++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Pantalaimon joo mie hyppään mukaan.. tarvinki pikkasen uusia tuulia :whistle: että koskas lähetään?? :D

tinkiwinki jospas se kaveri on oikessa? jos onkin pullat uunissa ;)

tääl tulin teit tervehtiin viä.. ku en vkl jouda :| kaikkia hommia.. mutta maanantaina si tiätte taas kaiken :LOL:
nii ja tais menka kivut enteillä runsaasta lima vuodosta :LOL:

hellurei :wave:

Clomit maksaa ilmeisesti n.60 ? 20 tabl. pakkaus :eek: . Että aika hintavaa on, mutta toisaalta, vois sen rahan turhempaankin laittaa.

Mä en vieläkään saanu soitettua sinne lekuriin, mutta ens viikolla yritän uudestaan. Mä oon alkanu epäilemään myös tuota PCO:ta itselläni, tosin muita "oireita" ei ole kuin nuo pitkät kierrot :snotty: . Mutta voihan mulla silti olla se...

Pantalaimon: Vieläkö oot ollu vhh-dieetillä? Mä oon ollut jo monta vuotta, synnytyksen jälkeen aloitin, kun ei meinannu kilot lähteä millään ja nyt en voisi kyllä palata entiseen elämäntapaani :p

Ens viikollako se DoB palaa kotosuomeen... Toivottavasti olis jotain hyviä uutisia :whistle: . Kuinkas Mivillä pyyhkii?

Heip!
Hieno homma että puolin ja toisin alkaa vielä raskautumattomille selviämään asioita, saa sit antaa oikein täsmäiskun =) Tahtois kans sellaisen.

Oma fiilis on aika lattea.. asioita kun on tosiaan selviämättä..
Oon mukavasti "paisuksissa". Ulkoilemasta kun tultiin, ja on ollut päivän jalkeilla niin jalat tuntuu kuin ilmapalloilta, ja aamulla ei meinannut leveähkö vihkisormus mahtua sormeen :headwall:
Ja tuota valkkaria pulahtaa housuun ykskaks niin että oikein havahtuu siihen aaltoon :LOL: luulin jo kuukautisryöpyksikin ennen tarkistamista.
Kaikki nuohan olisi ihan JEES, jos tuohon testiin olisi tullut ne kaksi viivaa, muttakun EI
Jospa sitä ensiviikon aikana saisi soitettua lekurille... :whistle:

Mitäs muiden perjantaihin kuuluu?

Tinttaralle :hug: , toivottavasti löytyy pian sopiva gyne sulle!

Tinkiwinki, voi että, tulee ihan sellainen fiilis, että taidat olla seuraava...

ja Mivi kanssa, plussaa täällä teille odottelen!

Mulla nousi hiukan lämpö tänä aamuna, toivon vaan, että se huomenna taas laskee, koska mies tulee huomenna ja hiukan ottaisi pattiin, jos mulla olisi ollut ovis kaks päivää ennen kuin päästään petiin :headwall:

Vaikka toisaalta, olisin mä tyytyväinen ihan pelkästä oviksestakin.... Kyllä mä taidan valittaa ihan kauheesti tästä mun kadonneen oviksen metsästämisestä :kieh: On tää niin rankkaa, on... :LOL: Ovistikut jäi ostamatta, kun aattelin, että mun kohdalla ne on ihan turhia :headwall:

Tinkiwinki: tuosta sinun ystäväsi kuiskauksestahan menee ihan iho kananlihalle ;) Toivotaan että kuiskaus pitää :heart:

lentoemo tämä meidän seurue on oikein hyvä paikka purkaa sydäntään kaiken maailman kierto-,ovis-, menkka- ja raskausasioista.. säästyy mieskin paljolta, hihih..

Kiitos, Mivi! Taidan sitten samantien purkaa vähän asian vierestäkin: mun pitäisi lukea hulluna seuraavaan, todella vaikeaan tenttiin, mutta minähän vain puuhaan kaikkea muuta... Täällä netissä hillumisen lisäksi päätin eilen, että nythän on aivan loistava ajankohta vaatekaappien järjestämiselle :headwall: Siis onhan se ihanaa, kun sieltä kaappien perukoilta löytää kaikenlaista kivaa päällepantavaa (aiemmin niitä ei sielätä perältä todellakaan löytänyt),
ja onhan se ihanaa, että megaostoksilla käymisen jälkeen ruokakaapeissa riittää muonavaroja vaikka kuukauden piirityksen varalta
ja onhan se mahtavaa, että juoksen joka aamu tunnin ja kävelen iltapäiväisin toisen mokoman (ja syön kuin pieni peto niin, että paino ei liikkumisesta huolimatta suinkaan laske, vaan päinvastoin nousee :kieh: No, eikö se lihasmassa paina läskiä enemmän, niin että johtuisikohan siitä, eikä suinkaan suklaasta tai jättimäisistä pasta-annoksista :LOL: )

mutta kun tentistä ei pääse läpi, ellei opiskele, oli kaapit ja kroppa kuinka hyvässä kunnossa tahansa :headwall:

