++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

iltoja :wave:

tääl otetaan rennosti. mussutan salmiakkia ja kittaan tuoremehua.. pientä krapulaa :D
tääl päin on maha nippailuja, ihan niiku oviksen aikana.. mut en si tiä.. en oo jaksanu ees ajatella liikoja :D

ja haamuilijoille ja plussanneille :flower: :heart:

ja tippuineille :hug:
 
Kiitos onnitteluista Lentoemo! Tänään tuli jo hiukan vahvempi viiva ja pönttöäkin jouduin jo halailemaan. Ei tullut kyllä mitn.. Mutta ei haittaa mua mikään pahoinvointi tai mikään turvotus tms..!! :D Kumpa vain saisin tämän puolenmillin palleron sitten lokakuussa syliin!
 
Oi, ihania uutisia täällä! Oikein paljon onnea Kirsikka ja Julietta!! :heart: :heart: Tarrasukkia mukaan pikkuisille! :)

Tänne ei kuulu ihmeempiä. Perjantaina tosiaan olin leffassa ja olihan se välillä pelottava. Oli pakko piiloutua sinne kaulahuivin taa. :D Jatkettiin vielä iltaa baarissa, tosin ihan iisisti otimme ystävän kanssa: vain lasilliset viiniä. Eilen sitten painoin täyden työpäivän ja illalla olin ihan naatti. Katsoin rästiin jääneitä sarjoja nauhalta ja menin aikaisin nukkumaan. Tänään olen taas töissä. Olisi kyllä niin mukavaa, jos viikonloput saisi vaan levätä, mutta ei. :kieh: Opiskelijan on tehtävä töitä... Onneksi mun työt on aika leppoisia. Ei stressiä, eikä kiirettä. :)
 
Hei pitkästä aikaa plussalentolaiset! Mä olen jättäytynyt tuonne taka-alalle vaik välillä oonkin käynyt seuraamassa täällä porukan kuulumisia. Nyt kuitenkin tulin kertomaan, että tänään tein raskaustestin ja siihen piirtyi heti selkeä punainen plussaviiva. =) Olo on epätodellinen mutta hyvin kiitollinen. Ihme on nyt oikeasti alullaan. Mä jättäydyn nyt tältä lennolta pois, mutta toivon teille kaikille paljon positiivista plussaonnea! :heart: :heart: :heart:
 
Pitkästä aikaa täällä ja valtaisasti ONNITTELUJA Julietta ja Annimaria72 :flower: :heart: :flower: :heart:

DoB suuri :hug: sulle kun moisen kamaluuden jouduit kokemaan! Mut kiva että oot taas täällä kotoSuomessa kuitenkin varmasti ihanan reissun jälkeen!

Oma olo muuttui kuusi päivää plussan jälkeen. Huono olo seuraa paikasta toiseen, oksetuttaa ja yököttää oikeen kunnolla :x Iltaa kohden pahenee... Nännit kosketusarat ja silloin tällöin alavatsa aivan kuin tulessa!! Enpä tiedä kuuluuko raskauteen, toiset sanoo ainakin niin, mut itellä tulee sellainen kauhu et onko siellä kaikki kunnossa ja et kunhan pikkuinen matkassa pysyis! Tunteet vuoristoradassa, itkettää ja naurattaa.

Mut kaikille puhaltelen ++++++ :whistle: :whistle: :whistle: käyn salaa kurkkimassa teidän kuulumisia vaikken aina "näkyvissä" olisikaan... :D
 
Mukavaa arkea taas kaikille sisrille! :wave:
En sitten päässyt testailemaankaan, kun "t-k-k" tuli lauantaina paikalle :headwall: Noh, ei muuta kuin elämä jatkuu taas. En oikeastaan ollut kovinkaan yllättynyt, hyvillä mielin täällä kuitenkin ollaan... :)

Ihania uutisia monella :hug: Aivan mahtavaa :heart: ONNEA PALJON Julietta, Kirsikka ja Annimaria!!! :flower:
 
DoB
Hyvää maanantaita kaikille! Mä en olekaan vähään aikaan kirjoitellut, jotenkin olen yrittänyt olla hirveesti ajattelematta vauvajuttuja, tosin nyt ois oviksen aikaa jos tästä kierrosta meinaa jotain yrittää. Viikonloppuna ei vaan kiinnostanut yhtään :ashamed: Mutta jos sitä vaikka tänään saisi aikaiseksi. Oon ollut vähän allapäin, kun sain tietää isäni olevan todella sairas ja se nyt pyörii päällimmäisenä mielessä :'(

Ihanaa kun teitä plussanneita on ollut näin paljon :flower: Kovasti onnea kaikille!

