*** 3 viikko toden sanoo***

huomenta lennolle :wave:
oon ilonen kun taisinkin tajuta mikä on normaali lämpö ja mikä ei :p nyt voin alkaa niitä tutkimaan ;)
elikkä lämmöt laskenu. hätäsenä tein testin ja nega.
jos punanen viittaa saapuu pääsenkö jatkolennolle? ja merkkaan pms oireisiin pahan olon!! :kieh:
muuten mieli on nyt tällainen :kieh:

ja paljon plussia kaikille :wave:
 
Kiitos,kiitos,kiitos tervetulotoivotuksista! Ja huomenta kaikille!

Tulin tarkistamaan, että joko plussia sadellut tähänkin pinoon mutta ei... Isot lohtuhalit :hug: kaikille tädin kamppaamille. Kyllä se täti vielä joskus vetää lyhemmän korren! :p

Oireita on monella lupaavia.. Itsellä ehkä jotain mutta aivan kuten muutama muukin on todennut: Ne voi olla mielikuvituksen tuotetta! Suurin ongelma mulla oireiden tarkkailun suhteen on epäluulo. Nyt vasta yk1 ja esikoinen sai alkunsa yk14... Tosin gyne varoitteli, että nyt kun on yksi ja kierukka poistetaan saattaa plussa napsahtaa aivan eri tahtii. Kuka sen sitte tietää??? Mä uskon vasta kun näen kaksi viivaa!! :)

PLUSSAONNEA TÄLLE PÄIVÄLLE!
 
kaikille jotka saaneet vierailulle tiedätte-kyllä-kenet :hug:

Mä olen ihan täåinöissäni teidän kaikkien puolesta, hyvä kun housuissa tahdon pysyä :D Mitäköhän sitten kun omalla kohdalla jännitys tässä vaiheessa??

Plussiiaaaaaaaaaaaaaa+++++++++++++ :whistle:
 
Ei riittänyt tahdonvoima positiiviseen testiin... :/ . Eikä mua harmittaisi/masentaisi niin kauheasti, ellei tää nyt tarkottaisi myös sitä, että fertilityfriend on tulkinnut mun lämpökäyrän ihan päin prinkkalaa... Siis nythän olisi ollut jo 17 päivä oviksen jälkeen, ja toi Apteekin testi on niin herkkä, että kyllä se olisi siinä näkynyt. Lämmöt on yhä koholla ja Tiedätte-Kyllä-Kuka diivailee myös, niin että ei ole vissiin tässä kuussa sitten ovuloitu lainkaan :(

Ottaa pannuun... mun siis on pakko mennä lekuriin ja ottaa pco-uhkaa sarvista kiinni... Nää mun ovikseen viittaavat lämmönnousut meinaan valitettavasti sopii turhankin hyvin PCO-diagnoosiin, jossa lämpö nousee kystien, ei oviksen vuoksi. Ja noi kystathan selittäisi tosi hyvin myös nää mun munasarjassa tuntuvat kivut... :headwall:

Paitsi jo vuoto nyt alkaa parin päivän sisällä, silloin saattoi tosiaan hedelmöittynyt munasolu hipaista kohtua, saada aikaan "kivoja" oireita ja aiheuttaa parin päivän viiveen...

Voi kertokaa nyt muut plussauutisista, jookos? Meinaa mennä jo usko koko tähän hommaan :headwall:
 
lentoemo-76 :hug: Mutta älä nyt hyvä ihminen luovuta vielä, niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy. Niin kauan kun on uskoa ja toivoa niin kauan on mahdollisuuksia :heart:
Minä liputan kyllä teidän kaikkien puolesta vielä =)
 
Pahoittelut Lentoemolle!! :'( Tätä ketjua jo pidempääm seuranneena olisin kyllä toivonut sulle plussaa!!

Nyt joku tosiaan plussailemaan tai en uskalla testata huomenna varmaa negaa.. Olis toivoa enempi, jos tää ketju olis tuottanut muutamia salamatkustajia. :wave:
 
Lentoemolle oikeen jätti :hug:

Onnex vielä tätä viikkoa on jäljellä, joten eiköhän niitä plussia tähänkin pinoon saada :heart:

).( Tiedätte-kyllä-kuka ei ole vielä meikää saavuttanu. Testien pitäis tulla huomenna, joten josko sitä sitten torstai tai perjantai aamuna testais uudemman kerran. Nyt äsken tuli aivan älytön väsykohtaus, ihan oli pakko mennä hetkex levähtään ja sitten tuli vielä vilukin :snotty: , että oireita täälä kehitellään :headwall: .

Pitäkääs letistänne kii, nyt tulee niin kova plussapuhuri, että saattaa jumbokin heiltahtaa :D +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

:wave:
 
Kiitos teille :hug: , olette ihania :heart: . Tänään on vähän synkkä päivä... Vaikka pikku hiljaa sitä alkaa varmaan aurinkokin taas paistamaan... Niin kuin Juibella, mietin tässä, että ehkä nyt ei vaan ollut oikea aika... meinaan pari kuukautta lisää olisi mulle tarpeen, että saisin gradun ja vipat tentit alta pois... saisi sitten keskittyä vauveliin oikein kunnolla... :D

Ens viikolla pannaan pystyyn jatkolento, eikä juu? Ja kaikki jo synnyttäneet, muistelkaahan jo valmiiksi aikaisempien raskauksien oireita, kun taas parin viikon päästä alkaa piinailut uudelleen, eikö? :LOL:

Ja nyt tarvittaisiin tänne pari tosi mojovaa plussaa, että saataisiin taas uusia raskausoireita ensi kierron piiinailua helpottamaan :heart:

+++++++ :whistle:
 
Eipä ole mulla sen iloisempia uutisia kuin muillakaan eli testasin negan, ehkä negatiivisimman ikinä. Vaikka miten kääntelin ja vääntelin ja kattelin eri valoissa, niin ei sitten viivan häivähdystäkään :( . Mutta sehän nyt oli odotettavissa eli ihmeen vähän harmittaa. Heti alkoi mieli keksimään selityksiä negalle: ovis ehkä oli vasta, pissa ei ollut aamupissaa jne. :snotty:

lentoemolle iso :hug: . Voisiko kuitenkin olla, että olisit ovuloinut vähän myöhemmin? Mä sain viimeks just tolla Apteekin omalla plussan vasta kp57/38-40 eli ihan kaikki on tässä maailmassa mahdollista!

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille vielä plussaansa odottaville ++++
 
Kiitos tsempistä, HotCoffee. Joo, saatoinhan mä ovuloida myöhemminkin, kun mulla oli toinenkin lämmönnousu 9 päivää ton ekan jälkeen, mut silloin kyl pupuiltiin vaan "ovispäivän" iltana, ku mies oli reissussa, niin että tsänssit olis kyllä aika olemattomat. Kun pitäis kuulemma niiden simppojen olla siellä jo vastassa... :/

Tässä sitä odotellaan Tiedätte-Kyllä-Ketä päästämään mut piinasta.... No joo, keskityn nyt sitten enemmän opintoihin ja työhön... Ja muiden jännäämiseen :heart:
Eli sulle HotCoffee ja muille kanssa iso++++++++ :whistle: . Piristäkää mua nyt vähän plussauutisilla, niin tulee itellekin toivoa seuraavaan kiertoon :heart:
 
Tsempit vielä päälle tytöt :heart: Paistaa se aurinko vielä risu kasaankin. Tiedän että eka päivä on kaamein, mutta teille ei ole vielä tullut tiedätte-kyllä-ketä, joten toivoa on =)
Mitenkä muut testaajat?

).( itsellä uusi ovis lähenee,joten nyt pitää olla ahkera, mutta meiningillä tulee jos on tullakseen ja mikä tuntuu hyvältä, ei urakka hommia :LOL:
 
HotCoffee mä kans taidan kuulua noihin jonkin asteisen epänormaalin kierron omaaviin. Kun sitä tuhruttelua on kolmisen päivää ennen ja vuoto päiviä vain kaksi kunnollista, kyllä kaikenlaiset asiat pyörii mielessä. Mutta yritän unohtaa ja keskittyä olennaiseen, liekö tuo onnistuu???? :ashamed: Mutta ei vaivuta synkkyyteen eihän??
 
HotCoffee näin tehdään, mutta muistettaan nauttia ja :LOL:

kuulin hyvän jutun eilen. 55-vuotias mies olis sanonut että pitää syödä jugurttia että sperman laatu paranee, vaimolleen joka saman ikäinen ja heillä jo neljä aikuista lasta. Vaimo ihmetteli että miksi totesin vaan että taitaa iltatähdestä toivoa, heheheh, kyse oli vanhemmistani. Totesin miehelleni että appi ukkosikin syö jugurttia saadakseen sperman paremmaksi, saat sinäkin alkaa syömään :LOL: Meillä hieman pimee suku, ollaan äitini kanssa tosi avoimia. Mutta tästä projektista ei tiedä mitään :heart:
 
Hei kaikki!
On pidellyt täälläpäin vähän hiljaista kun kiirettä ihan pukkaa pirulainen...
Voi lentoemo... karmeita noi sinkkuviivat... mutta onhan sinulla tosiaan toivetta vielä! Itsekin kahdella edellisellä kerralla plussannut vasta kp 55, ja 57. Joten SAA NÄHDÄ miten nyt menee. Aika peemäiseltä näyttäisi tämänkin viikon plussaukset minulla :|

Masullaan en vieläkään oikein saata nukkua.. Kolme yötä ollut jo niin että tuntuu tosiaan sellainen "ilmapallomöykky" painavan vatsaa. Löytyykö tuolle mitään tätimäistä selitystä, tietääkö kukaan?
Alavatsa vähäsen menkkakipeä joten saa nähdä koska mikäkin tulee nurkan takaa... Testata en ole uskaltanut, oviksestakin oletetusti vasta 9 päivää :/
Kurjaaaa...mulla on aika nyt niin tiukilla etten ehdi kaikille teille lentolaisille "jutella"...asiaa kyllä olisi... :ashamed:
Tsemppiä ja riemua kaikille reppu täyteen!
-mivi-
 
Joo minäkin kärsimättömänä jo testasin, ja negahan se oli, plääh. Tosin ei ollut aamupissa. No nyt ei auta kuin odotella, nyt on kp 30 ja viimeeks alkoi just menkat näillä main. Sitä edelliset olikin ensimmäiset synnytyksen jälkeen, joten kierto voi vielä heitellä... Esikoisesta plussasin vasta kp 34, joten toivo elää yhä.
 
iltoja :wave:
tääl sairastetaan hirveet pääkipua ja mahakin vetää ripaskaa :/
punanen lippu ei heilu eikä meinaakkaan heilua, ainakin oireet puuttuu.. paha olo vain jatkuu :x

pahoittelen kaikkia negasta :ashamed: kumpa se nyt olis vaan tullu :ashamed:
 

Yhteistyössä