Huomenta
Täällä paistaa jo aurinko, ihanaa! Heti on aamullakin pirteämpi ja paremmalla tuulella. Eilen oli ihan luksusta kun pääsin käymään lenkillä valoisaan aikaan! Kyllä on kiva kun mennään kevättä päin.
Voi sua
Jouskari-82. Noiden tiettyjen virastojen kanssa asioiminen ei tosiaankaan ole kivaa, etenkin kun "normaali" ihminen ei tajua niitä kiemuroita. Ei muuta kun hyviä hermoja toivon sulle :flower:
Mitäs
Tinttara-84 Pääsittekö hyödyntämään oviksen?
Vitsi että mua harmittaa omassa elämässä se, että kun miehellä on niin vastuullinen ja aikaa/ajatuksia vievä työ niin ensinnäkin se on töissä pahimmillaan 06-21 ja tottakai sen jälkeen niin loppu, että ei sen mielenkiinto riitä mun kanssa pupuilemaan :| Ja kyllähän mä sen ymmärrän ja olen onnellinen, että toinen rakastaa työtään mutta kyllä se harmittaa, kun itse vahtii päiviä milloin voisi onnistua ja toinen haluaa vaan käydä nukkumaan. Onko muilla samanlaista? Viimeksi ovis tosiaan osui hyvin viikonlopulle ja siitähän se plussa sitten saatiinkin mutta nyt taas se on viikolla ja pelottaa, että tämä kierto menee meiltä ohi. No, en luovuta vielä!
Kiitos tuesta iskän johdosta. Tosiaan tilanne on se, että se on tosi sairas, ei siis mene ohi nopeasti ja kivuttomasti vaan vaatii meiltä kaikilta aika paljon. Välillä masentaa mutta olen ihmeen hyvin kuitenkin saanut tsempattua sitä ja koittanut tehdä kaikkia pieniä kivoja juttuja, mistä iskä voisi saada vähän iloa päiviin. Ikää sillä on kuitenkin vasta 55, joten en tosiaan aio päästää sitä vielä pois mun elämästä! Olen aina miettinyt sitä, miten onnellinen se on kun saa ensimmäisen lapsenlapsen syliinsä. On ihan MEGA lapsirakasta tyyppiä,joten sekin on vielä kokematta! Täällä ei nyt anneta periksi! :heart:
Maaruska mulla on ihan samalla tavalla toi veroprosentti ja olen myös todennut sen vuosirajan hyväksi. Sitä voi aina välillä tarkistaa, että kaikki menee varmasti kohdilleen. Ja oon aina saanut palautuksia. Mulla tilannetta veroasioissa vähän helpottaa, että sisko on töissä verotoimistossa
Arvatkaa vaan vienkö kaikki paperit aina sille ja annan se hoitaa kaiken!
Tinttaralle suosittelen kyllä tota vuosirajaa tuloihin!
Pantalaimon ihanaa, että pääset reissuun! Piristää kyllä tosi paljon. Mäkin onnistuin lomalla unohtamaan kokonaan ton iskän sairauden eli sain hyvän hengähdystauon. Muista nauttia täysillä B)
Ei muuta kun oikein ihanan aurinkoista tiistaita kaikille ja toivokaa, että mun mies ei olisi kovin väsynyt tänä iltana