Hakutulokset

  1. mevaan

    viblsp!

    Tulisitko meseen? :D
  2. mevaan

    Sateiset huomenet!

    Onkohan täällä ketään lauantai aamusta hereillä? Itseä olis väsyttänyt niin kovasti vielä, mutta eihän se auta kun nousta. Mitäs ohjelmaa tänään tiedossa? Meillä ei mitään ihmeellistä, vois toivoa et tuo sade lakkais jossain vaiheessa, mut se taitaa olla vaan toive. Lupaili kyl koko päiväksi...
  3. mevaan

    Siis mikä ihmeen juttu tää on!? :O

    Joku yritti ostaa y-viestin kautta multa hääpukua, en ole edes sellasta myymässä saati myynnissä. :o Käyttääköhän joku mun tunnuksia kenties, onko edes mahdollista? :/
  4. mevaan

    Apuja ruoanlaittoon

    Mulla on broilerin koipireisiä tuolla paketissa. Meinasin ne laittaa uuniin, mihin asteisiin ja kuinka kauan? Keitän riisit erikseen. Ja pitääkö sinne lisätä sitten vettä kun sitä marinaadiahan on vaan ihan vähän? Kermaa ei nyt löydy kaapista. :)
  5. mevaan

    G: Mikä soittari kännyssä?

    Tätä ei varmaan oo pitkään aikaan ollut. Tai ainakaan mä en oo huomannut. Mulla soi tällä hetkellä: Tytöt tykkää :D Niin ja jos mies soittaa soi: Holly Dolly
  6. mevaan

    Onks täällä ketään lähihoitajaa joka suuntaunut ensihoitoon?

    Millasta se opiskelu silleen on, onko rankkaakin? En oo ite mikään hikipinko, eli lukea pitää aika paljon. Mua vaan kiinnostais kovasti tuo ja nimenomaan sairaankuljetus. Mietin sitten sitä, et jaksanko opiskella sitä ja hoitaa vielä lapset+kotityöt. Toki mies on ja sille kuuluu yhtälailla tää...
  7. mevaan

    Olipas kerrankin antoisa shoppailureissu. :D *turhis*

    Siis yleensä käy niin et jos jotain etsin ei todellakaan löydy. No tänään oli toisin. Oli tarkoitus ostaa kuopukselle sukkahousuja. No niitähän olikin sitten H&M:llä ja 3 ostin. Sit löytyi syksyksi ihana hattukin. Sattui olemaan just 1 koko jäljellä sitä mitä tarvitsin. Ostin itelle...
  8. mevaan

    Miisa-kissa löysi kodin. =)

    Nyt on hyvä mieli toisaaltaan, paha tietysti siinä mielessä että joutuu luopumaan. Huomenna viedään uuteen kotiin Helsinkiin. :)
  9. mevaan

    Annetaan kissa hyvään kotiin!

    Annetaan leikkaamaton pari vuotias tyttökissa. Lääkärin kehotuksesta joudutaan luopumaan rakkaasta lemmikistämme. Irc-galleriassa nimimerkillä ^me^ löytyy kuvia Miisa-kissastamme. Kissan mukaan tulee, kannellinen hiekkalaatikko, kuljetuskoppa, ruokakupit ja ruoat. Miisa on hyvin...
  10. mevaan

    Viblsp!!

    Kansios on täynnä, mutta tulisitko miun kans meseen kun ei oo ketään muutakaan kenen kans juttelis? :snotty: :D
  11. mevaan

    Sateiset maanantai huomenet!

    Arki taas koittaa. Aamukahvia hörpin itse, pojat vielä nukkuu. Tuntuu vaikealta herätä kun on näin hämärää vielä, mut toisaaltaan hyvä kun eivät ole muksut kukonlaulun aikaan hereillä. :) Jonkin ajan päästä herätys pojillekin, hoitopäivä ja itsellä koulua. :)
  12. mevaan

    Lastenvaatteisiin ommeltavat tai silitettävät nimilaput?

    Mistä niitä sai tilattua? Oli erilaisia kirjailuja ja sai kuvankin jos haluu. Nyt loppui vanhat ja tarttis uusia. :)
  13. mevaan

    Löytyyks täältä muita Amazing Race-ohjelman katsojia?

    Tänään se taas alkaa. Ihanaa, on jotain katsomista näin sunnuntai illasta. :D
  14. mevaan

    Aikaiset sunnuntai huomenet!

    Huomenta vaan kaikille. Esikoinen herännyt jo ennen kuutta, en kylläkään suostunut heti nousemaan. Onks täällä muista aikaisin heränneitä? :wave: Yritän pitää tuon hiljaa, et isukki ja kuopus saisivat edes nukkua myöhempään. :) Itse aamukahvia hörpin.
  15. mevaan

    Joko olette kuulleet noista uutisissa noista yskänlääkkeistä?

    Silomat ja Mixtus vedetään pois markkinoilta ja juuri ostetut pullot palautetaan apteekkiin ja apteekki hyvittää niistä. Niissä oli joku klobitonoli (tai vastaava) ainesosa joka aiheuttaa hetkellisiä rytmihäiriöitä. Mä olin kyllä ihan et :o kun kuulin ylen uutisista. Meillä on viimeiset...
  16. mevaan

    Voiks pannukakun tehdä veteen?

    Tai millasta siitä tulee? Onko syötävää? Meillä tänään olis sitä, enkä viitteis erikseen tehdä maidotonta joten ajattelin tehdä suosiolla sellasen että kaikki voidaan sitä syödä. Tai jos sen tekee siihen kaurajuomaan niin millasta siitä sitten tulee? Kiitokset jo etukäteen. =)
  17. mevaan

    Kertokaas joku hyvä ruokaisan salaatin ohje

    Me tehdään tuossa lauantaina salaattia, jotain kinkku-makaroni. Sen pitäis olla maidoton, jotta kuopuskin sitä voi syödä. Mulla ei oo yhtään ohjetta ja nyt kaipailisin. Saa toki olla muustakin tehty kuin just tuosta kinkusta ja makaronista. =)
  18. mevaan

    Huomenet! *haukotus*

    Todellakin olis väsyttänyt. Muksut heräs viideltä, mahtaa esikko olla väsy päiväkodissa. Nyt aamukahvi kupissa, makasin ite sohvalla vielä jonkin aikaa ja ei toki vielä viideltä noustu ylös. Yritin selittää et vielä on yö, mutta jäivät keskenään höpisemään sänkyyn. Kuopus vielä tän päivän...
  19. mevaan

    Kun nyt paljon puhuttu meikkamisesta niin..

    niin mitä kaikkee sitä pitäis löytyä? Mä itse TOSI huono meikkaamaan, yks kuva löytyy meikattuna jos hääkuvaa ei lasketa. Mä en vaan osaa meikata, ripsiväriä/luomiväriä tulee laitettua silloin tällöin ja huuliin laitan kiiltoa. Mutta jos mä haluisin nää epätasaisuudet iholta peittää, niin...
  20. mevaan

    Lauantai Huomenet!

    Onks täällä lauantai aamuna tähän aikaan ketään hereillä? Mä heräsin siihen kun isäntä tuli kotiin töistä, pojat vielä nukkuu. Kuopus yskinyt kovasti viime yönä. Hitsi kun sille tulee flunssa niin aina kauhee yskä ja loppujen lopuksi syödään antibioottikuuri keuhkopuhkentulehdukseen. :( Tullut...

Yhteistyössä