Hakutulokset

  1. H

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Heissan kaikille piiitkästä aikaa! Aikoihin ei oo tullu kirjoteltua, mut välillä oon käyny kuulumisia lueskelemassa ja viime aikoina varsinkin tiuhempaan=) Liekkö kukaan enää muistaakaan:D Mut ihan ilmotusluontoista asiaa minullakin eli 25.1 syntyi meillekin pieni tummatukkainen tyttö:heart...
  2. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Taas pikainen pyrähdys neuvolakäynnin jäljiltä =) Eli lääkärikäynti ja kaikki ok, hb 136, ei tarvi syyvä rautaa tälläkään kertaa. Lähes 3 kiloo tullu plussaamisesta ni kysy onko normi ruokavalio ja et ei täs vaihees siel pitäs viel juuri minkään painaa :o Sanoin vain et on tuo helle aikalailla...
  3. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Taas pikaiseen, millonkahan mä ehtisin kunnolla käymään ja lukeen kaikkien kuulumisia :ashamed: taitaa olla mahoton tehtävä kun tekstiä tulee päivänkin aikaan niin paljon saati muutamassa päivässä, mut jospa mä pysyn jotenkiun kärryillä =) Elikkäs tulin vähän korjaileen eilisen tekstini...
  4. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Pikaisesti päivittään tän kauheen kiireen keskellä (talon rakennushommat täydessä vauhdissa)=) Eli eilen eka neuvola ja ultrassa köllötteli viikkoja vastaava pikku murunen ja sydän jumpsutti hienosti ja pienen tovin päästä alko vilkkaasti liikehtiä ja kovasti meille vilkutti, kyllä herkisti...
  5. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Juhannus oli ja meni, eipä tuo normi viikonloppua kummempi ollu, kotosalla rauhas löhöiltiin ja käytettiin lapsia vauhtipuistossa Oulussa, mut mukavan lepposaa kun kaikki paikat kii ja suurin osa immeisistä mökeillä ja muilla maillaB) Seksistä sen verran et halut on täälläkin aika heikolla...
  6. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Tervetuloa uusille munkin puolesta ja mahtavaa ku meitä on jo paljon =) Ja ihanaa et on paljon tullu nyt hyviä uutisia ja kuulumisia, vielä kun malttas ite oottaa vajaan kaks viikkoo eka neuvolaan ja ultraan. Niin täällä tosiaan ultrataan heti eka neuvolakäynnillä ja tarkistetaan et kaikki...
  7. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Huh ku aika menee nopeeta ja toisaalta taas matelee.. Tervetuloa taas uusille helmikuisille ja tsemppiä huonompien uutisten kanssa painiskeleville :hug: Pahoinvointi ja väsy jyllää hirmusesti, ja ei kauan ku hehkuttelin et ei kahes aiemmas ei juurikaan ni oon helpolla päässy va empä enää...
  8. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Neiti-81 Olen pahoillani, mikäli pahoitit kirjoituksestani mielesi. Olet tosiaan kokenut kovia ja en voi kuin ihailla, että olet rohkeasti odottamassa uutta elämää kaikista menneisyyden suruista huolimatta :hug: Toivon sydämmestäni että kaikki menisi tällä kertaa hyvin ja onneksi olet löytänyt...
  9. H

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    Halauksia ja voimia täältäkin niitä tarvitseville ja pahoittelut :hug: :hug: :hug: Päivittäin tulee niin paljon jo tekstiä että hyvä kun mukana pysyy, mutta hyvä vaan että meitä on jo näin monta onnellista odottajaa, toivotaan vain ettei tulisi enää huonoja uutisia. Joku täällä kyseli...
  10. H

    Helmikuun hehkeät 2011

    Täällä alko nyt kans oireet vahvistuun, eli palelee vähä väliä, kauhee väsy vaik nukuin 12 h yölläki, niin vetämätön ja vetelä olo.. ja herkkä ja mielialat muuttuu, rasittavaa itelleki, saati miehelle ja lapsille.. :/ no onnes saa olla kotona, niin voi välillä lepäillä ja olla ihan rennosti...
  11. H

    Helmikuun hehkeät 2011

    Tervetuloa uudet helmikuiset =) Me ei olla kerrottu viel kellekään ja tarkotus onkin vasta eka neuvolan ja ultran jälkeen 6.7 (viikkoja 9+6), kun näkee et kaikki kunnossa. Mulla on kyllä tän raskauden suhten jotenkin niin tyyni ja rauhallinen olo et on itekin ihmetelly, kai se on niin vahva...
  12. H

    Helmikuun hehkeät 2011

    Meitähän on jo kiva joukko kasassa =) Pahoinvointia mulla on molemmissa aiemmissa raskauksissa ollut tosi vähän, semmosta etovaa oloa ja mm. paistettu jauheliha on äklötänyt, mut muuten koen päässeeni suht vähällä verrattuna moneen muuhun. Nytkin vaivaa tihentyny vessas juoksu, arat nännit ja...
  13. H

    Helmikuun hehkeät 2011

    Kiitos pinon teosta, päivittelin omia tietoja. Täälläkin nännejä alkaa jo vähä aristella (huomaa hyvin kun nuorimmainen niitä aina tahtoo näpläillä, ottanu jonkun rauhottumisriitin niistä :laugh: ). Vessas tosiaan saa tiheeseen juosta kans.. Joku täällä oli tikutella oviksen 13.5, täällä...
  14. H

    Löytyykö jo helmikuun odottajia?

    Moi! Täällä myös plussattu torstaina ja LA näyttäisi olevan 2.2.11, jos vain kaikki hyvin menee! Viimeksi oonki täällä kirjotellu ja pyöriny edellisen odotuksen aikaan -08, nopeeta tuo aika menee! Eli meillä ennestään kaksi tyttöä, 06 ja 08 syntyneet. Oireita ei vielä juurikaan, mitä nyt...
  15. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Hei kaikille, pikaseen ilmoittamaan pienestä prinsessasta, joka syntyi 6.10 klo. 10.11 :heart: Paino 3150g ja pituus 49 cm. Eilen päästiin vasta kotiutuun mulla olleen pahan postspinaalipäänsäryn vuoksi ja vieläkin viikon verran lähinnä pötköteltävä ja otettava hissun kissun ettei uusi, mut...
  16. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Paljon onnea Kirppiinalle ja Siirille nyyteistä :flower: :flower: Täällä jatketaan edelleen yhtenä kappaleena odotellen.. Torstaina oli neuvola ja tutkimuksen tehtyään totes et pää on niin alhaalla kuin olla voi, kohdunkaulaa ei löytänyt ollenkaan et kaikki ois valmiina lähtöön. Ihan niinku...
  17. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Jee, viimeinkin meidän oma kuu :D Aika on kyllä menny tosi nopeeta, vasta oli viivat testissä.. =) Onnittelut Kanelille ja Emilynille nyyteistä, aletaan näköjään jo lisätä vauhtia näis lisääntymisis :laugh: Omaan olotilaan ei muutoksia, harjotussuppareita harvakseltaan, yöllä hieman...
  18. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Paljon onnea Ziziliskolle vauvasta :flower: :flower: Täällä jatketaan samaan malliin eli odottelua, odottelua.. :headwall: Hipsuli ja nappula 39+0
  19. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Paljon onnea Pinkwawelle pienestä pojasta :flower: :flower: Minä kielsin esikoisen aikaan kaikki opiskelijoitten läsnäolot, halusin yksinkertaisesti vain olla rauhassa lääkärin ja mieheni kanssa ilman ylimääräisiä ihmisiä. Nyt olen ajatellut et jos synnytykseen haluaa joku opiskelija tulla...
  20. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Paljon onnea Pumppernikkelille pienestä pojasta :flower: :flower:

Yhteistyössä