****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 12****



Laita näin:
Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
tavoite 71kg
paino nyt 74.4kg
viikkop.-200g
kokonaisp.-2.8kg
punnitus tiistaisin

*************************************************************

Katiapatia
Aloituspäivä 10.3.09
Pituus 165cm
Aloituspaino 78,5kg
Paino nyt 76.1kg
Pudotus viikossa -0.9kg
Tavoitepaino 70kg
Punnituspäivä maanantai

*************************************************************

Minky
Laihdutus aloitettu: 16.3.2009
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 80,5kg
Tavoitepaino: 70 kg
Paino nyt: 79,6 kg
Pudotettu: -900g
Viikkopudotus: -900
Punnituspäivä: maanantai

*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 69,2kg
Pudotettu yhteensä: -11,6kg
Viikkopudotus: -0,4kg
Punnituspäivä: maanantai

*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 78,4kg
Pudotettu yhteensä -2,0kg
Viikkopudotus +1,9kg
Punnituspäivä: Maanantai

*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 88,4 kg
Pudotettu 7,9 kg
Viikkopudotus 1,5 kg
Punnituspäivä maanantai

*************************************************************
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 88,4 kg
Pudotettu 7,9 kg
Viikkopudotus 1,5 kg
Punnituspäivä maanantai

Kävi niin, että sairastuin kesken sairaaladieetin, joten lopetin leikin kesken. Eilen aamulla paino oli 87,4 kg ja tänään kilon enemmän, eli kiva, kiva! |O Nyt olo on jo parempi, ja ajattelin vielä tämän viikon jotenkuten noudattaa rasvanpoltto-ohjelman ruokavaliota (ostin perjantaina loput dieettiruuat valmiiksi kaappiin, joten ajattelin syödä ne pois).

Harmittaa kyllä ihan vietävästi, kun dieetti epäonnistui. Alku sujui tosi hyvin, olo oli tosi energinen eikä nälkäkään vaivannut. Ja painokin lähti kivasti laskuun.
Mutta ei mahda mitään, täytyy keksiä jotain muuta. Ja niinhän se on, ettei oikotietä onneen ole, mutta kaikkia apukeinoja on pakko kokeilla. :D
 
Mulla on jatkunut tää "taantuma"-vaihe ja oon siihen nyt ihan kyllästynyt. Aloitin tänään sitten nuo ateriankorvikkeet, etten syö ruokaa ollenkaan kun se ei näköjään pysy hanskassa |O Eli ilmoitan nyt suureen ääneen, et oon nutrilett-kuurilla etten sortuis ja joudu tuleen tänne sitä tunnustaan :xmas: Laitetaan tää kaamee rimpsu nyt kuitenkin:

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 78,4kg
Pudotettu yhteensä -2,0kg
Viikkopudotus +1,9kg
Punnituspäivä: Maanantai
 
Mä skippasin tän aamun punnituksen heti alkuunsa eilisen pizzaillan takia... :ashamed:
Ilmottelen sit huomenna "tuloksen", joka taitaa olla plussan puolella... Nyt pitäis kyl saada tää homma taas alotettua, mut ku ei oo motivaatiota....

Hieno pudostus on sulla joojoo, vaikka jäikin kesken sun dieettiviikko! =)
 
Tarumaa on pian jo tavotteessaan! Vähän olen kyllä kateellinen. Tai siis, mitä sitä siitä olemaan kateellinen, omasta itestäänhän se motivaatio on kiinni.

Mulla loppui vaa'asta vissiin paristot, tai sitten se on risa. Joten meikäakan painoa kauhistellaan sitten huomisaamuna.

Oon nyt viikonpäivät noudattanu vähän scarsdalea, muokattuna tosin. Ja mun muokkaus oli siis sitä että olin sillä kolme päivää :LOL: ja neljä päivää söin normaalia ruokaa...

Tänään taas vedän tollasen tiukemman päivän.

Tsemppii ja motivaation täyteistä viikkoa meille kaikille!
 
Minky
Laihdutus aloitettu: 16.3.2009
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 80,5kg
Tavoitepaino: 70 kg
Paino nyt: 79,6 kg
Pudotettu: -900g
Viikkopudotus: -900
Punnituspäivä: maanantai

Ihan yllätyin, että oli tippunu ku en tosiaan ole edes laihduttanu viime viikolla, mutta hyvä näin =)

*kateudesta katkera Tarumaalle* :D
 
Katiapatia
Aloituspäivä 10.3.09
Pituus 165cm
Aloituspaino 78,5kg
Paino nyt 76.1kg
Pudotus viikossa -0.9kg
Tavoitepaino 70kg
Punnituspäivä maanantai

Jee, melkein kilon tippunu! Mä taidan jatkaa tätä "suurinpiirtein scarsdalea" :D
 
äippä71
Taas unohtui maanantain punnitus, taidankin siirtyä tiistaihin...
Ja samoissahan tuo paino näyttää olevan, pikkusen pudonnut..mitähän pitäisi tehdä että putoaisi reilummin?

äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
tavoite 71kg
paino nyt 74.4kg
viikkop.-200g
kokonaisp.-2.8kg
punnitus tiistaisin tästälähtien
 
Juup, mulla on hiukan tökkiny tää painonpudotus. Edellisviikolla oli vieraita ja sitten olin reissussa viikonlopun. Motivaatio on kateissa, kun ei mitään tapahdu, vaikka mitä tekisin. Nyt hiukan tarkoituksellakin olen työntänyt (tai ainakin yrittänyt työntää) taka-alalle tuota laihdutusta, kun tuntuu että revin jo liikaa stressiä tuosta.. Paino jotakuinkin 59,5kg (en ole hetkeen punninnut) ja tuossa se pysyy. Söin miten paljon vaan ja epäterveellisesti tai vastaavasti vedinpä kuinka tiukaa linjaa tahansa. Tuo on kai joku "hyvänolon paino", mutta hitsi vieköön kun se ei riitä mulle...

Eli tässä tämä valitusvirsi :kieh: Palailen asiaan kun olen paremmalla tuulella :D

Tuhannesti tsemppiä teille muille lähtee täältä silti!
 
h3enna Juu ei silloin kannata murehtia minkään laihduttamisen kanssa kun on kipeä. Mua ainakin masentais tosi paljon. Silloin kun olen kipeä, mulla on muutenkin tosi huono ruokahalu ja syönkin vaan sitä mitä sattuu tekemään mieli. Dooris -keksejä, rahkapiirakkaa ja vadelmalimua, pääpiirteittäin... :LOL: Kyllä se sairastaminen kuluttaa voimia tosi rankalla kädellä. Pikaisia paranemisia!

Itse alotin nyt e-pillereiden syömisen ja tuli mieleen kysyä teiltä että onko kenelläkään vaikuttanut pillerit painoon?? Tuttavani sanoo että hän lihoi e-pillereistä monta kiloa... :/ Tiedä sitten....

Jänskättää vähän... kahden viikon päästä mä olen rouva! Jos sais viel pari kiloa tiputettua. Reissussa onneks tuskin tulee takasin mitään.... Viimeksi kun oltiin Kiinassa, tuli askelmittariin päivässä jopa 15 kilometria! :D

Tsemppiä kaikille :flower: :hug: :hug:
 
Mulla on lähtenyt maanantaista -3kg noilla ateriankorvikkeilla. Viime viikolla tulikin plussaa 1,9kg niin periaatteessa vasta -1,1kg lähtenyt. Mulla näköjään heittelee paino tosi herkästi jos herkuttelen! Onneksi lähti tuo pöhö noin helposti pois!

häkkyrälle tsemppiä ja sisukkuutta!

H3nnalle paranemisia!

Miten muiden viikko on mennyt?!
 
H3nnalle paranemisia! :)

Tilsulla on kyl hienosti pudonnu alle viikossa. Onko ollut nälkä?

Ai että mun itsekuri on ihan paska.... Mä en hitto saa aikaiseksi ottaa itseäni niskasta kiinni... Tuntuu, et lihon vaan. Saatan päivän puputtaa salaatteja ja sit seuraavana päivänä mä vedänki jo suklaalevyn...

Mä tarttisin niin jotain motivaatiota ja itsekurin terästystä... Kummastuttaa, kuinka oon näin heikko ku oon aikasemminki pystyny helposti 10 kilon pudotukseen. TYMPII...

Vakavasti jo harkitsen painonvartijoihin palaamista, ku tuntuu et se on ainut keino, joka saa mut pysyyn ees jotenki ruodus sen punnituksen ja maksun takia...

Niin ja piti vielä Katiapatiaa onnitella tulevasta rouva-tittelistä! :D
 
Tarumaa - loistavaa loistavaa loistavaa! Todella upea pudotus. Toivoisinpa olevani samoissa kuin sinä...

Minun suuri viikkotulokseni on +600 g joten saa jäädä ilmoittamatta sen enempi. Viikonloppuna pupelsin kaikkea idioottia, suklaalevyn, karkkia jne. Se oli tosi dorkaa. Tällä viikolla paino on hitaasti valunut alaspäin, mutta siltikin plussaa...

Pitäisi vissiin ottaa oppia Tilsusta ja alkaa täysnutrata. Nyt osanutraan, ennen klo 16 syön vain nutrilettiä, yhteensä noin 340 kcal (eli yksi pussi ja sitten lounaaksi patukka). Sitten yritän - huom! yritän - syödä kevyesti illalla. Välillä onnistuu, välillä ei, tällä viikolla olen syönyt noin 1200-1400 kcal/päivä, siksi ei paino lähdekään suuremmasti laskuun. 7000 kcal tarvitaan miinusta, että yksi kilo häviää, joten jos päivässä tulee miinusta 200-400 kcal ei siinä hirveästi laihdu... Tarvitaan siis aika kauan, että kilo häviäisi.

Kiloklubilla merkkaan syömiseni ja se on kyllä varsin hyvä paikka siihen. Näkee aina, paljonko on kaloreita mennyt.
 

Yhteistyössä