++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Hottis: mulla alkaa myös olla pientä toive-elämistä..kun nuo lämmöt on olleet ihan selkeästi koholla n.viikon ja ihan peittelemätön vilutus jatkuvasti, että nyt on kyllä keltarauhaset asialla :LOL: Sanotaan nyt sitten asia julki kaiken uhalla: Jotenki superoptimistinen fiilis olis kiertopäivien taittumisen puolesta...
 
eihän tänne oikee kuulu mittää..
laput luukulla pian ku väsyttää niin.. ja oon tähän vuotoon korvia myöten täynnä.. en musta ennen oo näin paljo valkkaria vuotanu.. tai sit vaan kuvittelen :D
mites sinne?
 
huhu sanon minä sun kierrolle.. kyl sitä varmaan pikkuhiljaa toivoo et täti tulis jo (?) pääsis uudelle kierrolle ;)
nyt taijan mennä nukkumaan.. ei jaksa enää silmiä pitää auki.. tänää noussu jo 5.30 kun aamuks piti töihin.. huomen ehk vapaa, jos en tuuraan joudu :)
öitä :wave:
 
Tännehän on porukka palaillut lomiltaan ja reissuiltaan.
Jänniä paikkojakin eleillään ;) Mivillä aika lupaavia oireita :heart: Kukas tosiaan plussaisi seuraavaksi vai sovitaanko että kaikki loput :LOL:

Mulla todella hormoonit heittää oikeen urakalla. Tosiaan kun täti kurvasi viikko sitten niin olin valmis heittäytymään narun jatkeeksi :LOL: Miten se tosiaan ottaaakin niin koville, koko viikon olen ollut kun per....n ammuttu karhu, mutta avot kun täti lähtee niin elämä hymyilee jälleen ja viis siitä vaikka ei tärpännytkään. Taidan olla oikeesti täysin tärähtänyt yksilö, yrittäkee ymmärtää :/ Käykö kukaan muun näin kummalisena näinä aikoina vai pitääkö mun oikeesti hakea joku lääkitys :LOL: :LOL:
Mutta hei tänään aloitan tikkuun pissimisen, vaikka vannoin että en koskaan tikkuihin koska. Mutta kai se täytyy kun kierto on tuhruttelun kanssa mitä on :LOL:

TOIVOTAN TEILLE KAIKILLE OIKEEN HYVÄÄ SUNNUNTAINA JA NYT LEIVÄN LEIVONTAAN =)
 
heips :wave:

mä oon miettiny kans et pitäskö lääkkeet hakee tähän hormooni heitteilyihin :D
mutta tääl nyt ihmettellään ovis testiä.. tein huvikseen ja sain kaks samanlaista viivaa.. ja kp on 19.. myöhänen ovis lienee? :eek:
 
Tiigerille onnittelut ovisplussasta! :) Nyt sitten vaan hyödyntämään se! ;) :heart:

ON: Meinasi eilen paniikki iskeä, kun clomifen oli kaikista meidän kaupungin apteekeista loppu! :kieh: Soitin varmaan kymmenen isoa apteekkia läpi ja kaikissa sama virsi: ei-oo! Tukkuliikkeestäkin ne on ilmeisesti loppu ja apteekkien varastot tyhjenneet jo aikapäiviä sitten. Tosi kiva. Noh, päätin etten luovuta ja aloin soitella lähikaupunkien pienempiä apteekkeja läpi. Heti ensimmäisestä onneksi tärppäsi ja hypättiin miehen kanssa autoon. Huh, kyllä kivi vierähti sydämeltä. Sain kuin sainkin napattua eilen ensimmäisen kirkuvan violetin pillerin. :D

 
Tiigerille onnea ovisplussasta! Nyt vaan peitot ja patjat pölisemään :D

Pantalaimon: Taitaa aika monella olla nykyisin laiskat munikset, kun clomeilla on noin kova kysyntä :eek: . Mutta hyvä, että löytyi ja sait kuurin aloitettua. Toivotaan, että tässä kierrossa saat toivotun tuloksen :heart:
 
Pantalaimon onneksi löysit clomit, olisi varmaan muuten hiukan ottanut pannuun :headwall: Jännä juttu että ovat loppuneet, taitaa niillä tosiaan olla monella tarvetta. Milloin lie itse tarvitsen :D

Hotcoffee on sullakin aikamoiset päivät, onkos ollut mitään tuntemuksia suuntaan jos toiseen??
 
Hottis: Joo, olin tosi yllättynyt, kun ei niitä mistään meinannut saada! :/ Mutta niissä on ollut joku päiväysmerkintävirhe ja ilmeisesti ne on vedetty pois myynnistä jo puolitoista kuukautta sitten! :eek: Eli ei mikään ihme, jos varastot ovat tyhjentyneet. Toiveet on kyllä korkealla tämän kierron suhteen... b:)d Sitten pudotaan ja korkealta, jos pudotaan.
 
maaruska: taitaa mulla kp100 paukkua kohta iloisesti rikki :D . Mutta kun ei ole mitään tuntemuksia :ashamed: ... valkkaria valuu kiitettävästi, vaikka yleensä mulla on kunnon kuiva kausi ennen menkkoja. Ens perjantaina mulla on se lääkäri ja sitä ennen pitää se varmistustesti tehdä, vaikka kyllähän se tulos on tiedossa jo :p

Toivottavasti niitä clomeja on sitten tarpeeksi varastossa, kun minä niitä alan popsimaan. Olen varma, että sekin päivä vielä koittaa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Haikaranodotuslennolla 2. päivä Maaliskuuta 2008

viidenmutsi....................kp73/28..............yk1......6.toiveissa
Mivi................................kp76/30-34.........yk?......3.toiveissa
HotCoffee......................kp90/38-40.........yk2......2.toiveissa


Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan:

Juibe75..........................kp52/28-30.........yk1........5.toiveissa
Tinttara84.....................kp24/16-29..........yk61......1.toiveissa
tinkiwinki.......................kp23/28...............yk3 .......2.toiveissa
Tuisku-84......................kp21/27-29..........yk3........2.toiveissa
tiigeri............................kp19/25-30...........yk7........1.toiveissa
Äippä-75.......................kp14/28-32..........yk8.........2.toiveissa
lentoemo-76.................kp12/36-41............yk5........1.yhteinen
maaruska......................kp8/28-30...........yk5-6......3.toiveissa
DoB...............................kp4/28.................yk6........1.toiveissa
Pantalaimon..................kp4/42................yk5.........1.toiveissa
bertha...........................kp?/?.................. yk?...........?

++++++++ :whistle: :heart: :heart:

Jouskari-82....kp16/28....yk7...1.toiveissa= Trombin silmässä, odottelee selviytymistä

Testaajat penkkiriveittäin:



Haamuilijat: :heart:

miinaliina........................kp32/?...................yk?.........?.to iveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

mayah...........................kp32/30-32 :heart: tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 :heart: torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 :heart: sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen........kp30/28-30 :heart: maanantaina 21.1.2008
Cristiina.......................kp30/25-30 :heart: lauantaina 26.1.2008
Pickane........................kp41/28 :heart: torstaina 31.1.2008
kenwood1.................. kp71/30-32 :heart: perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 :heart: perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 :heart: lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 :heart: sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? :heart: maanantaina 18.2.2008


Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia
:heart:

Uusi pino nyt sitten perustettu! Tervetuloa kaikki kanssasisaret plussalennoille! :wave: Täällä "vara lentokapteeni" toivottelee :D

Meniköhän päivitys edes sinnepäinkään :LOL:

Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni :wave:
 
DoB: En huomannutkaan, että me mennään ihan samoissa kiertopäivissä! Toivottavasti sitten plussataankin samaan aikaan! :heart:

Kiitos maaruska plussapuhurista! =) Hienoa, kun jaksoit päivittää meidän listan! Vautsi, kun meillä on noin paljon plussanneita! :D

Hottis: Vitsi, sulla on kyllä ihan mielettömät noi kp:t! :eek: Niitä clomeja pitäisi tulla jo ensi viikolla, mutta niin sitä sanottiin viime viikollakin, vaan eipä näkynyt... :kieh: Luulisi, että yhden pakkausmerkinnän muuttamisessa ei menisi puoltatoista kuukautta. Uskon, että saat lekurilta keltarauhashormonikuurin, jos ei siihen mennessä ole mitään tapahtunut suuntaan tai toiseen. :hug:
 
Olipa ihana nähdä näin paljon juttua täällä! En aivan kaikkea ehtinyt lukea, kun väsyttää niin armottomasti, Pantalaimonille vaan onnea clomien vuoksi, huhuh, mä olisi ollut varmaan ihan hermoraunio, jos oisin joutunut niitä noin metsästämään! :eek:
Tiigerille onnea ovisplussasta ja maaruskalle kiitos päivityksestä!

Mivin lämmöt kuulostavat lupaavilta, nyt plussatili auki, vai mitä?

