :ashamed: Nyt nautin väsyneiden lihasten tuomasta raukeudesta.
 
Mä kyllä kans jänskään Tinttaran tulosta :p mä siirrän sut tuonne testaaja rivistöön perjantaille... aiheutan sulle testi paineita, sori! ;)
Pantalaimon voi ku itsekin pääsis jumpalle, mut kun tää lunssa on nyt päälänsä, niin ei viitsi lähtee rehkii, saa vielä jonku sivutaudin :snotty: Toisaalta nyt kun on kipeenä, niin ei huomaa mitään oireita... eipä! Alamasussa on nippailuja ja aivastaessa repii sivuilta, muuta ei ole. Pitäisköhän jäädä huomenna kotiin, on niin veto pois vaik ei ole kuin 37 tienoolla asteet... |O
 
Mites muuten muut, milloin olisi suunnitteilla testaus? Itse mietin tuossa, että ensi viikolla viikonloppuna voisi testailla eli ehkä 17.2 vois testin tehdä. Kp:t olis silloin 30/28 jos ei t-k-k tule sitä ennen ja sehän ei tule! ;)
 
Iltaa Leidit! Ompa täällä taas juttu luistanut kun melkein päivän ollu poissa!

Ja noit juttuja lukiessa totesin et voi jumpi ku aika rientää ja TAAS on aika testailla! just vasthan me ekoja tikkuja kasteltiin ku lento lähti käyntiin! :eek: Siis niin monel on kyllä raskauttavia tuntemuksia! Wau! +++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: ja vielä kerran :whistle: !

Kiitos että saan hengailla täällä ja aivan loistava idea toi "plussalento" odottavien puolelle!!! :D Sit vaan kaikki mukaan sinne kunhan joku näppärä sen eka sinne perustaa!?

HotCoffee olihan mun pakko tehdä se testi vielä kotona! eilen heti töistä tultua ja kyllä se sinnekkin ilmestyi! :heart:

Lentoemo-76 sää oot sitte sitkeä koiran pelastaja! :LOL: hedelmälaatikoita+keksejä :LOL: Kai sä puhusit sitte mairittelevasti "tule pois siltä kiltti haukku..." suomeksi!? :LOL: Ois ollu kyllä niin hupaa nähdä toi tilanne! Vaikka eihän se varmaan kivalta silloin sulle tuntunutkaan...

ON: väsyttää mut uni yöllä katkonaista! :attn: , nippailee sillo tällö, jotkut hajut etoo pahasti, röyhtäily :ashamed: ...eipä kummempia. Pakko oli eilen sorkkia sitä kn (I know...väri...) ja aikaisemmin kun sanoin sen olevan tosi ylhäällä niin kyllä se nyt vasta ylhäällä onkin!!! Ja sillai ettei sitä "suuta/nenänpäätä" tunne lainkaan! Ymmärsiköhän kukaan? :/
 
woooh.... oon ihan "seurattomalla" päällä... Testasin taas negan tämän viiskymppisen kunniaks :ashamed: :$ :( +kaikki muut alakuloiset hymiöt...
Surkee olo. Väsyttää selkä kipuilee. Kiukuttaa. Ja oon ihan saamattomalla päällä.. huhheijjaa kunhan tää kierto jo päättyis.... |O
 
Nostelen tokalta sivulta...

Miwi: pahoittelut negasta!!! Onko sulla muuten säännöllinen kierto, vai onko tämä joku yksittäinen tädin kiusanteko?? Mulla venyi ja venyi km:n jälkeinen kierto ja kipitin sitten gynelle joka antoi mulle terot, että pääsin uuteen kiertoon.