No niin, taian siirtyä tenttikirjojen pariin :LOL:

Ihanaa, mies tulee huomenna, jos suinkin löytyy lennolta tilaa. Jipii! :heart: :D

Huomenta, nostellaas vähän lentoa taas korkeemmalle :D

Tänään ohjelmassa parisuhde-ilta. Poju menee mummilaan hoitoon ja päästään miehen kanssa viettämään laatuaikaa yhdessä, ensin syödään ja sitten na**aan :D

Hottis: Joo, toinen viikko tulee täyteen tätä dieettiä. Aika hyvin olen pysynyt, kerran sorruin ostamaan pienen pussin karkkia. :ashamed: Nyt loppuviikosta ei ole enää tehnyt yhtään mieli mitään makeaa ja leivänhimokin on lakannut. Pizzaa tekisi välillä kovasti mieli... :kieh: Kiloja on lähtenyt nyt neljä, tällä viikolla siis tahti tippui, mutta olin siihen valmistautunutkin. Vältteletkö kaikkea hiilihydraattipitoista vai vaan vehnää ja sokereita?

lentoemo: Tsemppiä tenttinlukemiseen! Tunnistan kyllä itseni tuosta sun kuvauksesta, mä olen just samanlainen! :D

Oho, onpas ne Clomit kalliita. Toisaalta, maksoihan se ehkäisykin. :) Ja kyllä tämä on asia, josta ei kannata säästellä.

ON: Päätä särkee ja on etova olo. Ei tosin ole oireita mistään muusta kuin siitä, että eilen tuli juotua viiniä. :LOL: Oli tosi hauska ilta. VIP-tarjoilut oli vähän köyhät, mutta enpä nyt odottanutkaan viiden ruokalajin illallista. :D Yöllä tosin tuli vähän riidanpoikasta miehen kanssa, joka päättyi sitten niin, että minä itkin ja itkin ja itkin ja mies yritti epätoivoisesti lohdutella. Kai olin jotenkin padonnut sitä pahaa oloa, kun ei siitä itkusta meinannut tulla loppua. :ashamed:

Pantalaimon: Pääsääntöisesti välttelen huonoja lyhytkestoisia hiilihydraatteja, valkoinen pasta/riisi, peruna, leipä jne. Syön kyllä silloin tällöin täysjyväpastaa/riisiä ja toki välillä tulee herkuteltua ja vedettyä kunnon hiilariöverit (kuten ne 4 pizzaa, jotka tilasin muutama viikko sitten) :D . Ja käytän myös kohtuudella maitotuotteita, maustamatonta jugurttia ja rahkaa yms. Tää toimii mulla tosi hyvin ja kyllä huomaa, jos on oikein kunnolla hiilareita syönyt, turvottaa ihan sairaasti :eek: . Mutta siis en ole hiilareiden suhteen mikään fanaatikko, koska yleensä kaikki hyvä sisältää paljon hiilareita :whistle:

Hottis: Niinpä, kaikki hyvä sisältää paljon hiilareita ja yleensä vielä rasvaakin! :D Lueskelin netistä, että PCO:sta kärsiville suositellaan vhh-ruokavaliota, etenkin jos on se insuliiniresistenssi. En tiedä onko mulla, mutta ajattelin kyllä, että teen tästä elämäntavan. Äidillä ja mummulla on todettu 2-tyypin diabetes, joten riski on suuri mullakin, vaikkei olisi lievää pco:ta.

Voi vitja, tästä tulee mielenkiintoinen päivä. Pitäisi tehdä töitä ja illlalla lähdetään appivanhempien luo. *huokaus* Siellä on aina tarjolla jälkiruokaa ja kahvin kanssa sen seitsemää sorttia pikkuleipää, kakkua, pulla jne. :/

Hei vaan tuolta toiselta puolelta,käyn täällä vähän väliä vilkuilemassa että koska teillä on jännät paikat ja ketkä tulee tuonne lokamasujen pinoon mukaan...++++tuulia kaikille :heart:
pantalaimontuosta clomista...itsellä ei oikein pillereiden jälkeen tuo hormoni toiminta ottanut tuulta alleen ja ovista ei tapahtunut kuin n.joka 3kk sitten sain clomit ja toisella clomikierrolla plussa tuli testiin :heart: eli ne takaa aika hyvät mahdollisuudet...muistaakseni ensimmäisen 3kk aikana 70% käyttäjistä on saanut onnellisen uutisen että älä ole niin kriittinen lääkettä kohtaan sitä apuna käyttäen meitä on tosi monta suhteessa tuolla odottajien puolella =)

Cristiina: Kiva kuulla sinusta! En ole kriittinen clomeja kohtaan, olen pahoillani, jos puheistani on sellaisen kuvan saanut. :ashamed: Torstaina oli päällimmäisenä mielessä vaan pettymys ja lievä shokki, kun ihan yllättäen saa tuollaisen diagnoosin. En siis ollut mietenkään varautunut siihen! Minusta jokainen raskaus on arvokas ja ehdottomasti iloinen asia, riippumatta siitä millä tavalla se on saanut alkunsa! :heart: Ei siis ollut millään tapaa tarkoitus olla kriittinen. :ashamed:

Tuo prosenttiluku on kyllä tosi kannustava ja kuten aiemmin kirjoitin, olen kyllä hyvin toiveikas ensi kierron suhteen. Onneksi seuraavat viikot ovat touhua täynnä, joten aika menee varmasti nopeasti. En millään malttaisi odottaa! :saint: Onnellista odotusaikaa sulle Cristiina! =)

tinkiwinki: :hug:

ON: Selvisin appivanhempien luota ilman sen suurempia himotuksia. :D Yhden palan patonkia kyllä otin, mutta se suotakoon. :ashamed: Nyt pitäisi jatkaa töitä, kiinnostus on nolla...

Moikat! Täällä sitä vaan pojotellaan!Menkat taas kuivahtanu lähestulkoon kokonaan ja tänään kai vasta kp3 kun ne menkat alko sillon iltayöstä...Viime kierroshan oli kans kp 3 vuodoton kun sitten kp 4 ilmaantu takasi ja tuhrutti sinne kp 8 asti...Ei taviis kyllä nyt olla semmoset!

Mä keksin tänään,että mentäs maistraatissa vihille pikimmiten ja hääyötä viettään ravintolan kautta hotelliin! Ukko vaan jurnottaa vastaan että "elähän nyt hättäile"..Mä haluisin meidän lähestulkoon 10 vuotisen seurustelun nyt päättää ja samalla aloittaa avioliiton merkeissä.En tarvitse kirkkohäitä. Ukko tulossa töistä ja on flunssassa,niin jospa vaan saisin pidettyä suuni kiinni tän illan tästä asiasta.. :x Puhuin jo päivällä,mutta tuskin otti tosissaan...Miten mä voin esittää sille olevani nyt tosissaan?Vuosipäivä ois vasta lokakuussa,jota jo kauan sitten ehdottelin hääpäiväksemme..ollaan oltu syyskuussa 3 vuotta kihloissa.

tinkiwinki :hug: Olen pahoillani... :heart:
Hottikselle ja Pantalaimonille kiitokset tsempityksestà, pikku hiljaa alan panikoitua vàhàisestà lukemisesta :D

Mayah ja Cristiina, kiva kun käytte meitä tervehtimässä!

Olipa ihanaa, kun mies tuli eilen kotiin viikon matkalta :D :heart: ¨

On ollut niin romanttista... ;) Koskapa mies on töitten vuoksi poissa San Valentinon päivänä (jota Italiassa juhlitaan siis rakastavaisten juhlana), juhlimme sitten tänään... Mies oli ostanut ihanan, timanteilla koristellun sydänriipuksen (emme ole miljonäärejä, vaan koru oli ollut 75% alennuksessa ja kun euron kurssi on USA:ssa edullinen, niin... :D ), jonka hän tiputti kaula-aukostani sisään, kun söin aamiaista. En edes olisi huomannut, ellei koru olisi tippunut maahan... :heart:

Mulla ei tietenkään ole miehelle sen kummempia lahjoja, niin kuin ei viime vuonnakaan, viime vuonnakin mies piilotti San Valentinon aamuna mun yöpuvun sisään korvakorut, ja mä kuvittelin että se vain yritti käpälöidä :LOL:

Varmasti mun miehessä on omat vikansa niin kuin itse kullakin :ashamed: , mutta se on kyllä romanttisin ja hellin mies, jonka tunnen. Ja muutamia uroksia tuli villeinä sinkkuvuosina sentään tapailtua ;) No, pitää keksiä joku kiva lahja miehelle ensi viikonlopuksi, kun juhlimme miehen synttäreitä... Onko ehdotuksia? :p

Niin, jatkan tätä kadonneen oviksen metsästystä. Muut sentään saa kuvitella itselleen raskausoireita, kun minä taas kuvittelen itselleni oviksen joka toinen päivä. Aamulämpö nimittäin nousi selkeästi tänään, eli saatoin sitten ovuloida eilen. En tiedä millaiset tsänssit on hedelmöityä, kun mies tuli eilen kotiin ja pääsimme pupuilemaan vasta myöhään iltapäivällä. Toisaalta, eikö se munasolu ole hedelmöittymiskelpoinen 12 tuntia, niin että hyvällä onnella... :D

tinkiwinki :hug:
Minkälaiset olot on meidän plussanneilla Mayahilla ja Cristiinalla?Ootteko jo ultarat ym. varannut jo taikka käyneet? Kiva kun käytte morjenstaa =) Onnellista odotuksenjatkoa teitille :heart:
lentoemo ihanan romanttinen mies sulla! :heart: Itse en niin tuon ystävänpäivän ym. hössötysten perään ole ja luulen, etten mitään mieheltä saa. Olen sen verran vaikea tapaus muutenkin, kun en niin perusta noista koruistakaan, niin se sitten tuskailee, että mitä mull oikein vois ostaa.
Mutta olis se kyllä ihanaa jos joskus jotain romanttista olis... ;) :heart:

(.) Ei mitään oireita, paitsi nyt kipeyty hieman tissit keskisivuilta ja maha on tosi turpee ja vähän niin kuin närästää. :x Tosi inhottava olo mahassa. Niin ja finnejä on naamassa.
Mut nykyään olen täällä palstailemassa sillä mielellä, et seuraan, jännitän ja iloitsen vaan teitä muita et koska ja kun raskaudutte. On jotenkin niin sellainen olo, että itse ei raskaudu vielä pitkään aikaan jos ollenkaan. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, että itse plussais :/ Mutta jotenkin kyllä olen asian kanssa sinut :saint:

Tuisku: Voi ei! :( :hug: En osaa oikein muuta sanoa... :ashamed:

lentoemo: Oi, ihanan romanttista! :heart: Meillä mies ei oikein tuon romantiikan päälle ymmärrä, mutta osaa kyllä välillä yllättää. :) Me olemme tunteneet toisemme jo kymmenen vuotta tässä kuussa (seurusteltu viisi vuotta) ja ajattelimme juhlistaa sitä jotenkin nyt ystävänpäivänä. Ehkä menemme tuohon läheiseen kylpylään nautiskelemaan lämpimästä vedestä.

Tinttara: Hmm, oletteko jutelleet miehen kanssa naimisiinmenosta aiemmin? Haluaako mies kirkkohäät ja koko suvun juhlimaan? Voisit yrittää selittää, että eihän naimisiinmeno mitään oleellista muuta teidän väliltä. Voisit myös perustella sitä sillä, että naimisissa ei tarvitse tehdä isyydentunnustusta. Myös eron tai puolison kuoleman sattuessa on väliä sillä, onko avo- vai avioliitossa. Mun mieheen ainakin tehoaa tällaiset käytännön selitykset aika hyvin. :D

Mullakin on vähän hääkuumetta ilmassa ja haluan nimenomaan sen hääjuhlan. En kyllä mitään megahäitä ole suunnittelemassa, vain läheisin suku ja ystävät. Taitaa kuitenkin mennä vielä pari vuotta ennen kuin asia on oikeasti ajankohtainen. :/

ON: Kokeilin tänään ihan huvin vuoksi viime keväänä ostamaani uimapukua, joka oli silloin hieman kireä. Nyt se sopii aivan loistavasti ja näytän jopa hyvältä uimapuvussa! :D Ihanaa. Yhteensä on viime kevään jälkeen tippunut 9 kiloa, olen niin ylpeä itsestäni.

Yhteistyössä