++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Tiigeri: :hug: Kyllä se tauko tekee hyvää. Mäkin maltoin olla kerrallaan poissa vain pari päivää, mutta kun sitä jatkui pari viikkoa, niin olo koheni huomattavasti. On ihan hyvä pitää huolta omasta mielestä, ja vaikka täällä onkin tosi mukavia ihmisiä, niin ei tätä koko aikaa jaksa.

Hottis: Voi hitsi, melko pitkä aika menee, ennen kuin pääset lääkäriin. Tsemppiä odotteluun! :hug:

DoB: Toivottavasti kiertosi tasaantuu! Paljon tärppionne nyt loppuviikolle! +++ :heart:

ON: En ehtinytkään vielä hehkuttaa mun uusia silmälaseja! On kyllä mukavaa, kun näkee taas värit kirkkaina ja kauaskin terävästi. B) Tykkään näistä kovasti, on vähän persoonallisemmat kuin edelliset rillit. Kävin samalla hakemassa terolutit ja aloitan ne perjantaina. Parin viikon päästä pitäisi sitten sen tätsykän tulla ja pääsen taas tosissaan jännäämään. Tämä kierto on ollut kyllä mukava, kun en ole yhtään miettinyt kiertopäiviä, ovista tai vastaavaa. Ensi kierrossa vähän jännittää ne clomien sivuvaikutukset

Vähän gallupin tynkää clomeja käyttäneille: Millaisia sivuoireita teille on tullut, vai onko tullut ollenkaan? Olen kuullut, että vaihdevuosioireet ovat yleisiä. :/
 
Heippulis!
Ajattelin kans vähitellen jo soitella jonkin sortin lekurille tästä kiertohässäkästä, kp:t kun lähenee kuuttakymmentä. Mutta tarvitsisin hieman apuanne.. varsinkin teiltä jotka olette noita teroja käyttäneet.. Ovat minulle ihan totaalisen uus juttu. Eli ..voi herrajjjjjumala.. en tiedä niistä mitään, en osaa edes kysyä.. :LOL: Siis yksinkertaisuudessaan; mitä tapahtuu kun käyttää teroja?
..huoh...meillä kyllä vauvatehtailut jää pienelle n.1,5 kk tauolle kun mies joutuu lähtemään kuolettavan pitkälle työmatkalle... :'( No, mutta onhan se toki ihanaa puuhastella kun ei tarvitse huolehtia ehkäisyasioista, vaan antaa vain mennä B) Onneksi tämä piiiiitkä kierto on pakottanut vähän rauhoittumaan raskautumisen suhteen.. ehkä se on ollut tarkoituskin :ashamed: :whistle:
 
Mivi: No, yksinkertaisuudessaan, voit alkaa syömään niitä heti kun saat reseptin. Niitä syödään kymmenen päivän kuuri, yksi tabletti joka päivä. Kuurin loputtua sitten alkaa menkat parin päivän sisällä. Mulla alkoi neljäntenä päivänä viimeisen pillerin jälkeen.

Eli aika simppeliä. :) Lääkkeellä ei pitäisi olla mitään sivuoireita. Mulle tuli kyllä finnejä, mutta niitä tulee mulle muutenkin ennen menkkoja. Ilmeisesti se keltarauhashormoni vaikuttaa niin.

Harmi, että teille tulee vähän taukoa! Ehkä se tekee hyvääkin, vaikka ero on aina tylsää. :hug: Toivottavasti saat pian ajan lääkärille ja saat avun tuohon pitkään kiertoon! :)
 
Mivi voi surku kun mies lähtee pitkälle työmatkalle :hug: Omani oli viikon ja olin kuolla ikävään :LOL: :LOL: Mutta toisaalta kun toinen tulee takaisin niin tuntuupa taas mukavalta. :heart:

Pantalaimon uudet silmälasit piristävät varmaan kummasti, näinä harmaina hetkinä. Taidetaan kahden viikon päästä jännätä sitten molemmat. Vaan liekö mulla mitään jännättävää onkaan, tuhruttelu kun alkaa varmaan taas hyvissä ajoin. Yritystä on kuitenkin ollut :LOL: Pitääkin katsoa nuo kierto päivät, mitkä lie??

Mitenkäs muilla onko teillä oireita ja oloja suuntaan tai toiseen???
 
Huomenta neitokaiset!
Viime yönä näin sellaista unta, että menkat alkoi heti seksin jälkeen. Taisi olla enne uni! :kieh: Mutta siinähän tulee... |O

Hölmö kysymys ja aika nolokin kait? Mutta itse olen niin pöhlö, että olen laskeskellut, että jos silloin ja silloin tärppäis, niin lapsi olisi HOROSKOOPILTAAN se ja se?!? :ashamed: Onko muut tämmöisiä miettinyt? :D

Pantalaimon Wau, se tekee aina uutta lookkia ja ilmettä kun hankkii uudet lasit! Onneksi olkoon hyvästä ostopäätöksestä :LOL: Itsellä ei ole laseja, mutta avokilla on ja se on aina kuin eri mies, kun on uusinut lasit ;)
 
Buon San Valentino!!!! :heart:

Täällä sitä on juhlistettu miehen kanssa puhelimen välityksellä :'( . No, onneksi miekkonen palaa huomenna kotiin.
Mivi, nuo on kyllä rankkoja nuo miesten poissaolot, mun mieshän on poissa 3-4 päivää viikossa, ja joskus 7-9 päivää, ja kovin aika silloin matelee. Toisaalta saan paljon enemmän tehdyksi töitä/ opiskeltua jne., kun ei ole mies "häiritsemässä" keskittymistä :LOL: Mutta niin kuin Maaruska kirjoitti, se on sitten miljoona kertaa ihanampaa, kun mies palaa takaisin!!! :heart:

Jouskari, häpeän tunnustaa, mutta tosiaan ollaan täälläkin mietitty noita horoskooppimerkkejä. Siinä ehkä syy, miksei miehen kanssa edes toivota, että tulisin tästä kierrosta raskaaksi. Nimittäin lapsi olisi skorpioni...

Hei! Älkää skorpparit vielä suuttuko, ennen kuin selitän: itse olen jousimies, ja tulen loistavasti toimeen skorppareiden kanssa, moni hyvä ystävätär on sitä laatua, skorpparit ovat ihanaa ja huumorintajuista seuraa, ja mielestäni yksi syvällisimmistä merkeistä.

Mutta miehen ex-vaimo on skorpioni, samoin kuin muutama nuoruuden rakastettu, ja kaikki ovat käyttäytyneet aika kauheasti häntä kohtaan (no joo, vikaa on tietty aina kummassakin osapuolessa, mutta pakkohan mun on mieheni puolta pitää ;) ), niin että mies "pelkää" saavansa skorpioni lapsen... :LOL:

Siis selvästkin mieskin tykkää skorppareista, kun on niihin useasti rakastunut, mutta hänen mukaansa ovat kovin julmia miehiä kohtaan :LOL: Mä tietysti selitin, että isänhän pitäisi vain olla tyytyväinen, jos tytär on skorppari, koska tietää ainakin, että osaa pitää puolensa miehiä vastaan, ja mies hoksasi, että jaa, enpä ollut tullut ajatelleeksi :LOL:

Siis mies pelkää skorppareita nykyään niin, että kun tutustuessamme kerroin syntyneeni marraskuussa (vaikka olenkin itse siis jo jouskari) hän teki ristinmerkin ja ajatteli, että selvästikin on hänen kohtalonsa :LOL:

No joo, en mä nyt aivan täysin näihin horoskooppijuttuihin usko, mut on se vaan hassua, kuinka joillakin merkeillä näyttää olevan tietynlaisia luonteenpiirteitä :D Esim. me jousimiehet ollaan usein kauheita höslääjiä ja usein melkoisia showmiehiä/naisia, jouskarista sanotaan usein, että meidän kanssa ei tylsisty... Tykätään nauraa ja ennen kaikkea tykätään vaihtaa maisemaa, matkusteluhan on todella tyypillistä jouskarille. Lisäksi ollaan kuulemma yksi itsenäisimmistä horoskooppimerkeistä, vähän sellaisia oman tien kulkijoita. Ja puhutaan aina ennen kuin ehditään miettiä, mitä ollaan sanomassa... Mutta ilkeitä ei olla, joskus vain hiukan ajattelemattomia... :LOL:
 
