Hakutulokset

  1. T

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko aiemmin seurannut ovulaatiotasi?

    Kalenterilla noin suurin piirtein, kierto on kyllä erittäin epäsäännöllinen joten enemmän seuraan valkovuotoa sekä kropan tuntemuksia. Toivon että plussa pärähtäisi pian
  2. T

    Hoidot Kysillä

    En minäkään tästä raskaudesta mitään kovin vahvoja viivoja niihin kahteen testiin aikaiseksi saanut...Minulle on kerrran sanottu että viiva mikä viiva väliä miten vahva se on
  3. T

    Hoidot Kysillä

    Kesäkuussa on laskettuaika
  4. T

    Hoidot Kysillä

    Meillä mies ekalla kerralla siis esikoisen aikaan tuli ihan samantien aina mukaan ihan sisälle asti. Ja sit kun tehtiin ultria ja muita tutkimuksia hän istui hieman syrjemmällä mutta oli silti huoneessa läsnä. Tän toisen kohalla mies ei ollut kuin ekalla kerralla mukana samoin kyllä tyttökin oli...
  5. T

    Hoidot Kysillä

    Hippeläinen. Paras kaikista ainakin minusta...
  6. T

    Hoidot Kysillä

    Jaahas mitähän tuohon nyt oikein osaisi sanoa. Aika usein saa itselleen muistutella että olet raskaana. Liikkeitä ei vielä tunnu säännöllisesti eikä mahakaan ole kasvanut. Joten ei ole sellainen raskaana oleva olo. Ja pelko on vieläkin mukana vaikka kriittiset viikot ovatkin jo kaukana takana...
  7. T

    Hoidot Kysillä

    Ja sitten kun hoidot onnistuu niin minulle sanoivat kysillä alku vuodesta että kovia hoitoja tehdään niin että neljä lasta tulee täyteen ja kevyillä eli clomeilla yms ei ole rajoituksia. Mutta nämäkin on ihan paikkakunta kohtaisia. Tiedän tapauksia että edes kevyillä hoidolla aikaiseksi saadun...
  8. T

    Hoidot Kysillä

    Moro Minut voipi poistaa tuolta hoidokit listalta ja siirtää sinne alapuolelle. Plussa pärähti jo aikoja sitten ja kohta alkaapi jo toinen kolmannes
  9. T

    Mistä apua "lapsettomuuteen"?

    Meillä esikoinen sai alkunsa puhtailla lääkkeillä + ultralla ja minulle sanottiin että jos noin tulee niin ei lapsilukua rajoitella. Jos mennään vaikeampiin ihan kunnon hoitoihin niin määrä on 4 lasta. Mutta nääkin taitaa vaihdella paikkakunnittain. Jollekkin on jossain sanottu että onhan teillä...
  10. T

    Mistä apua "lapsettomuuteen"?

    Me päästiin jatkamaan hoitoja vaikka meillä oli jo yksi lapsi. Mutta oltiin jo "sisällä" naistentautien polilla. Mutta nääkin on ihan tapauskohtaisia. Jossain on taas juuri niin että julkiselle ei pääse jos on jo ennestään lapsia
  11. T

    Hoidot Kysillä

    Tuota noin. Mikä viikko sinulla olisi menossa?? Oletko päässyt ultraan naistenpolille?? Minä kävin ekasta viikolla 6 ensimmäisen kerran ja viikolla 8 uudelleen.
  12. T

    Hoidot Kysillä

    Minä olin ekasta aivan varma että kesken on mennyt kun vuotoa tuli välillä ihan runsaastikin ja varsinkin alussa heti plussan jälkeen alkioi menkkamaiset kivut. Soittelin kysille kysyäkseni että mitäs nyt niin sanoivat siellä että jomottelut kuuluvat asiaan. Joten ei se vuoto välttämättä...
  13. T

    saisinko pika-apua clomehexaliin liittyen

    Minulla oli aina ultrat kp 12 ja siitä eteenpäin. Vain kerran on lääkäri epäillyt minun jo ovuloineen kun limakalvo oli paksu, mutta muuten on ultran ajankohdat olleet sopivia
  14. T

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Minulla on kanssa ollut vuotoa joka nyt on lakannut ainakin toistaiseksi. Keskiviikkona kävin polilla ultrassa ja lääkäri tällöin sanoi että kohdun suu on verinen mutta siitä ei pidä huollestua ja se voi aiheuttaa veristä vuotoa silloin tällöin. Kohdun suu on myös herkkä. Mutta eipä noita...
  15. T

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Mä soitan ens viikolla. Ekasta sitä oli jotenkin kymmenen kertaa innokaampi, mutta nyt ei oikein osaa innostua. Sama täti kyllä on kuin esikoisella ja hän hoitelee tyttöä vieläkin, eli ei vaihtunut neuvolan täti missään vaiheessa. Ja kyllä minä pidän siitä meidän tädistä ja tiedän että hän...
  16. T

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Mä se en saa aikaiseksi soitettua neuvolaan. Me ollaan ultrissa käyty naistentautien polilla ja np ultraan mennään äitipolille joten ultria en tarvii, mutta vitjat. Monesti on jo puhelin kädessä että soitan, mutta en vaan saa aikaiseksi. Nyt ois soittotunti juuri alkanut, mutta taidan jättää...
  17. T

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Noniin nyt mää voin ilmoitautua tänne ihan virallisesti. Uudessa ultrassa käyty. nyt vastaa viikkoja 8+5 tai 8+1 en oikein ota selvää. 8+5 lääkäri kirjoitti neuvolakorttiin mutta myös että vastaa viikkoja 8+1, mutta vissiin ton isomman luvun mukaan mennään. Sain lähetteen myös äitipolille np...
  18. T

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    phalaenopsisille voimia vaikka tämä taisi kumminkin olla sinulle se helpoin vaihtoehto. Toivon mukaan ylimääräiset kohdusta saadaan pois ja pääsette taas yrittämään :hug:
  19. T

    Hoidot Kysillä

    Kysillä käyty, kahen viikon päästä kontrolliin...
  20. T

    Hoidot Kysillä

    Vitjat etten jaksaisi odottaa enää. Lääkäri on vasta loppu viikosta, tahtoisin mennä jo hetisamantien :ashamed: :D

Yhteistyössä