tinkiwinki :hug: Olen pahoillani... :heart:
Hottikselle ja Pantalaimonille kiitokset tsempityksestà, pikku hiljaa alan panikoitua vàhàisestà lukemisesta
Mayah ja Cristiina, kiva kun käytte meitä tervehtimässä!
Olipa ihanaa, kun mies tuli eilen kotiin viikon matkalta
:heart: ¨
On ollut niin romanttista...
Koskapa mies on töitten vuoksi poissa San Valentinon päivänä (jota Italiassa juhlitaan siis rakastavaisten juhlana), juhlimme sitten tänään... Mies oli ostanut ihanan, timanteilla koristellun sydänriipuksen (emme ole miljonäärejä, vaan koru oli ollut 75% alennuksessa ja kun euron kurssi on USA:ssa edullinen, niin...
), jonka hän tiputti kaula-aukostani sisään, kun söin aamiaista. En edes olisi huomannut, ellei koru olisi tippunut maahan... :heart:
Mulla ei tietenkään ole miehelle sen kummempia lahjoja, niin kuin ei viime vuonnakaan, viime vuonnakin mies piilotti San Valentinon aamuna mun yöpuvun sisään korvakorut, ja mä kuvittelin että se vain yritti käpälöidä
Varmasti mun miehessä on omat vikansa niin kuin itse kullakin :ashamed: , mutta se on kyllä romanttisin ja hellin mies, jonka tunnen. Ja muutamia uroksia tuli villeinä sinkkuvuosina sentään tapailtua
No, pitää keksiä joku kiva lahja miehelle ensi viikonlopuksi, kun juhlimme miehen synttäreitä... Onko ehdotuksia?
Niin, jatkan tätä kadonneen oviksen metsästystä. Muut sentään saa kuvitella itselleen raskausoireita, kun minä taas kuvittelen itselleni oviksen joka toinen päivä. Aamulämpö nimittäin nousi selkeästi tänään, eli saatoin sitten ovuloida eilen. En tiedä millaiset tsänssit on hedelmöityä, kun mies tuli eilen kotiin ja pääsimme pupuilemaan vasta myöhään iltapäivällä. Toisaalta, eikö se munasolu ole hedelmöittymiskelpoinen 12 tuntia, niin että hyvällä onnella...