Niin siis kaikille, jotka eivät tunne jouskareiden kieroontunutta huumorintajua: tottakai me toivotaan, että oisin tullut raskaaksi, ja oltaisiin aivan autuaita onnesta jos lapsi olisi skorpioni... :heart: :D

Tunnetteko muita jouskareita, joilla on tällainen kieroontunut huumorintaju ja levoton sielu ja levottomat jalat (=tykätään matkustamisesta)? :LOL:
 
He hee, no hyvä etten sitten ihan yksinäni näitä horoskooppeja fundeeraa :D Itsellä on kans vähän sama, että ei mielellään Skorppioonia haluais. Vaik mummi on skorppari ja todella ihana ihminen, mutta se kyllä osaa piikitellä ja on aika julma jutuissaan toisinaan. Sit mun ystäväpiiriin kuuluu paljon Leijonia tai Jousimiehiä ja nehän on katsottu, että tulevat hyvin toimeen keskenään :D Aika jännä homma, vaik ei itsekään nyt horoskooppien mukaan elä, mut jotkut jutut menee niin yksiin. Ja peesaan sua lentoemo noissa meitin luonteen piirteissä.Melkeen kaikki osuu yksiin. Olen aika yksinäinen susi ja välillä on aika moista vääntöä kundikaverin kanssa kun olen niin itsenäinen ja omapäinen, viihdyn hyvin yksikseni. Kundikaveri on siis Neitsyt, mutta jos olis päivää aijemmin syntynyt olisi Leijona. Luulen et siinä on vähän kumpaakin horoskooppia :D
Joo ja ilkeitä ei tosissaan me Joutskarit olla vaikka voidaan vähän möläytelläkin :LOL:
 
Mäkin haluan vielä lisätä, että toki vauva on aina tervetullut minä kuukautena tai päivänä tahansa! :heart: Kunhan nyt edes tärppäis joskus! Lentoemo hyvä pointti muuten tuo ;
Mä tietysti selitin, että isänhän pitäisi vain olla tyytyväinen, jos tytär on skorppari, koska tietää ainakin, että osaa pitää puolensa miehiä vastaan, ja mies hoksasi, että jaa, enpä ollut tullut ajatelleeksi
:LOL: jo siksi toivon että nyt tärppäis ja tietty jos on poika, niin olen onnellinen anoppi sitten joskus myöhemmin, kun alkaa kiinostuun seurustelusta. Mustasukkainen äippä on tyytyväisenä ovella vahtimassa :LOL:

ps. toivottavasti ei nyt kauheesti saada tästä negatiivista palautetta, pahallahan me ei näistä horoskoopeista kirjoiteltu ;)
 
Niinpä, jouskari, antakaa te muut meille hölösuille jouskareille anteeksi, jookos? :saint: Meillä on vain hiukan omalaatuinen huumorintaju/meininki noin ylipäätään :LOL:

Joka merkissä on omat hyvät ja huonot puolensa (jos niihin haluaa uskoa), mutta siksihän tää maailma on niin ihana, kun se on vaihteleva :D

Mun lempimerkkejä on muuten vesimies, senkin pitäisi olla itsenäinen, herkkä, luova ja hellä... Ainaskin mun mies on sellainen :heart: Ja mun elämä on täynnä vaaka-merkkisiä naisia, äidin ja mummon lisäksi puolet mun tyttökavereista on vaakoja... Vaakaahan ei pidetä kauhean tasapainoisena merkkinä, vaan sellaisena, joka etsii sitä tasapainoa. Nauttii kauniista asioista ja kuuntelee sisintään (mistä tod.näk. johtuu, että joutuu hakemaan niin usein tasapainoa :D )

No joo, kunhan höpisen... :LOL: Kun ei oo kerrottavaa oviksesta tai raskausoireista, niin kerrotaan nyt sitten horoskoopeista tai säästä. Täällä on muuten ollut ihana auringonpaiste jo monta päivää, kyllä on ihana kävellä ulkona, kun aurinko lämmittää... :D

Onko muuten muilla vaikeuksia näiden uusien sivujen kanssa? mulla on ainakin hidastunut tosi pahasti, eikä saa näitä tekstejä enää lähetettyä, tai sit niitä lähtee kaksi. :/ Aiemmat sivut olivat paljon paremmat :p
 
maaruska: Mulla ei ole mitään jännättävää tässä kierrossa, sillä ovista ei tosiaan tapahtunut ja muutenkaan ei olla kauheasti panostettu tähän kiertoon. Eilen juuri miehen kanssa juteltiin kuinka mukavaa on ollut, kun ei olet tarvinnut stressata tai miettiä kiertopäiviä.

Kiitokset silmälasionnitteluista! B) On nää kyllä niin kivat! *omakehu haisee* :LOL:

Mä en noista horoskoopeista niin tiedä, enkä siksi välitä. Itse olen kalat ja vissiin aika tyypillinen sellainen. :) Mies on Oinas ja on kyllä itsepäinen kuin mikä.

Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart: Me olimme miehen kanssa aamupäivällä kylpylässä. Oli ihanan rentouttavaa. :) Nyt mun oli pakko tulla yliopistolle, mutta illalla vielä kokataan hyvin yhdessä. Mies lähtee viikonlopuksi Helsinkiin, joten nyt on mukava viettää aikaa yhdessä.
 
Pantalaimon: mäkin haluan kylpylään lojumaan... Rakastan vettä, ja on ihana lojua lämpimässä vedessä... Tv. kateellinen PS. mun sisko on kalat, sillä on aivan mahtava huumorintaju, todella herkkä ja taiteellinen, vaikka elääkin välillä sitten vähän omissa maailmoissaan.... :D En tiedä sitten, onko nuo tyypillisiä piirteitä kaloille. Ok, nyt lopetan tän horoskoopeista jauhamisen, koska varmaan joitakuita ärsyttääkin. Eli sori, jouskarit aina vähän innostuu liikaa... :LOL:

Niin muuten horoskoopeista kiinostuneille: ihana kirja Nalle Puhin horoskooppikirja tai joku sen niminen se oli. Sen kirjan mukaan Puhin Tiikeri on tyypillinen jousimies, eli sellainen hiukan naivi innostuja... :saint: :LOL:
 
B) Täällä on myös kahtena päivänä paistanut aurinko! B) Ihanaa vihdosta viimein!! :D Mutta kylmä tuuli on myös joten arska ei kauheesti lämmitä ja on lupaillut vielä kireetä pakkasta... Kyllä kummasti mielialaa nostattaa tämmöiset aurinkoiset ilmat :p

Jännä muuten tuo horoskooppi homma, että sitten tuppaa olemaan niitä tiettyjä Horoskooppeja vain ympärillä eikä sikin sokin joka laatua yhtä ;) Hyvä ystäväni on kalat samoin äitini ja sit on useampi Leijona ja Jousimies. Ainiin löytyy muuten yksi Skorppiooni ystävä :LOL: Joka on aivan ihana vaikka vähän äkkipikainen :D

Täällä päätä särkee hieman ja on höslä olo, höslään aina ennen "t-k-k"ta, auton ratissa olen myös hyvin pelottava enne h-hetkeä :LOL: Varokaa vaan Pirkanmaa! :LOL:

Mäkään en näistä uusista sivuista pidä, on kauheen sekavat ja pientä tekstiä! :|
 
God morgon! En sitten testannukkaa tänään (sori!!), kun laskin, että parempi ottaa reilusti varman päälle, eli montaa päivää vasta sen jälkeen kun ois pitänyt t-k-k tulla kyläilemään. Tissit on kipuilleet eilisestä eli varmaan viikonloppuna tulee kyläilijä. Ei hirveesti onneksi haittaa, kun tietää, että parin viikon päästä saadaan gynekologilta ehkä toivottavasti apuja raskautumiseen.

Aurinkoista viikonloppua kaikille horoskooppimerkeille!
t:Kaksonen
 
Jee! Uusi kymmenluku vaihtui painossa! Olen niin iloinen! :D :heart: Nyt on sitten melkein viisi kiloa pudonnut! Vau! Äitini laihduttaa myös, hänellä ylipainoa on tosi runsaasti. Hän on sellaisella niukkakalorisella dieetillä. Pikkaisen eri tahti on, sillä hänellä on kolmessa päivässä pudonnut jo kolme kiloa! Mutta on mukava, kun voidaan toisiamme kannustaa, vaikkakin vain puhelimitse. :)

Mäkään en tykkää näistä uusista sivuista. Ne on tosi sekavat ja kuten Jouskari sanoi, teksti on tosi pientä.

Äippä-75: Toivottavasti ei se t-k-k tule kylään! b=)d

ON: Tänään eka terolut-päivä. Perjantai, jee! Mies lähtee tänään Helsinkiin, joten mulla on huusholli itselläni koko viikonlopun. Tänään menen jumppaan ja illlalla leffaan kaverien kanssa. Muuten taitaa viikonloppu mennä töitä tehdessä.

Hauskaa perjantaita kaikille! =) :flower:
 
Äippä-75, minä täältä puhaltelen sulle plussapuhureita, niin että on kiva tulos sitten testissä, kun maltat testata... Ja eikö ne rinnat kipuile raskaudessakin? :heart: ++++++ :whistle:

Pantalaimon, onnittelut! Kyllä se tuntuu kivalta, kun saa tulosta!

Tuosta laihduttamisesta noin yleensä vaan sen verran, että itse olen sitä mieltä, että hitaasti hyvä tulee. Eli mitä nopeammin paino putoaa, sitä nopeammin ne kilot tulevat takaisin. Nostan hattua myös Pantalaimonin äidille, mutta kolme kiloa noin lyhyessä ajassa tarkoittaa, että häneltä on lähtenyt lähinnä ylimääräistä nestettä kropasta, ei varsinaista rasvaa. Mutta nesteen poistuminenkin tekee toki hyvää, varsinkin, jos kärsii korkeasta verenpaineesta.

Lääkäreiden ja ravitsemusterapeuttien mukaan ihaanteellinen painonpudotustahti on 0.5-1kg viikossa, jos tuossa tahdissa kilot karisevat, ja terveelliseen (ei missään tapauksessa liian niukkakaloriseen) dieettiin on yhdistetty säännöllinen liikunta, lähtee silloin kropasta rasvaakin eikä pelkkää nestettä.

Kantsii laskea tarkasti, kuinka paljon syö niitä kaloreita päivässä, koska jos niitä syö liian vähän, menee elimistön aineenvaihdunta säästöliekille, ja aineenvaihdunta hidastuu entisestään. Ja kroppa alkaa polttaa lihaksia rasvan sijaan.

Ja niin laihduttaminen vain hidastuu. Liikunta on laihduttamisessa must sekä siksi, että aineenvaihdunta pysyy silloin vilkkaana, että painonpudotus ei silloin ainakaan johdu lihasmassan menetyksestä. Nimittäin jos syö liian vähän, eikä harrasta liikuntaa, ottaa kroppa ensimmäiseksi energiaa lihaksista rasvan polttamisen sijaan. Laihduttaessa ei voi kasvattaa lihasmassaa, mutta sitä voi kuitenkin pitää yllä.

Huh huh, ei ollut tarkoitus pitää mitään laihdutussaarnaa, sori :ashamed: , Me vaan tehtiin miehen kanssa elämäntaparemontti viime keväänä ja yhteensä putosi yli 20 kiloa, eli kymmenisen kiloa kummaltakin. Sen sijaan meillä on lähipiirissä paljon ihmisiä, jotka ovat kyllä pudottaneet painoa nopeastikin, mutta eivät ole sitten onnistuneet pitämään sitä painoa alhaalla, vaan ovat lihoneet kilot takaisin ja joskus vähän ylikin, tod.näk. juuri siksi, että olivat lähinnä onnistuneet hidastamaan aineenvaihduntaansa.

Me olemme oikeen kunnolla opiskelleet aihetta, ja olemme huomanneet itsekin, että pienet, mutta päivittäisessä ruokailussa ja liikuntatottumuksissa tehtävät pysyvät muutokset saavat aikaan pysyvän painonpudotuksen, ja miehelläni (itselläni ei ole ollut terveysongelmia ennen painonpudotustakaan) tulokset näkyivät selvästi myös kolesteroli jne. arvoissa sekä verenpaineen laskuna.

Niin ja ei kannata pelästyä, jos paino liikuntaharrastuksen alussa nousee, koska lihasmassa painaa enemmän kuin rasva. Itsellä esim. mitat pysyvät samana tai paranevatkin, eli vaatteet istuvat paljon paremmin, mutta paino sinänsä saattaa nousta yli kilollakin, kun harrastan aktiivisesti lihaskuntoilua ja muuta liikuntaa.

