****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 7****



Laita näin:
Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68,3
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus -100 g
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 58,3 kg
viikkopudotus -400gr
kokonaispudotus -800gr
Tavoitepaino: 55kg
*************************************************************

lollipoppi
Laihdutus aloitettu 1.12.08
Pituus 171
Aloituspaino 69 kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt 64,7kg
Pudotettu 4,3kg
Viikkopudotus -1,1kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 63.9
Pudotettu 4.5 kg
Viikkopudotus -2.8 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 73,3kg
Pudotettu yhteensä: -7,5kg
Viikkopudotus: -0,5kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

äippä71
pituus 162cm
aloitusp.77.2 kg
tavoitep. 71 kg
paino nyt 74.8 kg
viikkop.+ 200g
yhteisp. -2.4kg
maanantaisin punnitus
*************************************************************

Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 54.8 kg
Viikkopudotus: -1.1 kg
Pudotus yhteensä: -4.3kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,3 kg
Pudotettu 4 kg
Viikkopudotus +0,2 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
VIIKKOPUDOTUS 5,6 KG
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,3 kg
Pudotettu 4 kg
Viikkopudotus +0,2 kg
Punnituspäivä maanantai

Eli 200 g plussaa... Voi kökkö, mutta oli odotettavissa. Takana reissaamista ja sairastelua. Se, että plussaa on "vain" 200 grammaa, on oikeastaan ihan positiivinen juttu. Ja onneksi laihdutus on anteeksiantava laji, sen kun voi aloittaa aina uudelleen ja uudella innolla. ;)
 
Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 54.8 kg
Viikkopudotus: -1.1 kg
Pudotus yhteensä: -4.3kg
Punnituspäivä: Maanantai

Tyytyväinen oon viikon pudotukseen. Nyt on ollut hyvä tatsi päällä ja homma tuntunut mukavalta; kiva liikkua ja syödä kevyemmin ja terveellisemmin. Paljon parempi ja virkeämpi olo. Ja kiva kun nyt voi jo pitää kaikkia vaatteita, mitkä vielä kuukausi sitten kiristi vähän joka puolelta. Kyllä tää todellakin kannattaa :) .

Onni, että tässä on ollut ihan normaalia elämää ilman mitään juhlia ja reissuja. On ollut helpompi pysyä säännöllisessä ruokarytmissä ja liikkua. Tulevana viikonloppuna oonkin sitten lähössä ystävän kanssa lomalle, jolloin varmaan tulee syötyä reilummin. Maanantaina paino voikin olla sitten jumissa...mut pitäähän välillä saada vähän lepsuilla :D Pitää iloita nyt tämän viikon pudotuksesta.

Joojoo22, kiva kun jaksat päivittää listaa, kiitos siitä! Ja eihän tuo sun painonnousu paljoa ole, viikon päästä taas varmasti näyttää vähemmän. Nuo reissut ja sairastelut on sellasia juttuja, jotka aina sekottaa tän projektin. Normaalissa arjessa homma sujuu paljon paremmin.

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!
 
äippä71
täällä vielä ollaan mukana, vaikka ei tule kuin maanantaisin kirjoiteltua...

äippä71
pituus 162cm
aloitusp.77.2 kg
tavoitep. 71 kg
paino nyt 74.8 kg
viikkop.+ 200g
yhteisp. -2.4kg
maanantaisin punnitus

Aika samassa pöyrii viikosta toiseen paino... sairastin melkein viikon niin ei ole lenkille päässyt ja nyt taas tuli yli -25 pakkaset niin ei ainakaan ulkona viitsi kävellä, pitää sisällä stepperillä innostua polkemaan:)
 
Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 73,3kg
Pudotettu yhteensä: -7,5kg
Viikkopudotus: -0,5kg
Punnituspäivä: maanantai

Olen tyytyväinen, kun paino näytti miinusta eikä plussaa, vaikka salitreenit jäivät väliin ja on tullut herkuteltua viikonloppuna. :)

Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 63.9
Pudotettu 4.5 kg
Viikkopudotus -2.8 kg
Punnituspäivä maanantai


Noniin,mähän lupasin että tällä viikolla tulee miinuksia,jaa niin piru vie tuli =) Mutta kyllä se on vaatinut sitä itsekuria ja pisteissä pysymistä.Liikunnan kanssa oli hiukan ongelmia tuossa,lenkille en päässy 4:nä pvänä kun koira oli kipeenä(nii yksinhän ei voi mennä :ashamed: )
Salilla kuitenkin kävin joka toinen päivä.
Eilen vedettiin sit koirulin kanssa 15 km lenkki...
Tänää olin vaan 6 km lenkillä ja sen jälkeen tunnin salilla...tästä on hyvä jatkaa!!Tsemppiä taas muidenkin viikkoon =)
 
hienoa teollisuuskypärä :flower: todella hyvin oot kyllä saanut painoa pudotettua..minä taidan punnita huomenna vasta kun olen ollut reisussa eikä ole ollut vaakaa ja nyt illalla en edes uskalla käydä puntarilla joten huomenaamulla punnitsen vasta.. :D
 
Tulin vaan ilmoittamaan että jätän tämän viikonpunnituksen väliin. Meni viime viikko jokseenkin puihin ja erityisesti viikonloppu, niin en viitsi käydä masentamassa itseäni vaa'alla. Joten nyt koitan tsemapata, jotta ensi maanantaina vaaka näyttäisi pienenevää numeroa.

Tsemppiä kaikille b:) d
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Tulin vaan ilmoittamaan että jätän tämän viikonpunnituksen väliin. Meni viime viikko jokseenkin puihin ja erityisesti viikonloppu, niin en viitsi käydä masentamassa itseäni vaa'alla. Joten nyt koitan tsemapata, jotta ensi maanantaina vaaka näyttäisi pienenevää numeroa.

Tsemppiä kaikille b:) d
Mulla ihan sama juttu! Olin viikon sukulaisissa ja laskiaspullankin söin useampana päivänä. Ens viikolla ilmotan taas painoa! Tsemppiä kaikille tähän viikkoon! Itse oon flunssassa niin onneksi ei oo kovin suuri ruokahalu :saint:
 
häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 58,3 kg
viikkopudotus -400gr
kokonaispudotus -800gr
Tavoitepaino: 55kg

Vaaka sekoili eilen ihan oudosti. Ensin näytti monta kertaa tasan 58kg, mutten uskonut sitä joten punnitsin itseni useamman kerran uudestaan. Yhtäkkiä alkoi näyttää 58,3kg joten olkoon nyt se sitten tulos. Niin ei ainakaan harmita ensi viikolla niin paljon jossein paino laske... :D

Ihan ok mennyt, la oli synttäribileet ja su sen mukainen (tosin ratsastamaan silti raahauduin, fiksua tai ei.. ) että tosi tyytyväinen olen tulokseen.

Täällä on kanssa tosi kylmä, -24 oli aamulla. Kävin koirien kanssa pikkulenkin (3km) ja kohta pitää mennä hetkeksi tytön kanssa ulkoilemaan, alkaa muuten hyppiä seinille.. Siivonnut olen koko päivän (ihanaa kun on koirien karvanlähtö selkeästi alkamassa) Pyykkikone pyörii, lattiat siivottu, pölyt saaneet kyytiä ja matot ja petivaatteet on ulkona tuulettumassa. Nyt on suht kuitti olo, joten saa nähdä jaksaako sitä sittenkään illalla gymstickata. No,onhan siihen vielä aikaa, jos laiskuus väistyisi.

Hyvää viikonalkua kaikille!
 
H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68,3
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus -100 g
Punnituspäivä: maanantai

Tulos on tältä aamulta ku en eilen aamul muistanu/kerrenny puntaril. Ei oo tullu kuluneen viikon aikana paljo liikuttua ja viikonloppuna piti herkutella. Tällä viikolla yritän joka päivä kävellä töihin ja käyn punttiksel perjantaina et jos ens viikol sais enemmän painoo alas! =)
 
Nyt alkaa olemaan tauti voitettuna ja aamun puntarointi näytti kilon vähemmän kuin maanantaina. Tästä on hyvä jatkaa!
Muille tsemppiä ja nauttikaa ihanasta talvisäästä, eiköhän tuo pakkanenkin ala pian lauhtumaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo22:
Nyt alkaa olemaan tauti voitettuna ja aamun puntarointi näytti kilon vähemmän kuin maanantaina. Tästä on hyvä jatkaa!
Muille tsemppiä ja nauttikaa ihanasta talvisäästä, eiköhän tuo pakkanenkin ala pian lauhtumaan. :)
Hieno juttu! :flower: Meikäläisellä on flunssaa vielä mutta oon pysynyt tän viikon alun ihan hyvin dieetillä niin toiv. ens viikolla tulis miinusta kans.
 

Yhteistyössä