(.) nyt alkaa piinaviikot.... odotuksen odottelua luvassa... hermot voi olla pikkusen kireellä pari viikkoa... :xmas: ovis oli vissiin eilen... Luin siinä sitten pupuilun jälkeen vauvakirjaa... "siittiöiden uintimatka munasolun luokse on 18 cm pitkä ja kestiköhän se 20 minuuttia..." :eek: ja sit niistä monista miljoonista simpoista vaan 200 pääsee munasolun luokse... :eek: ja sen siittiön pääsy munasolun sisälle kestää kans 20 minuuttia :eek: aika jännää... ja mielenkiintoista.... :saint:
 
Kuten arvata saattoi,perjantain testaus on ilmeisesti turhaa.Just tuossa veskissä käydessä tihrustelin vessapaperia ja vähä näytti siltä että valkkis ei enää valkeeta...Jotenka nytpä sitten vaan rätti perseeseen ja sohvalle oottaan sitä päivää että se yks hullu akka ryntää ovesta sisään..Masennus sentään..Taas! :headwall:
Mutta onhan niitä vuotoja alkuraskaudessakin,eli...?Ja kp:t jo aika paljon sen yhden jutun alkamisen ajankohdaksi.. Menkkakipuja tuntu kyllä su illasta ma iltaan,mutta loppuipa sitten. Ärrgghh!!!
 
nää kaksplus sivut ei oikee toimi mulla enää :kieh: kirjotin eilen ja ny sitä ei tuossa näy..

Tinttara.. en tiä viä pitäskö sua lohdutella.. ties vaikka tuo on sitä alkuraskauden oireita..

ny alan lukee tenttii.. :wave:
 
Mivi: Pahoittelut negasta. :hug:

Reilut plussapuhurit kaikille, joilla alkoi nyt piinaviikot! :whistle: Toivotaan Tinttara, että se t-k-k ei kuitenkaan tulisi. :hug:

Kopsaan tähän tyylikkäästi nyt jutun, jonka laitoin jo tuonne yhteen pinoon. :D :ashamed:

ON: Eli kuulumiset lääkäristä. Oli tosi symppis ja mukava naistohtori. Sain papalähetteen, jonka kävinkin sitten otattamassa samalla reissulla. Lääkäri kyseli mun pitkistä kierroista ja sanoi, että jos haluamme miehen kanssa, niin voisin saada Clomeja. Kysyi, että onko meillä kiire?! :D Tekin niin mieli sanoa, että MULLA ainakin on, mutta tyydyin vain kohauttelemaan olkiani. :LOL: Ehkä lääkäri huomasi mun silmistä jotain, kun totesi, että kannattaa jutella miehen kanssa. :) Sain kuitenkin ajan gynelle jo huomiselle, kun sille oli tullut peruutusaika. Menen sitten sinne juttelemaan ja kuulemma hän voi myös ultrata samalla munasarjat. :heart:

Ovistikkuja muuten suositteli mulle tuo lääkäri, kun on pitkät kierrot kyseessä. Myös gynen kanssa voi keskustella niistä ja sitten toki käydä ultralla katsomassa, että kypsyykö niitä folleja.

Ai niin, ja allergioihin saan ottaa huoletta lääkkeitä. Nyt kun tuo siitepölykausi on taas alkamassa, niin helpottaa tieto, että lähes kaikki allergialääkkeet ovat turvallisia myös raskausaikana.
 
Voi piru Tinttara :kieh: ei voi muuta kuin vain toivoa, että on aivan muuta kuin t-k-k:n lähestymistä, olis jo sun aika saada se PLUSSA :heart: :hug:
Pantalaimon tosi kiva juttu et oli symppis lekuri sulla ja pääset heti huomenna gynen luo, toivotaan et kaikki siellä on mallikkaasti! :D Kiitos muuten tiedosta, et noita allergia lääkkeitä voi vedellä huoletta, itsekin kärsin siitinpölystä keväällä niin joudun Lomudaalia ja zyrteciä vetään. Ehkäpä siksi mun raskautuminen kestää kun olen siitinpölylle allerginen :LOL: Mutta olen myös nähnyt erään dokumentin, missä nainen oli allerginen siemennesteelle, kuvitelkaa... en muista mitä muuta siitä sanottiin, mut se olis kyl kauheeta! :/
 
Julietta oliks siinä sun vauvanteko kirjassa mainitaa, et pitääkö noitten siittiöiden matkan ajan maata se aika ( 40min ) sängyssä? Itse kyl epäilen sitä ja siks aina kipitän heti touhujen jälkeen veskiin pesulle, ettei lorota sänkyyn... :ashamed:

Mullakin jumittaa nää sivut pahasti :headwall:
 

Yhteistyössä