*** 3 viikko toden sanoo***

Jouskari-82 ja Annimaria72 tervetuloa lennolle!

Jaksamisia kaikille tiedätte-kyllä-kenet kohdanneille ja uskoa niille jotka vielä elävät epätiedossa!

Itse olen rampannut vessassa jännittyneenä, mutta ainakaan vielä ei peli ole menetetty. Saas nähdä miten huomenna käy. Oireista en osaa sanoa enää oikein mitään, kun en luota nyt arviointikykyyni ollenkaan :kieh:

 
).( nyt mulla alkoi paha olo ja vilutus ja lämpö nousi vähän.. joko tulen kipeäks tai... ;)
sit alavatsassa niinku tuolla syvällä vois jopa kuvitella että jossain kohdun pohjalla tuntuu pieniä vihlaisuja.. mut ei mitään menkka jomotusta..
voi että miten tää on jännitävää!!
"kiristää vielä vyötään ettei tipahda lennolta" :D

 
Hellou!!! Oiskos tässä lentsikassa vielä paikkoja vapaana?? Jos tulisin vaikka kyytiin??? Huomenna ois 14 pv oviksesta...
Huomenna saan kaiketi r-testejä postista niin vois sitten testailla...
Oireita ei oo pahemmin... Lämmöt on ollu oviksesta alkaen 37.2 hujakoilla ja sit on tullu jotain näppylöitä.... Nippailujakin on, mut nehän nyt voi olla vaikka mitä kuvitteluja.... :D

Tsemppiä kaikille!!!!++++++++++++++ :whistle:
 
Jouskarille, Annimarialle ja Juliettalle oikein superannokset plussapähkinöitä ja plussasdrinkkejä, kyllä nyt lähtee, kun Mayah sai plussatilin auki! :D :heart:

Kyllä meillä onkin loistoporukka, kun kone jo aivan pullistelee matkustajista... Vaikka kylläpä meidän koneessa vieläkin tilaa löytyy, vai mitä? Paitsi ei Tiedätte-Kyllä-Kenelle! :LOL:
 
:hug: kaikille negan saaneille. Mutta kuten jaksamme muistuttaa, niin kauan kuin ei näy verivihollista, on toivoa!!! :heart: Olen ihan poikki Rooman kaaosmaisessa liikenteessä vietetyn päivä jälkeen, niin että kommentit jää nyt toiseen kertaan.

Nyt onkin sitten lentoemolla noloja uutisia: ovispäivä on ihan kadoksissa. Ja fertilityfriend.com on mennyt mun lämpöjen kanssa niin sekaisin, että se on keksinyt mulle kolmannen kerran saman kierron aikana uuden ovispäivän, uusimpien tietojen mukaan olen ovuloinut viime viikon keskiviikkona... eli oikeestaan mun pitäiskin piinailla viikon neljä pinossa :LOL:

Totta puhuen alan olla tosi vakuuttunut siitä, että tämä oli anovulatorinen kierto ja nuo mun lämmöt ovat nousseet keltarauhaskystan vuoksi. Kun siihen kaikki mun oireet viittaavaat voimakkaimmin... :headwall:

Eli oikeastaan lentoemoraukan on turha piinailla missään muualla kuin gynen vastaanotolla... Eipä oo tässä oikein mitään jännitettävää, ennen kuin saadaan tuo PCO hoidetuksi... :kieh:
 
Pickanelle :hug:

).( Olin tuntevani painon tunnetta alavatsasa, kun oltiin esikon kans suihkusa ja olin ite vähäsen pää alaspäin pestessäni neitiä :eek: . Aikaisemmin en ole kyllä tämmöseen kiinnittänyt huomiota. Pirkuleen testit, ko eivät vielä tulleet. Voikohan sen aamupissin laittaa johonkin purkkiin ja jääkaappiin :D . Kastais sitten päivemmällä sen testiliuskan sinne pissaan, kun/jos posti testit tuo. Pitäis tieten laittaa purkin päälle jonkinlainen lappu, ettei ukko herätessään vahingosa luule mehux :LOL: :ashamed: . Noh, ajatukset kullakin :headwall:

Nyt sitten jo pikkuhiljaa seuraava plussa kehiin +++++++ :whistle:
 
uusia tuloo koko aika =)
Pickane ei saa luovuttaa.. ei koskaan vois sanoa ei.. ties vaikka plussa tuliskin :whistle:
en tiä oliko päivällä sairastaminen mitä, mutta nyt ei oo muutaku pää takoo tuhattaja sataa.. räjähtää pian :kieh:
huomasin et pahaan oloon auttaa riisikeksit, nam että on hyvää :p
illan jatkoja.. mä meen palelemaan sohvan nurkkaan :wave:
 
just taas tutkailin mun rintoja ja kyllä ne on turvonnu! tiedän sen kun taivutan selkää niin rinnat roikkuu tyhjinä.. nyt ei roiku... on niinku pulleat.. :D kauankohan maltan olla testaamatta uudestaa..
voi tätä piinaa! :kieh:
Friesia: montako testiä tilasit? jos testaat huomenna päivällä ja säästät sit muut myöhempään jos vielä tarvetta?? (minäkö malttamaton) :LOL:
 
Voi hitsi.... Juuri kun pääsin lennolle, niin tuntuu että "tiedätte kyllä kuka" tulee ihan pikapikaa.... Tosin lämmöt on edelleen korkeet.... Normaalisti mulla on jotain 36.0, mut nyt on ollu jo pitemmän ainaa 37.1...
Minäkin oottelen niitä testejä saapuvaksi.. Toivottavasti tulevat huomenna aamulla, ettei tarvi kauaa pidätellä... :D
 
Voimia lentoemolle ja kaikille tädin riivaamille ja negan testanneille! :heart: Kyllä ne sieltä vielä plussaksi saa ne negat luvan muuttua! :D

Ja Jouskari-82, saa tosiaan liittää sinne esikoisten pinoon, kiitos! :D

Plussia!!! :whistle:
 
millimenninkäinen:neljä testiä tilasin. Kyllä ehkä ajattelin huomenna testata ja sit jos on tarvetta niin viikonloppuna uudestaan ja taas uudestaan ja jos tarvetta tilaan testejä lisää :D . Toivottavasti noi neljä riittäis....vai oliko niitä sittenkin viis....sama pää kesät talvet :ashamed: . Toivon kyllä, että tiedät-kyllä-kuka tulis pian, mikäli tärppi ei oo käyny ja pääsis uudelle kierrokselle. Mutta enemmän toivon kuitenkin sitä plussaa :heart: .

Tää on kyllä kaikkien aikojen paras lento, vaikken ikään lentokoneesa oo ollukaan :LOL: . Mutta on täälä kyllä niin tsempaavaa ja mahtavaa sakkia :heart: , että kiitos teille jokaiselle :hug: ja edelleen niitä plussapuhureita puhallellaan niin, että kone kallistuu B) +++++++++ :whistle:

Niin ja tsemiä Julietta testailemiseen. Toivoa on niin kauan kuin sitä ei heitetä kaivoon :hug: +++++ :whistle:
 
Kiitos matkatoverit tervetuliaisista ja plussapuhureista! :heart: Millimenninkäinen pidä vaan sitkeästi plussatoivo yllä! =) Täällä ei tätiä ole näkynyt ja oireet on lupaavia edelleen. Huomeniltana olisi tarkoitus testata, kun mies tulee kotiin työmatkaltaan. Jännätään sitten yhdessä, mitä tikku näyttää...
 
[quote="Friesia
Niin ja tsemiä Julietta testailemiseen. Toivoa on niin kauan kuin sitä ei heitetä kaivoon :hug: +++++ :whistle: [/quote]

Kiitti!!! Nyt vaan kyllä ihan oikeesti tuntuu siltä et kohta lorahtaa.... Lämmöt on kyllä vielä korkeella... Mietin, että voisko noi Luget, joita olen käyttänyt, niin pitää sitten lämpöjä kohollaan...

Faktalta tulee Riskitapaukset-ohjelma... Tippa linssissä täällä sitä kattelen, ja toivon että joskus saisin kanssa synnyttää oman vauvan... Ihme, että tollasesta synnytysohjelmaa on aina ihan pakko kattoa, vaikka niistä naisista kyllä näkee että kipeää tekee....
 
Täällä vedetään samaa linjaa kuin esim millimenninkäinen ja Kirsikka..
Kn oli mun mielestä pehmeämpi, joten varmaan joku tulee kylään :ashamed: ja testi oli samaa mieltä, eli nega tuli..
odotellaan odotellaan... jotain :kieh:
 
millimenninkäinen, Kirsikka83 ja Mivi :hug: :hug: :hug:
Perhanan nega, kun teille sitten pukkas! :headwall: Täällä kans on kopeloitu tuota kn:ää ja on ehkä hieman ylempänä ollu, mutta paksumpi ja avoinainen... saas nähdä tämän päivän jälkeen yllättääkö t-k-k jälleen... :|
 
aamuja :wave:
tänään laitoin koulusta vapaa päiväks.. olo on sellanen et kohta oot sairas, mutta mitään ei silti nää. ja en halu nytten sairastua :/

mullakin kn on outo :| se on alhaalla, kova, pieni ja kiinni (?) ei oo koskaan ennen ollu sellanen :whistle:

ja ajattelin lauantaina testailla uudestaan :) ei oo kukaan kyllä enteilly edes tuloaan muutakun sen yhden kerran :whistle:
 
Kiitos voimahaleista!
Noh.. odotukset kai ei voi kovin korkealla olla, kun mulla ei tästä kierrosta oo minkäänlaista varmuutta edes oviksesta. Mut oletetusta sellaisesta nyt 11 päivää.
Noh, testailin tuota kn:aa uudelleen ja nyt oli kova ja avoin... Et siihen on ihan turha luottaa millää lailla. Näyttäs olevan aikamoinen tuuliviiri :kieh:
Et ei täs muutakuin odotellaan ja ihmetellään. Olo ei oo juuri minkäänlainen, paitsi et vatsa vähän kipeä.
Mutta ei muutakuin uutta kiertoa odottelemaan jos niikseen on. Viimeksi petyin niin raskaasti, että nyt oon vähä osannu relata raskautumisen suhteen. Avoimin mielin kaikki vastaan vaan :whistle:
Kuten aikaisemminkin mainitsin, niin molemmilla edellisillä raskautumiskerroilla plussannu vasta kp +50 joten saa tämä eukko repiä siitä riemua tälläkin kertaa :LOL:

Oikein tuolta keuhkojen alareunasta asti puhallan plussausonnea kaikille teille vielä "välimaastossa" hiihtäjille :heart:
 
Iso voima :hug: kaikille negan saaneille! Mutta saattepa nähdä, että kyllä suru vielä plussaksi muuttuu, kyllähän siinä kestää, että hormonit alkavat näkyä... Viime hetken +++++++puhurit kaikille, jotka vielä testaavaat ++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä