Maaruskalle iso iso :hug: . teet tosiaan niin kuin susta tuntuu, vaikka sua kyllä tuleekin ikävä, jos oot täältä pitkään pois :heart:
Voi pientä
jouskaria, :hug: . Peesaan
maaruskaa kanssa sanomalla, että nuo kriisitkin kuuluu parisuhteeseen. Silloin tällöin ne voivat tuntua ylitsepääsemättömiltä, jopa niin, että ero tuntuu ainoalta ratkaisulta. Kolme vuotta sitten meillä oli mun miehen kanssa tosi vaikea kausi, yllätys yllätys ehkä suurimpana syynä meitin vauvakuume
Mies ei kokenut olevansa valmis uudelleen vaipparuljanssiin, ja ajatteli muutenkin, että hänellä lapsiluku saa jäädä kahteen. Mulla taas oli tuli hännän alla, kun gyne sanoi, että ottaen huomioon mun PCO:n, en saisi odottaa enää yhtään... :/ Arvatkaa meninkö sekaisin tuollaisen gynevisiitin jälkeen? :kieh:
No, kriisi tulehtui niin pahaksi, että me erosimme! Siis oikein muutimme erilleen! Olimme erossa ehkä puolitoista kuukautta, kun sitten tulimme siihen tulokseen, että ero oli erehdys ja että kuulumme yhteen. Ensin lähinnä tapailimme puolen vuoden ajan, sitten muutimme uudelleen yhteen, sitten mies alkoi pikku hiljaa vihjailla, että ehkä niitä yöheräämisiä jaksaisi taas, ja viime syksynä sitten menimme naimisiin ja minä jätin pillerit...
Sen mitä itse olen näistä kriiseistä oppinut on, että pitää oppia puhumaan asioista toista syyllistämättä, ja toisekseen, että miestä ei kannata yrittää pakottaa mihinkään, vaan hänen täytyy saada kypsyä muutoksiin ja ajatuksiin omaa tahtia. Meikä nimittäin haluaisi aina kaiken just nyt, mieheni taas lämpenee hiukan hitaammin, vaikka saattaa sitten lopulta olla se innokkaampi osapuoli!
Paljon kärsivällisyyttä ja uskoa rakkauteen
jouskari :heart: . En tietenkään (jos haluat avautua, täällähän me olemme sitä varten), tiedä, millaisia ongelmia teillä on, mutta nimenomaan kärsivällisyyttä sinulle toivotan, tietenkin vain siinä tapauksessa, ettet itse todella kärsi tilanteesta, koska parisuhteessa pitää kummallakin osapuolella olla oikeuksia.
Kaikille muuten suosittelen lämpimästi John Grayn Miehen tulevat Marsista, naiset Venuksesta -kirjaa, joka meillä on parantanut tuota komunikaatiota huomattavasti. Ei tartte miehen edes lukea, kun jo tilanne saattaa helpottaa, vaikka parasta tietty olisi, jos kummatkin sen lukisi. Minä ainakin "juksasin" mieheni lukemaan sen helposti, ja mies oli aivan että aijaa, näinkö se onkin, hänenkin silmänsä "avautuivat", kun kirja luki.
Kaikille täs yksi ylimääräinen :hug: , kun ei niitä oo koskaan liikaa :heart: