Löytyykö jo helmikuun odottajia?

Ihanaa =) Tästä se lähtee. Mulla haalea plussa pärähti tiistaina ja tänään sain jo paljon vahvemman, et nyt on jo pakko uskoa, että kyllä siellä jotain elämän alkua on :heart: Menkoista laskettuna LA olis ihan tammikuun lopussa, mut ovis ollut myöhempään, koska silloin kun menkat piti alkaa, oli testi nega.
 
mä taas sain aikasen plussan, tuli dpo 11 ja dpo 12 sit jo vahvempi....tänään en oo testannu, mutta ajattelin sunnuntaina sit :) testit oli eri merkkiä joten luotan siihen ettei ne ihan vääriä plussia molemmat näytä.....on vaan edelleen ihan super epätodellinen olo!!!! katoin niin mulla laskettu aika ois 4. tai 5. helmikuuta :heart:
 
Terve! Täällä tehty myös plussa (tai itse asiassa kaksi) tällä viikolla. Kuukautisista kun laskee, niin laskettu aika on 28.1, mutta kun sen laskee ovulaatiosta, niin menee juuri helmikuun alkuun. Tarkkaa päivää en osaa sanoa, kun ultra on vasta joskus.. :)
 
piia123 Toivottavasti nyt on pikkuinen kyydissä mukana =)

Mukavaa kun alkaa porukkaa tulemaan mukaan =)

pummmmkin Niin on mullakin epätodellinen olo... Jotenkin vaivaa se, kun plussa tuli niin myöhään. Tosin mun kierto on vaihdellut 28-38, et voihan se olla, et tääkin kierto on todellisuudessa ollut lähempänä tota 38. Normaalisti on siis ollut 32.

Täällä odotellaan nyt kakkosta. Esikoisella on ikää 7,5kk. Ja mitään ehkäisyä ei olla käytetty esikoisen syntymän jälkeen. Aika sama aika meni raskautumiseen kuin ekalla kerrallakin.

Jos jollain on intoa, niin voisi halutessaan ottaa haltuun tän pinon päivitys jutut. Mulla ei meinaa taito siihen hommaan riitä.
 
kääkkis
Hei!!!
Täällä myös yksi, jolla menee tod. näk. helmikuun alkuun LA
:heart: Plussasin keskiviikkona selvät 2 viivaa, mutta raskauden kestosta ei ole hajuakaan. Vauva on terolutin tuotos ja plussa tuli kiertopäivänä 71 =) Ensi viikolla olisi tarkoitus soitella neuvola aikaa, mutta itse tuossa laskeskelin, että laskettuaika olisi vissiin jotain 1-5.2 välillä ja mulla kuitenkin herkästi lähtee yliaikaiseksi, että varmaan vaikka olisi nippa tammikuinen, voisin pysyä helmikuisissa =)

Ennestään mulla 2 tyttöä 8/06 ja 5/08 ja ikää tällä hetkellä 27 ( täytän syksyllä 28).

Olisi kiva, jos joku haluaisi alkaa päivittelemään, itse jätän suosiolla sen homman, koska en osaa tehdä koneella oikeastaan mitään :(
 
Heips!
Täällä kans menee la varmaan helmikuun alkuun jos kaikki vaan hyvin menee. Epätodellinen olo ja pelko meinää jyllätä, vaikka tiedän ettei kannattaisi turhaan stressata. :ashamed: Nämä alkuviikot vaan jotenkin pelottaa.. Mutta silti niin onnellinen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Missah:
Ihanaa =) Tästä se lähtee. Mulla haalea plussa pärähti tiistaina ja tänään sain jo paljon vahvemman, et nyt on jo pakko uskoa, että kyllä siellä jotain elämän alkua on :heart: Menkoista laskettuna LA olis ihan tammikuun lopussa, mut ovis ollut myöhempään, koska silloin kun menkat piti alkaa, oli testi nega.
Minullakin olisi tarkalleen tammikuun 31 pvä la ja samoin plussasin tiistaina :) Menkat oli myöhässä päivän niin silti kävin jo ostamassa testin. Jotenki oli niin vahva tunne raskaudesta ja haalea plussa sieltä sitte tulikin. Tämä raskaus siis ei ole "suunniteltu" mutta toivottu silti :heart:
 
Täällä on herätty hillittömään pahoinvointiin... Ja rinnat on päivä päivältä kokoajan kipeemmät.

