****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 4****

Alkuperäinen kirjoittaja Minky:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Pata-ässä: mun veljen häät on heinäkuussa ja me laihdutetaan yhdessä nää liikaläskit sinne heinäkuuhun mennessä eikö vaan?Kimpassa onnistutaan :hug:
Munkin veljen häät on heinäkuussa ja oon kaasona ja ei olis kiva näyttää norsulta ku toinen kaaso on pieni ja hoikka....
Mäkin olen kaaso veljeni häissä:)
 
Hei taas. Tervetuloa teollisuuskypärä, ihana nikki :D

Tsemppiä huomiselle henrietta, hyvin siellä töissä varmastikin menee. Saako udella mitä meet tekemään?

Meillä on sairastettu ihan kunnolla tää viikko. Yks vielä kuumeessa, et jatkuu vaan... Itse kai alan olla kunnossa, kaks lääkettä vaan menny tänään. Niitä pakko syödä ku pakko hoitaa nuo lapset vaik millainen olo olis. Oon siis syönyt lähinnä taas vaan lääkkeitä ja hunajateetä. Vähän herkkuja tuli syötyä kun lapsen synttäreitä vietettiin isovanhempien kans taudista huolimatta.

Liikuntaa ei tosiaan ole tullut edes ajateltua, pelkkä kuvittelu väsyttää. Eikä suoraan sanottuna koko laihdutus ole jaksanu kiinnostaa. Ei ole oikeen ollut ruokahalua, niin silloin harvoin ku on tuntunu et voi syödä, niin olen ihan huoletta sit vetäny vaik viis keksiä et sais vähän energiaa edes jostain...
 
God morgon. Laitan tietoni tänne, sillä tiedossa on hektinen päivä muutoin. VIHDOIN paino on vähän notkahtanut, viime viikolla en sitä julkistanut, kun tuntui, että kaikki menee päin persiitä, mutta nyt on siis tässä päivitetty tilanne.


Elina
Pituus 164 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 73,9 kg
Pudotettu -5,1 kg
Viikkopudotus - 1,7 kg

Katsoin, että viime viikolla, kun en ilmoittanut painoani, se oli ma-ma laskenut 300 g eli tämän viikon pudotus on siten oikeasti vähän vähemmän, mutta menkööt kaikki tälle viikolle. Tuntuu, ettei paino yhtään putoa, mutta kun katson päivittäisestä excel-taulukostani, se on kyllä pudonnut.

Nuorempi lapsi on sairaana ja nukuin yöni todella huonosti ja pompin monta kertaa sängystä. Liekö se kuluttanut paljon kaloreita myös. Eilen aloitin myös Method Draine Slim-kuurin, jota aion 2 vkoa käyttää (tablettimuodossa). Eli olen tällainen kaikenlaisen kokeilija.

Tsemppiä meille kaikille!!!
 
No voi prkskule :kieh: Ensimmäisen kerran tuli sitten plussaa. Vaikka aiemmin pelkäsin että sorrun viikonloppuna, niin se meni ihan kohtalaisen hyvin (lukuun ottamatta paria kakunpalaa). Mutta silti tulos + 400g :( Syytän menkkoja jotka parhaillaan tekevät tuloansa.

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 59,4 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: +0,4 kg
Pudotus yhteensä: -3,6 kg

Niin ja en nähnyt vielä uutta viikkopinoa, niin päivitin tiedot tähän pinoon. Siirrätkö Henrietta oikeaan paikkaan? Kiitos ja kumarrus :)
 
Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:77,1kg
Pudotettu yhteensä: -4,9kg
Viikkopudotus: -900g
Punnituspäivä: maanantai


En kerkee nyt muuta kirjotteleen! =)
 
Huomenta. Mäkin laitan tähän vanhaan pinoon kun nyt koneella kerran olen. Viikko meni syömisten osalta ihan mukavasti, vaikka viikonloppuna olin vieraiden kans kahvipöydässä parikin kertaa, niin osasin kerrankin pysyä kohtuudessa! Liikkua en edelleenkään voinut flunssan takia, mutta eilen eka terve päivä ja tänään aattelin taas lähteä liikkeelle, ihanaa :D . Tosin en malttanut ihan kokonaan olla mitään tekemättä, vähän varovasti lihaskuntoliikkeitä tein kotona.

Tässäpä mun viikon tulos:

Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 56.3kg
Viikkopudotus: -1.3kg
Pudotus yhteensä: -2.8kg
Punnituspäivä: Maanantai

Hyvillä fiiliksillä oon. Oon päättänyt, että joka toinen lauantai piän karkkipäivän eli tulevana lauantaina sitten herkuttelen :p . Sen oonkin pitänyt mielessä, että oon jaksanut pysyä ruodussa. Kevyttä viikkoa kaikille!!
 
Katiapatia
Aloittanut 1.1.2009
Pituus 164cm
Aloituspaino 79.8kg
Tavoitepaino 68kg
Paino nyt 74.3kg
Pudotettu yhteensä -5,5kg
Viikkopudotus -100g
Punnituspäivä maanantai

Noh,alaspäin... tämän viikon suunnitelma on meikäläisellä syödä terveellisesti ja kevyesti. Aamupalaksi tein smoothien mansikoista, maitorahkasta ja kaurahiutaleista. nam..

Stressi on aika kova, johtuen tästä meidän tänhetkisestä asumustilanteesta.. Kuten aiemmin oon varmaan jo maininnut, me ostettiin vanha omakotitalo ja nyt täältä on alkanut rempan myötä löytyy hometta :'( Tilanne ei ole toivoton, mutta se silti masentaa ja ahdistaa. Hometta on onneksi löytynyt vain kahdesta kohdasta, ja ne molemmat on ollut onneksi vaan pintapuolisia ja saatu poistettua täysin.

Ahdistaa.. mä en yhtään kestäis tälläsiä tilanteita. Meen aina ihan sekaisin jos jotain pientä katastrofin poikasta tapahtuu.

Tsemppii kaikille tälle viikolle! Tervetuloa Teollisuuskypärä!

Ja Henrietalle tsemppii uuteen työhön!
 
Nyt tuli vähä takapakkia. Varmaan johtuu tosta viikonlopusta ku itsekuri petti aivan täysin. Tuli syötyä niin karkkia ku sipsiä ja sit piti alkoholia nauttia. Ja ei tullu liikuttua yhtään mihinkään suuntaan koko viikonloppuna. Nyt pitää kyllä yrittää tsempata, ottaa itteä niskasta kiinni. Tammikuu meni muutenki vähä turhan rennosti, nyt pitää yrittää niistä karkeista päästä eroon. Jospa ens viikolla ois jo suunta takas alas päin eikä ylös!

H3nna
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 69,8
Pudotettu: 1,5 kg
Viikkopudotus +400g
Punnituspäivä: maanantai
 
Jippii...viime viikolla 2 kertaa puolen tunnin sessio crossarilla!!! Lauantaina 3½ tuntia kävelyä MP-näyttelyssä...tätä on jatkettava...flunssasta huolimatta aion kohta taas crossailla, katotaan sitten mitä kautta henki kulkee sen jälkeen... :LOL:

Syömäpuoli on kyl ollu vähän rempsallaan mutta ei liikapahasti! :whistle:
 
äippä71
Tässä tämän aamun tuloksia:
äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
tavoitep. 71kg
paino nyt 75kg
viikkop. +200g
kokonaisp. - 2.4kg
punnitus maanantai

Viime viikolla paino kävi jo 74.4kilossa mutta tuli viik.loppuna vähän enemmän syötyä... no, nyt pitää käydä tunnin lenkillä joka päivä niin tulee virkeä ja tarmokas olo:) ja eiköhän se ensi viikolla näytä jo pienempää lukua.
 
Rouva Pikkumyy
Aloittanut: 12.1.2009
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 74.6 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72,3 kg
Viikkopudotus: -500gr/2vkoa
Kokonaispudotus: 2,3kg
Punnituspäivä: Maanantai

Tuossa mukana siis edellisviikon repsahdukseni kun paino vaan nousi;=))

Mutta nyt tänä aamuna siis 72,3, eli ihan tyytyväisenä mukana jälleen ja heinäkuussa omassa ihannepainossani;=))

Mukavaa alkavaa vkoa kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä