Hakutulokset

  1. D

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Moiii tännekin pitkästäaikaa! :wave: Tuolla kerhon puolella olen käynyt välistä roikkumassa, täällä en sitten taas vähään aikaan. Täälläkin on pienokaisia jo alkanut tupsahdella, ihanaa! :heart: Tsempityksiä kaikille loppuraskauteen! =) Malttamattomasti itsekin odottelen, että laitokselle...
  2. D

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Moiii, Muistaakohan kukaan täällä palstan puolella kirjoitteleva enää mua?! :ashamed: Jotenkin tämä julkinen puoli on mulla vaan unholaan jäänyt, kun olen tuolla heinäkuisten kerhossa sitten enemmän kuulumisiani kirjoitellut... :/ Ja itseasiassa nyt tulinkin vähän tuota meidän kerhoa tänne...
  3. D

    <3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

    Tulin ilmoittautumaan tännekin taas. :wave: (.) Täällä kolotusten suhteen melko hyvä aika menossa. Puuskuttaen mennään, enää ei mahalta oikeasti ihan kaikkeen taivu ja väsykin alkanut enemmän taas vaivailla, mutta muuten fysiikka ihan ok. Pitää nauttia siitä, kun näin on! =) Tilanteeseen...
  4. D

    <3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

    PömpeliPötsi: Minä olen lähes koko raskauden saanut nauttia hiirvan iloista! |O :headwall: Olen yrittänyt kokoajan enemmän syömisiä seurailla tuota silmällä pitäen, lääkinnyt useaan otteeseen jne, mutta aina vain se hiipii takaisin. Ja juuri toissapäivänä mullakin oli ihan vähän verta...
  5. D

    <3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

    Tervetuloa ti-aa remmiin mukaan! :wave: Jedvennalle hurjasti voimia! :hug: En viitsi lähteä kommentoimaan jo muiden sanomaa, todella ikävältä kuulostaa tilanteesi. :( Toivottavasti nyt kuitenkin kaikki lähtisi parempaan suuntaan, elo ilman kyseistä miestä saattaisi kuitenkin olla itsellesi...
  6. D

    ** Heinämassut huhtikuussa **

    Juu no löytyyhän meillä noita vanhoja vanuhaalareita kaksinkin kappalein säilöstä + muita vastaavantyyppisiä. Olis vaan ollut kiva saada upouusi moinen. :) Jostain uutisista muuten ohimennen kuulin, että uusi pakkaus tulee jakoon jo parin viikon päästä? Eli ei taida vanha mulle enää joutaa...
  7. D

    ** Heinämassut huhtikuussa **

    Tunnustan lukeutuvani niihin, jotka ovat keskittyneet enemmän tuonne kerhon puolelle kirjoitteluun. :ashamed: Tai en nyt välttämättä keskity, mutta sinne tulee enemmän kirjoiteltua ja sitten ei vaan jaksa tulla suunnilleen samoja asioita tänne toistelemaan. Ryhdistäydy näinen, ryhdistäydy...
  8. D

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Neuvolapäivä. Hyvin potkii masussa. :heart: Sykkeet pienokiaisella huiteli lähempänä 170 siinä potkiessa, neuvolakorttiin merkattiin 160 ja liikkeet ++. Hb oli noussut lisäraudan ansiosta lähemmäksi normilukemia ja kohdunpohjankorkeuskin oli laskenut lähemmäksi keskikäyrää. Eli ei kai tässä...
  9. D

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :) I feel soooo pregnant...! ;) Norsu-olo senkun kiihtyy, kun kroppa yksinkertaisesti muuttuu vaan pallommaksi ja liikkuminen hankalammaksi ja välistä pirun kivuliaaksi myös. |O Unettomuutta myös ollut jonkunaikaa ilmassa. Kärsiikö muut unettomudesta...
  10. D

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Terve tännekin puolelle! :wave: Täällä pyyhkii ihan jees. :) Pirulainen flunssa veti tuossa varsinkin viimeviikosta todella huonoksi, mutta nyt taas toivottavasti ollaan matkalla kohti parempaa. B) Energiaa on nykyisin riittämiin ja keskiraskauden hekumaa havaittavissa. Tai noh, kroppa ei...
  11. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    No woe wideo, mä en ole syönyt vielä yhtäkään laskaispullaa! :o :o :o Eilen oltiin vielä synttärikekkereillä, eikä sieltäkään moisia ihanuuksia löytynyt! Iltaa myöten alkoi senverran kova laskiaispullanhimo vaivata, että tänään pitää varmaan tilanne vielä korjata. :p Ei mulla sen...
  12. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Coo laittelin sulle yv:ä kerhosta. :) Muutamalle muullekin olen pyynnöstä viimepäivinä samoja viestejä laitellut, toivottavasti kaikki halukkaat on tullut huomioitua?! =) Jos muitakin innokkaita kerhon puolelle on, niin laittelisitteko mulle yv:ä, niin ei jää vahingossa huomioimatta! Lahopää kun...
  13. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Minäkin jos yrittäisin tänne palstalle taas. Anteeksi ihan hirveesti, olen jotenkin jumahtanut tuonne kerhon puolelle. Lukemassa täälläkin käyn, mutta kumpiinkin kirjoittelu on sitten tätä... :headwall: Yritys kova! :saint: Tänään oli ultra täälläkin. Kaikki oli hyvin ja niinkun tässä...
  14. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Jedvenna: Pöh, älä turhaan siitä masun koosta hermoile. Kyllä se ehtii vielä kasvaa! Tuskin ovat pahalla sen pienuutta ihmetelleet, kateellisten panettelua vaan. ;) Itselläkin tuon tytön raskausaikana oli aluksi todella pieni masu. Itsestä se oli jo ihan näkyväkin, niin muut vain taivastelivat...
  15. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Kuten kattallakin, meilläkin ilmeisesti sokerirasitus tehdään kaikille. Näin ainakin ensimmäisessä neuvolassa sanottiin, kun sitä ihmettelin. Suoraan sanoen ei ole hajuakaan, että koska se on. Mainitsi sen vaan niin, että siihen ilmeisesti palaillaan vielä myöhemmin? :whistle: Kovinkaan...
  16. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Päärynärouva: No kun munkin mielestä ei ne niin voimakkaita nykyisin ole. Ei siis tule niin kovia katkuja yms. Mutta pitää varmaan vähän tarkemmin jostain selvitellä, ihan varoiksi...
  17. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Jos minäkin tänne puolelle tulisin moikkaamaan. Eli moooi. :wave: joannahille tiukka :hug: Meillä kanssa ostettiin aikas p.askat vaunut esikolle. Ne ei olleet edes mitkään aivan tolkuttoman halvat, mutta myyjä vei lähinnä miestä. Se kun innostuu jostain, niin sille voi myydä vaikka mitä...
  18. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Uusille masunkasvattelijoille Tervetuloa! =) Nyt pidetään tiukasti kiinni toisistamme, että kaikki pysyisi matkassa mukana! Nämä vieläkin tulleet keskenmenouutiset ovat kyllä niin karuja... :'( Lääkärineuvolasta kuulumisia tulin rustailemaan. Sydän jumpsutti kovalla tahdilla. :heart: Painoa...
  19. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Murmelinille hurjasti voimia! :hug: :'(
  20. D

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Kyllä mäkin edelleen yritän tänne palstalle kirjoitella, mutta mitään en mene lupailemaan. :whistle: Kun niin se palstan puolelle kirjoittelu jäi aiemminkin... :ashamed: Parhaani teen! :saint: Varmaan se minunkin aktiivisuus riippuu siitä, kuinka aktiivisia ihmiset kumpaisellakin puolella...

Yhteistyössä