Paljon tsemppiä kuntoiluun! :heart:
 
Pantalaimon onnea tosi paljon tuosta painon pudotuksesta :flower: hieno saavutus! itseä harmittaa kun olin viime viikon kipeänä, niin ei tullut lähdettyä jumpalle ja tämä viikko meni siihen perään lusmuillessa :ashamed: mutta ensiviikolla alkaa taas meikäläisen reippailu! :D Itselläkin nousi paino kun alotin jumpan, mutta kiinteyty ihanasti paikat jo kuukauden aikana, ei puristanut vaatteet enää ikävästi... siksi on nyt intoa jatkaa taas! :D

(.) t-k-k ei ole vielä tullut, saas nähdä tuleeko huomenna.

En pääse nettiin varmaan vasta kuin sunnuntaina, niin oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!!! B)
Tulen sit sunnuntaina kertoo, et kumpi tuli, plussa vai tätsy =)
 
lentoemo: Juu, olen yrittänyt syödä riittävän paljon, ettei keho mene säästöliekille. Näköjään mulla on tasaantunut pudotus tuohon yhteen kiloon viikossa, mikä on mun mielestä ihan hyvä. Jotenkin sen itse tietää olostaan, että koska on liikaa ja koska liian vähän. Nyt olen jaksanut tosi hyvin liikkua ja olla aktiivinen, eikä ole tarvinnut kärsiä nälästä! Vaikka, sivuhuomautuksena, olen sitä mieltä, että näläntunne on oikeasti hyvä juttu! Jos ei koskaan tule nälkä, niin syö varmasti ihan liikaa.

Äidilläni on oikeasti tosi paljon ylipainoa etenkin keskivartalolla, ja sen lisäksi verenpainetauti ja diabetes! Eli siis tämä perinteinen metabolinen oireyhtymä. Hän on tarkasti valvotulla dieetillä, jonka on kehittänyt lääkäri ja jossa on tosiaan hyvin tarkka seuranta. Hän on saanut "siunauksen" dieetilleen diabeteshoitajaltaan sekä omalääkäriltään. :saint: Dieetillä syödään sellaisia vähäkalorisia pussikeittoja ja -pirtelöitä. Sen takia tuo painonpudotuskin on tosi hurjaa, eli neljä kiloa viikossa. Kuusi viikkoa hänen on tarkoitus olla tällä, jonka jälkeen sitten siirrytään painonhallintaan eli opetellaan syömään oikein.

Olen äidiltäni perinyt taipumuksen tunnesyödä, josta nyt siis aion opetella eroon. Täysin en siitä varmaan koskaan pääse, mutta jos ainakin oppisin tunnistamaan ne tilanteet, joissa tekee mieli syödä vain tukahduttaakseni jonkun tunteen, niin olisin tyytyväinen. Muuten olemme kyllä vartaloiltamme hieman erilaiset. Minä olen ns. naisellisesti ylipainoinen, eli pyöreät reidet, lantio ja takapuoli. :D Keskivartalollakin hieman ylimääräistä, mutta olen enemmän "päärynän" mallinen, äitini taas on selvä omena. :)

Jouskari: Oikein paljon plussaonnea! ++++ :heart:

Minä lähden tästä elokuviin. Menemme kaverin kanssa katsomaan Guillermo del Toron uusinta, "Orpokotia". Saa nähdä joudunko taas piiloutumaan kaulahuivin taakse. Mulla on tapana tehdä sitä, jos tulee liian jännittävä kohta. :LOL:
 
Jouskarille plussapuhureita!+++++++ :whistle:

Onkos lähiaikoina muita testajia kuin jouskari ja äippä?

Itse huomasin tänään, että pms pukkaa päälle... Alkaa aina silleen kummasti masentaa näin kierron lopussa.... :headwall: Ja väsyttää... ja mikään ei huvita... Sitten, kun kierto taas alkaa alusta, sitä piristyy niin kummasti... On nää hormonit kauheita, juu. :kieh:

Sitä paitsi rupesin itkemään tenttikirjaa lukiessani. Siis tenttikirja on espanjankielinen romaani, jossa päähenkilön rakastettu kuolee, mutta on mielestäni hiukan epäreilua valita tenttikirjoiksi romaaneja, jotka saavat muutenkin tentin vuoksi epätoivoiset pms:stä kärsivät vollottamaan :LOL:
 
Jouskarille plussapuhureita!+++++++ :whistle:

Onkos lähiaikoina muita testajia kuin jouskari ja äippä?

