++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Heips!
Joopajoo, vatsa on taas tänään ollut menkkakipeä, vaan ylläriylläri niitä v**un menkkoja ei näy ei kuulu. (eihän kukaa huomaa tätä mun pikkupikku agressiotani...) :x
Mua aivan kertakaikkiaan ärsyttää kaikki tämä: kylmä, selkä kipeä, uniongelmat... Olis vaan ihan tavallinen olo ilman mitään fiiliksiä, kun ei kerran sitä toista viivaa piirry siihen pahuksen testiin!!! :$ :headwall:
Viimeyönäkin taistelin kovasti että sain unen päästä kiinni, ja sitten kun vihdoin niin tapahtui, näin unta että mun mies oli tapettu! Ihan järkkyä...siinäpä sit nyyhkytin unissani niin kauan että sain miehen kädet turvallisesti ympärilleni :ashamed:

Anteeksi ja Kiitos.... :x :/
 
Moikka!

Samoilla fiiliksillä mennään ku Mivi. Pitäis soittaa tuonne perhesuunnitteluun, että sais jotain troppia, vaan kun töistä on hemmetin hankala soittaa silloin kun on se soittoaika :kieh: . Ei oo kiva selitellä vuotoja ja vuotamattomuutta duunikavereiden kuullen, enkä varsinkaan halua, että kukaan saa tietää tästä vauvaprojektista.

Joten... toistaiseksi vain odotellaan, josko se täti älyäis ihan ite tulla. Ootte te tytöt vaan hyvin sen ämmän karkottanu loitsuillanne :D
 
Hottis Ihan järkyttävän hyvin oon kyl osallistunu...sinä myös... tuohon "pidetään täti loitolla" -kampanjaan.... :headwall:
En tiedä minkä kp:n sitä asettas takarajaksi, koska viimestään on mentävä lekurille.. Kattelin ihan kauhuissani vanhoja kalentereita, ku oon rauhassa painellu tuonne kp55 tienoille TESTAAMATTA! ja sit vetässy plussan :kieh: :kieh: Jotta joopajoo... Ja näillä mun plussakierroilla ovis siis tapahtunu noin kp40 paikkeilla!!! :eek: :eek:
Jotta siinä on kyllä niin paljo revittävää tälle nykyiselle heikkohermolle että oikein!!!
:p
 
Mäkin mietin tota takarajaa... yritän kyllä nyt heti kun tilaisuus tulee, niin soitella sinne lekuriin, vaikka menkat tuliskin. En kyllä taida jaksaa enää yhtäkään viidenkympin kiertoa, aion mennä valittamaan ja vonkumaan lääkitystä oikeen kunnolla :D . Todennäköisesti mä en edes ovuloi, joten jospa kiltti lääkäritäti/-setä jotain apua siihenkin antais :snotty: . Vaikka todennäköisesti siellä käsketään vaan "odottamaan ja katsomaan tilannetta pari kiertoa". Aaargh :headwall:
 
Mulla muuten esikoisesta oli testi vielä kp50 täysin nega, vaikka ultrassa hedelmöittyminen täsmäsi 40 päivän kiertoon... siis vaikka menkat oli 10 päivää myöhässä, niin testi oli nega :eek: . Ei näköjään riitä, että ovuloi myöhään, pitää sitten plussatakin myöhään :snotty:
 
Me tultiin juuri ulkoa reippailemasta! Yleensä vasta lähdetään näihin aikoihin aamulenkille pojan ja koiran kanssa. :LOL: Mutta poika päättikin herätä tänään samaan aikaan kun isi eli kello 5!! |O |O :LOL: Varttia vaille kuuteen köllöteltiin sängyssä ja sitten ylös. Tuntuu kyllä että kello olisi jo vaikka mitä kun noin aikaisin on päivän aloittanut. Toisaalta ihan kiva vaihtelun vuoksi kunhan ei jäisi tavaksi... :whistle:

Maltankohan mä odottaa testausta sunnuntaihin vai joko lauantaina uskaltaisi yhden testin tuhlata.... :whistle: Oireita en viitsi edes miettiä... Tippuu vaan turhaa korkeelta ja kovaa jos liikoja kuvittelee... Sitten kun t-k-k on myöhässä niin alkaa täällä vasta toivo heräilemään...
 
