Sateiset huomenet!

Onkohan täällä ketään lauantai aamusta hereillä? Itseä olis väsyttänyt niin kovasti vielä, mutta eihän se auta kun nousta.
Mitäs ohjelmaa tänään tiedossa?

Meillä ei mitään ihmeellistä, vois toivoa et tuo sade lakkais jossain vaiheessa, mut se taitaa olla vaan toive. Lupaili kyl koko päiväksi sadetta.
Mä pääsen illalla muutamalle kaverin kanssa, ihanaa. :)
Ja lupas tuo mies et saisin sitten sunnuntai aamuna nukkua pidempäänkin. Toivottavasti toteutuu.
 
Huomenta! Heräsin jo kuudelta, kun mies lähti kaverin autoa korjaamaan. Lapsi nukkuu vielä, minä odottelen kahvin tippumista. Tänään jaan tupperiostoksia ystäville, käyn kirjakaupassa ja ruokakaupassa sekä etsin itselleni syystakkia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
niinkuin näät tuon mun aloituksen alempaa,niin olen ollut hereillä jo puol5 :) vähän väsyttää mutta ei auta käydä nukkumaan*huoh*

En mä niin alas oo vielä kerinnyt selata.
:D Kyl mäkin oon ollut joskus kuuden jälkeen, mutta komensin esikon mun viereen kun en halunnut nousta TAAS kuudelta. Kuopus heräs seittemän maissa. :)
 
Juu siis olishan meilläkin kauppareissu tänään vielä. Mies pääsee vasta kohta puoliin töistä ja sehän menee sitten nukkumaan muutamaksi tunniksi. Tuntunut tosi pitkiltä nää sen 4 yötä ja tuntuu et itekki ihan poikki.
 
Huomenta. :wave: Pilvipoutaa, iltapäiväksi lupaili sadetta. Leivinuunissa tulet, ruisleipätaikina tuossa tekeytyy. Siivousta aamupäivästä, mies menee siskonsa kanssa puolukkaan. Perunan nostoa jos keli sallii ja pitäs viedä mummolle digiboxi 70 km päähän. Sen vois tehdä sateiseen aikaan.

Ja se sade alkoi jo... :| Eli se siitä kunnon siivouksesta kun ei saa mattoja ulos.
 
Huomenta,rikkonaisen yön jälkeen silmät on ristissä..

Josko sitä aamupäivällä käväsis kaupassa,sit vois pestä ikkunoita ja iltapäivällä viedään nappulat mun vanhemmille ja sit ihan illalla lähen tonne paikalliseen laulamaan karaokea..
 
Huomenia vaan kaikille. Tänään ohjelmassa. Pojun päivystykseen vienti. Valitteli korvaansa ja kuumettakin on. Kaupassakin pitäisi ehtiä käymään. Tuttava perheen koiran lenkittäminen.Vanhemman tytön korikseen vienti ja sitten mäkkärin kautta sairaalaan katsomaan nuorempaa tyttöä. Hän halusi hampurilaisen joten vien hänelle sellaisen.Sairaalassa meneekin sitten koko päivä.
 
Huomenta! Seitsemältä jo lähdin koirien kanssa lenkille ja äsken tuliin takaisin. Nyt koirat nukkuvat ja lapset puolestaan ovat jo hereillä. Ja ennen kuin joku valittaa lasten yksin jättämisestä, niin mies täällä on koko ajan ollut paikalla ja varmaan pärjää jo noiden isojen kanssa sen aikaa. :D
 
EpätoivoisenRento
Huomenta minunkin puolestani. Kovin on koleaa ja harmaata. Mies lähti töihin ja lapset vielä nukkuu. Aamupäivällä lähdemme kierteleen kaupungille, jos pojalle löytyisi ulkoilupuku. Kalvopukua tai vastaavaa katson. Sopisi just näille keleille. Mustaamakkaraakin lupasin.
 

Harmaata ja vilakkaa. Duhadediä ollaan, ja jotenkin pitäis vaan suoriutua. Mies ylitöissä tänään klo 14.00 asti, sen jälkeen minä lähden maustekutsuille ja kyläilelemään muuten.

Jotain siivousta kai pitäis yrittää...
 

Yhteistyössä