****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

Avaan joka viikon maanantaina uuden viikkoketjun meille!Siihen pinoon sitten ilmoitatte kuka milloinkin viikon painonne.

TERVETULOA KAIKILLE MUKAAN!!!





Laita näin:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä


VKO 3


Henrietta
Pituus: 169cm
Aloituspaino:75,5kg
Tavoitepaino:65
Paino nyt:73,6
Pudotettu:1,9kg
Viikkopudotus:0
Punnituspäivä:maanantai
*************************************************************

Rouva Pikkumyy
Aloittanut: 12.1.2009
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 74.6 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72,8 kg
Viikkopudotus: 1,2kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Autumn84
laihdutus aloitettu 16.1
pituus 158cm
aloituspaino 70kg
tavoitepaino 60kg
paino nyt 69,7kg
viikkopudotus -0,3kg
punnituspäivä Maanatai
*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 93,7kg
Pudotettu 2,6 kg
Viikkopudotus 1,8 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:77,8kg
Pudotettu yhteensä: 4,2kg
Viikkopudotus: -2,7 kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 60 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: -0,5 kg
Pudotus yhteensä: -3 kg
*************************************************************

Tähkis
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59,1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 58,2 kg
Pudotettu yhteensä: 900g
Viikkopudotus: 900g
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

MetsäMörrinVaimo
Aloittanut 30.12.2008
Pituus: 168cm
Aloituspaino:70,2kg
Tavoitepaino: 63kg
Paino nyt: 67,9kg
Viikkopudotus:-300g
Kokonaispudotus:-2,3kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,2kg
Pudotettu yhteensä: 4,6kg
Viikkopudotus: 1,0kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Katiapatia
Aloittanut 1.1.2009
Pituus 164cm
Aloituspaino 79.8kg
Tavoitepaino 68kg
Paino nyt 75.1kg
Pudotettu yhteensä 4,7kg
Viikkopudotus +1.9kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,5kg
Pudotettu yhteensä -0,9kg
Viikkopudotus +700g
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

äippä71
aloitus 29.12
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
tavoitep. 71kg
paino nyt 75.4kg
viikkop. -200g
kokonaisp. -1.8kg
punnitus maanantaisin
*************************************************************

Anouk
Aloittanut 1.1.2008
Pituus: 166cm
Aloituspaino: 71kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 68,8kg
Pudotettu yhteensä -3,2kg
Viikkopudotus -100g
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Elina
Pituus 164 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 75,6 kg
Pudotettu -3,3 kg
Viikkopudotus +100 g
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Pata-ässä
Laihis: aloitettu 1.1.2009
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73.9kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 69.8kg
Pudotettu: 4.1kg
Viikkopudotus: -1.6kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Ines78
Laihis: aloitettu 13.1.2009
Pituus: 166cm
Aloituspaino: 79,5kg
Tavoitepaino: 65-67kg
Paino nyt: 78,3kg
Pudotettu: 1,2kg
Viikkopudotus: -1.2kg
Punnituspäivä; Tiistai
*************************************************************

Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
lähtöpaino 96 kg
paino nyt 91,5 kg
viikkopudotus 1,5 kg
kokonaispudotus 4,5 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko
*************************************************************

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59kg
viikkopudotus -100gr
kokonaispudotus -100gr
Tavoitepaino: 55kg
*************************************************************

shakkiruutu
Pituus: 158cm
Aloituspaino: 61.5kg
Tavoitepaino: 55kg
Paino nyt 61.5kg
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Nimi: Amos
Pituus: 165cm
Aloituspaino: 72,5kg (viimeisin punnitus, ei tänään kun emme omista vaakaa)
Tavoitepaino: 68kg
Paino nyt: 72,5kg (kai)
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

H3nna
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 69,7
Pudotettu: 1,7 kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä: Torstai
*************************************************************


VIIKKOPUDOTUS TÄLLÄ VIIKOLLA:-12,3kg
 
Joo en jaksa enempää edes kirjoittaa,nollatulos vaikka pysyin pisteillä koko viikon,hammasta purren meni vkl ilman herkkuja ja yhtään ei ole tippunut.Mietityttää että mikäköhän nyt on,ennen aina tippunut hyvin paino pisteillä,nytkin oli selainen olo että ois tippunut mutta ei.oon tainnut liian monta kertaa jojoilla ja kroppa ei enään toimi tai jotain,että mua ottaa päähän :headwall:

Tsemppiä muille.
 
Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:77,8kg
Pudotettu yhteensä: 4,2kg
Viikkopudotus: -2,7 kg
Punnituspäivä: maanantai

Olin eka tietenkin vääräs pinossa... =)
 
No voi nyt... Perjantaina kävin vaa'alla niin se näytti 59,5kg, mutta kun kävin nyt niin vain 60 kg :headwall: Ärsyttävää, niin ärsyttävää.. Kostautuikohan se mun yöllinen syöminen nyt tässä :ashamed: Tosin voikohan sekin vaikuttaa että olen syönyt clomeja (meillä hoitona tässä kierrossa clomit+inssi) ja ne voivat kuulemma lisätä turvotusta/lihottaa. No, nyt vielä tiukemmalla kuurilla eteenpäin oli mistä tahansa. Paitsi huomenna työhommien takia repsahdus tiedossa. Miten se voi olla niin vaikeaa päästä alle tuon 60 kilon. Eilen koittelin vaatekaapista M-koon vaatteita, mutta ei ne vielä päälle menneet ollenkaan. No, eteenpäin on porskutettava!

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 60 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: -0,5 kg
Pudotus yhteensä: -3 kg
 
Tähkis
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59,1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 58,2 kg
Pudotettu yhteensä: 900g
Viikkopudotus: 900g
Punnituspäivä: Maanantai

Olihan se onneksi kuitenkin tullut alaspäin. Viikko meni ihan hyvin, mutta viikonloppuna ei itsekuri riittänyt. Nyt on pakko skarpata viikonloppujenkin suhteen! Kevyttä viikkoa kaikille :)!
 
MetsäMörrinVaimo
Aloittanut 30.12.2008
Pituus: 168cm
Aloituspaino:70,2kg
Tavoitepaino: 63kg
Paino nyt: 67,9kg
Viikkopudotus:-300g
Kokonaispudotus:-2,3kg
Punnituspäivä: Maanantai

-300g :kieh: Viikonloppu menikin niin, että tiesin, ettei kovin hyvää tulosta voi tulla. Mut taas oon ruodussa ja pysyn kans! |O
 
Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,2kg
Pudotettu yhteensä: 4,6kg
Viikkopudotus: 1,0kg
Punnituspäivä: maanantai

Paino näkyy onneksi putoavan,antaa lisäpotkua liikkumiseen. Kyllä ton 1kg pudottamiseen saa tehdä todella töitä, on jokunen hikikarpalo valunut viikon aikana. :)

Henrietta: Pää pystyyn vaan! Kyllä se paino ensiviikolla putoaa.
:hug: Täytyy vaan ajatella positiivisesti.
Tsemppiä kaikille :wave:
 
Katiapatia
Aloittanut 1.1.2009
Pituus 164cm
Aloituspaino 79.8kg
Tavoitepaino 68kg
Paino nyt 75.1kg
Pudotettu yhteensä 4,7kg
Viikkopudotus +1.9kg
Punnituspäivä maanantai

Nojoo.. eipä yllättävää.. Yksinomaan vaan menkkojen ja tän älyttömän taudin vikaa. Ei jaksa liikkua, ja syötyä tulee "perusmättöö" Eli just kaikkee mummojen lihottavia perunamuusseja ja makaroonilaatikkoja juustoineen päivineen. :headwall: :headwall:

Onneks sentään on täällä apulaisia nyt...

Mites muilla, kuinka paljon teillä tulee turvotusta menkkojen aikana.. ootteko seuraillut?

Kaikilla menee tosi hienosti :hug: Loistavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,5kg
Pudotettu yhteensä -0,9kg
Viikkopudotus +700g
Punnituspäivä: Maanantai

Mulla tuli taas plussaa +700g! En ymmärrä, kun paino oli eilen aamulla 1kg vähemmän :ashamed: Kai ne eiliset tortillat oli liikaa :|
 
Katiapatia ja muut: Mua kanssa kiinnostaisi että miten paino oikein heittelee kuukautiskierorn mukaan. Onko esim. menkkojen tai ovulaation aikoihin painoa enempi? Sattuuko kukaan olemaan selvillä?

*koittaa epätoivoisesti keksiä selitystä*
 
Anouk
Aloittanut 1.1.2008
Pituus: 166cm
Aloituspaino: 71kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 68,8kg
Pudotettu yhteensä -3,2kg
Viikkopudotus -100g
Punnituspäivä: Maanantai

Eipä hurraamista pudotuksessa. No alaspäin, jokainen gramma lasketaan. Mulla yleensä muutenkin hidasta tämä painon putoaminen. Söin ihan liikaa ruokaa ja kaksi karkkipäivää :ashamed:

Mulla ainakin menkkojen alussa painoon tulee kilokin lisää. Turpoan niin helpolla. Joten kyllä ne painot tasantuvat. Ja paino vaihtelee tosi paljon päivästä riippuen. Kilon kahdenkin vaihtelut normaaleja eri päivinä. Jos olen liikkunut myöhään illalla, seuraavana päivänä paino nousee.

 
Josko tää ketutus alkais pikkuhiljaa hellittämään...jestas että ihmetyttää ja ottaa kupoliin:)Milläköhän tän mun kärsimttömän luonteen saisi muutettua :whistle:

Tosi hienosti on tiputtajilta paino tullut alas,huh,oikein paljon tsemppiä tähän uuteen viikkoon :wave:
 
Elina
Pituus 164 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 75,6 kg
Pudotettu -3,3 kg
Viikkopudotus +100 g
Punnituspäivä maanantai

Mulla on ollut tosi huono viikko. Viikonloppuna oli yhdet isot synttärit ja SÖIN ihan järjettömästi, myös herkkuja. Myös menkat, joten elättelen toiveita, että paino kohta laskisi vähän... Olen tosi tyytymätön itseeni.... :kieh:
 
Heissan kaikille ja onnittelut pudottaneille , mutta kaikille onnea edelleen, vaikkei paino olisikaan pudonnut....Menkat ainakin itsellä vaikuttavat ja niiden edeltävä aika, kun tuntuu, että voisin syödä vaikka kiviä ja varmaan saman tekee ovisaika, kun vatsa turpoaa...mutta heinäkuuhuinhan meillä kaikilla on vielä aikaa, eli kaikki hyvin kaikilla! :heart: :flower:

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja kiitokset päivittäjälle! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hiphei, tulin päivitteleen uusia lukuja :xmas: :heart:

Pääsin kuin pääsinkin,alle maagisen rajan,joka on ollut toi 70 alitus :heart: Anteeks tää hehkutus, mut pakko oli tulla heti kertoo tulos ku heräsin :). Oon nyt niin happy, tavoitteeseen ei oo edes 10kiloa :eek:

Nimi: Pata-ässä
Laihis: aloitettu 1.1.2009
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73.9kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 69.8kg
Pudotettu: 4.1kg
Viikkopudotus: -1.6kg
Punnituspäivä: Maanantai

Haleja kaikille, kyllä se siitä.. ens kerralla paremmalla "onnella" jos nyt tulikin takapakkia |O :hug:
 
Mahtavia pudotuksia täällä! :flower: Aika hurjia kilomääriä, kun vasta pari viikkoa mennyt.

Viime viikko meni niin penkin alle, että nyt on skarpattava. Eilen söinkin tosi terveellisesti ja vähemmän kun normaalisti, ainut miinus tuli, kun kerkesin juosta vain 40 minsaa. No tänään sitte paremmin liikuntaa.

Mieheni sai eilen ulkomailta työtarjouksen (hänen kotimaastaan) ja innolla järjestellään muuttoa, mutta nyt asia ei ehkä olekaan noin helposti järjestettävissä. Kerroin ja kaikille kavereillekin ja nyt ei ehkä tulekaan muutosta mitään. Odotin niin innolla muutosta. Olen asunut siellä jo ennestään ja mieheni suku sekä paljon meidän kavereita siellä. Ilmat lämpimämmät(ei ainaista toppavaate rumpaa..) ja paljon muita hyviä puolia. Ja sopimus olisi ollut vain 10kk ja sitten oltaisiin tultu takaisin, sillä haluaisin lapset kuitenkin kasvattaa täällä Suomessa ja mieheni myös. Katsotaan nyt.

Tuon vuoksi olin melkein luovuttaa painonpudotuksen, sillä salibandy harrastus jäisi, mutta onneksi pysyin ruodussa. Ja kannatti, sillä paino oli paljon alhaisempi eilisestä(viikkopudotus oli vain -100g).

Tsemppiä kaikille ja jos paino ei laskenut eilisessä punnituksessa, varmasti seuraavassa. Jatketaan vaan sinnikkäästi, kyllä niitä tuloksia tulee! :)
 
Joo ei kannata pienestä lannistua! Mulla paino heittelee aika paljon välillä näyttää vähän ja kohta taas paljon. varmaan johtuu just kuukautiskierrosta...

Telkkarissa mainostetaan sitä nutrilett oisko ollu pirtelöö ja jotain toista. Ootteko kokeillu? täällähän jotkut oli nutrilett dietillä. haluasin tietää onko ne hyvän makusia ja silleen. kannattaako niitä ostaa. En mitenkään oo mainoksen uhri :D
 
h3nna On ne Nutriletit ihan hyvän makuisia. Tai siis, ei ainakaan pahoja. Ja kyllä ne pitää nälän loitolla ja laskee painoa. Mä pidin silloin marraskuussa jonkun aikaa tolla nutriletilla ja kyllä siinä muutama kilo putosi.

Piru kun ne on niin kalliita... :/

Mitä mieltä ootte tosta crosstrainerin polkemisesta.. Onko mitään hyötyä 20 minuutin polkemisesta? Vastus on kolmannella tasolla... joten ottaa kyllä reisiin ja pohkeisiin. Pitempään en jaksa vielä, ja en pystyis näitten ipanoittenkaan takia ainakaan tässä vaiheessa hirveen pitkään polkea.

Onko kellään muuten samaa vehjettä? Mulla on Raleigh Cross 9i tai jotain sinnepäin..
 
Heipsis

Vaaka näytti yllättäen hyvinkin miinusta aamulla. Hieman on kiinteämpi olo, ei turvonnut ja pirteämpi olotila kaiken kaikkiaan. Vaikka paljon on skarppaamista vielä, jos meinaa elintavat saada kuntoon. Olen syönyt säännöllisesti ja hyvin, mikä varmasti suurin syy pudotukseen. Mutta herkut pois!
No, tässä tilanne:

Nimi: Ines78
Laihis: aloitettu 13.1.2009
Pituus: 166cm
Aloituspaino: 79,5kg
Tavoitepaino: 65-67kg
Paino nyt: 78,3kg
Pudotettu: 1,2kg
Viikkopudotus: -1.2kg
Punnituspäivä; Tiistai
 
niin ne arvatenkin on kalliita. Mut vois sitä kerran ainakin kokeilla.

Katiapatia: Mä oon punttiksella joka kerta vähä crosstrainerillä kokeillu vetää, kerran jopa tunnin ja kyllä sillä hien saa pintaa. Kyllä siitä varmasti jotain hyötyä on. Siinähän kroppa liikkuu niin paljo ja jos jaksaa kovaa polkee niin miks ei olis hyötyä. Mä ainakin tykkään siitä tosi paljon. On musta jopa parempi ku juoksumatto =)
 
Kiitos empatiasta....
Minusta Nutrilettit eivät ole kalliita. Säästöpörssi juuri mainosti niitä noin 16 euroa/15 kpl paketti. Jos ajattelee, että siinä on 15 ateriaa, niin saako aterian noin eurolla?? Siis sellaisen, jossa on vitamiinit ja hivenaineet mukana? Eli minusta eivät ole kalliita, tai siis ainakaan niin kalliita kuin ensialkuun ajattelisi.

Pirtelöt ovat ihan syötävän makuisia, minulla on niitä. Samoin ok ovat ne keitot (mulla on kana- ja vihanneskeittoja).

Täytynee siirtyä osittais-nutraukseen kun tämä syöminen ei tunnu pysyvän hanskassa. söin eilen SIPSEJÄ. Aivan järkyttävää.... Tänä aamuna oli sentään -300 g eiliseen eli josko ne loppuvat menkatkin pian siirtäisivät kertyneet nesteet helskuttiin. Tosin viikonloppuna meni siis totaaliseksi mässäykseni sekä la että su että vielä ma...
 
mä olen vieläkin kipeenä :( syömiset sitä luokkaa myös. poskiontelotulehdus kera lisukkeiden. no sitten sunnuntaina nähdään mikä on tän viikon saldo. stepperiä en jaksa yhtään ja ei kai se niin hyväksi kipeenä olekaan. harmittaa tällänen takaisku mut kun paranen niin sitten jatkuu kunnolla.
tosin en ole tänäänkään syöny kun yhden lautasellisen kalakeittoa kera ruisleivän että ei sitä nyt niin paljon ylimäärästä ole tullut mässättyä ( kun kurkku niin kipee ettei nielemään pysty ) laihistuulia kaikille ja tulen sitten sunnuntaina linjoille kilojeni kanssa. :wave:
 

Yhteistyössä