Niin ja mulla se lääkärisetä näki heti siitä ultralta etten oo tod. näk ovuloinut viime kierrossa ollenkaan! Aika hassua miten semmosen voi nähdä.... Tässä kierrossa kuitenkin ovuloin ja nyt ois sitä hermoja raastavaa venailua sitten pari viikkoa tiedossa... :p
 
Kopsasin tuolta toisesta ketjusta tämän tänne. Sori, en vaan jaksa niin pitkää tekstiä toistamiseen kirjoittaa. :ashamed:

Nyt tulee sitten omanapaista tilitystä, joten varoitus jo etukäteen. Nyt ei mahdu päähän juuri mitään muuta, olen pahoillani. :ashamed:

Eli gyneltä tulin ja diagnoosikin on ihan selvä: lievä pco. Vähän sitä pelkäsinkin. :( Se ei ollut mikään aivan oppikirjatapaus, sillä rakkuloita oli vähän, eivätkä ne olleet aivan niin helminauhamaisesti. Kuitenkin niin siinä rajoilla ollaan ja pitkät kierrot puhuvat puolestaan, joten gyne päätyi kuitenkin tähän lievään pco:hon. Lisäksi yhtään kypsää munarakkulaa ei näkynyt (nyt kp12) eli tämäkin kierto on luultavasti "tyhjä". :( Sain terolutit ja clomit. Terot aloitan varmaan vasta parin viikon päästä, sillä en halua menkkoja pilaamaan meidän Lontoon reissua. :/

Onneksi nyt on sentään joku syy, ja asialle tosiaan voidaan tehdä jotain. Vähän kuitenkin harmittaa, ettei luultavasti onnistuta "luomusti". Tiedän, tyhmäähän se on niin ajatella, kun on monia oikeasti lapsettomuudesta kärsiviä ja kyllä vähän hävettää. :ashamed: Meillä on kuitenkin vielä ihan hyvät mahdollisuudet onnistua. Silti, en voi sille mitään, että vähän harmittaa. :(

Mies otti aika tyynesti asian ja oli vaan, että hyvä kun löytyi joku syy. Tiedän kuitenkin, että kyllä sitäkin harmittaa ja vähän pelottaakin ajatus, että joudun lääkkeitä syömään ja käymään ultrassa ja sitten vielä "täsmäiskut" päälle. :| Kun ei kuitenkaan ole takeita, että tämä clomiannostus tehoaisi tai että heti ekalla tärppäisi, vaikka munasolu irtoaisi.

Mutta, en siis ole toivosta luopunut. :) En ole ainoa, enkä viimeinen, jolla pco todetaan. Näillä eväillä nyt mennään, mitä on annettu tai pikemminkin perintötekijöinä saatu. Gynen kanssa mietittiin yhdessä ja tultiin siihen lopputulokseen, että isänpuolen perintöä voi olla. Isän sisarukset ovat syntyneet tosi pitkillä ikäeroilla, 5 ja 11 vuotta, eikä siihen aikaan ole varmaankaan mitään ehkäisyä ollut käytössä. Joten isää vaan syyttämään. :LOL:
 
pantalaimon, hyvä että sait selvyyttä asiaan. Mullahan on kans osa gyneistä sitä mieltä, että on pco ja yksi sitä mieltä että ei ole, mutta olen varmaan parin kierron sisään menossa tutkimaan asiaa silleen perusteellisemmin. Aikaisemmin mun munasarjoja on kuvattu mielestäni liian pian pillereiden lopettamisen jälkeen, nyt kun yk4 jo menossa, niin luulisi että siellä näkyy mikä tilanne on näin "luomuna".

Juu, en mä sitten ovuloinutkaan... Vaikka oli niin mahtava ovislima ja kaikki... Lämmöt ovat pysyneet matalina, kyllä mä niihin luotan enemmän kuin tuohon ovislimaan. Syytän muuten greippimehua, se saa selvästikin paikat lotisemaan pitkin kiertoa :LOL:

Mies palaa lauantaina, ihanaa! :heart: :D Pääsee taas petipuuhiin ja tulee jotain jännittämistäkin :p

Aattelin sijoittaa lisäksi huomenna ovistikkuihin, koska edellisten kiertojen mukaan saattaisin ovuloida ensi maanantaina, niin kai sitä voisi ruveta lauantaista saakka pissimään... Jos ei muuta, niin voi ainakin gynelle sitten sanoa, että en tosiaan ovuloi tikkujenkaan mukaan, kun niihin tutkimuksiin menen. No, ainakin voin mieli rauhallisen mennä maanantaina poistamaan epäilyttävät luomet, kun raskaana en taatusti ole :D
 
lentoemo: Mulla onneksi on jo yli 5 kuukautta pillereiden jättämisestä, joten luultavasti tilanne on jo "normalisoitunut" munasarjoissa.

Mulle gyne sanoi, että ovistikut on aika turhia, kun en ainakaan tässä kierrossa ovuloi. Ei siis ollut kypsyvää rakkulaa ollenkaan. Lisäksi pco:laisilla ovistikut luultavasti näyttää koko ajan heikkoa plussaa, kun LH on koholla vähän koko ajan. En siis aio niihin nyt panostaa. Mutta siis tämä on vaan mun tilanne, en siis sano, että muille ovistikut olisi turhia ollenkaan! :)

Ensi kierrossa sitten varmistetaan ovis ultraäänellä, kun olen syönyt niitä Clomeja. Odotukset on korkealla, toivottavasti en kuitenkaan ihan liikaa innostu. Sitäkin tiedetään tapahtuneen. ;)

Tämän kierron taidan ottaa nyt ihan rennosti. Yritän olla miettimättä asiaa ja elää normaalisti. Taidanpa Lontoossa uskaltautua pubiinkin ja nauttia oluita ja viskejä ihan hyvällä omallatunnolla. :D
 
Pantalaimon, just ton PCO:n vuoksi mä en ole käyttänyt ovistikkuja lainkaan, koska mulla ne näyttää vaan haamuplussaa pitkin kiertoa. Mutta aattelin nyt kuitenkin satsata just sen vuoksi, että ainakin voin gynelle sanoa, että ei tullut tikkuun plussaa, ei. Koska sit kuukautisistahan voi suunnilleen laskea, että koska muka olisin ovuloinut, ja jos ei n.16-17 päivää ennen kuukautisia ollut tikussa plussaa, niin tuskin ovuloin.

Mutta tosiaan oon ite pitänyt noita tikkuja aika turhina just siksi, että PCO:laisilla ne näyttää jatkuvasti kaikenlaista, vaikka varsinaista ovista ei olisikaan.

Niin ja vielä: tunnen täällä Italiassa todella monia pienten lasten äitejä, joilla on PCO, ja heistä ainakin kaksi ovat pamahtaneet paksuksi kaikenlisäksi puolivahingossa, niin että toivoa on... :LOL:
 
Pantamolain: mulla on sama homma, lievä pco. Ja just sain terot ja clomit alotan ens kierrossa, jos en nyt oo raskaana,,, mut oonhan mä...! Tai ainakin haluan kovasti uskoa niin!!! :D mutta 2 viikon päästähän sen sitten näkee, auttaako tahdonvoima..
 
Moi! Meikä tippu..eilen illalla alko vuotaan,eli en nyt tiedä onko siis kp1 vai 2 kun,alko vuotamaan puol 8 maissa...Meinasin et jos varaisin tänään tk-lekurille ajan,kävisin papas ja muutenki vähä puhuu ja näyttää tätä mun kroppaa,kun niin omituisia kipuja on pitkin kiertoo jne...Jos en saa naislääkärille aikaa,en mene ollenkaan. Yksityiselle kun ei ole varaa mennä..

Plussatuulia teille muille!Meikä lähtee kohta hampilääkäriin! :x
 
Tinttara: Voi ei! :hug: En tiedä mikä lohduttaisi. :( Hienoa, jos saisit ajan lääkärille, voisi alkaa asiat selviämään. Eihän sitä tiedä, voit päästä nopeastikin vastaanotolle.

Julietta: Toivotaan, ettei sun tarvitse aloittaa clomeja ensi kierrossa! :heart: Jos kuitenkin niin ikävästi käy, niin sitten sulla on kohtalotoveri. Voidaan jännätä yhdessä. :)
 
voi tinttara84 :hug: voimat halit sulle täältä :hug:

Kaikki jotka lähdössä reissulle hyvää matkaa :heart:
Pantalaimon ja julietta tehän olette laittaneet tuulta purjeisiin, kyllä se lääkärillä käynti yleensä selventää asioita, onneksi ;)

Minä edelleen täällä kärvistelen, onneksi ei enään niin kova hekuma ole ja olen oppinut ajattelemaan muutakin kun vauva asioita. Lieko siitä mitään apua ole. Mutta pakko ajatella että tulee jos on tullakseen ja olen varautunut nyt siihen että tätä kolmosta tehdään pitkään ja hartaasti :LOL: :LOL: Mutta harjoitus tekee mestarin ;)

Kaikille plussa puhureita+++++++ :whistle:
 
Voi että, Tinttara! Lämpöinen :hug:
Toivottavasti saisit mukavan naisgynen piakkoin, jotta saisitte apua teitin vauva "projektiin" :heart:

Tosiaan Pantalaimon ja Julietta, täillä on nyt melko hyvin asiat, kun olette saaneet apuva. Toivotaan teille nyt parasta! :hug: ++++++++++++ :whistle:
 
Julietta: Nou hätä! :D Et ole ensimmäinen, etkä varmaan viimeinen, jolla iskee lukihärö mun nikin kohdalla. :D Mulla ei onneksi noi gynekäynnit maksa juuri mitään (4,50?), kun YTHS:lle pääsen. Jotain hyötyä siis siitäkin. Ai, en tiennyt, että Clomit maksaa paljon!? En vielä hakenut niitä. Terot ainakin oli halpoja.

Kiitos kaikille tuestanne! Olette kyllä mahtavia ja ihania! :heart: Tänään on jo ollut paljon parempi fiiilis.

ON: Pääsen tänään tuulettumaan! Olin unohtanut ihan kokonaan, että meidän ainejärjestön hallitus on kutsuttu tänään viettämään iltaa erään yökerhon VIP-tilaan. =) Ilmaiset tarjoilut! :D Taas tulee kauhea vaatekriisi, kiersin kaupungillakin, mutten löytänyt mitään. No, kiharran kuitenkin hiukset, meikkaan ja laitan hameen, sen verran olen saanut päätettyä! :LOL: Viinipullokin on jo jäähtymässä. ;)

Hauskaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia! :whistle: :wave:
 
heipä hei kanssa lentäjät :) taidampa sittenkin joutuu ostaa varmaan testipuikon :whistle: kun täti ei tullu.. on meinaan aina melkein tullu heti aamusta ja antanu edellisenä päivänä tuntee nahoissa. mutta siis odottelen kyl viikonlopun yli vielä. ja yks tuttu joka on oikeesti aina tieny kuka on koskakin raskaana niin nähtiin keskiviikkona ja halattiin niin kuiskas korvaan että taitaa olla pulla uunis :) :eek: :whistle: ;)
 

Yhteistyössä