****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

Nimi: shakkiruutu
Pituus: 158cm
Aloituspaino: 61.5kg
Tavoitepaino: 55kg
Paino nyt 61.5kg
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä: maanantai

Siinäpä listaan lisättäväksi. Näköjään oon sit kuitenki laihtunu ton n.1kg tässä kuussa, huimaa :LOL:

Hauskaa päivää kaikille :)
 
Noista maltersereista mulle tulee mieleen lähinnä vastaavana versiona ne suffeli-puffelit, paitsi että malterserit ovat "tiukempaa" tavaraa. Kuuluivat munkin herkkulistalle kun asuin ulkomailla. :snotty:

Eilen pidin tiukan Nutrilett-päivän, söin 3 x pussin (2 x suklaajuoma ja 1 x vihanneskeitto), päivällä Nutrilett-patukan ja illalla mansikkapirtelöä (2 dl rasvatonta maitoa ja desi pakastemansikoita + makeutusjauhetta) ja tänä aamuna vaaka näytti palkitsevat 74,6 kg. Ihanaa, sillä tänään on oman seurantani punnituspäivä (torstaisin). Tänäänkin on Nutrilett-päivä ja sitten ehkä jatkan sitä, että söisin aamiaisen & lounaan Nutrilettia ja muuten ruokaa. Menkatkin loppuivat, joten ehkä silläkin on jotain vaikutusta. Ja eilisiltaisella saunomisella. Lapsikin heräsi yöllä 3 x, joten se siitä levosta.

Nyt taas pakertamaan päivän töitä. Tsemppiä kaikille ja kiva saada uusiakin mukaan. Tervetuloa!
 
Sain pidettyä tiukkaa linjaa eilen enkä koskenut siihen omenapiirakkaan (jee!), vaikka aikamoinen taisto olikin :D Ja iltaruoaksi oli kanasalaattia, eli terveellistä sekin.

Tervetuloa shakkiruutu mukaan :wave: Ollaan sun kanssa aikasta saman kokoisia. Ja kohta toivottavasti hoikempia :)
 
Mä olen nyt tullut siihen tulokseen että meidän vaaka on rikki. Ei mulla ole ikinä näyttänyt lähes viikon ajan paino täsmälleen samaa |O Eilen söin viel 1000 kaloria vaan, ja tosi terveellisesti ja kevyesti. Join kolme litraa vettä pitkin päivää ja tein tunnin lumitöitä, kävelin vaunujen kanssa puoli tuntia ja crossia poljin 15minuuttia. :/ Missä on vika??? :headwall: :headwall:

Noh, nyt mä menen ostamaan ne Nutriletit ja aloitan niillä lauantaina. Tänään on tiedossa leipomista, olen luvannut leipoa suklaakakkuja yhdelle jos toiselle. Jos nyt kolme saisi tänään leivottua...

shakkiruutu tervetuloa minunkin puolestani :flower:
 
Shakkiruutu tervetuloa joukkoon.

Taidan olla vähä päivis sekasi ku luin näitä juttuja tajusin et tänään on torstai joten tämän päivän aamu punnitus jää väliin. Täytyy huomen aamul käydä puntaril ja päivittää tietoja sitten tänne. Tulos olis virheellinen jos nyt ilmottaisin ku just söin aamupalaa. Huomen mennään sellaseen kauppaan että pääsee kattoon niitä nutrilettejä jos vaikka pääsis kokeileen. Mut myös luulen et huomen mennään ulos syömään, ainakun käydään kauempana kaupas on ollu sellanen tapa. Se on sit aikamoinen kaloripommi. Onneks ei tuu kuitenkaan kovin usein käytyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja H3nna:
Shakkiruutu tervetuloa joukkoon.

Taidan olla vähä päivis sekasi ku luin näitä juttuja tajusin et tänään on torstai joten tämän päivän aamu punnitus jää väliin. Täytyy huomen aamul käydä puntaril ja päivittää tietoja sitten tänne. Tulos olis virheellinen jos nyt ilmottaisin ku just söin aamupalaa. Huomen mennään sellaseen kauppaan että pääsee kattoon niitä nutrilettejä jos vaikka pääsis kokeileen. Mut myös luulen et huomen mennään ulos syömään, ainakun käydään kauempana kaupas on ollu sellanen tapa. Se on sit aikamoinen kaloripommi. Onneks ei tuu kuitenkaan kovin usein käytyä.
Mä menen kanssa sunnuntaina ulos syömään:)
 
Katiapatia, ethän syö sit liian vähän? En tiedä onko siinä oikeasti perää (vai oliko mulla sattumaa), mutta mäki tuskailin viimeks laihduttaessani ku paino vaan junnas. Aloin sit laskeskella paljon olen syöny, ja pitkän aikaa tosi vähän. Sit aloin syödä vähän enemmän ja paino jatkoi taas putoamista.

Mulle ei ole kovinkaan suuri ongelma pitää herkkuja pois, siis suklaata ja sipsejä esim, mutta mulla tekis aina mieli syödä vaikka leipää sit. Kauheaa. Mä pystyn syömään ihan järjettömiä määriä (ja syönkin ruokaa paljon enemmän ku muut naispuoliset, ei lähde nälkä millään hiiren annoksella :| ) kun on nälkä, ja yhtä paljon vaikkei oliskaan nälkä. Nyt yritän sit sitä et syön 5x päivässä KOHTUULLISESTI!

Liikuntaa mun pitäis harrastaa enempi. Tuleehan sitä jonkun verran lasten kans (1v3kk ja 3v ikäiset) mutta muutakin pitäis. Odotan et piilolinssit saapuu ku tilasin netistä ja meen sit uimaan. Mulla on 120kerran uimakortti eli parempi käydä siellä kans :D oon ihan sokee ilman laseja enkä halua mennä halliin ilman linssejä ku sit en nää mitää. Oon miettiny et olisko sellainen stepperi kiva? Onko kellään? Meillä on kuntopyörä joka on kyllä hajalla, mutta siihen meni aika nopeaa silloin innostus... Käyköhän stepperin kans vaan samoin.. Siinä olis se kiva puoli et sen saa piiloon, inhoan rumia tavaroita kodissani :D

Nyt on pakko mennä peseen lisää pyykkiä. Kevyttä loppupäivää :)
 
shakkiruutu toivotaan että johtuis tää junnaaminen liian vähäisestä syömisestä. Jos se "säästöliekki" ei ookaaan urbaanilegendaa. Siitähän aina kiistellään.... =)

Mä leivon tänään taas enkä aio kyllä kieltää itseltäni mitään. Huomenna alotan ton Nutriletin, menin sit ostamaan ne tänään ja rahaa paloi armottomasti. Ja nyt huonoäiti -fiilis kun tuhlasin itseeni. :ashamed:

Se on vaan vaikeeta kun tekee muille kuitenkin kunnonruokaa... koita siinä nyt sitten tsempata kun mies laittaa joka ilta jotakin kiuasmakkaraa tai lihapullaleipiä.... :headwall:

Mut, tsemppiä tsemppiä!
 
Se on muuten totta,se mahdottoman hyvä olo liikunnan jälkeen, varsinkin sellaisen suorituksen jälkeen että on ihan kuitti olo. Sen kun muistaisi silloin kun laiskottaa eikä huvita liikkua. Paraskin puhumaan sillä eilen jäi gymstick-jumppa tekemättä, kun leivoin leipää (huikea suoritus tälläiseltä poropeukalolta..) ja siitä tuli niiiin hyvää että loppuilta meni leipää pupeltaessa. Juup, tooosi terveellistä ;)

Tänään käytiin tytön kanssa metsälenkillä. Käveltiin ensin polkua pitkin ja sitten lähdettiin "oikomaan" metsän läpi takaisin tielle. Reippasti tyttö jaksoi rämpiä lumisessa suht huonokulkuisessa metsässä,kun pulkassa ei voinut istua. Äitillä taisi enemmän olla lunta kengässä ja kunto hukassa kun rämmittiin muka suorinta tietä tielle. Koirat olivat innoissaan, tiesivät kyllä hyvin suunnan tielle päin. Tyttöä ehkä epäilytti äidin suunnistustaidot kun tokaisi yhdessä välissä "mitä jos jäämme tänne ikiajoiksi niinkuin muumit?" heh..

Mutta nyt menen ottamaan takaisin sen eilisen jumpan. Tunti hyvää aikaa kun tyttö on liimautunut tv:n eteen :)
 
Hei ja hoi! Onko teidän ryhmässä tilaa paremmasta kesäkuosista haaveilevalle? Täällä olisin :wave: Kiloja on jäänyt raskauksista noin 4 ylimääräistä, mutta en nyt turhan laiha ole vielä niiden pudottamisen jälkeenkään. Siihen olisin kuitenkin alkuun ihan tyytyväinen, sitten olisin siinä painossa että mahtuisin teoreettisesti morsiuspukuuni :heart: Voi kyllä olla, ettei parin raskauden, synnytyksen ja imettämisen jälkeen todellisuudessa enää onnistu vaikka vaaka näyttäisi mitä.