Ja maaruska: ihan samoja tunnelmia mullakin on välillä ollut, tosin viime kierto oli kaikin puolin iisimpi, kaikki mun oviskivutkin näyttää kadonneen, eli mulla oli kyse varmaan pillereiden lopetuksesta johtuvasta hormonimyräkästä noissa ekoissa kolmessa kierrossa. Tää viides kierto täs etenee kans pikkuhiljaa, ja oikeestaan toivon myöhäistä ovista (jos siis sitä mullla ees on), että mies olisi sopivasti kotona ja pääsi vielä sukeltelemaan ennen kuin raskausoireitten kuulostelu alkaa :LOL:

Eilen käytiiin vene- ja sukellusmessuilla Roomassa, ja satuttiin törmäämään mun vanhaan heilaankin :D On muuten miehen kollega, mies ei kyllä ole (enää) yhtään mustasukkainen hepusta, päinvastoin pitää sitä hyvänä tyyppinä, niin että vaikka me törmäilläänkin siihen jatkuvasti, ei mitään mustiskohtauksia synny :LOL:

Messuilta mentiin elokuviin, jossa tietenkin ostettiin irtokarkkia ja poppareita :ashamed: Messuillakin tuli mutusteltua kaikenlaista epäterveellistä vanhoja sukellustuttuja moikatessa. Ja leffan jälkeen söin naudanfileetä :ashamed: lempiravintolassa

Tänään oonkin sitten liikkunut ihan hulluna, juoksemas kävin aamulla, sitten parin tunnin kävelyretki luonnossa (oli ihana auringonpaiste, kukkia ja perhosia) suomalaisen ystävättären kanssa, ja vielä äsken kävin muuten vaan tunnin kävelyllä. Oisinkohan saanut ees pari eilistä karkkia kulutettua? :LOL:
 
no tääl on nyt peitot heilautettu tuplasti jo tänää :D mut kyl mietityttää toi ovis nyt.. hitto menkathan taas siirtyy ties minne.. ja aattelin et ne alkais pian.. tä.. mä oon nyt ihan pihalla.. tä.. nyt oon ihan päivssä sekasin.. en osaa laskee enkä mitää :headwall: mä lopetan ajattelun.. :D
 
Tiigeri, jos niitä menkkoja ei vaikka tuliskaan :)

Me ollaan joulukuun puolesta välistä lähtien heiluteltu peittoja jtp tai joka päivä :D . Että repikää siitä huumoria :D . Kun kaikki aina puhuu, ettei ole "varmoja päiviä" ja ovis voi tulla milloin vaan... ollaan sitten otettu varman päälle :snotty: . Tais tossa kyllä olla yks pätkä tammikuussa, että oli parin päivän tauko välissä. Onneks ei ollut ovis silloin :LOL: , vähänkö olis ottanu pattiin!

*muoks* Olihan meillä KOLME päivää taukoa silloin kun poju lepäili sairaalassa (ja minä siis siellä myös) :whistle:
 
lentoemo: No joo, mä olin perjantaina ihan valmis heittämään jo pyyhkeen kehään. :ashamed: Sanoin jo miehellekin, että pitäisikö meidän miettiä ruvetaanko koko clomeihin ollenkaan, jos niiden saaminen on niin kiven takana. :snotty: Mies sitten sanoi, että asiaa ei mietitä ennen lauantaiaamua ja ihan oikeassa oli. :) :heart:

Mulla on ollut kanssa itsehillintä kovilla syömisten suhteen. Lipsahdin kyllä reissussa sen verran pahasti (vaikkei kiloja ole tullut takaisin), että täytyy ensi viikolla ottaa taas tiukka linja. :ashamed: Liikuntaakan ei ole oikein uskaltanut harrastaa, kun en halua, että flunssa tästä yhtään enää yltyy.

Nyt menen kirjoittamaan työselostuksen loppuun ja sitten päästän miehen koneelle. Sen omalla koneella Word temppuilee, joten on pakko päästää se tähän. :D

Ai niin, oli muuten kamalaa, kun Kaksplus ei toiminut muutamaan tuntiin! Ihan meinasi hätä tulla, kun pelkäsin, että pääsekö tänne enää tänään ollenkaan. :LOL: (Juu, en oo koukussa... :whistle: )
 
Hottis: Voi vitsi, olispa meilläkin noin ahkeraa... :ashamed: Hyvä kun saan miehen ovisaikaan vällyihin. Meillä miehelle riittää vain kerta-pari viikossa. :| Minä taas haluaisin useamminkin, mutten viitsi painostaa. Tosin nyt olen yrittänyt puhua, että nämä pari kiertoa yritetään ihan tosissaan ja sitten lupaan jättää hänet koko kesäksi rauhaan! :LOL:

Tiigeri: Toivottavasti nyt tupla-peittojen heiluttelu tuo toivotun tuloksen! :heart: :D
 
Hottis: onko sulla jotain erikoisvinkkejä tuohon pupuiluun? Siis meillä mies on aina valmis pupuilemaan, mutta kun mua pelottaa, että mitä sitten lapsen syntymän jälkeen? Meinaan aina kuulee kauhutarinoita seksin loppumisesta lapsen synnyttyä... Että miten sen seksielämän saa pidettyä vireillä lapsenkin jälkeen? :eek:

Oon mä kanssa, kun huolehdin synnytyksen jälkeisestä seksielämästä, vaikka en ole vielä yhtä ainutta ovista bongannut... Itteäkin naurattaa :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä