Hakutulokset

  1. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 14****

    H3nna Aloituspäivä 1.1.09 Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 65,7 kg Pudotettu: 5,7 kg Viikkopudotus -1,4 kg Punnituspäivä: maanantai Nyt oon taas terve niin voi liittyä uudestaan mukaan. Sairaana tuo paino tippu kilon tuohon mitä nyt on ja siihen on...
  2. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 12****

    Mä jätän tän viikon väliil ku oon ollu kuumeessa monta päivää. Painoo on kyl lähteny mut vielä on heikko olo niin hoidan eka itteni kuntoon ja sit jatkan.
  3. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 11****

    H3nna Aloituspäivä 1.1.09 Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 67,1 kg Pudotettu: 4,3 kg Viikkopudotus -900 g Punnituspäivä: maanantai Tässä olis tän viikon tuloksia. En muistanu käydä puntaril ku vasta tänään niin sen takia myöhäs tulokset. Ajattelin ens...
  4. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 10****

    H3nna Aloituspäivä 1.1.09 Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 68 kg Pudotettu: 3,4 kg Viikkopudotus +400 g Punnituspäivä: maanantai Viikonloppu on tehny näköjään tuhojaan mun painoon ku on vähä noussu.
  5. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 9****

    H3nna Aloituspäivä 1.1.09 Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 68,3 67,6 Pudotettu: 3,8 kg Viikkopudotus -700 g Punnituspäivä: maanantai Eli tässä olis nyt tän viikon tuloksia. Ihan hyvin on paino tippunu vaikka en oo lenkille päässy 2 viikkoon. Varmaan...
  6. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 9****

    Moikka! Viime viikolla jäi se ilmoittaminen ku ei kerenny oikeen koneella olla mut tällä viikolla yritän torstaina ilmoitella tuloksia! =)
  7. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 8****

    Mä taidan torstaina vasta ilmotella tuloksia (poikkeuksellisesti). Tuli viikonloppuna syötyä aika epäterveelisesti grillil, pitsaa ja karkkia. Sit ihan niin ku toi ei olis riitäny niin söin eilen sipsi pussin kokonaan :ashamed: Näitten kaikkien takia oon turvoksissa ku pullataikina. nyt ku oon...
  8. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 7****

    H3nna Aloituspäivä 1.1.09 Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 68,3 Pudotettu: 3 kg Viikkopudotus -100 g Punnituspäivä: maanantai Tulos on tältä aamulta ku en eilen aamul muistanu/kerrenny puntaril. Ei oo tullu kuluneen viikon aikana paljo liikuttua ja...
  9. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 6****

    Kyllä täällä kans ollaan mukana mut alotin maanantaina työt. Oon aina illat töissä ja meen aamupäivästä niin ei jaksa oikeen koneella istua ku kotiin pääsee. Myöskään työ takia en oo päässy koko viikolla lenkille joka varmasti näkyy ens viikon punnitukses. Valmiiks jo ottaa päähän ku innostu ite...
  10. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 6****

    H3nna Aloituspäivä 1.1.09 Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 68,4 Pudotettu: 3 kg Viikkopudotus -1,1 kg Punnituspäivä: maanantai Aika hyvin oli painoa tippunut vaikka ei viime viikolla tullut käytyä lenkillä kun sato lunta niin monta päivää putkeen. Ja...
  11. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 5****

    H3nna Aloituspäivä 1.1.09 Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 68,4 Pudotettu: 3 kg Viikkopudotus -1,1 kg Punnituspäivä: maanantai Aika hyvin oli painoa tippunut vaikka ei viime viikolla tullut käytyä lenkillä kun sato lunta niin monta päivää putkeen. Ja...
  12. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 5****

    Häkkyrä: Mulla kans paino hirveesti heittelee päivistä riippuen. Se nousee ja laskee koko ajan et menee jo itekkin sekasi ja ei tiedä mitä oikeen uskois Tsemppiä kaikille pudotukseen! :D
  13. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 4****

    Nyt tuli vähä takapakkia. Varmaan johtuu tosta viikonlopusta ku itsekuri petti aivan täysin. Tuli syötyä niin karkkia ku sipsiä ja sit piti alkoholia nauttia. Ja ei tullu liikuttua yhtään mihinkään suuntaan koko viikonloppuna. Nyt pitää kyllä yrittää tsempata, ottaa itteä niskasta kiinni...
  14. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 4****

    H3nna Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 69,4 Pudotettu: 1,9 kg Viikkopudotus -200g Punnituspäivä: maanantai ajattelin et kaikki muut taitaa kans käydä maanantaisin puntaril et mä kans kävisin mut myös torstaisin. Mä oon kans herkutellu melkeen koko...
  15. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    H3nna Pituus: 174 cm Aloituspaino: 71,4 Tavoitepaino: 65 kg Paino nyt: 69,7 Pudotettu: 1,7 kg Viikkopudotus Punnituspäivä: Torstai Tässä olis mun tän viikon päivitys lista. Hieman on paino pudonnu. Amos: et oo ainut jolla ei kans oo yhtään itsekuria. Mäkö päätän jotain niin pysyn...
  16. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    Henrietta: Nautitaan yhdessä sitte ruuasta ja kärsitään sitte jälkiseuraamuksista. Onhan tässä vielä heinäkuuhun aikaa että vielä voi ottaa vähä rennommin.
  17. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    Shakkiruutu tervetuloa joukkoon. Taidan olla vähä päivis sekasi ku luin näitä juttuja tajusin et tänään on torstai joten tämän päivän aamu punnitus jää väliin. Täytyy huomen aamul käydä puntaril ja päivittää tietoja sitten tänne. Tulos olis virheellinen jos nyt ilmottaisin ku just söin...
  18. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    elina9 Pysyykö niillä nälkä poissa miten kauan? Eihän ne nyt sitte oo kovin kalliita. En ite oo vielä kaupoissa niitä kattonu mutta kun seuraavan kerran menen sellaiseen kauppaan niin kattelen ja jos ostais että pääsee kokeileen miten hyvin paino tippuu.
  19. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    niin ne arvatenkin on kalliita. Mut vois sitä kerran ainakin kokeilla. Katiapatia: Mä oon punttiksella joka kerta vähä crosstrainerillä kokeillu vetää, kerran jopa tunnin ja kyllä sillä hien saa pintaa. Kyllä siitä varmasti jotain hyötyä on. Siinähän kroppa liikkuu niin paljo ja jos jaksaa...
  20. H

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    Joo ei kannata pienestä lannistua! Mulla paino heittelee aika paljon välillä näyttää vähän ja kohta taas paljon. varmaan johtuu just kuukautiskierrosta... Telkkarissa mainostetaan sitä nutrilett oisko ollu pirtelöö ja jotain toista. Ootteko kokeillu? täällähän jotkut oli nutrilett dietillä...

Yhteistyössä