*** 3 viikko toden sanoo***

^meillä on sama kp. Mä yhdyn tohon, se plussa ei vielä näy. Millä testillä teit, paljon tarkkuus? Mulla oli 25 mlU/ml.

Mullakin on vielä kaksi testiä jemmassa =) Testaan to-aamuna ja perjantaina. Mulla on sellainen kuin Unistep. Ihan samanlainen kuin RFSU:n ja sit on vielä yksi Clearbluen digitaalinen. Jos CLEARBLUE näyttää perjantaina negaa niin sitten aloitan tiedätte kyllä kenen siirron keltarauhashormoonilla (matka edessä, lähtö la) B)
 
Voimahalit lentoemolle ja kaikille muille tädin piinaamille! :hug: Rasittava vieras. Mulla täällä vielä toistaiseksi on jännitettävää, vaikka negoja on sadellu. Ei oo kuitenkaan tullu ei-toivottuja vieraita, joten toivoa en heitä ennen ku on sen aika! Just tuli postista Babyplussan testejä ja kaapissa kaks entistä, taidan testata... :LOL:

edit: lihavointi
 
paljon :hug: kaikille jolle se tyhmä nega on jostain testiin luikkinut ja uusi tsemppi päälle uudelle kierrolle =)
ja +++ onnea testiä tekeville :heart: :heart:
mä jatkan tätä itseni tutkimista vielä ensiviikolle :headwall: olis kiva saada tietää heti kun ovis on ohi eikä että joutuu odotteleen 2vkoo :/
 
Pickanelle tsemiä uuteen testaukseen. Eiköhän se vielä plussaksi muutu :hug: d :) b

Tiigerillä vaikuttaa lupaavalta oireet, oikein oli raskauttavaa lukea :heart: d :) b

).( Täälä välisä on ollu etovaa oloa :x ja vasemmassa tissisä tuntuu välisä jännältä, ihan vaan hetkellisesti, silleen kuin vihlasis tai suonta vetäsis. Pari kertaa vaan tuntu siltä. Tänään taas pitkästä aikaa nippas alamahasta ihan vaan pikkasen (ei hirveen kipeästi), kun esikkoa kantelin. Janottaa. Maha on kovalla (ja kuitenkin löysällä). Yks päivä vietin vessasa tovin ja ukkokin jo huuteli, että mitä sä sielä touhuat :ashamed: :LOL: .
Että oireiden perusteella oon kyllä jo plussannu, mutta kroppahan toimii edelleen niinkuin mä haluan sen toimivan, joten pidän vielä laskuvarjoa tosa viekusa, jos tiedätte-kyllä-kuka vetäsee mut jalasta pois tältä lennolta :kieh:

++++++ :whistle: d :) b
 
:heart: onnittelut Mayah!!! Voi un olen niin onnellinen puolestasi! ...ja hieman jopa kaateellinen :ashamed:
No niin leidit! Lisää plussia koneeseen vaan! ;) ja niille jotka testanneet negan, ei tiputta viel kirvestä kaivoon vaan loppuun asti mennään!

).( ON vai pitäiskö toi laittaa (.) :LOL: mulle passais toi jälkimmäinen! Täällä sitä körötellään päivästä toiseen hitaasti mutta hiiitaaasssttiii... kp jo 54!!! perjantaiksi sain ajan tolle meidän kunnan "neuvolatädille". Tisut on turpeat :D muttei arat, valkkaria pöksyt täynnä, alamaha pömpöttää, nippailee ja jomottaa :/ Niin paljon etoi tänään sellanen iso pehmeä toffeenpala etten alas saanu nieltyä! Hyi! :x ...itävaltalaista kuulemma :LOL:
Mut nyt näkemään vauvaunia! Toivon kovasti näkeväni plussauutisia het aamusta kun koneelle kerkiän! Öitä :wave:
 
Kiitos kiitos kiitos kaikille! :heart: :heart: :heart:

Käytin samoja testejä koko ajan eli netistä tilattuja One Step HCG Test Strip (niitä Babyplussan herkkiä) ja sitte apteekista EarlyDetectioneja. Nyt molemmista plussaa!!! Voiko tää olla totta armaat toiveilijat??? =)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Ja oireita tulee pyynnöstä tässä:

- kuvottava olo
- rinnat turvonneet, ei kipeät kuten aina ennen menkkoja on ihan hirveen kipeet
- jatkuva nälkä
- kummallinen olo mahassa
- vahva tunne, että "se tärppäs"
- palelu
- kumma kipu alamahassa joskus pari päivää sitten

Plussia teille!!! :)
 
Voi Mayah, :hug: :flower: :heart: ! Olipa piristivä uutinen kaikkien näiden negojen jälkeen! Tosin kaikki te muut negan saaneet, saattepa nähdä, että muuttuu plussaksi nyt kun Mayah avasi plussatilin :D :heart: .

Itsellä taisi olla tosiaan anovulaatorinen kierto tai tosi myöhänen ovis, Tiedätte-Kyllä-Kuka ei oo näyttäytynyt, mutta plussaan oon jo menettänyt toivoni, kyllä se mulla olis jo näkynyt.... No ensi kiertoon greippimehulla varustautuneena sitten mennään. Kun nyt vaan alkais kierto, niin voisi edes vähän saada jotain vinkkiä seuraavasta ovispäivästä :kieh:
 
Mayah onnea ny oikeen kovasti :) :heart: :flower:

tääl ennen kouluun menemist tulin istuu ja katsastaan tilantee. onneks oli hyviä uutisia ;)

ittellä oireilu jatkaa, mutta punaviittasesta ei tietoa :p sais tulla jos ny on tullakseen.. :/ ei tarvis ootella seuraavaan kiertoon pääsyä ;)
 
Onnea mayah plussasta! VIHDOINKIN tähän pinoon ensimmäinen! :heart:

oma nega ei ihan suuresti sureta mutta olishan se ollut maailman ihanin yllätys.. Onneksi on tämä pikkupusuttelija tässä syykyssä nytkin seuraamassa kirjoittelemista. Jaksaa näin noin sinkkuviivat ;) paljon paremmin.

Nyt vain odottelen täti punaista. Onneksi ehdin varata ja liput jatkolennolle!

Vielä monta plussaa tähän pinoon, jookos? :wave:
 
Mä olen tätä pinoa seurannut hyvin tiiviisti, koska itselläkin on h-hetki viikonloppuna ja nyt täällä oli ilo uutisia! :D Aivan mahtavaa Mayah sullahan oli esikoinen haaveena ja yk vasta ensimmäinen? :D Onneksi olkoon tosi paljon!!! :flower:

Toivottavasti saatte vielä roimasti lisää plussia pinoonne, teillä on mahtava yhteishenki, joten luulen, että jo sen johdosta tällä plussia ropisee (viimeistään jatkolennolla!!!) :p

Otin teidät pienoskoneella kiinni ja nyt hyppäsin laskuvarjo selässä teidän lentsikan ovelle, päästäisikö joku sisälle, kun täällä monen tuhannen kilometrin korkeudessa alkaa olla vilu... kop, kop!?! :wave:

T; Jouskari 25v.
kp 26/27, yk 5
 
Mayah Oikein paljon onnea plussauksesta!! :heart:

Yööök...täällä kp 30 tai 31...äh emminä edes muista... :p selkää väsyttää edelleen, ja pieni etova olo vilutuksineen jatkuvasti vaikka koitan itelleni selvittää että kuvittelen vaan! Vatsallaan nukkuminen tuntuu kamalalta..
Ehkä huomenaamulla testaan josei alakerrassa näy punoitusta.. tänä aamuna unohdin testauksen, ja päästin aamupissat iha letkeesti vaan pönttöön nukkumatti silmäkulmassa :LOL:

Kertokaas lisää plussauutisia business class -jengi!
=)
 

Yhteistyössä