****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 10****



Laita näin:
Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 75,5kg
Pudotettu yhteensä -4,9kg
Viikkopudotus -1,0kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 70,7kg
Pudotettu yhteensä: -10,1kg
Viikkopudotus: -0,8kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Taas
Aloittanut 9.3.2009
Pituus 175cm
Paino: 90
Tavoitepaino: 68
Paino nyt: 90
Pudotettu: 0
Viikkopudotus: 0
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

äippä71
aloitus 29.12.08
pituus 162
paino nyt 75
tavoite 71
viikkop. + 200g
kokonaisp. -2.2kg
punnitus maanantaisin
*************************************************************

Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloittanut: 1.1.2009
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 69 kg
Pudotettu:-4.9 kg
Viikkopudotus: -1.1 kg
Punnituspäivä Maanantai
*************************************************************

H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68 kg
Pudotettu: 3,4 kg
Viikkopudotus +400 g
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Katiapatia
Aloituspäivä 10.3.09
Pituus 165cm
Aloituspaino 78,5kg
Tavoitepaino 70kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************
 
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 75,5kg
Pudotettu yhteensä -4,9kg
Viikkopudotus -1,0kg
Punnituspäivä: Maanantai

No minäpä aloitan pinon ekan punnituksen: kilo viikossa jo toistamiseen (viime viikolla -1,2kg), sopii mulle :D Nyt on kohta 2 viikkoa täynnä karppausta ja näköjään toimii. Aika monista tutuista herkuista saa kyllä kieltäytyä, joten ei tää nyt mitenkään maailman mukavinta oo ollut...

Hyvää viikkoa kaikille! :wave:
 
Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 70,7kg
Pudotettu yhteensä: -10,1kg
Viikkopudotus: -0,8kg
Punnituspäivä: maanantai

Tää elämä on ihan kauheeta "kiusausta"!
Meillä on ollut nyt paljon juhlia ja ensivkl:na on taas synttärit. Pöydät notkuu ihania herkkuja harvase päivä. :p
Kiusaus "mässäilyyn" on kohta ihan ylitsepääsemätön. :/
Tuntuu pahalta katsoa, kun kaikki muut ihmiset nauttivat mun himoitsemista herkuista. :(
Olen kyllä suonut itselleni "muutaman kaloripommin", mutta kun tekisi mieli syödä hyvää ihan kaksinkäsin!!!!!! :D
Apua, mikä herkku-himokausi muhun on iskeny ?!


 
Tarumaa Sulla on jo ihan mahtava pudotus kun on mennyt 10kg rikki! :flower: Mä oon vasta puolessa välissä vaikka samaan aikaan aloitettiin. Miten sä teet tuon? Sulla on aika tasaisesti tippunut tuon -1kg/viikossa. Sehän on hurja tahti!
 
Tulempa todella jälkijunassa, toivottavasti mahdun mukaan vielä. 22 kiloo ois tarvetta ainakin pudottaa, mutta aiemmat yritykset on vaan kaatuneet omaan tyhmyyteen, olen antanut pizzan ja herkkujen viedä :(. Mutta tässä tiedot, mikäli mahtuu mukaan.

Taas
Aloittanut 9.3.2009
Pituus 175cm
Paino: 90
Tavoitepaino: 68
Paino nyt: 90
Pudotettu: 0
Viikkopudotus: 0
Punnituspäivä: Maanantai.
 
Pitkästä aikaa saan otettua nyt itteeni niskasta kiinni ja palattua ruotuun. Mulla vähän tää urakka jäi kesken kun kävi niin onnettomasti että sain keskenmenon, ja elämä sen jälkeen on tuntunut välillä jopa liian vaikealta. :'( Nyt alan saada jo arjesta taas kiinni, ja olo alkaa ollakin jo pirteämpi, vaikka vieläkin surettaa :(

Huomenna käyn puntarilla tarkastamassa lukeman, en tiedä yhtään mitä odottaa sillä koko tänä aikana en ole punninnut itseäni. Todennäköisesti olen saanut muutaman kilon takaisin. Oisin tyytyväinen jos ei ois menny sinne 78 asti...

Nyt ois sitten vielä sellanen motivaattori, että me mennään naimisiin tossa pääsiäisen tienoilla ja vaikka ei mitään häitä pidetäkään niin se toimii silti hyvänä porkkanana. :D

Illmoitan huomenna siis painoni ja muut lukemat.

Tsemppiä kaikille! Ja Tarumaalla aivan mielettömän kadehdittava suoritus!
 
äippä71
äippä71
aloitus 29.12.08
pituus 162
paino nyt 75
tavoite 71
viikkop. + 200g
kokonaisp. -2.2kg
punnitus maanantaisin

Vähemmälle jäänyt kuntoilut ja kaikenlaista hommaa ollut niin ei muka ole joutanut lenkkeilemään... potkikaa mua p.... että innostuisin uudestaan tästä hommasta! ei olisi montaa kiloa pudotettavaa.. tsemppiä muille! kyllä mä täällä yritän pysyä. Niin ja juhlia on ollut , on tullut vähän kakkua syötyä.
 

Pata-ässä
Pituus: 163cm
Aloittanut: 1.1.2009
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 69 kg
Pudotettu:-4.9 kg
Viikkopudotus: -1.1 kg
Punnituspäivä Maanantai

Heips kaikille, ja tervetuloa mukaan taas :)
Jaksamisia katiapatialle.

Mun olo on huomattavasti parempi kuin viime viikolla. Antibiootit siis tepsiny jotenkuten. Edelleen buranaa jouhun syömään ennen ruokailuja,ku nieleskely tekee pahaa. Ja muutenki antibiootikuurilla viel noin viikon ajan. Eiköhä tää tästä, voiton puolella ollaan jo... ja saikkukin alkaa olla lopussa:).

Itte aion ottaa viel "kevyesti" laihiksen kannalta,kerran olo ei oo iha normaali vielä. Kuntoilut alotan,ku vointi on jo hyvä...
 
Tilsu: Mun laihdutuksen salaisuus on järjetön :headwall: itsensä kidutus. Ei tällaista meininkiä loppuikäänsä jaksaisi. Syön vähän, liikun paljon (viikossa : 6 x kuntosali, 6 x jumppa, 6 x crostrainer 10-12km , 1-2 x vesijuoksu 1200m/h )
Mä olen tällähetkellä sairaslomalla( olkapää leikattu), joten mun "työni" on nyt kuntouttaa itseäni. Mutta jos olisin töissä, niin eihän mulla ihan näin paljon olisi aikaa liikunnalle.
Mun tarkoitus on saada itseni hyvään fyysiseen kuntoon, jotta voisin palata takaisin töihin.

Kunhan olen saanut vähennettyä ylipainoani, niin sitten alkaa mielestäni laihdutuksen vaikein vaihe eli täytyy opetella syömään ruokaa vaan sen verran, kun kuluttaa,ettei paino nousisi uudestaan.

Jaksamisia ja voimia Katiapatialle :hug:
 
H3nna
Aloituspäivä 1.1.09
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 68 kg
Pudotettu: 3,4 kg
Viikkopudotus +400 g
Punnituspäivä: maanantai

Viikonloppu on tehny näköjään tuhojaan mun painoon ku on vähä noussu.
 
Mä taidan alottaa tän nyt ihan puhtaalta pöydältä... Aika paljon on noussut paino. Tosi masentavaa...mut jos nyt koittais saada vaan muutaman kilon tätä mässäilyturvotusta vaiks tohon vihkipäivään mennessä... Taidan ottaa pienin askelin. Huomaa ettei oo niin paljoa enää voimia ja itsekuria, pienikin vastoinkäyminen saa tunteet pintaan ja heti alan miettii kaikkea tosi masentavaa...

Mut jospa tästä nyt sit kuitenkin lähettäis..

Katiapatia
Aloituspäivä 10.3.09
Pituus 165cm
Aloituspaino 78,5kg
Tavoitepaino 70kg
Punnituspäivä maanantai
 
No niin, tietenkin unohdin käydä aamulla vaa'alla, :headwall: joten taidan pitää väliviikon punnituksen suhteen. Eli maanantaina ilmoittelen lukemat, ja niin tuun tekemään myös tulevaisuudessa (kun en näköjään muista muina päivinä käydä puntarilla).

Katiapatia, pahoittelen kovasti. :hug: Jaksamista ja tsemppiä sulle!

Tilsu, oon löytänyt itseni päivittäin lukemasta karppaus-sivuja, ja aattelin kokeilla toimiiko se yhtä hyvin mulla kuin sulla. Tutustun ruokavalioon ja psyykkaan itseäni vielä tovin (peruna ja leipä ovat niiiiiin kovin rakkaita mulle).
 
Multakin vielä katiapatialle osanotto menetyksesi johdosta :hug:

joojoo22 mä oon ollut nyt yli 2viikkoa sillä induktiolla jossa hiilihydraatit on 20g/pvä. Nyt sitten pikkuhiljaa nostelen niitä ylemmäs. Ei tähän oo tosiaan perunaa ja leipää mahtunut. Aika tylsä ruokavalio mutta ehkä ajan kanssa reseptirepertuaari kasvaa. Parasta on ollut se ettei ole nälkä! Mieti vielä ja kokeile sitten. Mutta siihen saa kyllä olla kova motivaatio, että pärjää alun ylitse. Tsemppiä!
 
Hei taas...

Saankos sittenkin liittyä seuraanne takaisin? (Jos vielä mut muistatte..) Tämä mun raskaus päättyy nyt sitten sunnuntaina tyhjennykseen, kun osoittautui tuulimunaksi... :'( Elikkäs Katiapatia, hieman on samanlaiset fiilikset... Osanottoni sulle!

Jotain virikettä pitäis taas keksiä siis tilalle ja ajattelinkin palata tänne tuttuun laihispinoon! =) Ilmottelen maanantaina alkutilanteen, joka valitettavasti on kutakuinki sama kun viimeksi aloittaessa... :ashamed: Eli painoa on tullut taas lisää...

Pakko vielä peukuttaa Tarumaalle! 10 kiloa, huh! :) hieno saavutus!
 
Voi Minky, oon tosi pahoillani. :hug: Jaksamista!

Oon siis tässä viime päivinä lueskellut infoa karppauksesta ja samalla on itänyt ajatus että vetäisisin "tappodieetin", eli rasvanpoltto-ohjelman (sama kuin mehiläisen sairaaladieetti ), koska sekin on aika karppia. Oon tehnyt sen elämäni aikan 3 kertaa ja joka kerta on lähtenyt n. 7 kg. Ja noina kertoina on lähtöpaino ollut huomattavasti alhaisempi (eli 70-75 kg ). Joka kerta kun kuuri on loppunut, oon vannonut ettei ikinä enää, on se sen verran rankka. Mutta tänään aloitan taas ja toivon, että jaksan tarvittavat 13 päivää.
 

Yhteistyössä