saisinko pika-apua clomehexaliin liittyen

Eli olen aloittamassa clomikuuria (kp 3-7) ja nyt olen yrittänyt metsästää seuranta-ultraa ja sain gynelle ajan vasta kp 12, onkohan liian myöhään? Ja milloinkohan noin suunnilleen ovulaatio on (jos on) tuossa clomi kuurin aikana? Eli suomeksi sanottuna milloinkohan yhdynnät pitäisi aloittaa ettei vain mene mahdollinen tärppi ohi =)
Kokemuksia?
 
Kannattaa ottaa ovistikut käyttöön, ja seksiä vaikka joka toinen pv ettei mee ovis ohi. Clomeilla se varmaa yleesä tulee siin kp 10-20 välil..ja sillon kp 12 kun on se ultra ni gyne kyl näkee et onko clomit tehonnu ja kunnon munis kasvanu..voi olla myös et se ovis tulee myöhempääki..

kertokaa te muut fiksummat lisää =)
 
Mulla on aina ollut clomikierrossa ultra kp 10-12 ja ensi kiertoon tulee kp 11-13. Joten eikähän se ole ihan passeliin aikaan. Ja kyllä lääkäri siinä ultrassa kertoo millon niitä yhdyntöjä kannattaa/pitää harrastaa.
 
Kiitos vastauksista! Oma gyne sanoi ettei ultraa TODELLAKAAN tarvita joten menenpä sitten toiselle :D Kierto on nyt teroluteilla jotain 23-28 luokkaa luomuna varmaan jotain 50-60 luokkaa! Ovistikut eivät ole oikein toimineet kun on tuo PCO diagnoosi, mutta jtp mennään ja toivotaan , että tulosta syntyy =)
 

Yhteistyössä