****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 6****

No niin joojoo22 astuu toviksi puikkoihin, eli tähän ketjuun viikon 6 tiedot!

TERVETULOA KAIKILLE MUKAAN!!!






Laita näin:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
lähtöpaino 96 kg
paino nyt 90,5 kg
viikkopudotus + 0,5 kg
kokonaispudotus 5,5 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko

*************************************************************

Elina
Pituus 164 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 72,5 kg
Pudotettu -6,5 kg
Viikkopudotus - 1,2 kg
*************************************************************

autumn84
aloittanut 16.1
pituus: 158
aloituspaino: 70kg
tavoitepaino:60kg
painonyt:68kg
pudotus yhteensä: -2kg
punnituspäivä: torstai
*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,4kg
Pudotettu yhteensä -1,0kg
Viikkopudotus -200g
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68,4
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus -1,1 kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 58,7kg
viikkopudotus -500gr
kokonaispudotus -400gr
Tavoitepaino: 55kg
*************************************************************

lollipoppi
Laihdutus aloitettu 1.12.08
Pituus 171
Aloituspaino 69 kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt 65,8 kg
Pudotettu 3,2 kg
Viikkopudotus +0,8 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 66.7
Pudotettu 1.3 kg
Viikkopudotus + 1.7 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 73,8kg
Pudotettu yhteensä: -7,0kg
Viikkopudotus: -2,5kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
paino nyt 74.6kg
tavoite 71kg
viikkop.-400g
kokonaisp. -2.6kg
punnitus maanantaisin
*************************************************************

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 58,8 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: -0,6 kg
Pudotus yhteensä: -4,2 kg
*************************************************************

Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 55.9kg
Viikkopudotus: -400g
Pudotus yhteensä: -3.2kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Pata-ässä
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 70.6kg
Pudotettu: 3.3 kg
Viikkopudotus: +-0
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,1 kg
Pudotettu 4,2 kg
Viikkopudotus 0,5 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Kokonaispudotus viikolla 6 4,3 kg
 
Hei :wave:
Mukava että joojoo22 rupesi päivittelemään näitä, kiitos sinulle =)

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 73,8kg
Pudotettu yhteensä: -7,0kg
Viikkopudotus: -2,5kg
Punnituspäivä: maanantai

Antibiootti -kuurit keräsivät mulla tota nestettä. Nyt kun lääkekuuri loppui, niin painokin putosi. =)
Mukavaa viikonalkua kaikille ja tsemppiä painonpudotukseen.
 
pata-ässä: Joo, mut ei se ihan helppoa ole ollut . Mä kirjaan kaikki syömiset ruokapäiväkirjaan. Yleensä mä syön n. 600 kcal päivässä. Kuusi kertaa viikossa teen kuntosalitreenin ja jumppa-ohjelman sekä poljen vähintään 10 km crosstrainerilla. Käyn kaksi kertaa viikossa harrastamassa vesijuoksua. Juoksen yleensä 1200m/ tunnin aikana.
Täytyy kyllä myöntää että välillä väsyttää tosi paljon eikä millään jaksaisi treenata, mutta mä en anna itselleni periksi. Kyllä sitten treenin jälkeen on hyvä, "voittajan olotila". =)
Täytyy vaan voittaa itsensä! Jos ,ymmärrät mitä tarkoitan.
 
tarumaa ymmärrän mitä tarkotat. Ittelläni ei ooo aikaa noin paljolle liikunnalle (varsinkaan ilavuoroja ennen/yöputken aikana), teen kolmivuorotyötä ni vuorojen jälkee aina puhki, toki aamujen jälkeen ehtis,mut harvemmin niitäkää mulle sattuu:(

crossarilla oon polkenu,mutten edelleenkää ymmärrä tota matkamittaria siinä. Eikä ton ohjeita tullu suomeks. Ei hajua näyttääkö kilsoi vai maileja.

Noh,kuha kevät tulee..ni pyrin enempi vapailla lähtee hölkkälenkillekki tonne. Reitti jo tiedossa ku viime kesänä lenkkeilin samaa reittiä, ja hölkkä sekä välillä kävellessä aikaa kuluu n. 50min.

Onko kukaan muuten osallistumassa naisten kympiin? Itse olen ajatellut sinne osallistuvani, pari vuotta sitten osallistuin kyseiseen tapahtumaan. Ja hyvä meininki siel oli..
 
Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 66.7
Pudotettu 1.3 kg
Viikkopudotus + 1.7 kg
Punnituspäivä maanantai


Viime viikko,tai klähinna loppuviikko meni ihan reisille,lisäksi "täti tuli käymään" joten tuloksena tosiaan tuo + 1.7 kg
Mutta ensi maanantaina katellaan taas miinuslukuja,näin olen päättänyt.

 
Laihdutus aloitettu 1.12.08
Pituus 171
Aloituspaino 69 kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt 65,8 kg
Pudotettu 3,2 kg
Viikkopudotus +0,8 kg
Punnituspäivä maanantai

joo minulla on mennyt tämä viikko plörinäksi,on tultu herkuteltua aivan liikaa..tosin olen kyllä käynyt myös salilla :D
 
häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 58,7kg
viikkopudotus -500gr
kokonaispudotus -400gr
Tavoitepaino: 55kg

Jeps, viimeinkin alaspäin. Nyt tuli -500gr miinusta, mutta tuntuu että nyt lähti kerralla liikaa että ensi viikolla on varmasti plussaa taas (pysyisi edes samana..)

Kuukausi laihiksella ja paino on -400gr vähemmän kun aloittaessa. Heh, kyllä taitaa kesä olla ollut ja mennyt ennen kuin paino on tavoitteessa :kieh: Viime viikolla n.30km lenkkeilyä ja 1h ratsastusta, ja ei sortumisia mihinkään herkkuihin. Tosin jätskiä luvan kanssa yksi annos herkkupäivänä.

Tälle viikolle tulee vähemmän lenkkiä kun mies on aamuvuorossa niin en voi aamulla käydä yksin lenkillä ja tytön kanssa nuo kilometrit taittuu huomattavasti hitaammin. Lunta on tullut varmaan 30cm lähipäivien aikana, joten lumikengille olisi tarvetta kun lenkille lähtee :)

Lihaskuntoa ajattelin tälle viikolle taas enemmän, viime viikolla se jäi aivan hunningolle.

Kiitos joojoo22:lle päivitysurakasta! ja tsempit kaikille jatkoon!
 
:saint: takana 8km juoksulenkki ja tunti lumen kolaamista pihalla!! :saint:

minky: onnea minultakin :flower:

joojoo22: kiitokset kun otit päivityksen kontolles :)

pata-ässä:missä se naisten kymppi järjestetään ja milloin?oisin kyllä innostunut kun maratoonin en vielä rohkene.. :ashamed:

tarumaa: :flower: onnittelut hienosta viikkopudotuksesta!! :)
 
lollipopi helsingissähä se :). On toukokuun lopulla,et hyvin ehtii viel korottaa kuntoo. Ja siihen on mun hyvä ainaki päättää tää mun laihisurakka,ku muutama päivä sen jälkee lähetää sinne etelään:). Ja kaikenhuippu on se et siel esiintyy dingot, joista diggaan :)

http://www.naistenkymppi.fi/
 
H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68,4
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus -1,1 kg
Punnituspäivä: maanantai

Aika hyvin oli painoa tippunut vaikka ei viime viikolla tullut käytyä lenkillä kun sato lunta niin monta päivää putkeen. Ja tästäkään viikosta en oikeen tiiä pääsenkö ku taidan olla illat töissä :( Herkkujakin on kyllä tullut syötyä että ette oo ainuita joka on retkahtanu suuntaan jos toiseen! Mutta kyllä se tästä hiljaa hyvä tulee :D En eilen huomannut tätä pinoa ollenkaan ku töistä väsyneenä kävin...
 
Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,4kg
Pudotettu yhteensä -1,0kg
Viikkopudotus -200g
Punnituspäivä: Maanantai

Tässä vähän myöhässä meikäläisen rimpsu =) Kiitos joojoo22 uudesta pinosta!
Mä oon tän viikon vanhempieni luona vauvan kanssa niin pelottaa jo valmiiksi miten menee laihkarin kanssa...
 