Kenwood1 kiitos halauksista ja paljon onnea sulle! Koita kestää pahoinvointi, kyllä se sitten kuitenkin palkitsee lopulta :heart:
 
Annimaria: Onnea plussasta! :heart: :flower:

kenwood: Kiva kuulla sun kuulumisia! Toivottavasti pahoinvointi helpottaa jossain vaiheessa. :)

DoB: :hug: Voi kurja! Toivottavasti isäsi paranee. Läheisen sairastuminen on aina raskasta.

Jouskari: Halit tädin johdosta! :hug: Hienoa, että olet noin positiivisella mielellä! =)

ON: Alkaa jännittää jo torstain lähtö. Eilen lueskelin opaskirjasta hyviä ravintolavinkkejä. Hirveästi on kaikkea mitä haluan ehtiä näkemään, mutta viisi päivää on niin lyhyt aika...
 
No heipat vaan!

En oo ehtiny käydä,on niin kamalasti kaikkee hässäkkää ollu..
Onpas täällä mukavaa luettavaa,haamuja ja plussia! :heart: En nyt jaksanu taaskaan lukee kaikkee..

Täällä tais ovis mennä toissapvänä jo...Kp 7 tuntu jo kipuja ja simppoja laiteltiin sillon liikeelle,mutta ois pitäny varmaan ainaski eilen vielä laitella,mutta minkäs teet jos ei haluta..
Eli ei taaskaan mitään suuria odotuksia tältäkään kierrolta.


Vitsit kun tilasin kaikkee kivaa kotiin ja mm. uuden suihkuverhon,niin kyllä mua sit ottaa aivoon,kun meidän kämpän huonekorkeus 280cm ja tuolla kylppärissä on ihan yhtäkorkee katto,niin se suihkuverhokiskoki on siellä katon rajassa ja suihkuverhothan on vaan 200cm!!Tuolla se nyt killuu maan ja taivaan välillä,vaikka joka reiässä on 4 niitä suihkuverhorenkaita!!! :headwall: Pitäis ehkä vielä toiset 4 laittaa niin ois järkevällä korkeudella,mutta pitää kai lähtä verhotangon ostoon kunhan ukko kotiutuu..

Mutta sitä plussaonnee kaikille!!!
 
DoB olen pahoillani isästäsi! :hug: Toivottavasti ei ole vakavaa ja paranemisen mahdollisuus on :heart: Kokemuksia on läheisen sairaudesta!

Pitää nyt tännekin avautuu... Olo on itsellä niin vi**uuntunut. Töissä sai pelkkää paskaa niskaan asiakkailta ja nyt yritän selvittää miks mun pitää maksaa tupla veroja, ensin prkl:sti perintöveroa ja nyt sit parin vuoden jälkeen siihen vielä päälle lahjaveroa, vi**u täs maailmas ei kannata omistaa mitään! :headwall:
Enää en asu samalla paikkakunnalla, niin mun täytyy ajaa parisataa kilsaa verotoimistoon jos haluan selvittää vielä jonkun henkilön kanssa näitä asioita, kun luulen et puhelinitse siitä ei tule mitään. Sitten kun noi vero/laki hommat on niin vaikeesti luettavissa, et en tajuu mistään mitään. Kait se käyntikin on ihan turha, kun en tajuu mistään mitään, maksan sit vaan kiltisti, mitä pyydetään :headwall: ÄRSYTTÄÄ!