Pelko menetyksestä kaihertaa kokoajan mielessä, ihan samat fiilikset kun alkoi esikoista odottaa. Silloin plussan jälkeen oli pari päivää onnensa kukkuloilla, kunnes tajusi, että jotain voi mennä pieleen. Samaten kaikkien ultrien jälkeen oli päivän pelko pois, kunnes taas palasi. Ei pitäisi stressata, mutta minkäs itselleen voi =)

Nyt on pakko laittaa aamupalaa, jos tää olo vähän syömällä helpottuisi.

Ja tervetuloa uudet mukaan :heart:
 
Hei kaikille!

Täällä kanssa yksi onnellinen mutta niiiiiin pelokas helmikuulainen. Takana on pari vuotta yritystä ja pari kuukautta sitten spontaani alkuraskauden km (rv 5+5). Toiveet on niin korkeella että kaikki menis hyvin! Kovasti paljon tarrasukkia kaikille matkaan ja toivottavasti saadaan aikaan aktiivinen pino =) . Mulla ei oo myöskään hajua tosta päivittämisestä, toivottavasti joku siitä innostuu! Niin ja vau.fi:n mukaan LA on 6.2 :heart:

:wave:
 
Kiitos tuosta nettisivu "vinkistä", en ollut kuullutkaan moisesta sivusta kuin vau.fi.

Itsellä on menossa rv 4+2 eli tosi alussa vasta ollaan. Pari laskuria tehneenä LA olisi 3.2.2011.
Toivottavasti joku jaksaisi alkaa päivittää, "kohtalotovereiden" tuki olisi mukavaa jatkossakin. =)
 
Me9jaBonus kiitos :heart:

Minnis75 Mun mielestä on ihanaa, kun voi vaihtaa ajatuksia sellaisten kanssa, joilla sama tilanne, samat huolet ja vaivat =) Eiköhän me joku saada tätä päivittelemään =)

Mä tein taas yhden testin... Plussaahan se vaan näyttää. En ymmärrä, miksi oon näin epäileväinen. Tosin maha on välillä kipee oudosti, mut niinhän se oli kyllä esikoistakin odottaessa.
 
:wave: Täällä kans yks. Laskin, että laskettu aika olis 1.2. Syntyis tosin leikkauksella jo aiemmin (jos tää menee hyvin).

Tein testin jo yli viikko sitten torstaina dpo 9. Mutta sitten lauantaina tuli ehkä teelusikallisen verran riekaleista verta. Nyt on tietty kauhee pelko persuuksissa. Mulla on takana yks onnistunut kaksoraskaus (13 vuotta sitten); kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja yksi kohdunulkoinen tässä parin vuoden sisällä. Tuo vuoto muistutti sitä, mitä mulla oli kohdunulkoisessa :ashamed: . Oon menossa polille ultraan kolmen viikon päästä. Nyt pitäis vaan sinnitellä sinne asti. Kukas pistäis pinon pystyyn?

-Happis 4+4
 
Missah
Tein minäkin tänään uuden testin ja samaahan se näytti kuin edellinenkin. Itselläni on myös koko ajan epäilevä tunne jostain syystä. Mulla on myös alavatsa jotenkin "omituinen", välillä tuntuisi että nipistelisi. Ja kai tästä johtuen odotan, että menkat alkaisi. Vaikea selittää...
 
Missah laita sää pino pystyyn, niin kyllä sille löytyy sitte muitaki päivittäjiä. Kerro, mitä tietoja haluut siihen laittaa.

Mää oon tehny jo yhteensä 4 testiä: ekan silloin dpo 9,tuli tosi haalee viiva/haamua (mieski näki sen, muttei meinannu uskoa). Sitte samana päivänä (ei aamupissa) CB digitesti, johon tuli "raskaana". Laitoin siitä kännykällä kuvan miehelle ja johan alkoi uskoa. Seuraavana päivänä taas viivatesti; oli viiva vahvistunu. Siitä seuraavana päivänä, eli lauantaina tuli sitte verta ja tein viikkonäytöllisen digitestin maanantaina. Se näytti yllättäin "raskaana 2-3", eli hCG oli selvästi korkeella. Nyt en enää sitte testaillu, kun kerta oireita on: rinnat kipeet, varsinki illalla kun ottaa rinstikat pois AUTS!
 
Moi! Täällä myös plussattu torstaina ja LA näyttäisi olevan 2.2.11, jos vain kaikki hyvin menee! Viimeksi oonki täällä kirjotellu ja pyöriny edellisen odotuksen aikaan -08, nopeeta tuo aika menee! Eli meillä ennestään kaksi tyttöä, 06 ja 08 syntyneet. Oireita ei vielä juurikaan, mitä nyt tihentyny vessas ravaaminen ja jatkuva nälkä :p Minunkin puolesta päivittelyt yms. saa hoitaa joku sellainen joka osaa =)

Hipsuli 4+4
 
Ei saa mua pakottaa... :D No, jos mä yritän illan aikana jotain saada aikaiseksi.

Hipsuli, tervetuloa mukaan :flower:

Taas oli koko aamupäivän julmetun huono-olo. Mikään ruoka ei maistu, mut pakkohan se olis jotain syödäkkin.

Jaahas, pikku neiti kutsuu :wave:
 
Minäkin oireilen rintakivuilla.. Ja myös tuota mielialan vaihtelua jo esiintyy :whistle: tosin saattaa johtua siitäkin kun tupakinpolton lopettanut viikko sitten niin pinna välillä vähän tiukilla.. Töissäkin mainitsi tänään yks työkaveri että taidan olla raskaana kun hermoilen helposti ja kahvikaan kun ei enää maistu.. Meinas mennä joghurtti väärään kurkkuun, kun en vielä ole tästä monelle kertonut ja töissä varsinkaan. Siinä sitten yritin jotain änkyttää että juu juu hehheh =) Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan.. Onkohan liian aikasta. Sitten parin viikon päästä yksityiselle katsomaan että joko se sydänääni näkyis. Malttamatonta odottaa sinne asti. Menis äkkiä nyt nää "alkuviikot". =)
 
carkey
Mä soitin viime perjantaina neuvolaan. Lähinnä siksi, että kaveri oli minusta jo siellä puhunut kun kävi omien kaksostyttöjensä kanssa. Neuvolatäti oli sanonut, että pitää soittaa äkkiä et hänen työlistansa rupee olee täynnä ja haluaisi nähdä viikolla 7. No, mä meen kuitenkin viikolla 6 mutta ei ole kuulemma mitään väliä et meen vähän etukäteen. Eli ihan hyvin voit soittaa, onhan kesäkin tulossa ja kesälomat. "Täti" kyseli puhelimessa alustavia kysymyksiä ja sanoi, että laskettuaika olisi sitten 2.2.2011. Kaikki laskurit mitä olen netissä kokeillu on antanu päivän 3.2.2011. Päivä sinne tai tänne, joskus silloin se on.
Minäkään en ole töissä kertonut kuin yhdelle ihmiselle. Enkä tiedä koska asiasta ilmoitan, ehkä kesäloman jälkeen kun vatsakin saattaa alkaa jo silloin näkyä =)
 

Yhteistyössä