Herkut on armoton pahe, mistä olisi päästävä eroon... tai muututtava edes kohtuukäyttäjäksi ;) Ennen lapsia pysyin kuosissa rankalla liikunnalla, mutta nyt kun ei ole aikaa kuluttaa kaikkea sitä mitä syö. Eli pitäisi syödä vähemmän, mutta kun on liikaa liian hyvää :p Jos mut hyväksytään joukkoon, niin tässä olisi faktat:

Nimi: Amos
Pituus: 165cm
Aloituspaino: 72,5kg (viimeisin punnitus, ei tänään kun emme omista vaakaa)
Tavoitepaino: 68kg
Paino nyt: 72,5kg (kai)
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä: maanantai

Jos joukkoonne mahtuu, tulisin ilolla kannustamaan muita ja saamaan itse tsempitystä, yksin yrittäminen kompastuu aina jossain vaiheessa ja koko laihdutus unohtuu...ja siirtyy taas seuraavaan maanantaihin ;) Nyt lähden sopivasti jumppaan, takana on tänään jo tunnin vaunulenkki hyvällä sykkeellä ja 2h lenkki koirien kanssa. Olispa joka päivä aikaa tähän niin olisi varaa viikon lopussa syödä vaikka se suklaalevy... :p :ashamed:

:wave:
 
Tervetuloa amos!! :flower: Lisään sut listaan kun kirjoitan tän viestin ensin:)Mä kävin taas tunnin reippaalla kävelylenkillä,wow,toisena päivänä peräkkäin jo,huomenna tarvii kyllä pitää jo lepopäivä :LOL: :LOL:

Mitenköhän sen maanantain punnitustuloksen mahtaa käydä jos sunnuntaina meen ulos syömään ja illalla aattelin nautiskella vähän irtokarkkeja...Voi olla että otan sunnuntaiaamun punnitustuloksen maanantaiksi etten ihan masennu,jos mitään nyt ees tippuu.

On tää ,sanon minä :kieh: Jospa meijät sitten kesällä palkitaan upeilla vartaloilla :whistle:
 
Kysyn nyt vähän ajoissa mutta haluaako joku päivitellä 9-10 viikon?Lähden 2 viikoksi espanjaan silloin.Vai pidetäänkö tauko silloin päivityksissä?

Lähden 20.2. ja palaan 6.3 takaisin!!Ja toivon kovasti tietty että saisin painon pidettyä edes samassa-toisaalta ,tätä reissua ollaan ootettu 2 vuotta että luulen etten siellä mieti kiloja :D
 
Hei vaan amos :)

Henrietta, mun mielestä parempi pitää se yks päivä et herkuttelet, käyt syömässä ja syöt illalla vielä karkit. Muuten ne karkit jää kuitenkin kummittelemaan sun ajatuksiin ja joku päivä sit tuut hulluks ja syöt ihan liikaa. :D mut ihan oikeasti, tuskin sä loppuelämääsi olet ilman herkkupäiviä, ja eikös tässä olis tarkoitus aloittaa uusi elämä noin niinku syömisten puolesta.

Mä inhoan aamulla syömistä. En millää haluais syödä aamulla ja yleensä sit en syökään. Pitäis opetella syömään. Mutta nyt ulkoilemaan poikien kanssa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:
Voi ei! Siis voinko mä tulla mukaan henrietta? :D päivitys onnistuu ainaki multa, jos kukaan muu ei halua.
Tuu vaan,vaikka matkalaukkuun
:D

Joo tarkoitus olis pitää kerran vikossa tai kahdessa herkutteluhetket,nyt alussa koitin vaan skarpata etten ota mitään..mutta kyllä nyt alkaa jo tuntumaan että pakko on saada herkkujakin =) Sunnuntaita siis ootellessa :p

Mikäs siinä aamusyömisessä inhottaa?Mä en kanssa joskus syönyt aamulla kun oli ihmeellinen kuvottava(?) olo aina aamuisin,en ollut raskaana,mutta sitten kun aloin syömään niin äkkiä siihen tottui.Nykyään syön fitness muroja maidon kera ,leipää,viiliä tms.
 
Tervetuloa uudet :wave:

Mäkään en syönyt ennen aamupalaa, aamuisin lähinnä oksetti eikä pystynyt ajattelemaankaan syömistä. Väkisin kuitenkin opetin itseni siihen tän ravintoohjelman myötä ja nykyään syön aina aamupalan ja hyvin maittaa. Että kaippa se on lähinnä tottumiskysymys.

Kysymys:Keksiikö kukaan mitään terveellistä ns. valmisruokaa? Eilen söin tomaattisoppaa mutta jos oisi jotain muuta. Kun mies on työhommissa illan ja en viitisis sitten niiin hirveästi vain itselleni tuota ruokaa vääntää, niin aattelin että oisko jotain ruokaa millä pääsisi helpolla? Ideoita kellään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Tervetuloa uudet :wave:

Mäkään en syönyt ennen aamupalaa, aamuisin lähinnä oksetti eikä pystynyt ajattelemaankaan syömistä. Väkisin kuitenkin opetin itseni siihen tän ravintoohjelman myötä ja nykyään syön aina aamupalan ja hyvin maittaa. Että kaippa se on lähinnä tottumiskysymys.

Kysymys:Keksiikö kukaan mitään terveellistä ns. valmisruokaa? Eilen söin tomaattisoppaa mutta jos oisi jotain muuta. Kun mies on työhommissa illan ja en viitisis sitten niiin hirveästi vain itselleni tuota ruokaa vääntää, niin aattelin että oisko jotain ruokaa millä pääsisi helpolla? Ideoita kellään?
Mulla on useinkin esim.tänään taas töissä tuollainen apetit quick&tasty meksikonkeitto:)niitä on myös thaikeitto ,lohikeitto ,nää ainaskin.

Niin ja nämä on pakasteita,5min.mikrossa ja valmista on!

 
Voi ei mikä sortuminen, söin suklaata illalla ja vielä tänäänkin...:ashamed: Meillä ei voi olla kaapissa mitään, ei niin mitään herkkuja kun itsekuria ei ole annettu yhtään. Tein kyllä 45 min. lumitöitä aamulla, että jos siinä nyt jokunen konvehti paloi.. :ashamed: Anoppi vei vielä heselle syömään, mutta siellä sentään pysyin järjissäni ja otin vaan salaatin, en limuakaan! Miksi pitää tykätä kaikesta mikä on hyvää!? :LOL: Onneks eilen oli oikein liikuntapäivä ja viikonloppu tulee oleen kanssa!
:attn: Olisko jolla kulla antaa mulle edes pientä purkillista itsekuria tai sitten sellaista ainetta, mikä sais oleen tykkäämättä mistään muusta kuin vihreästä salaatista, kasviksista ja hedelmistä?

Oletteko te ottaneet mittoja vai pelkkää vaa'an lukua?

Ja Henrietta: meidän äiti aikoinaan kehitteli Painonvartijoilla ollessaan sellasen herkun itselleen, että lämmitti herne-maissi-paprikat, siihen päälle sulamaan siivu homejuustoa ja puoli lasia kuivaa valkkaria. siinä ei mennyt kovin montaa pistettä ja se oli äitille ihan gourmet-ateria =)
 
H3nna
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 69,7
Pudotettu: 1,7 kg
Viikkopudotus
Punnituspäivä: Torstai

Tässä olis mun tän viikon päivitys lista. Hieman on paino pudonnu.

Amos: et oo ainut jolla ei kans oo yhtään itsekuria. Mäkö päätän jotain niin pysyn ehkä viikon päätöksessä ja sit sortuu ja kunnolla. Näin käy melkeen aina.
 
Hyvää huomenta arvon naiset!!Mun tarttee kohta töihin lähteä ja sitten töitten jälkeen meen kampaajalle :D Sitten olis kaverin pojan 1 vuotisbileet ja ystävälläni lupasin kahveella käydä jossain vaiheessa,menoa riittää.Synttäreillä otan vaan kahvin,en muuta.ja kaveri pisteilee kanssa johon menen kahville joten siellä ei tule ongelmaa :saint:

Oikein hyvää lauantaita kaikille,illalla varmaan täällä piipahdan vielä ja huomenna sinne kisoihin hesaan ja syömään ravinteliin,ihanaa :heart:

Tsemppiä!!!Välillä pitääkin herkutella,uskokaa jo!!! :attn: B) ei ne ole mitään sortumisia vaan herkuttelu kuuluu normaalielämään,laihduttajankin.Aikuisten oikeesti :xmas:

 
Jaahas yksin tämän lauantain kirjoittelen siis :D noh,huomenna saatte olla keskenänne täällä kun olen siellä luisteluita tsiigailemassa!Maanataina alkaa 4.laihariviikko jo mulla,aika mennyt aika nopsaan.



Hyvät vkl jatkot kaikille,tuun huomenillalla piipahtamaan täällä kun kotiudun:)
 

Yhteistyössä