Löytyykö jo helmikuun odottajia?

En mä saanut aikaseksi edes yrittää laittaa mitään listaa meistä :ashamed: Jos joku muu :whistle:

Mä soitan kans tänään neuvolaan... Ja jos menee samalla tavalla kun esikoisen odotuksessa, niin pääsen parin-kolmen viikon päästä ultraan, missä ne tarkastaa onko ketään kyydissä ja jos on, niin millä viikoilla.

Nää ekat viikot on kyllä niin piinallisia.. Mutta onneks menee aika nopeesti =)
 
Moi! Mullakin la helmikuun alussa. Nyt jotain 4+4....hedelmöitys tapahtu 13.5, joten laskin sen mukaan että 2.3.11. Mua ei pelota yhtään ku en ollu enää asennoitunu raskauteen vaan oli jo aatellu että syksyllä uudestaan ajatellaan asiaa mutta näin kävi ja ku mulla 3 km:a vuoden aikana niin eipä viitti vielä hurrata. Nyt on kyllä huono olo mitä noista km:ta ei ollu...hirveä huimaaminen ja nälkä..jos menis vaikka lääkäriin kysyyn onko kaikki tässävaiheessa ok...ultrassa ei vielä viikkon näy mitään mutta hcg kertoo jotain suuntaa..painokin pudonnu muutaman kilon vaikka syön ku hevonen..mietin vaan oisko pidemmällä ku testin tuli kunnon viivat jo iltapiisusta tunnin pidätyksen jälkeen..teen kohta viikkonäyttötestin....jaksamisia epätoivon ja pelon kanssa rypeville!!
Happis vuodot on niin tavallisia...
 
Onnea paljon teille uusille odottajille!:) Piti ihan tulla tuolta syyskuisista kurkkaamaan, mulla oli esikoisesta la 3.2.2009, tosin tyttö päätti ottaa varaslähdön ja syntyi 22.1. Oikein paljon onnea ja tsemppiä kaikille ja toivottavasti kaikkien pienet pysyvät matkassa mukana! :)

Lahopää rv 24+1
 
Tein vielä sen digitestin 2-3 viikkoo hed eli 4-5 viikkoo raskaana siis vastaa mun laskelmia ja hyvä niin...:) 3.2.11 virallinen la aika jos pysynee matkassa ja jos pysyy niin syntyy luultavasti jo tammikuussa. Kaikki 4 tullu viimeistään la aikana muutama etukäteen...käynnistyksen saan pyydettäessä koska tästä tulee nopea synnytys. viimeisin synnytys kesti sen 55min. sen vuoksi suunniteltu synnytys ettei synny kotiin...menimpäs nyt asioiden edelle:)
 


Nimi................laskettu aika 2011......synnytyssairaala.......ikä.......Monesko.......

Opaali78.............28.1...................................?...........................?.............?
carkey..................31.1...................................?...........................?.............?
Missah.................1.2...................................PHKS....................25...........2
kääkkis................?........................................?...........................27............3
happihyppy........1.2....................................OYS......................39...........3
Hipsuli.................2.2.....................................?............................?............2
Minnis75.............3.2.....................................?............................?............?
onnellinen x5......3.2....................................?...........................?.............?
Hellu83................3.2....................................?...........................?.............?
pummmmkin......4.2.....................................?...........................?.............?
piia123...............?.........................................?...........................?.............?
wippii...................6.2.....................................KSKS...................?.............1


Tässä olis tällanen pinon tynkä. Yritin laittaa nimet lasketun ajan mukaan järjestykseen. Pitäiskö laittaa ihan uusi ketju, johon tämä alkuun? Mitä muuta tuohon listaan tarvittais? Entäs pinon nimi Helmikuun hehkeät? Helmikuun helmiketju? Helmikuun ????

Tähän voi jokainen päivittää tai korjata tietonsa vaikka niin, että klikkaa sitä lainaa-nappulaa ja sitten poistaa siitä alusta sen [ quote=lainatun nimi ] ja tekee sitten korjauksen ja painaa lähetä. Huomatkaa lainata aina sitä viimeisintä pinoa :D Jos hermostuttaa, ettei osaa, niin kokeilkaa rohkeesti vaan; sen omansa saa aina sitten sillä poista-nappulalla pois, jos meni pieleen tai voi muuttaa sillä muokata-nappulalla.
 
Mahtavaa Happis, hieno pino! Kiitos :flower: ..oisko helmikuun helmet, tai toi helmikuun hehkeätkin on kyllä aika hyvä :D ..ja oisko hyvä laittaa ihan kokonaan uus ketju tolla uudella otsikolla? Voi että, kumpa kaikki pysyttäs mukana!!

Mä en ajatellu vielä soittaa neuvolaan..jotenkin kummittelee mielessä se km parin kuukauden takaa..josko oottasin sinne 5+ jotain ainakin.. 8.viikolla on täällä tapana mennä ekaan neuvolaan.

Tässä mun tiedot pinoon.. Wippii.....6.2.2011....KSKS....1.

Mukavaa päivää kaikille.. :wave:
 
Mää soitin neuvolaan jo viime viikolla, kun tarvin lähetteen polille ultraan. Valitettavasti mulla ei oo nää verenvuodot raskauksissa tienny hyvää. Voihan tää tietyy olla poikkeuskerta. HCG on aina noussu hienosti vuodoista huolimatta. Haluttais niin jo tietää, onko ketään kyydissä ja jos on niin missä.

Ihan kuin olis pientä äklötystä havaittavissa...

Happis 4+6
 
happihyppy Kiitos :heart: Aloita vaan kokonaan uusi ketju, on paljon selkeempää =) Missah......1.2............PHKS.....2 Ja jos iän vielä laittais? Mulla 25.v
Joo, ja toi helmikuun hehkeät olis aika hyvä :D

Onnellinen x5 Tervetuloa mukaan :flower: Nyt tosiaan toivotaan, että kaikki pysytään mukana :heart:

Varasin neuvola, on jo 10.6.. Tuntuu, että oireet jotenkin hiipumaan päin. Mutta ei auta kun odottaa.
 
Meitähän alkaa olla jo hyvin :)

happihyppy hyvä pino =) Mulla toinen tulossa, sairaalaa en osaa sanoo kun asun Itävallassa :D Vähän jännittää tää lapsen odottelu täällä....

Takana on kohdunulkoinen ja sitä myötä vaan toinen munatorvi tallella....pelottaa niin kauheesti!!! Viivat on vahvistunu ihan hyvin mutta vieläkään ei oo kontrolli viivaa vahvempi :/ Millasia viivoja täällä on tullu testeihin?
Lääkääriin kanssa parin viikon päästä tarkisteleen että pieni on oikeella paikalla! Oireita ei oo mitään muita ku rinnat, vatsassa vihloo välillä, flunssa ja taidan olla vähä väsyneempi kun yleensä... Onko täällä muilla hurjaa turvotusta??

LIIIIIIMAAAAAA IHAN VILLINÄ KAIKILLE!!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä