Hämeenlinnalaiset! Millainen asuinalue on Jukola?

  • Viestiketjun aloittaja muuttavavieras
  • Ensimmäinen viesti
muuttavavieras
Impivaarankujan läheisyys. Rauhallista, lapsiperheelle sopiva? Pitäisi pikaisesti päättää otetaanko asunto vai ei, eikä ole mitään tietoa paikasta. Kiitos jos osaatte jotain edes kommentoida!
 
Siis tosi paljon nistejä, alkkiksia, sekopäitä siellä pyörii. Yks päivä kun käväisin siinä kauppakeskuksen s-marketissa, niin naapurikerrostalon ikkunasta roikkua ihmisen kokoinen hirtetty nukke.
 
vinksu
No siitä on kyllä jo hetki kun sieltä muutin pois, mut ei se musta nyt ihan kauheeta aluettakaan oo. Sellainen vähän syrjäinen lähiö, missä toki tapahtuu niinkuin muuallakin, mut ei musta mikään ihan hirvee mesta. Tietty jos jostain muualta sais asuntonsa valita niin en ehkä lapsiperheenä sinne ensimmäisenä muuttaisi.
 
"..."
Itse en ole jukolassa asunut, mutta kyllä mun ystävät on siellä viihtyneet. Ihan siinä kauppojen lähelläkin. Ainoat paikat, joita en Hämeenlinnasta suosittele, ovat Katuma ja Nummi.
 
Mun kaveri perheineen asui tossa Simeoninkadulla, eli ihan Impivaarankujan vieressä. Kävin aika usein siellä kylässä eikä ikinä mitään outouksia silmään osunut. Noi talot taitaa olla vähän uudempia, asumisoikeustaloja? Mun käsittääkseni siellä asuu ihan peruslapsiperheitä ja muutenkin normaalia porukkaa :D Ostarin vieressä sit on levottomampaa.
 

Yhteistyössä