++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Voi, aivan ihana uutinen miilu tai Milarka :hug: :flower: Toooosi paljon vauvaliimaa mukaan! :D
Puhuttiinkin, että olisi hauskaa jos joku perustaisi Lentopinon odotuspuolelle, niin täältä tultaisiin sitten ripotellen perässä KAIKKI! Jos vain viitsisit, niin perustaisitko sinä lentopinon sinne ja kuuluttaisit jo noille aikaisemmin plussanneille asiasta? :p

Mutta onnea vielä kerran kovasti :flower:
 
Milarka-Miilulle tosi paljon onnea! :flower: :heart: ja tarrasukkia ja vauvaliimaa oikein roppakaupalla! :heart:

Miksette tosiaan perusta sinne odotuspuolelle plussalentoa? Olisi kiva sitten hypätä kyytiin, kun pianhan meille muillekin pläjähtää komiat plussat raskaustesteihin!

Ihania nämä plussauutiset :heart: Tahtoo myös! :D
 
Kaikenlaista täällä omassa navassa :D . Tänä iltana huomasin, että oli vähäistä veristä vuotoa... Fertilityfriendin mielestä kyseessä voisi kiinnittymisvuoto,koska sen mukaan on menossa 9.päivä oviksen mukaan. Joopa joo... :p

Taitaa vain kierto taas sekoilla... Ajatella, jos se oliskin lyhentynyt 31 päivään... Koska tänäiltana vuoto on ollut niin vähäistä, ettei sitä varmaan voi laskea vielä varsinaiseksi vuodoksi. Mulla on varsinainen kinder-yllätyskierto... :p
 
Joopa joo. Varsinainen kiinnittymisvuoto... :headwall: Vuoto on jo niin runsasta ja alavatsassa kouristelee, että kyllä kysymyksessä on selvästikin jo ihan eka vuotopäivä. Eli lentoemolla oli sit tänään kp1... :kieh:

On kyllä kauheita heittoja näissä mun kierroissa. Toisaalta ne mun ovislimat silloin aikoinaan saattoivat sittenkin tarkoittaa oikeaa ovista, kun kierto olikin nyt vain 30 päivää. Mutta on kyllä aika vaikea tietää milloin voisin ovuloida, kun kierto heittää 30 päivästä 41 :headwall:

Meni ainakin tässä kierrossa totaalisesti ohi, koska mies oli just "oviksen" aikaan poissa.

No, uusi kierto, uudet kujeet... :D
 
Lentoemo ISO :hug: Nyt sitten toivotaan, että ovis on selkee ens kierrossa ja suht sama kierto kuin edellinen ja se mies siinä rinnalla oikeaan aikaan, eikä reissun päällä :D
Pantalaimon etkös sinä kohta myöhästy Lontoon reissusta? :whistle: Hauskaa matkaa vielä toivottelen :wave:
Onkos muuten teillä täydenkuun aikaan univaikeuksia?! Tänään aamukahvilla työkavereilleni tästä avauduin, niin minua ei tahdottu uskoa, varsinkin miespuoliset :headwall: Mutta mulla on aina vähän ennen täyttäkuuta ja sen aikana vaikeuksia saada unta. |O Sitten kun saa, niin se on sellasta pinnallista, eikä sikeää! Aamulla aikasinhan oli kuunpimennys. En kyllä seurannut sitä, mutta oli kyl niin pilvistä ja sumusta, et tuskin se edes näkyi.
 
Kiitos :hug: , pantalaimon ja jouskariOn vähän onneton kausi mulla meneillään, eilen mut HYLÄTTIIN ekan kerran elämässäni tentissä, ja vielä ihan tyhmästä syystä... NImittäin olin lukenut tenttiin väärän kirjan! Ja voin seuraavan kerran tenttiä vasta keskäkuussa tän tentin, eli valmistuminen siirtyi taas useammalla kuukaudella!

Pari päivää sitten mulla venähti lapaluun kohdalta lihas (liukastuin ja tartuin mieheni käsivarteen hiukan liian rivakasti), joka sattui niin paljon, että rupesin itkemään ja mies vei mut hädissään ensiapuun, jossa ei edes voitu tehdä mitään, koska eivät halunneet tehdä röntgeniä raskauden varalta... Onneksi kipu meni kyllä itsestään ohi.

Lisäksi alakerran rouva vaatii, että maksamme puolet hänen kattonsa kunnostustöistä, ja tänä aamuna vuoden vanhan autoni kylkeen tehtiin mahtavat viirut, eikä syyllisiä löydy.

Nyt ootan vain, että luomet poistanut ihotautilääkäri kertoo mulle huonoja uutisia, eli että luomista löytyi jotain vaarallista, ja sit mun viikko onkin ihan huipussaan. :/

Kuka lohduttaisi nyytiä? :'(
 
AAARGH! :headwall: Ottaa kyllä lentoemonen sun puolesta päähän ja kovasti! Tunnen suurta myötätuntoa sua kohtaan. Nyt kyllä kaipaat lämpöistä lohtu :hug: Miten voikin yhdelle ihmiselle tapahtua noin monta negatiivista asiaa samaan aikaan :snotty:
Mutta hei, äläs nyt yhtään ajattele sellasia, että sieltä luomista löytyisi jotain ikävää. Uskon ja toivon, että ihan terveitä ja hyvälaatuisia luomia ne olivat!!! :heart:

:heart: Kyllä se auringon säde paistaa taas risukasaan, aijemmin kuin uskotkaan!!! B)
 
DoB
Kovasti onnea plussasta Milarka-Miilu :flower: :heart: Toivottavasti me muut otetaan susta hyvää esimerkkiä :)

Voi Lentoemo ei tunnu olevan sullakaan helppoa :hug: Koita jaksaa! Tosi hölmö juttu toi tentin hylkääminen :(

Mulle ei oo tänään tapahtunut mitään. Iskän kanssa kävin läääkärissä ja se joutuu nyt ihan sairaalahoitoon, joka mun mielestä on kuitenkin hyvä asia, koska siellä se apu on todellakin lähellä. Tänään raahaan itseni lenkille vaikka onkin vähän harmaata ja vettä tihuttaa.

Huomenna on onneksi jo perjantai, päivistä parhain :D Ja mulla aamuvuoro, mikä tekee siitä vielä paremman :D

Mukavaa torstai-iltaa kaikille ja hurjan paljon ++++++++++++++++ :whistle:
 
Kiitos, kullannuput lohdutuksista. :hug: :heart: . Mieskin on hiukan maassa näiden sattumien vuoksi, ja hänellä on vielä kova stressi töissä :/ .

Pitää tietysti ajatella positiivisesti, meinaan aina voisi olla pahemminkin asiat, vai mitä? Mutta kun kaikkea tyhmää sattuu yhtäaikaa, mun pankkikortin magneettiraitakin demagnetisoitui, ja arvatkaa vaan kauanko kestää, että saan uuden... :kieh:

Kylläpäs täällä nyt kieriskellään itsesäälissä :LOL:

odotellaan, että alkaa aurinko paistamaan tähän risukasaan :D
 
Milarka-Miilulle onnea onnea plussasta, toivottavasti päästää muut pien perässä, pidäthän paikkoja varattua :D

PAntalaimon oikeean hyvää ja trvallista matkaa sinulle :wave:

Lentoemo no kyllä sinua nyt koetellaan :hug: isot halit. Kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu, usko pois ;)

Dob joskus sairaalassa olo on ihan hyvä vaihtoehto, sillä apu on todellakin siellä lähellä ja asioihin saadaan selvyyttä. Lenkkeily intoa sinulle :wave:

).( Mä olen aivan kuoleman väsynyt olen koko viikon nukkunut töiden jälkeen 2-3 h päivä unet, joka ei todellakaan ole normaalia minulle. Aamusin väsyttää ja iltasin väsyttää ja aina väsyttää. Selkää ja mahaa on särkenyt. Hetkellisesti tullut sellainen vahva tunne, että nyt on tärppi käynyt, koska olotila aivan toisenlainen kun ennen ja ai niin viluttaa. Liekö taas luulotauti tullut takaisin, vaikka olin niin jo unohtanut raskautumisen mahdollisuuden. Tiedä sitä sitten eipä sitä kannata paljoa toivoa sillä tiputaan taas korkeelta ja kovaa.
......NO magiaa kehiin. Olen testannut aina plussan ennen jonkun syntymäpäiviä ja nyt olisi esikoisen syntymäpäivät tulossa, no harhaa vain......... :LOL:
 
Voi kun kuulostaa hyvältä maaruska! :heart: Magiaa kehiin nyt vaan kovasti b :D d ... niin ja lentoemolle niitä auringon säteitä! B)
DoBtoivon että isäsi saa kaiken mahdollisen avun ja hoidon sairaalassa :hug:
Aivan huomennahan on PERJANTAI, viikonloppu käsillä :D jee, jee

Lähettelen kaikille tarvitseville energia/hyvän olon säteitä +++++. Täällä puhkun oikein energiaa ja hyvää oloa. Jumpasta ja suihkusta juuri tulleena :p
 
Hilirimpsis vaan kaikille!

lentoemolle ja Doblle jaksamista, kyllä se elämä vielä iloksi muuttuu :hug:

Ja nyt maaruska plussat kehiin, täällä pidetään kovasti peukkuja, että olisi nyt tärpännyt b =) d

Ja Milarka-Miilullepaljon onnea plussasta :flower: :heart:

Omaan napaan ei vieläkään mitään uutta :headwall: . Tänään töissä turvotti aivan sairaasti ja olin ihan varma, että kohta vuotaa... Tulin kotiin ja aloin treenaamaan cross-trainerilla ja johan alkoi balalaika soimaan :D eli ilmaa vaan oli suolisto täynnä :ashamed:

Mikäs Mivillä tilanne, jokos oviksesta olis niin pitkä aika, että voisit testata :D :D

 
Voi HotCoffee, rupesin kikattamaan ääneen tuota sun balalaikan soittoa! :LOL:

:D :LOL: :D :LOL:

Kuten huomaatte, tänään alkoi aurinko paistaa risukasaankin... Täällä on ollut mieletön auringonpaiste koko päivä, autoa kun vein katsastukseen, näin tien päällä paljon ilmassa lempiviä perhosia, kyllä olivat kauniita. Ja tienvarret täällä jo alkavat kukkia, nurmethan viheriöi täällä ympäri vuoden. Myös osa puista kukkii, mutta vihreissä puissa ei ole vielä lehtiä.

Lekuri otti tikitkin pois, tosin luomistani ei ole vielä tullut patologin lausuntoa. Toivotaan parasta. Pähkäilen vain, että kannattakohan mun mennä gynelle jo tässä kierrossa, vai pitäiskö vaan oottaa vielä pari kiertoa. Meinaan, toi kierron lyhentyminen 30 päivään voi olla hyväkin merkki. En oikein osaa päättää... Mitä mieltä te olette? Mun vipa gyne käski odottamaan vuoden, mutta toinen sanoi aikaisemmin, että jos kierto ei säännöllisty paris kuukaudes, niin PCO-tapaukses voi mennä jo aiemmin. Mut tosiaan toi vipa gyne oli sitä mieltä, ettei mulla ole edes PCO:ta, ja väitti, että PCO näkyisi, vaikka pilleriä olisinkin just käyttänyt. Tiedä näistä sitten :headwall:
 
lentoemo: mulla ei oo vastausta tuohon gyne-kysymykseen, mutta ihan hyvältähän tuo kuulostaa, että sulla on kierto noinkin paljon lyhentynyt.

Mä oon täällä kans pohtinut gyne-juttuja. Toivon tietysti kovasti, että menkat nyt alkaisi mahd. pian, mutta toisaalta gyne ehkä ottais mut vakavammin, jos ne ei ois vielä alkanut siihen mennessä kun mulla se aika parin viikon päästä on. Eli jos menkat nyt alkaa, niin se lekuri todennäköisesti käskee vaan odotella pari kiertoa, että kyllä se siitä tasaantuu :kieh:

Vaan eiköhän se eukko kurvaa kohtapuoliin paikalle, mun tuurilla just sillon lekuripäivänä vuotaa kuin pistetty sika ja joudun perumaan sen ajan |O
 
Iltaa kaikille!
Olen ihan mielettömän pihalla kaikista tämän pinon viimetapahtumista, ku oon oikein rangaistuksen uhalla vähentänyt tietokoneella oloa :D
Hottis oliskohan nyt kp67.. jokohan sitä uskaltais testata vai pitäiskö odottaa vielä muutama päivä..mutku ei millään malttaisi :LOL: :LOL: :p Joo, näin ne päivät rientää, heheh..

lentoemo Jos oikein kuvittelen itseni sun asemaan, niin minä jopa saattaisin odottaa vielä yhden kierron. Tuo sinun kiertosihan näyttää jo asettuvan lupaavasti, toivottavasti!
 
hellurei vaan kaikille pitkästä aikaan :wave:

onks tääl kaikki vähentäny tietokoneella oloa :LOL: no mie oon kyl salaa teitä käynny tääl urkkimas :D ja nyt taas tulin tänne.. mies lähtee pian hakee pullaa et saajaan kahvia juoda :p

ja :hug: kaikille kellä on salamatkustaja mukana :)

oon tätä mun kiertoa miettiny tääl ihtekseen.. että se on ollu outo.. menkka kipuja ollu kp 1 lähtien ja aikalailla päivittäin tuntuu.. outoa :|

ja lentoemolle :hug: ei kuulosta ollenkaan mukavalta viikolta kun tapahtu niin paljon kaikkia huonua :( .. toivottavasti niistä luomista ei mittään löydy..
 
Juu, on porukat vissiin tulleet taikauskoisiksi, kun ei uskalla enää käydä täällä kuumeilemassa :LOL:

No ei vaiskaan... :D Täällä on se pirun ämmä yhä kylässä... Ollaan kuntoiltu ihan hulluina miehen kanssa, aamullä kävin juoksulenkillä ja äsken tultiin kahden tunnin kävelyltä... Sykemittarin mukaan on kaloreita kulunut puolikkaan suklaalevyn verran... saa herkutella hyvällä omallatunnolla :saint:

Tiigeri, toivon tosiaan, että luomet olivat vain väärä hälytys. Mulla vaan on tosi vaalea iho, niin että Italian aurinko on vähän liian voimakas mulle, ja tosiaan aina pitää pitää mielessä, että aurinkovoidetta ei kannata säästellä

:/
 

Yhteistyössä