Huoh... sorry vuodatus, mutta eiköhän tämä tästä mene ohi, kun pääsen jumpalle purkaamaan mun adrenaliini ryöppyä :/
 
Voi Jouskari :hug: Niimpä,ei tässä maailmassa kannata omistaa mitään,eikä töitä tekemällä rikastu,tai tule edes toimeen. Mulla kanssa vähä ongelma noiden verojen kanssa,kun viime vuonna ylitty tuloraja 3000?,tänä vuonna tulot tulee oleen vielä enempi kun sain täyden sopimuksen.Noh,nyt eka tili meni jo yli kuukausi tulorajan,vaikka itse sen uudelleen määritin ja nostin sadoilla euroilla! :headwall: Hittovie,kun kaikki mitä tienaat menee veroihin!!!En tiedä mitä pitäis tehä..

Niin ja sit itse tätä asiaa: Muistin just että omistan ovistestejä ja testasin.Viiva on vahva,eli nyt se ukko kun vaan tulis kotia!! :p :heart:

DoB: Voimia! :hug: :hug: :flower:
 
julietta, kirsikka ja annimaria onnea kovasti plussista. Hieno homma plussalennon tilikarttuu :heart: :heart:

Voi DoB eikös sulta voisi nuo murheet jo vähentyä :hug: :hug: Joskus tuntuu siltä että pas...a tulee enemmän niskaan kun olisi tarvis, Voimia ja jaksamista sinulle :heart: :heart:

Noista veroasioista, sen on kyllä kumma juttu että kaikki mikä tulee niin menee ja jollet itse kuluta niin luonto hoitaa kyllä asiat niin että kaikki menee. Postilaatikosta kolahtaa joku kiva juttu :kieh: Ja verottaja se kaikista pahin, joka vie suurimman kakun kaikesta.
Tinttara onkos sulla vuosityö palkka raja, eikä joka kuukaudelle oma. Minä olen ainakin määrittänyt mitä vuodessa saa tienata, koska kuukausitulot ovat niin epäsäännölliset. On aika toimiva systeemi, sitten loppuvuodesta isonnan tai pieninnän veroprosenttia jos tarvis. Ymmärsitkö ollenkaan?? :/

).( Kai tästä omasta navastakin voisi jotain mainita, ovis taitaa olla ollut ja mennyt. On kyllä hyödynnetty, mutta aika näyttää, jotenkin en usko vielä raskautumiseen. Mutta toivotaan parasta. =) Lapsetkin ovat hiihtoloman mummilassa, saamme miehen kanssa viettää laatu aikaa kokonaisen viikon, tämä on harvinaista herkku, mutta ihanaa sellaista. Tosin on aika orpo olo kun ei ole lapsia, on ne niin juurtunut minuun :heart: :heart:
 
Huomenta lentolaiset :D
Kiitos Tinttara :hug: ymmärtämisestä. Sullakin näemmä on verottajan kanssa huolia :headwall:
Jumppa auttoi kummasti eiliseen adrenaliini ryöppyyn, vaikka vieläkin tuo vero asia ketuttaa, mutta yritän nyt vaan hyväksyä tilanteen ja niellä tuon asian ja olla asiasta enempiä ressaamatta...

Poistin muuten listalta Heksu76, kun oli kirjoittanut tuonne johonkin pinoon, että pitää vuoden tauon opiskeluiden takia :heart:
 
DoB
Huomenta :) Täällä paistaa jo aurinko, ihanaa! Heti on aamullakin pirteämpi ja paremmalla tuulella. Eilen oli ihan luksusta kun pääsin käymään lenkillä valoisaan aikaan! Kyllä on kiva kun mennään kevättä päin.

Voi sua Jouskari-82. Noiden tiettyjen virastojen kanssa asioiminen ei tosiaankaan ole kivaa, etenkin kun "normaali" ihminen ei tajua niitä kiemuroita. Ei muuta kun hyviä hermoja toivon sulle :flower:

Mitäs Tinttara-84 Pääsittekö hyödyntämään oviksen? ;) Vitsi että mua harmittaa omassa elämässä se, että kun miehellä on niin vastuullinen ja aikaa/ajatuksia vievä työ niin ensinnäkin se on töissä pahimmillaan 06-21 ja tottakai sen jälkeen niin loppu, että ei sen mielenkiinto riitä mun kanssa pupuilemaan :| Ja kyllähän mä sen ymmärrän ja olen onnellinen, että toinen rakastaa työtään mutta kyllä se harmittaa, kun itse vahtii päiviä milloin voisi onnistua ja toinen haluaa vaan käydä nukkumaan. Onko muilla samanlaista? Viimeksi ovis tosiaan osui hyvin viikonlopulle ja siitähän se plussa sitten saatiinkin mutta nyt taas se on viikolla ja pelottaa, että tämä kierto menee meiltä ohi. No, en luovuta vielä!

