****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 5****

Detox Slim on sellainen kuuri, joka muka kiinteyttää ja kiihtyttää aiheenvaihduntaa. täällä laihduttajissa on oma ketju detox slimistä ja detox -puhdistuskuurista.

Me ollaan oltu koko vko sairaana, keskiviikkona olin työmatkalla koko armaan päivän ja kun tulin kotiin ajettuani vain 450 km ja oltuani siis siellä määränpäässä 8 h työssä, piti lähteä viemään nuoremmaista lääkäriin päivystykseen. Sitten torstaina olin jo itsekin sairas ja perjantaina vielä sairaampi, eilen vielä sairas ja vielä tänäänkin. Tiukka tauti... Nuha, kuume, päänsärky, yskä...
Saa nähdä, mitä vaaka näyttää huomenna, välillä näytti jo 73,2 tänä aamuna 73,4 kg. Huomenna kuitenkin uuteen viikkoon uusin lukemin.

Aamiaiseksi söin tänään Nutriletten intensive-mansikkaa ja sitten lounaaksi itseleipomiani sämpylöitä 3 kpl, niiden päällä vähän 25% margariinia ja ohuenohuita broiler-leikkeleitä. Tänään on tarkoitus on tiukka kaloriköyhä päivä...
 
Heissan kaikki!!Mä olen ollut luuseri ja syönyt mitä sattuu...kohta on se loma jamietin sen jälkeen jatkanko vai en,mutta pitäkää tää teijän porukka kasassa :wave: :attn:

Tsemppiä kaikille,mä poistun joukosta :hug:
 
äippä71
äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
paino nyt 74.6kg
tavoite 71kg
viikkop.-400g
kokonaisp. -2.6kg
punnitus maanantaisin

Viikkoon en ole kuntoillut, kuumetta piti pari päivää ja vieläkin kova yskä niin ei vielä uskalla kovin rehkiä, muttä vähän sentäs on paino alaspäin mennyt.
 
Jaahas. Viikoloppu meni kyllä ihan reisille juhlimisen ja krapulapizzan vuoksi :ashamed: Onneksi kuitenkin suunta alaspäin :) Tällä viikolla yritän taasen tsempata!

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 58,8 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: -0,6 kg
Pudotus yhteensä: -4,2 kg

Henrietta: Sattuuhan niitä repsahduksia. Tervetuloa remmiin kun vaan siltä tuntuu :)
 
Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 55.9kg
Viikkopudotus: -400g
Pudotus yhteensä: -3.2kg
Punnituspäivä: Maanantai

Viikko ei mennyt ihan putkeen, mutta onneks alaspäin kuitenki. Liikuttua tuli mukavasti, mutta syömiset meni loppuviikosta vähän rempalleen. Eilen palasin ruotuun ja nyt jatkuu. Hyvän alun jälkeen en aio repsahtaa, vaan jatkan sinnikkäästi! Motivaatiotakin löytyy ihan hyvin, toivottavasti säilyy.

Ihana auringonpaiste ulkona, lähdetään lasten kanssa ulkoilemaan =)
 
Pata-ässä
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 70.6kg
Pudotettu: 3.3 kg
Viikkopudotus: +-0
Punnituspäivä: Maanantai

Huoh, turhauttaa tää jo.. paino pörränny pari viikkoa jo seiskan kympin yläpuolella, heittelee muutamia satoja grammoja suuntaan jos toiseen :(. Enkä saa sitä lainkaan tiputtetua alle 70.. huoh.

henrietta toivottavasti mielenkiintoa löytyy vielä matkan jälkeenkin tänne. Ja hyvää reissua.

:hug:


olisiko joku halukas päivittää listaa henrietan reissun ajan ainakin?olis paljon selkeempi et alotettas uus viikkopino?!
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,1 kg
Pudotettu 4,2 kg
Viikkopudotus 0,5 kg
Punnituspäivä maanantai

Voi harmi Henrietta :hug:. Tuttu tunne mullekin. Josko sitten loman jälkeen uudella innolla?

Minä voin ottaa päivityksen kontolleni ainakin vähäksi aikaa. Josko siitä sais lisäpotkua omaan urakkaan.
 
joojoo22 kiva homma, menee paljo selkeemmäks ku joka viikko eri pino,niinku henrietankin kanssa tehtiin. Toivottavasti ei muilla oo motivaation puutetta tän laihiksen suhteen:). Ja sieki joojoo22 saat uutta puhtia urakkaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
joojoo22 kiva homma, menee paljo selkeemmäks ku joka viikko eri pino,niinku henrietankin kanssa tehtiin. Toivottavasti ei muilla oo motivaation puutetta tän laihiksen suhteen:). Ja sieki joojoo22 saat uutta puhtia urakkaan!
Pata-ässä, näinhän tuo on. Tuli pelko, että jos ketju painuu alas, niin oma motivaatio katoaa. Mutta näin "joutuu" joka viikko puntariin ja vieläpä kirjoittamaan lukeman ylös. Ainakin itse saan siitä lisäpotkua urakkaan.
 
H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68,4
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus -1,1 kg
Punnituspäivä: maanantai

Aika hyvin oli painoa tippunut vaikka ei viime viikolla tullut käytyä lenkillä kun sato lunta niin monta päivää putkeen. Ja tästäkään viikosta en oikeen tiiä pääsenkö ku taidan olla illat töissä :( Herkkujakin on kyllä tullut syötyä että ette oo ainuita joka on retkahtanu suuntaan jos toiseen! Mutta kyllä se tästä hiljaa hyvä tulee :D
 

Yhteistyössä