Päivää,mites muillla on tää viikko alkanut? Täällä edelleen paino heittelee 70kilon "huonommalla" puolella,satoja grammoja suuntaan jos toiseen,joskin alle 70kilon ei tipu:(.

Miten must tuntuu et tän "pinon" väki alkaa menettää mielenkiinnon laihikseen?Vai onko kaikilla kiireitä,ettei ehi tulla käymää täällä?Eilenkin tullut vain kaksi uutta viestiä?:(. Noh, itte ainakin kituuttelen sit täs pinos vaikka yksinäni sitte huhtikuussa ;)
 
pata-ässä: En mä sua jätä, kirjoitellaan sitten kahestaan tässä pinossa, jos muut eivät enää jaksa. :)
Mä en ole nyt painoa mittaillut kun kerran viikossa, joten en nyt tiedä ollaanko menossa ylös vai alaspäin. Tällä viikolla mun on pakko ottaa vähän iisimmin toi kuntoilu, sillä mun leikattu olkapää vihottelee tosi pahasti. Fysioterapeutti kielsi kuntosaliharjoitteet,jotta käsi saisi aikaa levätä ja parantua.
Crosstrainerilla saan polkea, kunhan en treenaa käsiä samalla. Vapaata uintia saan harjoittaa, mutta en kuntoilu-uintia tai vesijuoksua.
No, näkee sitten ensi maanantai, miten kuntoilun vähentäminen näkyy painossa. :|
 
Kyllä täällä kans ollaan mukana mut alotin maanantaina työt. Oon aina illat töissä ja meen aamupäivästä niin ei jaksa oikeen koneella istua ku kotiin pääsee. Myöskään työ takia en oo päässy koko viikolla lenkille joka varmasti näkyy ens viikon punnitukses. Valmiiks jo ottaa päähän ku innostu ite jo käymään ja sai miehen kans innostumaan. Niin näin siinä sitte käy! Pääsi viel niin hyvin vauhtiin...
 
minun on pakko kertoa teille hyvä dieetti millä lähtee läskit aivan varmasti...mulla lähti kahdessa kuukaudessa 10 kiloa. sellainen kuin "vähähiilihydraattinen laihis"eli ei mitään mis on hiilareita paljon niinkuin peruna,pasta,riisi,leivät,ja kaikki missä on sokeria on kielletty..ja hedelmiäkin kohtuudella koska niissäkin on hedelmäsokeria..eli kun syöt 2 kk salaattia,kasviksia lihaa ja muistat juoda tarpeeksi vettä ja tietenkin myös liikkua..niin voin luvata että paino alkaa tippumaan huimaa vauhtia.. ;) (parasta tässä on se ettei ole näläntunnetta ollenkaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lollipoppi:
minun on pakko kertoa teille hyvä dieetti millä lähtee läskit aivan varmasti...mulla lähti kahdessa kuukaudessa 10 kiloa. sellainen kuin "vähähiilihydraattinen laihis"eli ei mitään mis on hiilareita paljon niinkuin peruna,pasta,riisi,leivät,ja kaikki missä on sokeria on kielletty..ja hedelmiäkin kohtuudella koska niissäkin on hedelmäsokeria..eli kun syöt 2 kk salaattia,kasviksia lihaa ja muistat juoda tarpeeksi vettä ja tietenkin myös liikkua..niin voin luvata että paino alkaa tippumaan huimaa vauhtia.. ;) (parasta tässä on se ettei ole näläntunnetta ollenkaan)
mä en ainakaa tollasel dietillä pärjäis. Ku pitäs olla kokoajan väsäämässä salaattia tai paistamassa lihaa:D. Ja mitä sitä söis kiireen keskellä siinä tapauksessa:). Varmasti toimii joillakin,mut epäilen ettei mul ainakaa tost tulis mitää:).
 
tonnikala on yks helppo ruoka mikä menee mukana töihin ym..sitä mulla meniki monta tölkkiä ja se piti kylläisenä pitkään..sitt tietenkin kuljetin vesipulloa matkassa.. ja yks helppo ruoka on pakaste wokkivihannespussi se pannulle ja sekaan vaikka nakkeja.. :p
 

Yhteistyössä