*** 3 viikko toden sanoo***

Onko teillä kokemusta tosta fertility friend-jutskasta?Rekkauduin,mut sit siel näky olevan jotain VIP-juttuja.Eikö niitä voi käyttää pelkästään rekkautuneena vaan pitää olla joku VIP-henkilökin vielä?:D Ja kun siellä näky olevan pikkupräntillä 30+ days free...maksaako se jotain?Teinköhän taas jotain tyhmää??? :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
mun nipukka elää kyl ihan omaa elämää, ei siittä ota selkoa että mitä merkkaa ja millonkin :LOL:
kahtelen tv täs samalla.. kolmas ohjelma jo ja pieniä vauvoja havaittavissa tai raskaana olevia.. :| kateutta ilmassa :ashamed:
mies tuumas että on kuulemma aika varma että toukka matkustaa mukana :heart: saas nähä sitten kun testaillaan..
 
Mä valittelin eilen illalla miehelle pahaa oloa ja se uskoo vahvasti, että mä olen raskaana, kuten viime kierrossakin kuulemma olin :LOL: . Eihän sillä pahalla ololla tietenkään ollut mitään tekemistä sen kanssa, että olin mättänyt sipsejä ja suklaata naamariin :whistle:
 
HotCoffee, Suklaan ja sipsien syöminenhän on erittäin tunnettu raskausoire, ainakin kohtufriikeillä :LOL:

Tinttara, mä olen ollut tosi tyytyväinen tohon fertilityfriend.comiin sen takia, etten itse osaa (ainakaan vielä) bongata ovista, ja ne taas laskee ovispäivän jo pelkkien aamulämpöjenkin perusteella (vaikka suositeltavaa olisikin tutkia myös limoja ja kohdunnipukkaa).
Sulla on mahdollisuus käyttää niitä vip-toimintoja ilmaiseksi kuukauden ajan, sen jälkeen ne vip-jutskat tulee maksullisiksi, kun itse maksoin ennen kuin tuo koeaika meni umpeen, niin maksoi jotain 13? kolmelle kuukaudelle. Mutta jos et halua maksaa, niin sit 30 päivän päästä nuo toiminnot vain rajoittuvat, mutta voit käyttää tietty pelkästään niitäkin. Eli käytä nyt ainakin tää eka kuukausi hyväksesi myös niitä vip-toimintoja ja päätä sitten, haluatko maksaa niistä vai et. :D
 
Ostan myös lipun jatkolennolle :attn:

millimenninkäinen täällä myös suursiivous tehty ja huonekalujen paikat vaihdettu (moneen kertaan jopa :LOL: )

Mulla on aikas kovasti semmoinen olo, ettei tällä kertaa nyt arvonnassa onni suosinut. Se itsesuojeluvaisto mistä aikaisemmin jo puhuttiinkin, taitaa mullakin nostaa päätään. Ajattelin ensi kierrosta alkaa mittaamaan noita aamulämpöjä. tuntuu ainakin, että jotain tekee asian eteen (sen olennaisimman jutun lisäksi tietenkin :LOL: )

Pickane niin millä testillä testasit (vai jokos sen jossain kerroit, menikö multa ohi)

Tiigeri Miten ne tunkeekin nykyään noita pieniä vauvoja tahi raskaana olevia joka ohjelmaan... :p

Lentoemo Nyt vielä viime rutistus positiivista +++++mieltä. Ei itketä ennen kuin on pakko, eihän.
 
Feliana, kiitos :hug: . Mulla toi aamulämpöjen mittaus on tuntunut toistaiseksi kivalta harrastukselta :LOL: . Tai siis ihan oikeesti, kun mulla on niin epäsäännöllinen kierto, että ovistesteihin kuluisi omaisuus, niin kyllä kuumemittari on halvempi investointi.
Sitä paitsi mä oon funtsinut, että jos jatkaa mittailua sitten raskausaikana, niin ainaskin tietää, että raskaus jatkuu kunnes pääsee varhaisultraan tirkistelemään masuasukkia :saint:
 
Feliana hyvä asenne, periks ette piru vie anna :kieh: :kieh:

Jännä juttu, miehillä tuntuu olevan itsetunto kohdallaan ja tsemppi pysyvän loppuun asti. MInunkin mies on joka kierto niin varma että nyt on tärpppi käynyt, on kuulemma sen verran tujua tavaraa :LOL: :LOL: Toisaalta kiva kun elää niin tätä tunnetta kuitenkin. Nyt jo odotellaan että päästään peittoja heiluttelemaan, kunhan sais tuon jälkikasvun nukkumaan :LOL: :LOL:

Teillä on ihania oireita +++++++++++ :whistle:
 
lentoemo-76 Mä olen kyllä niin noviisi noissa mittailluissa ja muissa, siksi otinkin nyt asenteen tulee jos on tullakseen. Mä heräilen milloin mitenkin ja nytkin aloitan taas vuorotyöt toviksi, niin on se vaikeeta. Ensin ajattelin että tilaan ovistestejä, mutta sitten ajattelin että tulee liikaa suoritusta. Pitää vaan olla aktiivinen. Toisaalta olis kiva tietää ovuloinko ollenkaan ? Kierukan poiston yhteydessä ultrattiin ja kaikki oli malillaan kyllä, gyne tuumas että hommiin vaan =)
 
maaruskalle kivaa pupuilua ;) . Meillä mies aina välillä heittää, että oon selvästikin raskaana, mutta siitä nyt on tullut meillä jo enemmän pieni vitsi :D . Vaikka kyllä sen huomaa, että se oikeesti salaa sitä toivoo ja tutkailee onko mun rinnoissa muutosta, hyvä tekosyy, hehheh....

Mun miehen ekalla vaimolla kesti 3 vuotta tulla esikoisesta raskaaksi (toinen tulikin sitten tosi vikkelästi), niin että mies tietää, että kärsivällisyyttä tässä kaivataan. Tosin kyllä sekin kovasti simppojaan kehuu, kun oli niiden liikkuvuudesta ja määrästä oikein virallinen lääkärintodistus :LOL:
 
Maaruska, mä luulen, että jos mulla olisi jo lapsia, mä ainakin ottaisin tyyliin tjot... Koska kyllä ne muksut on tosi hyviä todisteita toimivista munasarjoista :D . Eli kyllä varmasti sellainen pupuillaan kun siltä tuntuu (ja kivointa, jos siltä tuntuu usein) -asenne on varmasti paras, ittellä vaan nuo gynekologien maalaamat kauhukuvat pco:sta hermostuttaa sen verran, että mittailen ihan senkin vuoksi. Jos pitää sitten tutkimuksiin mennä, niin onpahan lämpökäyriä mitä esitellä :LOL:
 
lentoemo-76 mulla on jotenkin todella vahva tunne sun plussasta, pidät vaan nyt lipun korkealla, Mutta et sitten hylkää meitä, tarviin sua mun seuraavassa kierrossa vaikka siirrytkin odottajiin, jooko?? :heart: :heart:
 
voi kun olet kiltti, maaruska :hug: . Kauheaa, mulle tulee pian ramppikuume, kun kaikki odottaa multa plussaa :LOL: . Tälle lennolle on jatko jo tilattu ja koko kone on pelkkää ykkösluokkaa, niin että viimestään seuraavas kierros onnistuu kaikilla.

Jos mun lento nyt tekee ylimääräisen tankkauspysähdyksen, niin mäkin rupean harkitsemaan kyllä tuota tjottia... :saint:

Ootte te kyllä ihanaa matkaseuraa kaikki :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lentoemo-76:
Maaruska, mä luulen, että jos mulla olisi jo lapsia, mä ainakin ottaisin tyyliin tjot... Koska kyllä ne muksut on tosi hyviä todisteita toimivista munasarjoista :D . Eli kyllä varmasti sellainen pupuillaan kun siltä tuntuu (ja kivointa, jos siltä tuntuu usein) -asenne on varmasti paras, ittellä vaan nuo gynekologien maalaamat kauhukuvat pco:sta hermostuttaa sen verran, että mittailen ihan senkin vuoksi. Jos pitää sitten tutkimuksiin mennä, niin onpahan lämpökäyriä mitä esitellä :LOL:
No nyt tulee mun oikeen tuntojen purkaus. Jotenkin järki sanoo, että näin on kun raskaaksi olen aikaisemminkin tullut niin tulen nytkin (mies kun on edelleen tuo sama :heart: ) Mutta sitten toinen puoli sanoo, mitä jos olenkin jo liian vanha ja kehossani on tapahtunut muutoksia, hassua ja tyhmää tiedän, mutta minkäs teen?? Ja musta se on hieno lentoemo että olet noin hienosti perillä kierrostasi ja muusta (kateudesta vihreä) :LOL:
 
maaruska, just sitähän varten ollaan tällä samalla lennolla, että me voidaan muistuttaa sua siitä, että hei: olet superhedelmällinen, ja korkeintaan vaavi on päättänyt, että isojen sisarusten on oltava vielä kuukauden vanhempia, ennen kuin se rupee niiden pikkusisarukseksi :heart:
 
lentoemo-76 niinpä ja kiitos ! Tyttö tossa on piirellyt omalle serkulleen koko päivän serkku kuukauden, siis aivan tykästynyt pikkuiseen, niinkuin minäkin :heart:
Mä käytän energiani näinä täti päivinnä sukkien kutomiseen, olen ajatellut kun tärppi tulee niin sitten alan kutomaan, virkkaamaan ja ompelemaan vaatteita, en uskalla ennen.

Mutta hei ostelin vähän uusia vaatteita, niin tärppi tulee varmaan seuraavasta kierrosta, niin en kerkiä uusia vaatteita edes pitämään. NÄinhän siinä käy :LOL: :LOL: Sitten käy :LOL:
 
Maaruska ja Lentoemo mäkin luulen, että jos ois jo lapsia niin tjottailisin. Nyt jotenkin tuntuu, että jotain pitäis yrittää... Ja varautuu jotenkin siihen pahimpaan, että sitten jos ei onnistu alkuunkaan niin on jotain "näyttöä" siitä että on tosissaan yritetty. Tai jotain...

Ja täällä myös mieas jokseenkin luottavainen. Olen silti huomannut, että kun kuukautiset alkaa niin kyllä sekin on harmissaan. Pyörittelee päätään ja ihmettelee eikö hän olekkaan miehinen mies :LOL:

Mies on myös opetellut huumorilla 2plussan sanastoa. Yhtenä aamuna töihin lähtiessään kun jäin vielä nukkumaan se kuiskas mun korvaani "tarrasukkia" ja mojautti pusun :LOL: :heart: Aina se ei tosin tiedä missä välissä mitäkin termiä kuuluisi käyttää...
 
Feliana ihana tuo sinukin miehen sanavarasto. Minun mies ja sanoi yks päivä voi että kun se täti tuli kylään! :LOL: Meillä on muutenkin ihan oma teko kieli kun yritetään pimittää tätä yritystä noilta lapsilta, vielä? :LOL: On tää sitten niin lystiä ja hauskaa, varsinkin kun meillä on hyvä porukka. :LOL: KIITOS SIITÄ TEILLE KAIKILLE!! :heart:
 
Pickane tosissaan ei kai noilla kiertopäivillä normitesteillä voikkaan mitään näkyä. En kyllä tiedä kaupan/apteekin testien eroja. Aconilla ainakin on herkkiä testejä. Itse olen vain kerran testannut ja sekin ulkomailla lomaillessa. Ei puhunut testi suomea ollenkaan, tiskin alta piti apteekista pyytää koko kapistus :LOL: kun on kolmas kierto vasta menossa niin ei ole ehtinyt enempää tutustua. Kaapista löytyy apteekin oma testi ensiviikkoa odottamassa. Toivottavasti pääsee testaamaan! Tähän mennessä tiedätte-kyllä-kuka on tullut aina ennen kuin olen ehtinyt jännittämään edes... :kieh:

edit: joka toinen sana oli "tosissaan" otin niitä hieman pois :LOL:
 
onkos teil joku tietty r-testi jolla testailette? ite oon aina ottanu sen mikä ekana eteen sattunut :D yleensä on ollu herkkiä..
on ne miehet vaan kultasia kun kaikkia höpöttävät. miehenkaa puhuttiinkin just et se ei ymmärrä sitä mun suurta pettymistä kun tunnen kaikki miljoona kuviteltua oirettakin ettei se sillain tajua pettymystä.. mutta suuri pettymys se on kyl aina ollut sillekkin kun täti on tullu kylää.. nytkin kyselee koko ajan etteihän oo täti kipuja :LOL:
 
Vaikka nuo miehet välillä osaa olla raivostuttavia, on ne sitten kuitenkin niin ihkuja kun ovat tässä touhussa omalla tavallaan mukana :heart:
JOten hatun nosto kaikille meidän miehille, ei niilläkään ola helppoa näissä meidän hormooni myrskyissä. :LOL: :LOL:
 
joo kyllä se tiigeri varmasti niin on, että vaikka sitä miestäkin hieman harmittaa kun se-perhana saapuu, niin ei ne koe samanlaista menettämisen tuskaa kuin me tavallaan koemme.

Mä sanoin apteekin tädille notta haluais raskaustestin ja se esitteli hyllystä ja otin kait halvimman/suositellun :D eli sen apteekin oman

edit: Maaruska yhdyn hatun nostoon!
 

Yhteistyössä