Itse huomasin tänään, että pms pukkaa päälle... Alkaa aina silleen kummasti masentaa näin kierron lopussa.... :headwall: Ja väsyttää... ja mikään ei huvita... Sitten, kun kierto taas alkaa alusta, sitä piristyy niin kummasti... On nää hormonit kauheita, juu. :kieh:

Sitä paitsi rupesin itkemään tenttikirjaa lukiessani. Siis tenttikirja on espanjankielinen romaani, jossa päähenkilön rakastettu kuolee, mutta on mielestäni hiukan epäreilua valita tenttikirjoiksi romaaneja, jotka saavat muutenkin tentin vuoksi epätoivoiset pms:stä kärsivät vollottamaan :LOL:
 
Pantalaimon, kilo viikossa kuulostaa hienolta. Ja tosi hyvä, että äitisi on käynyt asiantuntijan puheilla, täällä Italiassa seurataan välillä kaiken maailman ihmedieettejä, ja ihmisiä on kuollutkin niihin :eek:

Voi muuten sua onnellista, kun olet päärynätyyppiä, mä nimittäin olen juuri tuollainen keskivartalosta lihova. Ja vaikka olen aina ollut normaalipainoinen, niin ei ollut hyvä juttu, kun 10 kiloa sitten melkein ne kaikki kilot olivat kertyneet just vyötärölle. Itse en mitenkään ihannoi laihuutta, mutta olen jo alistunut siihen, että jo PCO:n kurissa pitääkseni on meikäläisen pakko pitää BMI siellä 20... Nuorempana olin kyllä todella tikku, BMI oli varmaan jotain 17-18, mutta itse kun olen aina ihaillut sellaisia kurvikkaampia Jennifer Lopez -vartaloita, sellaisiahan me ollaan, että kiharatukkaiste haluaisi suorat hiukset ja toisinpäin.

Näin vanhemapana sitä kyllä jo on oppinut hyväksymään itsensä vähän paremmin, ja olen ennen kaikkea oppinut arvostamaan terveyttä. Kroppaakin olen alkanut arvioida ihan eri tavalla juoksuharrastuksen aloitettuani, kerrankin olen tyytyväinen ruumiinrakenteeseeni, koska se sopii hienosti juuri kestävyysjuoksuun. Viime kesänä juoksi elämäni ekan puolimaratonin, ihan vain huvikseni, mutta viime aikoina olen kyllä ajatellut ruveta käymään oikein kisoissa. Ellei nyt sitten haikara yllättäen sekoita suunnitelmia! :heart:

Mulla muuten on paljon vähemmän nälkä, kun pääsen liikkumaan aktiivisesti, nukun paljon paremmin ja tekee mieli terveellisempää ruokaa kuin niiden parin vuoden aikana, jolloin jätin liikunnan ja antauduin herkuille siihen malliin, että lihoin kahdessa vuodessa jotain 15 kiloa!
 
Hei!

Mä en tänne jatkolennolle enää kirjoitellutkaan, mutta kun tuolla listassa olen, niin ilmoitan tännekin: Tänään tuli hailakka haamuviiva testiin! Vielä en oikein uskalla täysin uskoa todeksi ja riemuita, varmistan vielä parin päivän päästä uudella testillä. Mutta kaipa siihen haamuunkin on uskottava! Nyt kun vaan kaikki menisi hyvin...

Plussatuulia kaikille!
 
Pitelin eilen sylissä ystäväni viikon vanhaa tyttöä ja voi apua kuinka ihana ja pieni se oli!!! :heart: :heart: :D Oma 1½v poitsu näytti jo niin isolta... :ashamed:

Täällä on tylsä vaihe menossa, kp6/28. Huomenna lähdemme pojan kanssa viikoksi mummulaan joten aika menee onneksi nopeasti ja sitten onkin jo tärppipäivät! Jee..! Toivon niin hirveästi että tärppäisi tästä kierrosta.. En jaksaisi enää odotella.. :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!! :wave:

 

Yhteistyössä