Kiitos tuesta iskän johdosta. Tosiaan tilanne on se, että se on tosi sairas, ei siis mene ohi nopeasti ja kivuttomasti vaan vaatii meiltä kaikilta aika paljon. Välillä masentaa mutta olen ihmeen hyvin kuitenkin saanut tsempattua sitä ja koittanut tehdä kaikkia pieniä kivoja juttuja, mistä iskä voisi saada vähän iloa päiviin. Ikää sillä on kuitenkin vasta 55, joten en tosiaan aio päästää sitä vielä pois mun elämästä! Olen aina miettinyt sitä, miten onnellinen se on kun saa ensimmäisen lapsenlapsen syliinsä. On ihan MEGA lapsirakasta tyyppiä,joten sekin on vielä kokematta! Täällä ei nyt anneta periksi! :heart:

Maaruska mulla on ihan samalla tavalla toi veroprosentti ja olen myös todennut sen vuosirajan hyväksi. Sitä voi aina välillä tarkistaa, että kaikki menee varmasti kohdilleen. Ja oon aina saanut palautuksia. Mulla tilannetta veroasioissa vähän helpottaa, että sisko on töissä verotoimistossa :D Arvatkaa vaan vienkö kaikki paperit aina sille ja annan se hoitaa kaiken! Tinttaralle suosittelen kyllä tota vuosirajaa tuloihin!

Pantalaimon ihanaa, että pääset reissuun! Piristää kyllä tosi paljon. Mäkin onnistuin lomalla unohtamaan kokonaan ton iskän sairauden eli sain hyvän hengähdystauon. Muista nauttia täysillä B)

Ei muuta kun oikein ihanan aurinkoista tiistaita kaikille ja toivokaa, että mun mies ei olisi kovin väsynyt tänä iltana :LOL:
 
Annimarialle paljon onnea plussasta! :flower: :heart:

DoBille tosi iso :hug: isäsi johdosta, toivottavasti hän paranee nopeasti.

Kyllä se vaan niin on, että jotkut huolet vaikuttaa aika typeriltä, kun esim. joku läheinen ihminen sairastuu tai itselle tulee joku "sairausuhka", meikäläinen kun usein pohtii aivan yhdentekeviä juttuja, pitää oikein itseä muistuttaa, että on sitä elämässä tärkeämpiäkin asioita...

Näistä mun "typeristä" jutuista ( :D ) sen verran, että mun lämmöt taas vaihteeksi heittelee, ihan niin kuin viime kierrossakin, eli kallistun aina vaan sille suunnalle, että mulla on joku keltarauhaskysta tai muuta kivaa, jota PCO saa aikaan. Fertilityfriendin ohjelma on taas tässä kierrossa vaihtanut ovuiksen paikkaa kolme kertaa... Joopa joo... Eli tod.näk. en edes ovuloi... :headwall:

Ja huomenna mulla on suullinen tentti, josta en taatusti pääse läpi, koska vkonloppuna menimme Toscanaan juhlimaan miehen synttäreitä :D Siis ei tää matka tenttiin vaikuttanut, vaan se, etten ole lukenut aikaisemmin tarpeeksi. Mut kun täällä netissä notkuminen on niin paljon kivempaa...

Oli kyllä ihanaa, vähän niin kuin pieni häämatka :heart: . Toscana on mun lempialueeni Italiassa, ruoka ja viini ovat taivaallisen hyviä, jotain ihan uskomatonta... Makujen harmoniaa... Huh huh, musta on tulossa ruoan suhteen pahempi kuin italialaisista :LOL:

Parempi, että alan lukea tenttiin!

++++++++ :whistle: kaikille!
 
Heissulivei! Juu ei päästy puputtelee,piru vie! :headwall: |O Ukko tutkaili kummiskin ovistestiä,muttei jaksanu mitenkään innostua siitä! Nännit oli yöllä niin kipeet,ettei voinu mahallaan nukkua!Mulla kun ne tuppaantuu kipeytyy oviksesta! Jospa saisin sen kohta tuonne vällyihin,kunhan kotiutuu..

