++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Kiitos tsempityksestä maaruska, Jouskari ja DoB ja...kaikki! =)
Pitänee vaihtaa raskaustestimerkkiä kun ei nuo mammaksin testit sano mulle mitään suotuista ;) Odottelen täällä kasvot valkeana koska lämmöt lähtee laskuun.. *vielä ei ainakaan*

Minä ihmettelin tuossa luku-urakan kesken aloittaneena että mikä ihmeen uusi HP on tullut Suomeen... Mies kun hankki juuri tänään uuden HP:n tietokoneen.. enkä siis itse ole mikään Potter -fani, niin ei ihan yhdistänyt heti että mistäs HOOPEESTA nyt puhutaan :LOL:

Tiigeri kerros lisää tuosta sun ovistikkuhässäkästä?

Hiippailen nyt sohvalle miehen kainaloon hytisemään, josko vähän saisi lämmittelyä osakseen :p
 
maaruska, joo, maltti on valttia! :D Hiukan alkaa tuossa alhaalla oikealla olla mahd. ovistuntemuksia, niin että ehkä tämän kierron jännäilyksi riittää, että onko mies tosiaan ovisaikaan kotosalla vai ei ;) Muuten tuosta HP:stä vielä, että itse ensin vieroksuin niitä, koska aattelin, että ne on vaan sellaista kaupallista hypeä. Sitten katsoin kuitenkin elokuvan, ja tykkäsin siitä niin paljon, että oli pakko lukea kirjakin ja loppu on historiaa... :D

++++++ :whistle: kaikille+++++++ :whistle:
 
nii Mivi tein eilen ovis testin, ihan huvin vuoks ku sellasen löysin. No siihen pärähti kaks saman laista viivaa.. :eek: ovisko nyt? ja eilen oli kp 19? :eek:
no mutta mun mielestä mun lämmöt on noussu jo viikko sit vai koska niit mittailin ja mietein ja ovis kipuja on ollu aikaa si.. ja valkkaria on kyl tullu kokorahan eest koko aika..
miks en oo ennustaja niin tietäisin vastauksekki :headwall:
ja minä tyhmä kun kävin sit lukeen et ovis tikku voi näyttää raskaudenkin :headwall: hohoijaa.. en osta enää yhtää ovis tikkua ku kauhia soppa vain syntyy :headwall: :headwall:

mutta en mie muut ossaa selittää :LOL:
 
DoB jännä juttu tuo kaalilatikko, toki ei se kyllä monenkaan herkkua ole. Mies lupas maistaa sitä tänään,kun kehuin sitä taivaisiin asti. Toisaalta oli eilen kaljottelemassa kaverinsa kanssa, niin voi olla, ettei laatikko maistu tänään :p

maaruska :LOL: en voi kyllä muuta kuin nauraa sun hauskoille jutuille taas! Kuvittelen sut ja sun miehes veskiin piiloutuneena kusikippojen kanssa :LOL:

Tiigeri tuohan kuulosta aivan mahtavalta ja nyt jännittää tosissaan sun puolesta. Sullahan on aika lyhyt kiertokin jos ois ton 25pv, niin eikös se raskaushormoni jo ole voinut ilmestyy sinne ovistikkuun :D Millos aijot uskaltautuu tekee r-testin?! :hug:

Ps. mä en ole koskaan ollut lukuihminen, niin siksi en ole jaksanut perehtyy tuohon HP:n, mutta hieno juttu jos moneen uppoo =) Ja lentoemolle olen täällä kateellinen, kun voi noin monella kielellä lukea tuollaisia kirjoja! Hieno juttu kyllä! Hattua nosta myös Pantalaimonille, kun enkuksi on lueskellut. Itsellä on niin huono kielipää :ashamed:

Mukavaa tiistaipäivää kaikille! Minä jatkan "t-k-k:n" pelottelua täällä ;)
 
DoB
Huomenta kaikille! Kiva kuulla, että täältä löytyy muitakin Potteriin hurahtaneita :) Mä en edes viitsinyt yrittää lukea englanniksi, en luota siihen että osaisin kääntää tarpeeksi hyvin ne kaikki ihmeelliset jutut. Siksi olenkin odottanut tätä maaliskuun alkua kun kuuta nousevaa :p Se tarina vie kyllä niin mukanaan, että mä näen siitä sitten aina uniakin :LOL: Eli älkää odottako mua tänne kirjoittelemaan ensi viikonloppuna! Sulla on kyllä mieletön kielitaito [/b]Lentoemo :flower:



Tiigerin puolesta jännitetään.... :flower:
 
Ääh.. Poitsulla piti olla 1½v neuvola mutta sepä perutiiin kun lääkäri oli sairastunut.. Ärsyttävää kun on jo melkein tekemässä lähtöä niin sitten soitetaan että aika siirtyy ja vielä 2 viikolla!! Joten siitä tulee nut sitten 1v7kk neuvola...

Muutenkin on ollut oikein epäonnen aamu .En löytänyt kotiavainta mistää. Luulen että mies ottanut vahingossa senkin mukaan aamulla. Meidän oli kuitenkin pakko lähtee käyttää pojan kanssa koira aamupissillä joten kenkä oven väliin (asutaan kerrostalossa) ja poitsu kainaloon. Enpä saanut sitten rattaita enkä pulkkaakaan kun ovat lukitussa pyörävarastossa. :headwall: Lunta oli aika paljon joten poika ei jaksanut paljoa edes itse kävellä. No koira sai tarpeensa tehtyä joten onnistunut reissu.

Jospa sitä keittäisi toiset aamukahvit ja aloittaisi päivän ihan uudestaan. :whistle: :LOL:

Täällä pelonsekaisilla fiiliksillä odotellaan loppuviikkoa ja mahdollista testin tekemistä... :/

Tiigeri: Voihan se ihan hyvin olla jotain muuta kuin ovista!!! :D Mulla ainakin ovistesti näyttää eka vain selkeää yhtä viivaa ja sitten kerrasta pamahtaa tosi tumma/paksu viiva ja seuraavana päivänä taas yhtä viivaa. Joten kaikilla ei tule koko ajan paria viivaa.. Olispa mullakin jemmassa yksi ovistesti niin voisin huvikseni tehdä... :whistle:

 
Heh, Mivin väärinymmärrys oli aika hauska! :D

Tuisku: No voi harmi, että neuvola oli peruttu! :( Aika pitkään saatte odottaa uutta aikaa. Sulla oli kyllä aamu täynnä epäonnea! Toivottavasti päivä siitä kuitenkin paranisi. :) Niin ja plussaonnea! :heart:

Tiigeri: Onpas hankalaa... Ehkä sulla nyt oli myöhäinen ovis. Tikuttelitko silloin viikko sitten?

Minä taisin lukea ekan HP:n joskus vuonna 2000. Ensin pidin niitä ihan lastenkirjoina, mutta sitten hurahdin ihan täysin. Nelosesta lähtien olen lukenut kaikki kirjat ensin englanniksi ja sitten suomeksi. Luen muutenkin tosi paljon kirjoja englanniksi. Jopa niin paljon, että välillä tuntuu, että pitäisi lukea suomeksikin, muuten unohtuu äidinkieli. :ashamed: Meillä on lisäksi kaikki tenttikirjatkin englanniksi, joten kielitaidosta on hyötyä. Olen lukenut myös pitkän ranskan, mutta sen käyttö on jäänyt tosi vähäiselle, mikä harmittaa kovasti.

lentoemo: Ihan oikeassa olet, "His Dark Materials" on yksi lempisarjoistani ja Pullmanin kirjoittama. :) En sitä elokuvaa ehtinyt käydä katsomassa, täytyy yrittää vuokrata se DVD:nä.

ON: Flunssa iski minuunkin. Eilen illalla oli kurkku tosi kipeä, mutta vaikka molemmat olimme vähän huonossa kunnossa, niin oli pakko vähän pikaisesti lemmiskellä suihkussa. ;) Nyt parantelen itseäni kotona tämän päivän. Meidän autokin tuli korjatuksi ja mun isä tuo sen torstaina. Siitä oli kampiakseli rikki. Onneksi saadaan oma auto takaisin, on ollut hassua ajella tuolla isukin perhefarkulla kaksisteen. :D

 
Mä oon nyt ihan pihalla... :eek:

Testasin äsken Prisman Pregent stickillä ja sain haamun :eek: . Ihan selkeästi erottui ja hailakan vaaleanpunainen se oli väriltään... miten se voi olla mahdollista?? Kai täytyy parin päivän päästä tehdä uus testi ja aamupissasta sitten, nyt oli pissa ollut jotain 3 tuntia rakossa.

Juu, että kannatti pupuilla vaikka "normikierto" oli jo ohitettu aikapäiviä sitten :D

Sori sekava sepustus :ashamed: , tämä tuli niin äkkiä :LOL:
 
Voi hottis, mahtavia uutisia :heart: :heart: :heart: Kyllä me vielä tullaan muutkin perässä!

Niin tuosta kielipäästä sen verran, että kielet on mun ammattini ja suoritan siis maisterintutkintoa kielissä, että kyllä tässä on joutunut niiden eteen puurtamaankin, eli en ole mikään kielitieteellinen ihmelapsi :LOL:

Tinttaralle lohtu :hug:
 
Haikaranodotuslennolla 4. päivä Maaliskuuta 2008

viidenmutsi....................kp75/28..............yk1......6.toiveissa
Mivi................................kp78/30-34.........yk?......3.toiveissa



Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan:

Juibe75..........................kp54/28-30.........yk1........5.toiveissa
Tinttara84.....................kp1/25..........yk62......1.toiveissa
tinkiwinki.......................kp25/28...............yk3 .......2.toiveissa
Tuisku-84......................kp23/27-29..........yk3........2.toiveissa
tiigeri............................kp21/25-30...........yk7........1.toivei ssa
Äippä-75.......................kp16/28-32..........yk8.........2. toiveissa
lentoemo-76.................kp14/36-41............yk5........1.yhteinen
maaruska......................kp10/28-30...........yk5-6......3.toiveissa
DoB...............................kp6/28.................yk6........1.toive issa
Pantalaimon..................kp6/42................yk5.........1.toiveissa
bertha...........................kp?/?.................. yk?...........?

++++++++

Jouskari-82 potkii tiedätte-kyllä-ketä lentokoneen ovella, tämä lento on nyt turvattu

Testaajat penkkiriveittäin:



Haamuilijat:

miinaliina........................kp32/?...................yk?.........?.to iveissa
HotCoffee......................kp92/38-40.........yk2......2.toiveissa


PLUSSANNEET

mayah...........................kp32/30-32 tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen........kp30/28-30 maanantaina 21.1.2008
Cristiina.......................kp30/25-30 lauantaina 26.1.2008
Pickane........................kp41/28 torstaina 31.1.2008
kenwood1.................. kp71/30-32 perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? maanantaina 18.2.2008


Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia

Uusi pino nyt sitten perustettu! Tervetuloa kaikki kanssasisaret plussalennoille! Täällä "vara lentokapteeni" toivottelee




Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni

 
Me täällä ihmetellään, että romahtaako koko meidän talo pian kokoon... Sillä on jo pari sataa vuotta ikää... :p

Ja tänään kipuilee hiukan tuolla oikean munasarjan kohdalla, jotenkin tässä odottelen, että lämmöt vaikka nousivat huomenna, niin voisi aloittaa jänskäyksen oikein kunnolla :D
 
hottis laitoin sut nyt haamuilijoihin, vai laitanko jo plussanneisiin, miltäs tuntuu?? Mutta kun haamusta puhuit vaikka plussa se varmasti on :heart: :heart:

Tinttaralle :hug: kyllä minä sinulle Tinttara olisin jo plussan suonut :hug:
 
lentoemo onnea oviksen bongailuun, mulla kun ei mitään tunteita, no tikkuun pissin, katsotaan näyttääkö se mitään?
Tänään oli rankka päivä (töissä) oli niin sanottu koulutuspäivä, ja tuntuu et mut on imetty aivan kuiviin. Meillä on jonkin verran kieroutunut työyksikkö :headwall: No kaipa tästä selvii taas hengissä :headwall:
 
heips :wave:

niin joo joku kysäs et tikuttelinko aijemmin ovista, en tikutellu.. nyt vaan satuin löytään semmosen :D saas nähä mitä täst tulee.. ja en oo miettiny koska testaan.. testaan jos testaan. ajattelin jos antais ensin rauhas myöhästyä :D nii varmaa, eli huomen testaillaan :LOL:
mut sillon yks kerta ovista tikuttelin ja aina tuli jotain ihme haamuja.. mutta nyt piru vie se viiva oli paksu ja tumma :D pää sekoaa :headwall:

ja varovainen :hug: hottikselle... odotetaan viivan vahvistumista :heart:

ja tinttaralle iso ja voimakas :hug:

 
Tinttara iso :hug: . Toivotaan, että teillä pian tärppäisi.

Ja Tiigeri: kyllä sulla voi hvynkin olla ihan oikea ovis nyt, jos mullakin on ollut kp80+ :whistle: . Että peitot vaan heilumaan!

lentoemolle toivotaan kovasti ovista tulevaksi ja toivottavasti talo ei ihan heti romahda, ettei taivasalla tarvitse pupuilla :D . Vaikka sehän vois toisaalta olla oikein mielenkiintoista :LOL:

maaruska:Kai se on viisainta pysytellä vaan siellä haamuilijoissa, kuitenkin täti huomenna tulee ja sit tiputaan todella korkeelta ja erittäin kovaa :p . Sitä lääkäriaikaa en aio perua kuin vasta torstaina, luulis silloin plussan olevan jo selkeä.

Hirmuisesti plussatuulia kaikille ++++++++++++++++ :whistle: ja muistakaahan harrastaa sitä erotiikkaa, vaikka "otolliset päivät" olisikin jo mennyt ohi.
 

Yhteistyössä