Hoidot Kysillä

Plussa tuli! HCG 173.7 ...

Mulla ei jalat kanna vieläkään- mä oon ihan pönttönä.
Mutta suhtaudun tähän vielä kuitenkin tämän viikonlopun vähän rauhallisemmin. Edelleen on verenvuotoa, ihan kuin oiket menkat. Sattuu alamahaan ja tulee verensekaista hyytymää. Pitäkää kanssani peukkuja, että se vuoto loppuu vkon lopun aikana. Ellei, ma uusi HCG määritys... Onhan se voinut mennä keskenkin het alakuun...

Tikru (ihan pönttönä)
 
Pidän täällä peukut pystyssä, että vuoto loppuu viikonlopun aikana!

**

Anteeksi, etten ole antanut itsestäni pahemmin mitään kuulua.. Maanantaina alkoi työssäoppiminen. Kolme ensimmäistä vuoroa olin maassa, masentunut ja ahdistunut. Kotia kun pääsin, aloin heti itkeä ja itku kurkussa sai muutenkin vuorot tehdä. Mutta nyt on jo helpottanut ja ensimmäinen viikko takana. Kolme harjoitteluviikkoa edessä ennen näyttöä. APUA!

Olisiko osasyy fiilikseen ollut tädin saapuminen kun jos otin sen niin raskaasti. Keskiviikkona pitäisi muistaakseni aloittaa Terolutt kuuri ja kohtahan se kysin keikka sitten jo onkin. Sekin muuten pelottaa..

 
Tikru ONNEA :heart: =) :flower: :heart: Hieno uutinen =)
Arcatha Tsemppiä työssä oppimiseen ja älä hätäile kysin käyntiä. Itse jännitin ja jälkeen päin huomasin, että turhaan sitä niin jännitin. Eka käynnistä jäi hyvät fiilikset.
Kerro tädille, että alkaa kammeta itseään jo Hopotin luo ;)
 
Kiitos vaan...
Mutta mä en kuulkaa jaksa uskoa sitä plussaa todeksi. On niin menkat kuin olla ja voi, kipuineen ja vuotoineen. Tulee niin paljon, että tuskinpa sinne enää mitään jäi pohjalle kököttämään... ??!!?? Enemmän olen sillä kannalla, että kesken meni. Tämä päivä ei vuotojen osalta ole ollut eilistä parempi, melkeinpä pahempi.
no, maanantai näyttää...
 
Minä olin ekasta aivan varma että kesken on mennyt kun vuotoa tuli välillä ihan runsaastikin ja varsinkin alussa heti plussan jälkeen alkioi menkkamaiset kivut. Soittelin kysille kysyäkseni että mitäs nyt niin sanoivat siellä että jomottelut kuuluvat asiaan.

Joten ei se vuoto välttämättä tarkoita keskenmenoa, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tiedän kyllä tunteen kun pelkää että se on mennyt kesken. Siitä se huoli ja murhe alkaa
 
Kiitos kanssasisaret tsempeistä - niitä tarvitaan, me jokainen. :flower:
Tänä aamuna hCG mittaus, huomenna tiedän tuloksen. Ja kolmas arvo pitää vielä saada ke hCG, ja to tiedän tuloksen. Pitäs nousta raskaana ollessa "potenssiin ziljoona".
Eli vaihtoehdot ovat a) olen (näin oudosti vaan) raskaana b) on alkuraskauden km ollut c) kohdun ulkoinen raskaus.
Vuoto on tänään loppunut melkeinpä kokonaan. Alamahaa kyllä nippailee ja jomottaa "mukavasti", mutta pärjään särkylääkkeittä. Aamulla on paha olo, etoi ja ei tehnyt mieli syödä - enkä oikein nukkunutkaan. En, en vielä usko raskausoireisiin. Tää ehkä on paremminkin jännitykseen liittyvää, luulisin.
Jos mahakivut lisii, sitten suoraan KYSin yhteispäivystykseen. Toivotaan, ettei. Ja että vuokralainen siellä "asettautuu asemiin" . . .
Mutta nyt sitä pidetään täällä hullua jännityksessä ... :kieh:

Tikru pp18 - pinon MegaPiinistelijä
 
Kauheeta kun ihan pelotti lukea Tikrun viesti, kun jännitän niin kovasti tulostasi! Ansaitset kyllä todella pinon MegaPiinistelijän tittelin! :) On tuo niin hermoja raastava tilanne! Pidetäänhän vielä kädet ristissä pikku-Lahjan puolesta :hug:

Arcathalle tsempitykset työssäoppimisjaksolle, eka viikko on jo ohi! Ja pian koittaa Kys:n aika, toivotaan, että saatte vastauksia käynniltä. Onneksi KYS:n lapsettomuuspolilla on todella ultimate ihana henkilökunta ja tekin tulette olemaan asiantuntevissa käsissä! :D

Täti, hophop hopottittaren luo! Joko täti löysi perille? ;)
 
Zirppana, kiitokset tsempeistä, sitä todella tarvitaan..

Mieli on maassa.. Tuntuu kuin olisin piemässä tunnelissa eikä mistään näy pienintäkään valoa.. :eek: Sanokaa mulle, ettei masennus iske uudelleen monen vuoden jälkeen.. :/
 
Tikrulle jaksuja. Piinailu on tuossa vaiheessa kyllä tuskallista... samanlaisessa tilanteessa olin alkukesästä, yhtä odottelua ja toiveiden ylläpitämistä päivästä toiseen. Toivotaan parasta! :hug:

Arcathalle voimia ja jaksamista myös :hug: . Kohta tekin pääsette eteenpäin tässä jutussa, poliaika on jo ihan nurkan takana =) Usko pois vaan, kyllä täälläkin välillä rämmitään kaulaa myöten suossa mutta sisulla on etiäpäin menty! Näihin juttuihin liittyy niin paljon tunteita laidasta laitaan... ja jos vielä stressiä jollain muullakin elämänalueella, niin johan alkaa soppa olla valamis. Mut juu, pärjäilehän =)

Täällä käyty tänään ultrassa viiden pistospäivän jälkeen. Toisella puolen 5 ja toisella 8 -rakkulaa, vielä varsin pieniä (7-8 mm), joten gonalin annos nostettiin 225:stä 300 yksikköön. Ja jarru eli Orgalutran sitten huomenna kehiin. Limis oli hyvä eli 9 mm. Perjantaina katsastellaan tilanne uudelleen.
 
Kyllä ei oo ala- (eikä ylä-)kerrassa kaikki kohdallaan . . . Ktoin töistä lähtiessä hCG arvoni, joka olikin jo tullut tänään ja oli selvästi laskusuuntainen, 54 ja jotain...
Minut siis voinee tiputtaa plussaajien pinosta. Keskiviikkona vielä kerran se mittaus, mutta mistäpä se nousee enää ????
Alamahanippailu jatkuu, otin parasetamolia gramman taas. Kunhan ei vain olis mitään vakavampaa. Seuraan tilannetta. :/


Arcatha: Mielialan vaihtelut kuuluvat näihin hoitoihin. Tää ON oikeesti rankkaa. Älä pelkää masennuksen tuloa, hormonitoiminta vaan tekee sulle tepposet :hug:

Kaikille ISO :hug: ja KIITOS kanssaelämisestä tilanteessani - te olette tärkeitä ja ihan huippuja. Yritän olla vastaavasti jatkossa samaa teille.
 
Huomenia! Millonkas Tao ja Zirppana testailee? Täällä jo malttamattomana odotellaan hyviä uutisia :whistle: Oletteko saaneet kokonaisen oireskaalan kehiteltyä? Plussaonnea =)

Mä pistin eilen illalla ekan Orgalutranin ja kyllä oikeesti se neula oli tylsempi mitä esim gonalissa. Ja ensinnäkin oli vaikeuksia saada se mäntä liikkeelle... Mutta jospa sen pistäminen sujuis paremmin jo tänä iltana!

Päivänjatkoa kaikille! Tikrulle voimia :hug:
 
Huomenia.
Rietu-Retulille vaan kovasti vahvaa kanttia tökkimisiin! Taon ja Zirppanan piiniksiä minäkin taidan alkaa piinistää. Tulkaahan kertomaan... hopi hopi nyt.

Mä soitan kohta ISAan ja varaan ajan ultraan. IVF pkl:lta laitavat faxin. Se mun vuoto on alkanut voimistua taas ja kivut myös. Ei tästä tule herranen aika yhtään mitään! Keskenmeno se on, se nyt on varma. Mutta kun kalusto on tässä kunnossa! Huh huh. No se nyt lohduttaa kuitenkin, että pakkasessa se yks huurunenä on eli pienenpieni toivonhippunen kuitenkin olemassa tulevaan...
Ilmoittelen sitten, miten kävi. -Tiger-
 
Kiitos plussatoivotuksista Retuli ja Tikru =) Maanataina (VASTA!) saan veritestin tuloksen. En aio tehdä yhtään kotitestiä, koska niitä negatestejä on tullut neljän vuoden aikana tehtyä jo ihan liian monta. Jotenkin tuntuis liian pahalle nähdä se yksi ärsyttävä viiva siinä tikussa! :ashamed: Mitään varmoja raskausoireita ei ole. Lähinnä odottelen menkkojen alkamista oireiden perusteella. Alamahassa on ollut jo pian viikon ajan tuttuakin tutummat menkkatuntemukset ja jatkuva palelu on vaihtunut hikiaaltoihin, eli lämmöt laskee. Voi kun oksettaiskin! :|

Mites Tao ystäväin?? :wave:

Retuli, näytä niille piikeille, murr! ;)

Tikrulle voimia ISA-käyntiin. Toivottavasti ei tulisi enempää vaikeuksia matkaan ja olisi ystävällinen gyne! :hug:
 
tao
Tikruliinille :hug:

Täällä olen kovin apeissa tunnelmissa, itkukin on jo päässyt, koska olen 99 % varma että ei onnistunut tämä hoito. Samoin kuin Zirppanalla, mulla on ollu jo melkein viikon mahassa semmosia menkka-oireita. Mittään muuta ei oo ollu. Tää on yhtä tuskaa, mutta nyt pitää jatkaa töitä. Tsemppiä kaikille !!
 
Vi surku Tikru, jos kävi noin ikävästi. Koittakaa jaksella ja tsemppiä jatkoon.
Piinistelijöille pitkää pinnaa, ei todellakaan kannata heittää kirvestä kaivoon, ennen kuin on testit tehty. Mutta kyllähän sitä automaattisesti itseään suojelee, ettei pety aivan kauheasti, jos ei homma onnistukaan.
Täälläkin on pelko perseessä koko ajan, ensi viikolla on eka ultra, ja sitten nähdään, mihin meidän möykky on kiinnittynyt ja onko tuulimuna. Sitten on vielä jännättävä vuoden vaihteeseen, kunnes tulee 12 viikkoa täyteen....ei tässä hermo lepää ikänä!
 

Yhteistyössä