Niin siis tuosta veroasiasta,että mulla on siis kausi verotus ilmeisesti. Nostin viime vuonna 3 kertaa veroprosenttia,kun kuukausi ansiot meni aina sen kuukausi tulorajan yli.Määritin nyt tälle vuodelle vuosiansiooni yli 4000? viime vuotta enemmän ja sitä kautta kuukausitulorajakin nousi melkein 400?:lla mutta ei se hittovie riitä!Pitääkö mun pomolle sanoo että vähentää mun tunteja,kun rahat jotka tienaan menee verottajalle...jäis ees jotain käteen. Ois kyllä pitäny vielä palkankorotukset siihen samaan syssyyn laskee kun sitä vuositulorajaa mietin :headwall: Palkka nousee vielä tänä vuonna jotain 7%.. Eihän se kamalasti ole,mutta vaikuttaa kummiskin tuloihin jonkin verran..Ei jumankauta,paremmin menis varmaan työttömänä! Isäkin sanoi kun oma firman pisti pystyyn,että tässäpä ollaanki pankin orja ja verottajan renki...

Asiasta seittämänteentoista: Mulla taas reissu syksyllä tiedossa,niin JOS sattuis tärppään,niin millä viikoilla voi vielä/jo lentää? LA menis varmaa jonnekin loka-marraskuulle ja reissu syyskuussa..Hitsit kun pitää tätäkin miettiä..Haluan vauvan,mutta Kreeta viehättää ja äippä jo makselee mun matkaa..
 
Heips pitkästä aikaa kaikille!
Ja ONNEA plussanneille!! :flower:
On tehnyt kyllä hyvää hetkeksi hiljentyä muihin puuhiin kun omiin kp-ongelmiin ja vauvasuunnitelmiin.. Noh, tuloksena on ollut se että minä kp60+ sain aikaiseksi kunnon limapäivät!! Ja ovistestiinkin suht vahvan viivan.. :LOL: ... Aivan kertakaikkisesti naurattaa jo tämä puuha! Eihän tässä voi ottaa tosissaan enää mitään..

Koitan vielä liimautua perheasioihin nyt kun miehenkin olen hetkeksi kotiin saanut ;) Mukavia ja jännittäviä hetkiä kaikille lentolaisille, ja kerätkääs lisää ihania plussauutisia!
 
Heipat ja terpat pitkästä aikaa!

En ole ehtinyt viikkoon käydä, kun poika sairastui viime viikolla vatsatautiin ja meni niin huonoon kuntoon, että joutui Lastenklinikalle tiputukseen :'( . Kyllä äidin sydäntä särki katsella, kun toinen yritti oikein reippaana olla vaikka oli peloissaan ja niin huonovointinen :'( . Onneksi on nyt parantunut ja kärsii enää puheripulista :D . Hölöttää taukoamatta jotain ihme-juttuja, mutta ihana nähdä, että on jo kunnossa :heart: .

Täällä oli kauheesti plussanneita, onnea kaikille yhteisesti :heart: :flower:

Ja :hug: kaikille tarvitseville, heitäkin oli... erityisesti DoBlle voimia, kylläpä sua koetellaan :/

Omaan napaan ei juurikaan uutta. Kiertopäivät huitelee missä lie, mutta perjantaina alkoi se sama nännikipu, joka viime kierrossa enteili menkkoja, joten pieni toivonkipinä elää, että menkat tulis ihan itekseen :)
 
Heippa!

En oikein ehdi muuta kuin omaanapaa, joten sori siitä! :ashamed:

Lyhyestä virsi kaunis, eli: Sain gradupaikan = Jee! Yrittäminen rajattu kahteen seuraavaan kiertoon = Buu! Vähän ristiriitaiset fiilikset. Gradu pitäisi tehdä tosiaan ensi syksyn ja seuraavan kevään aikana. Jos siis ei tärppi tule seuraavissa kierroissa, niin sitten täytyy pitää taukoa yrityksessä tuonne syksyyn asti. Muuten laskettu aika osuisi juuri gradun kannalta hankalaan paikkaan. Juteltiin miehen kanssa ja hänkin oli sitä mieltä, että tämä on liian hyvä tilaisuus ohitettavaksi. Joten, seuraaviin kiertoihin vielä panostetaan täysillä.

Huominen menee pitkälti matkajärjestelyissä, joten en varmaan ehdi täällä palstailla! Hauskaa loppuviikkoa kaikille! :flower: =) Palaan teidän iloksenne (ja kiusaksenne) vasta ensi viikolla. ;)
 
Oltiin tiputtu jo kakkossivulle.

Pikainen päivitys vaan. :) Kävin tänään apteekissa, mutta clomeja ei ollut ollenkaan saatavilla! :eek: Ilmeisesti niissä on joku toimitusongelma, eivätkä apteekista osanneet sanoa, koska niitä tulee. :headwall: Täytyy toivoa, ettei täti hyökkää kimppuun reissussa, muuten ollaan k*sessa ensi kierron suhteen. Ei kyllä pitäisi, tänään vasta 6. tero-päivä ja viimeksi menkat alkoivat neljä päivää viimeisen pillerin jälkeen. Toivottavasti clomeja on saatavilla sitten ensi viikolla. :kieh:
 
Voih teitä pitkän kp:n riivaamia Hottis ja Mivi :hug: kunpa te nyt pian pääsisitte normaaliin kiertoon! :)
Pantalaimon onneksi olkoon tuosta gradupaikasta :flower: Toivotaan että nyt tärppää tai sitten heti sen pienen tauon jälkeen. Kannattaahan tuollainen tilaisuus käyttää hyväkseen ja nopeasti se aika kuitenkin menee, kun taas pääsette tauon jälkeen uudelleen yrittämään! :saint:
Harmi eteä oli apoteekissa hyllyt tyhjillään, toivotaan että ensi viikolla saat ne clomit käyttöön!

Täällä on hiljais eloa |O tätsykkä tulee luultavasti vielä huomenna ja sitten pitäis vielä viikko odotella että päästään tosissaan petipuuhiin ;)
Jos nyt tästä kierrosta tärppi kävisi, olisi äidillä ja vauvalla samoihin aikoihin synttärit ja molemmat olisi Jouskareita :LOL: .... taas horoskoopit tuli esille :headwall: :D
 
DoB
Jouskari-82 horoskoopeista puheenollen mäkin oon jousimies :D

Pantalaimon kovasti onnea gradupaikasta!

Täällä ei kummempia, tuntuis olevan aika kiireinen tämä viikko. Aamusta iltaan vaikka mitä ohjelmaa. Eilen ehdittiin pupuilemaan, hyvä hyvä ;) Kiva kun en tiedä kierrosta nyt yhtään että kuinka pitkä tästä on odotettavissa.

Hotcoffee onneksi poikasi on nyt ihan kunnossa :heart: Ja kyllä sulla, kuten Mivilläkin , on aika kestämistä ton pitkän kierron kanssa. Koittakaa kestää!
 
Ex-Miilu täällä! Mulla on nyt toinen nicci kun huomasin, että täällä on toinen lähes samanmoinen. Ajattelin selkeyden vuoksi vaihtaa.

Mutta asiaan! Olen vakoillut teitä ajoittain vaikken kirjoitellut olekaan. Ajattelin vähän rauhoittua vauvakuumeen suhteen ja ehkä se auttoi sillä maanantaina sain plussan testiin! :heart: En usko asiaa vieläkään vaikka jo 3 testiä olen kuluttanut -1per päivä. Tänään taas tummempi viiva -tosin vasta tänään on 14pvää ovistestiplussasta, joten ehkä aloitin testaamisen aivan liian hätäseen.. Mutta kun oli tissit niin helkkarin kipeinä niin olihan se pakko! :D Oon niin niin niin varuillaan kuin voi olla, kun esikoista tehtiin 1v2kk ja tää tuli toisesta yk:sta. Jotenkin tuntuu, että tää ei voi jatkua. Mut kai tää on ihan tavallista epätoivoisen ajattelua..

Onnea teille muillekin matkustajille ja salamatkustajille eniten! :hug: Yritän lurkkia ja kirjoitella useamminkin! Onko tältä lennolta plussanneille muuten odotus-puolella ketjua vai pysytäänkö turvallisesti täällä?
 

Yhteistyössä