** Heinämassut huhtikuussa **

Onko pino jo näin hiljentynyt ettei uutta aloitusta ole vielä tehty! Vai enkö vain sitä huomaa?

Joka tapauksessa, ihanaa huhtikuuta kaikille. Kolme lyhyttä kuukautta niin johan poksuu :heart:




Kesäkuun 30. päivä
-Piiku83...kolmas...tyttö01/06...poika10/07...OYS

Heinäkuun 1. päivä
-katta2...26v...kolmas...lapsi02/05...lapsi04/08...PKKS
-Cassy...25v...toinen...tyttö09/07...VKS
-illuusia...toinen...KHKS
-Elisa...toinen...Kät/H
-iiris-77...ensimmäinen...TYKS

Heinäkuun 2. päivä
-uc1...29v...ensimmäinen...JS
-nannuz...19v...ensimmäinen...K-SKS

Heinäkuun 3. päivä
-Sompa...ensimmäinen
-Siiseli81...viides...poika01...poika03...pojat06

Heinäkuun 4. päivä
-Kata78...kolmas...lapsi5v...lapsi3v...
-Piku81...28v...toinen...poika01/08...OYS
-ripsatti...viides...tyttö00...tyttö02...poika03...tyttö07.. .L-PKS
-Puddin...toinen(1.yhteinen)...lapsi8v

Heinäkuun 5. päivä
-linneaborealis...kolmas...poika02/02...poika01/05
-witchi...27v...toinen(miehelle 3.)...poika06...TYKS
-joannah...26v...kolmas...poika02/03...poika07/04...Nkl/JS

Heinäkuun 6. päivä
-johnu83...ensimmäinen...TAYS
-ladymama...neljäs(miehelle 3.)...lapsi97...lapsi03...lapsi06...HYS
-Emppu85...23v...ensimmäinen

Heinäkuun 7. päivä
-Kolmasko...kolmas...TAYS
-merlin...30v...toinen...tyttö02...TYKS
-MammaMaraKisu...23v...toinen...tyttö01/04...SatKS
-tessak...34v...ensimmäinen...NKL
-katja-81...kolmas...tyttö05/05...poika03/07...SatKS
-Inkalilla...29v...kuudes(1.yhteinen)...lapsi11v...lapsi8v...lapsi6v
...lapsi5v...lapsi2v

Heinäkuun 8. päivä
-Vappupekoni...kolmas...lapsi04...lapsi06...OYS
-Skorppan...ensimmäinen...TYKS

Heinäkuun 9. päivä
-Äiti-Kengu...35v...viides(3.yhteinen) ...lapsi01/06...lapsi06/98...lapsi08/05...lapsi01/07...VAS
-mievaa...21v...toinen...poika 01/08...
-jedvenna...18v...ensimmäinen
-sedrik...toinen

Heinäkuun 10. päivä
-uusiomami-77...31v...kolmas...tyttö97...tyttö99...PKKS
-Tuuliina84...24v...toinen...lapsi05/04...K-SKS

Heinäkuun 11. päivä
-Käärme...kolmas...lapsi04...lapsi06...KYS
-Aava-...ensimmäinen...TYKS
-Jousku...23v...ensimmäinen...EKKS

Heinäkuun 12. päivä
-Viuvauvou...toinen
-Daria79...30v...kolmas...poika01/01...poika11/02...LKS
-Mureena...31v...toinen...lapsi96...KHKS

Heinäkuun 13. päivä
-kukkaiskeiju...23v...ensimmäinen...K-SKS
-Hemu1...ensimmäinen...PKKS?
-DJ Mussukka...28v...toinen...tyttö12/07...LS

Heinäkuun 14. päivä
-Mansku72...toinen...lapsi1v...K-HKS

Heinäkuun 15. päivä
-Tiara...ensimmäinen...K-HKS
-Rosaruusu...36v...neljäs...poika06/97...poika02/99...tyttö03/07
...enkelipoika05/08(rv28+3)...HYS
-Sussoo...kolmas
-päärynärouva...28v...kolmas...tyttö08/04...poika02/05. ..K-SKS
-toivova-84...24v...ensimmäinen...Kät
-MiNiA...33v...kolmas...poika05/05...poika03/07...SAS

Heinäkuun 16. päivä
-fillari...ensimmäinen
-mamarosa...kolmas...ulkomailla

Heinäkuun 17. päivä
-jouvauva...29v...toinen...poika12/07
-Terppa78...30v...ensimmäinen...TAYS
-riepuriia...34v...kolmas...SAS

Heinäkuun 18. päivä
-LEAL...toinen...tyttö07...SatKS
-haidi1...toinen...poika06
-Pömpelipötsi...toinen...tyttö07/04...K-SKS
-pinkeärouva...toinen...tyttö09/07...TYKS

Heinäkuun 19. päivä
-coo...31v...ensimmäinen...
KiiwiKoala...39v...kolmas...PS

Heinäkuun 20. päivä
-Jekkuli...ensimmäinen
-NanMam...26v...toinen...poika1v2kk
-Tinnaa...ensimmäinen...PKKS
-katka86...ensimmäinen...SAS
-pilvilinna...29v...esikoinen...NKL
-Jouska...28v...ensimmäinen...SatKS
-babjuska...25v...neljäs...tyttö08/00...tyttö01/04
...tyttö08/05
-kata-74...ensimmäinen...TYKS
-Nuutti79...ensimmäinen...TAYS

Heinäkuun 21. päivä
-Oprah...toinen...poika12/06...KOS
-Kissansilmä...30v...kolmas...lapsi00...lapsi02...MKS
-MinsQ...27v...toinen...tyttö11/07...TAYS

Heinäkuun 22. päivä
-Heather...toinen

Heinäkuun 23. päivä
-wiivi84...24v...kolmas...poika10/04...tyttö06/08...LS

Heinäkuun 24. päivä
-Maaemo...ensimmäinen
-onnijuuli...24v...toinen...tyttö06...HYS

Heinäkuun 25. päivä
-Jinkywinky...25v...toinen...tyttö05...KYS
-Zira...neljäs

Heinäkuun 26. päivä
-mantelirusina...23v...toinen...poika07
-pikkumuksis...27v...toinen...poika05...OYS
-tavallinentanja...22v...ensimmäinen...KYS

Heinäkuun 27. päivä
-Nappa...27v...toinen...poika06/07...Kät/H

Heinäkuun 28. päivä

Heinäkuun 29. päivä
-Talviyö...ensimmäinen...OYS
-Kesäheinä07...toinen...tyttö12/05
-Mariia77...ensimmäinen(miehelle 2.)

Heinäkuun 30. päivä
-Annora...toinen...lapsi3v...SEKS
-stellina...ensimmäinen...TAYS
-Vaakkis82
-Hattarapilvi...22v...ensimmäinen...KYS

Heinäkuun 31. päivä
-meelaie...23v...toinen...poika04...
 
Viime aikoina on tainnut olla aika hiljaista täällä heinämassujen pinossa :( Itsekin olen siirtynyt kirjoittelemaan tuonne kerhon puolelle, siellä porukka on aika aktiivista ja sitten ei tule enää tälle puolelle kopioitua samoja juttuja. Häpeäkseni myönnän, että tälle puolelle en ole kirjoittanut sitten tammikuun, kerhossa taasen tulee kirjoiteltua kaksi-kolme kertaa viikossa :ashamed:

Katja ja masukki rv 26+2 (hui, enää 11+1 viikkoa siihen kun nuoremmasta poksahti lapsivedet!!!)
 
Juu hiljaista on, harmittaa kyllä :(
Mä en niin tuosta kerhoilusta välitä vaikka sinne "tunnukset" onkin... Täällä käyn päivittäin (välillä useastikin päivässä ) mutta eipä täällä paljon lukemista ole :D Eikä sitten itsekään tule oikein kirjoiteltua kun ei niin ole jutun aiheita... :ashamed:

Täällä alkaa välillä olla tosi ahdistava ja tankki olo :x Välillä jo muutaman metrin kävely saa hengästymään ja kenkiäkään en aina saa - ainakaan helposti - jalkaani...
Sukulaismummit ja mummut kaikki varmoina sanoneet jo useita viikkoja, että poika meille tulee! Ovat niin varmoja asiasta, että kailottelevat sitä tuolla kylillä sitten tutuille ja tuntemattomille, tosi kiva :whistle: (ei olla kerrottu, että tiedetään kyllä tulokkaan olevan poika ja että ultrakuva oli ihan selkeä, koska ainahan on se erehtymisen mahdollisuus...)

Mulle tuli mieleen, että olisiko tyhmä juttu jos jokaisen odottajan perään lisäisi vielä noiden sydämien lisäksi, että onko tyttö- vai poikaolo? :) Oiskohan juuri maalismassuilla ollut kyseinen juttu... Tähänhän vois osallistua myös ne jotka eivät sukupuolta ole ultrassa halunneet tietää :)

Joo mutta mitäs tässä enempiä höpisemään :D

LEAL & Pojukka 24+5 (kai..? )
 
Minäkään en ole kirjoitellut tänne, mut luettua tulee kaikki jutut läpi.
Oltiin maanantaina ylimääräisessä ultrassa rv 24, kaikki oli hyvin, lapsi painaa jo 722 g!
:hug:

Me ei olla haluttu tietää lapsen sukupuolta, on jännittävää odottaa mitä sieltä tulee. Ajatuksissa minulla kasvaa tyttö ja tytön nimellä häntä puhutellaankin. Toisaalta olen myös ajatellut, että se on kuitenkin poika vilkkaiden liikkeidensä takia. :p

Tällä viikolla on tullut tehtyä suuria hankintoja - pinnasänky huutonetistä - vaunut ja turvaistuin Muksutallista Lielahdesta Treelta. Ja tänä aamuna ennen töihin menoa itkuhäläri Hulluilta Päiviltä. Samoin sieltä löytyi kivoja bodeja, tuteja sekä harsoliinoja.
:$ Rahaa on siis kulunut aivan liikaa - ehkä nämä hankinnat kantavat jo pitkälle? =)

Minkälaista liikuntaa ootte pystyneet harrastamaan? Minä en pysty enää kävelemään, kun vatsa kovettuu. Mutta oon käynyt hiihtämässä - se ei taas vaikuta. Lumien sulaessa täältä oon käynyt kuntosalilla. Se saliharjoittelu kuitenkin vähän arveluttaa, että mitä sitä siellä voi tehdä... Aion ottaa kuntosaliohjaajan, jotta se vois käydä liikkeitä vähän läpi minun kanssa. Ainoa vaihtoehto on käydä salilla - uimaan ei kiinnosta vähäänkään mennä. :/

Nuutti ja Tytöntyllerö 24+3
 
Kiva kun pino on tehty tällekkin kuulle. Toivottavasti cassylle ei ole sattunut mitään..

Mä olen ollut malttamaton ja olen pessyt vauvalle ostamani vaatteet ja petivaatteet. Vaunujen kankaat (vaunut ostettu käytettyinä ) on pestynä ja eilen pesin turvaistuimen kankaat. Vaunujen kuomu odottaa vielä käsin harjan kanssa hankaamista :p . Ihan ollut viikata noita pieniä bodyja ja sukkia lipaston laatikkoon. :heart: Äitiyspakkausta odotellessa, niin saa nekin pyykkiin ja kaappiin odottamaan..

Tänäänhän julkaistaan uusi pakkaus 2009. Saas nähdä minkälainen se on... Mä olen lähes 100% varma että meille tulee se 2008 pakkaus, joka on aivan ihana mun mielestä, mutta kiva nähdä silti tuo uusi.

Tyttö ja poikaoloista: mä olin alkuraskaudessa lähes varma, että poika tämä on, kun kaikki oireet olivat ihan erilaiset kun tytöstä. Ja mahan muoto on vieläkin sellainen puikulampi, kun tytöstä tuli sellainen leveä maha. Mutta nyt on ollut ihan vaan sellainen tuntuma, että tyttö tämä on sittenkin. Kumpikin on yhtä odotettu. Kävimme tosiaan siellä 4D-ultrassa, mutta sanottiin lääkärille, ettei haluta tietää sukupuolta. Jotenkin vain haluaa säästää sen saliin saakka (jonne toivottavasti keretään)..

Ihanaa perjantaita kaikille, mä lähden viettämään vapaapäivää kirpputoreille, jos löytyisi lisää pestävää pikkuisen vaatevarastoihin. Viikonloppu meneekin kokonaan töissä.

Mureena ja papu 25+5
 
MOI

Tuleeko pakkaus kuvia kelan sivuille vai minne? Mul on kelan paprut odottamassa tossa pöydällä kun en tiedä otanko pakkauksen vai rahan. Kun mul on toi 2007 pakkaus ja siin on tosi paljon saman tyyppisiä väriltään kun 2008 pakkauksessa niin en tahtois ainakaan tota 2008 pakkausta... Ja nyt oon ootellut et 2009 kuvat tulis nettiin.

Se ketä päivittää tätä sivua niin mut vois siirtää viikon aikaisemmaksi 10.7.

Ei oo tullut kirjoteltua tänne kun ei oo mitään ihmeellistä ja viikot menee hirveetä vauhtia ettei perässä pysy.

Nuutti Odotatko esikoista? Kuulostaa ihan samalta kun silloin kun mä odotin esikoista kaikki oli valmista jo pari kuukautta ennen syntymää ja nyt oon vaan tehnyt listaa mitä pitää ostaa. ai-juu oon ostanut sentää huuto netistä tuplarattaat.

jouvauva+ salama 26+0
 
Luin jostain, nyt en löytänyt tietenkään enään SITÄ linkkiä mistään, missä luki että kela julkaisi uuden pakkauksen kuvat tänään kun se esitellään lapsiperhemessuilla ekan kerran. Mutta vanhat pakkaukset jaetaan ensin pois, eli sitähän ei tiedä kai kukaan että kauan niitä vielä jaetaan..
 
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/250408092820HS?OpenDocument&year=2008

^^ tuossa on kelan tiedotteeseen linkki, jossa on vähän kerrottu uudesta pakkaksesta

ANTEEKSI!!! Tuo linkkihän oli 2008 pakkauksen tietoihin...
HUPS :ashamed:
 
Jouvauva esikoista odotellaan. Minä ajattelin, että oon aivan myöhässä noiden hankintojen kanssa - kun kuuntelee missä vaiheessa muut ovat asioita hoidelleet. :

[/b]Mureena Kiitos linkistä äitiyspakkauksen sivuille. Minulla ei ollut mitään aavistustakaan, koska se uusi pakkaus julkistetaan. Nyt en sitten muista enää millainen se edellinen oli... =) Mutta tuleepa kumpi tulee - lähes samanlaisia taitaavat olla, molemmat yhtä vaaleita. :/ Uudesta puuttuu ainakin kertakäyttö vaippapakkaus, ja onko kestovaippojakin vähemmän? Oon laittanut työnantajalle kelan paperit ja en tiiä, missä vaiheessa ne lähtee sieltä eteenpäin. Eli jännityksellä odottelen - kumman saan. ;)

Nyt vois varmaan aloitella työpäivää - aika rauhalliselta päivältä vaikuttaa.
Mukavaa vloppua kaikille!! :flower:
Nuutti ja Tytöntyllerö 24+4 (kai...?)
 
Moikka

Mä olen ollu iha alusta asti ihan varma, että tää vauva olis poika, ja sillai ultrakin näytti.. Silti koitan ajatella, et voihan se olla tyttökin, koska viimeks olin synnärille asti ihan varma, että poika meille tulee, ja se oli sit ihan hassua, kun tyttö sieltä mun rinnuksille nostettiin =) Vointi on kans jotenki iha "poikamainen" ja masun muoto on selkeesti eteenpäin verrattuna tytöstä olleeseen, kun vatta levisi sivusuuntaan..

Kiva lukea teidän valmisteluistanne kotona, meillä on täällä yhtä kaaosta, kun neitillä on oma huone, ja kolmiossa asutaan, niin ei tänne kyllä enää mitään mahtuisi! Otetaan tulokas sitten taas pariks kuukaudeksi meidän huoneeseen, ja kun hän nukkuu jo koko yön, vaihdetaan miehen kanssa sit pienempään makkariin, ja laitetaan vauvat isoon huoneeseen yhdessä nukkumaan. Mies kyllä vaatii pikkuhuoneen uudelleentapetoimista, siellä on ihanat nalletapetit, jotka laitettiin kun rakennettiin tätä meen pesää viime vuonna :LOL: Ostettiin sänky jo tolle meen neitille, vaikka hän saakin nukkua nää muutaman kuukauden vielä pinnasängyssä. Mut et saa nyt pikkasen totutella, ja harjotella sitä alastuloa, ettei sentäs joka kerta tarvi pää edellä sieltä tipahtaa..

Me otetaan Kelan äitiysavustus rahana, kun edellinen pakkaus on vielä niin hyvässä kunnossa, toi neiti kasvo kaikista niin nopeesti pois. Muutenkin oon kyl koittanu olla mahdollisimman fiksu nois vaatehankinnois, kun oon ostanu vähän semmosii neutraaleit vaateita, jotka menisi sit pojalle kans.. Ja sain synnäril kauheen äklötyskohtauksen, kun kaikki toi vaan pinkkejä vaatteita, ni en ole yhtään pinkkii vaatetta neitille itse ostanut!! =)

Vaatteista puheenollen toi pikkunen löysi taas vaatelipastos, tarvii mennä pikkasen komentamaan et mitäs me ollaan puhuttu siitä vaatteitten lattialle heittelemisestä.. :headwall:

ämpee 24+0
 
Ihan ehdottomasti hiljentynyt tällä puolella, itsekin käyn lueskelemassa useamman kerran viikossa, mutta monesti tulee kirjoitettua vain kerhon puolelle. Pitää skarpata. :)

Kiitos Mureena pakkaus 2009-linkistä. Toivottavasti ehdin saada tämän -08 pakkauksen!!! Eilen on kelan laput täytetty mutta tänään pitää heittää ne postiin.

Mulla oli eilen neuvola.
- Painoa tullut +300g/viikko, yhteensä tullut nyt alusta 3,7kg.
- Verenpaine muistaakseni 140/79 (ei ole nla-kortti nyt tässä), pulssi 106!!!
- Hb 112, rautaa pitää vielä jatkaa
- Pissa puhdas, mutta tänä aamuna oon vielä kiikuttanut labraan pissanäytteen, kun on ollut niin paljon noita suppareita
- Sf-mitta 22cm
- Vauvan syke 150, liikkeet ++

Sokerirasitukseen "pääsen" ensi torstaina ja vajaan neljän viikon päästä on lääkäri, että katotaan taas kohdun suuta, kun supistaaaaa. Rauhallisesti pitäisi nyt malttaa ottaa, imurointi kuulemma kokonaan kielletty, miehen hommia siis ;) .

Eipäs tässä tämän erikoisempia, mukavata viikonlopua kaikille!

Pikkumuksis+poika rv 23+5
 
Tunnustan lukeutuvani niihin, jotka ovat keskittyneet enemmän tuonne kerhon puolelle kirjoitteluun. :ashamed: Tai en nyt välttämättä keskity, mutta sinne tulee enemmän kirjoiteltua ja sitten ei vaan jaksa tulla suunnilleen samoja asioita tänne toistelemaan. Ryhdistäydy näinen, ryhdistäydy! *ravistelee itseään olkapäistä* ;)

Tässä tuota uutta äippäpakkausta minäkin tutkin. Ensinäkemältä viimevuotinen näyttää paremmalta, mutta alan mä nyt pikkuhiljaa tähän uudempaankin silmittyä. :) Jotenkin se on vaan tosi vaalea tai jotain, en oikein tiedä mitä... . Mutta eipä tuolla loppujenlopuksi niin väliä ole kumpi tulee. Isoin miinus mun mielestä on, että tämänvuotisessa ei ole kevyttoppapukua! Hö. :( Peitemakuupussi on myös viimevuotisessa mun suosikki.
Kelan paprut on vielä viemättä, joten jännäksi menee kumpi sitten tulee... :)

Meillä ei vielä ole mitään hankintoja tehtynä! Tytön pienimpiä "sukupuolettomia" vaatteita pitäisi piakkoin saada lainasta takaisin, joten pääsee inventoimaan niitä. Ei tässä oikeastaan ole kuin kesäsempää vaatetusta pienelle tarve ostaa, jotain pienempää sälää ja sitten sisarusrattaat. Ehtiihän nämä... :)
No olen mä kuitenkin nuo meillä kotona tallessa olevat esikon vanhat vaatteet vauvan kaappiin nostanut esille. Ja pinnistä ei edes viitsitä tässä välissä purkaa, vaikka se on jo varmaan 2 kuukautta ollut pois käytöstä (tytön huoneessa ei ole tällähetkellä edes edessä ). :D Tuohon hyllykköön kesällä varmaan viritellään hoitopöydän jatko-osa takaisin, esikon vaunujen kangasosat pitäisi pestä ja tarkistella läpi yms. Puuhasteltavaa siinä sitten edes vähän... ;) Meidän makkari meneekin tiukille, kun pitäisi tuo pinnis ahtaa sinne epämääräiseksi aikaa. Esikon ollessa vauva asuttiin vielä eri osoitteessa ja siellä meidän makkari oli huomattavasti isompi. Täällä ollessa neitokainen on kokoajan nukkunut omassa huoneessa, joten ei tätäkään ongelmaa ole ollut... Tulee taas varsinaista neliöiden tehokäyttöä. :D

Muuten ei tänne kummempia. Olotilat ihan ok, kun muutaman viikon takaisten tukalempien supisteluiden ja muiden kipuilujen jälkeen olen tajunnut rauhoittaa tahtia. :) Heti tuntee kyllä perästä, jos ylettömästi alkaa rehkiä. Ja tk:sta saatu tukivyö on helpottanut menoa myöskin, käytän aina pidemmillä kävelylenkeillä yms. Mutta oonhan mä aikamoinen pallero kanssa jo, ähkin ja puhkin menemään. :D

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti! =)

mussu & monni 25+4

Oho, romaanihan siitä tuli :ashamed:
 
Meillä ollut tällä viikolla vatsatauti... Maanantaina ensin alkoi minulla ja jonkun 15 tuntii oksensin, siinä vajaassa vrk:ssa paino tippui melkeen 3kg. Kauheasti meinas supistella välillä jopa reilun 5min välein..vissiin johtui siittä ponnistelusta ja rääkistä. 2 päivää oli kyllä niin pieksetty olo että, joka paikkaa kolotti.
No pojalla alkoi sitten torstain vastaisena yönä, reppana oisi vaan kiltisti jatkanut unia, vaikka oksensi sänkyyn..Se ei onneksi oksentanut kuin 3h, mut kakka on ollut kyllä tänäänkin ruikulia :(
Saa nähdä tuleeko vielä mieheen...

Mullahan oli maanantaina se äippäpolin kontrolliultra. Hyvin oli vaavi kasvanut, vaikka mitat meneekin alakäyrän tuntumassa, painoarvio tällä hetkellä 790g :heart:
Masu mulla menee sitten yläkäyrän tuntumassa sf oli 25cm :D
Paino +300g yht. jo 6,5kg
Pissa oli puhdas
verenpaine 140/79 pulssi 88.
tarjonta rt
hyvin liikkuva kaveri..

Kohdunsuu oli sormelle auki, mutta onneksi oli se sisäsuu kiinni..Ultralla katottuna kanavaa jäljellä vaan 2,5cm. ja lääkäri sanoi et todella alhaalla vauva on jo (taas, niinkuin Jasukin oli). Ei mihkään vuodelepoon laittanut, mutta matontamppaukset yms. kielsi..

Äippäpakkaus varmaan otetaan, kyl se on niin ihana sitten hypistellä niitä ja penkoa =) vähän kyllä harmittaa, kun ei tuossa tän vuoden pakkauksessa ole sitä vanuhaalaria..

Viikonloppuja..

Piku ja Tintti 26+6
 
No vähemmän tulee kyllä tänne kirjoiteltua.
Lähinnä kirjoittelen tuolla kerhon puolella.
Toivottavasti cassylle ei ole sattunut mitään :/
No toivottavasti ei kokonaan kuihdu tää pino.
Yritän silloin tällöin kirjoitella myös tännekkin.

Mukvaa viikonloppua kaikille =)
 
Tällekkin kuulle saatu uusi pino, hyvä. =)
Itse vähemmän kirjoittelin viime kuussa juuri väsymyksen vuoksi. Nyt saikulla olisi enemmän aikaa.

Keskiviikkona kävin kontrollissa ja sairaslomaa jatkettiin 13.04.09 saakka. Vauvalla oli onneksi turvotus hävinnyt. Ihme kyllä etteivät sydämen läppävuotoa tarkistaneet? Sanoi vain kun kysyin että turvotus varmaan viimeksi sen aiheuttanut...ensi viikolla on vielä kontrolli ultra, jossa saavat tarkistaa tilanteen. Ja töihin menisin mieluusti jos vain ei vaaraksi vauvalle...kesälomakin kun alkaa jo toukokuussa niin ehtii kotona olemaan enemmän kuin tarpeeksi.

Minun mielestä tuo 2009 äitiyspakkaus oli väreiltä huonompi kuin vuoden 2008. Toppapuku oli aivan kaamea...hetken jo mietin ottaisinko rahana. Hakemusta en vielä ole laittanut niin ei toivoa että vanhan saisi. Makuupussi oli kyllä kiva.

Hankinnat on täällä aika lailla tehnyt. Hiukan malttamaton olen ollut, myönnän. :D
Mutta masukin kasvanut sen verran että hyvä vaan kun saa loppuajan ottaa rauhassa.

Niin ja tyttöolo on alusta asti ollut, loppuun saakka jännitetään.

Mukavaa viikonloppua!

Tuuliina 26
 
VINKKI: Te jotka saatte 2009 ÄP:n ja kaipaatte sitä vanuhaalaria, niin käykää kiertämässä kirppiksiä, siellä niitä on joka toisessa pöydässä myynnissä ja ihan 0.50?-3? hintaan. Osa ihan käyttämättömiä vielä.

 
Juu no löytyyhän meillä noita vanhoja vanuhaalareita kaksinkin kappalein säilöstä + muita vastaavantyyppisiä. Olis vaan ollut kiva saada upouusi moinen. :)

Jostain uutisista muuten ohimennen kuulin, että uusi pakkaus tulee jakoon jo parin viikon päästä? Eli ei taida vanha mulle enää joutaa, riippuu vähän miten ne paprut saan aikaiseksi Kelaan viedä ja ne vielä käsiteltäisiinkin siellä eteenpäin. Viimeksi käsittely kesti ihan pirun kauan, ehdin jo peräänkin kysellä, kun mitään ei kuulunut! Mihin lie paperikasojen uumeniin joutuivat... Jos nyt vähän nopeampaa toimintaa olisi... :whistle:

Sohvanpohja kutsuu. Pääsee masukki jumppaamaan rauhassa, kun paikoilleen asetun torkkumaan. =)
 
Mä vein viime viikolla paperit kelaan ja kelan tyyppi sanoi, ettei ole kuulemma ruuhkaa äitiyspakkausten kanssa. En tiedä tarkoittiko sillä tätä meidän aluetta vai koko suomea... Äkkiä paperit vetämään, niin todennäköisesti saa vielä vanhan ;)
 
Jaahas pitänee äkkiä viedä paperit kelaan josko vanha pakkaus ehtisi vielä. =)

Tiistaina onkin lääkärineuvola, jolloin saan raskaustodistuksen mukaani. Olisihan sen aiemmin voinut erikseen hakea, mutta ei kiirusta ole ollut.
Hirvittää ihan kun pitää vaa'alle nousta...painoa on viime kerrasta tullut. |O Välillä yritän syödä terveellisesti, mutta ote taas kohta lipsuu kun on vaan nälkä 24/7. Kuntoiltua on tullut kuitenkin voinnin mukaan, mutta eihän se auta jos seuraavassa hetkessä on vetänyt navan täyteen herkkuja.

Täällä ei keväästä enää tietoakaan. Lunta satanut yön aikana ja nyt tulee lisää. Narsisseja laitoin keittiön pöydälle niin tulee edes tänne sisälle vähän kevään tuntua.
 

Yhteistyössä