Hakutulokset

  1. inana

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Kylläpä on ollut vetämätön ja kurja olo koko päivän :( Olen miehelle kiukutellut oikein urakalla ja itkua tullut väännettyä asiasta jos toisestakin.. Olen vain välillä niin väsynyt noihin miehen töihin (yrittäjä on) kun se on sitä 6 päivää viikossa vähintään 12h päivässä. Aamulla kun töihin...
  2. inana

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Hui, täällä alkaa jo vauvauutisia tulemaan! :heart: Elzalle hirmuisesti onnea pienestä nyytistä! Toivottavasti saatte pienen pian kotiin jo. Huomenna ostamaan pinnis ja muuta pientä :attn: En millään jaksaisi odottaa että saan alkaa kaikkea ihanaa laittamaan jo valmiiksi...
  3. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Täällä yksi huonosti nukkunut uneton on jo kukkunut pystyssä aamuviidestä saakka |O Tuntuu että viikko viikolta nuo unet käyvät aina vain huonommiksi ja huonommiksi.. Olisi luksusta saada edes yhdet täydet yöunet ennen peipin tuloa, koska sittenhän se valvominen vasta alkaakin! :o Tein...
  4. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Eipä meilläkään nuo peitot liika usein enää pöllyä :ashamed: Kerran viikossa taitaa olla jo harvinaista herkkua, olipa tuossa yksi kuukauden taukokin hetki sitten :wave: Minulla kyllä halut melkolailla nollassa ollut koko raskauden ajan, lisäksi yhdyntäkivut on välillä aika helvetillisiä...
  5. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    meinaako teillä miehet jäädä isyyslomalle? Kuinka paljon teillä osallistuvat lastenhoitoon/kotitöihin y.m.? Suunnitelmissa on että isyyslomaa pitäisi sen jälkeen kun sairaalasta kotiudumme nyytin kanssa, ainakin viikon tai kaksi. Se viimeinen viikko on myös suunnitteilla joululle kuten...
  6. inana

    Hoitopöydän tarpeellisuus?

    Meillä hoitotasona toimii kodinhoitohuoneen taso johon hoitoalustan saa näpsäkästi laitettua. Vaatteet on sitten siinä vieressä lipastossa ja vaipat yms. alapuolella laatikossa. Käytännössä ei ole tullut vielä testattua mutta uskonpa että tuolla pärjää kyllä =)
  7. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Meillä huidellaan samoissa, n.60km taitaa pyörähtää mittariin kun kotoa sairaalaan lähtee. :whistle:
  8. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Sf-mitta oli minulla viime neuvolassa (33+6) 29 cm. Eli alakäyrillä mennään ja vauveli on rt:ssä ja laskeutunutkin jo =) Kokeilenpas minäkin tuota lihavointia, saa nähdä onnistuuko se :p Minulla myös pahoinvointi alkanut taas. Todella herkästi tulee huono ja etova olo, silloin saa...
  9. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Asumisesta, me asutaan maaseudulla -94 rakennetussa hirsisessä omakotitalossa =) Kaupat sun muut palvelut on vajaan 10 km:n päässä, eli tällaisessa mukavassa pikku kyläpahasessa asustellaan! Niin ja neliöitä on n. 140 joten tilaa on tehdä enempikin lapsia, nythän ihan kahdestaan vielä...
  10. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Meillä ei edes ole vielä pinnistä :ashamed: Mutta ensi viikolla pitäisi loputkin hankinnat tehdä, eli pinnis ja turvakaukalo + kaikkea pientä. Asumme maalla joten pitää siksi suunnitella etukäteen nuo ostoreissut, ne kun on tuolla 50km ja eteenpäin.. Kotiintulovaatteita olen vähäsen jo...
  11. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Huomenta mammoille! :) Eilen oli neuvola ja kaikki ihan hyvin, hempat edelleen matalalla joten raudan syöntiä jatketaan (olen syönyt 12 viikosta asti..). Painonnousua kommentoivat, 18kg on tullut tähän asti :ashamed: En tosin ymmärrä että missä se paino muka minulla on kun edelleenkin menee...
  12. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Huomenia täältäkin! :) Minäkin olen kyllä ihan todella nauttinut näistä syksyisistä päivistä, on niin ihanan vilpoisaa ja raikasta! Syksy -ja talvi-ihmiseksi tunnustauden muutenkin. Tänään neukku taas joten tulenpa kertoilemaan kuulumisia sen jälkeen taas. Merkkiä siis vain jättämässä :)
  13. inana

    Ristiselkäkipua kellään?

    Minulla ollut kipuja ristiselässä alusta asti, enkä kyllä usko niiden vatsalihaksien puutteesta johtuvan koska monta vuotta olen salilla käynyt ;) Nyt kun viikkoja 32+3, kipuja on ollut tähän pisteeseen asti vaihtelevasti. Välillä selkä _todella_ kipeä, välillä ei mitään. Nyt olen jo viikon...
  14. inana

    Alkuraskauden ultra

    Eipä se taida vielä noilla viikoilla kuulua, mutta monitorista näki kyllä pienen sydämen sykkivän siellä :heart:
  15. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Nyt on minullakin tuolla omissa tiedossa mahasta kuva, jos kiinnostaa niin käykääs katsomassa =) Kuvanlaatu ei ehkä mikään maailman parhain mutta onpahan nyt laitettu esiin kuitenkin. Noita kotiintulovaatteita olen minäkin miettinyt, mutta kiva että täällä kokeneemmat konkarit jo kertoivatkin...
  16. inana

    Kohtu takana

    Minulla myös taaksepäin kallistunut kohtu mutta kyllä minulla maha alkoi näkyä jo rv 17 ja nyt 32.viikolla olo on jo aika muhkea :laugh: Riippuu siis muustakin ruumiinrakenteesta kuinka isoksi ja missä vaiheessa maha esiin tulee.
  17. inana

    Koska vatsasi/vauvasi laskeutui 1. raskaudessa?

    Minulla on vauva (+maha) laskeutunut jo viikolla 30.. Kävely alkaa olla jo jonkin verran tukalaa kun tuntuu jatkuvaa painoa tuolla alapäässä :/ Nyt siis menossa rv 32.
  18. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Noista imetysliiveistä, kuinka ihmeessä osaan ostaa oikein kokoiset? :headwall: Nyt jo rinnat kasvanut kuppikoolla, ympärys sitäkin enemmän.. Ajaisiko laitoksella saman asian esim. hyvät ja tukevat urheiluliivit? Jos vasta sitten kun maidontuotanto lähtee käyntiin, hommaisi ne imetysliivit kun...
  19. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Meillä on nimet valmiina jo tytölle ja pojalle, toivottavasti nyt on sitten nimensä näköinen muksu ettei jouduta uudestaan miettimään niitä :laugh: Meillä mies valitsi pojan nimen (tai no, etunimen. Minä valitsin toisen nimen) ja minä tytön nimen kokonaisuudessaan. Meillä nimimaku tosi...
  20. inana

    ***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

    Mä luovutin töiden suhteen ja kävin vonkaamassa itselleni saikkua viikoksi :ashamed: En vaan jaksa/pysty lähteä itseäni kiusaamaan töihin kun jo muutaman tunnin töissäolon jälkeen olo on kuin piestyllä, joka paikkaa supistelee ja kolottaa. Lisäksi kävely alkaa olla jo verrattavissa lonkka -ja...

Yhteistyössä